keikat lisääntyvät pikku hiljaa.
http://tanssi.org/fi/s/q.html
Tapsa Kansan
11
979
Vastaukset
- Johku
Tänne Itä-Suomeen kans niitä sen keikkoja. Pliis !
- Kikka
Hyvä homma ! :D
- ..................
NIin näkyy kokonaista kaksi keikkaa heh.....
- ............................
Justiinax kirjoitti:
Niitä tulee vielä lisää pahvipää !
SOINTUU HYVIN
- Kamomilla
Upeeta ! Olen niin iloinen, että Tapsa tekee tanssikeikkojakin. Toissavuonanhan se sanoi ,ettei tee enää tanssikeikkoja, mutta onneksi on muuttanut mielensä.
Nyt kun tapsa on pitänyt yhden vuoden sapattia tanssilavakeikoista, niin hän on varmasti uutta puhtia ja intoa täynnä. Kyllähän sen ymmärtää ,että kun 40- vuotta on tehnyt keikkaa, niin välillä haluaa pitää pientä luovaa hengähdystaukoakin.
Mutta kuten sanottu, aivan ihanaa ,että Tapsa tekee paluun kesälavoille ! - tanssikärpänen
Hyvä :-) Ehkä mulla on nyt mahdollisuus nähdä ja kuulla Tapsaakin tulevana kesänä ensikertaa ihan livenä.
- hani
Tapsa Kansa esiintyy taas muuten kesällä Saarenmaan valssifestivaaleilla. Taisivat Virolaisetkin pitää Tapsasta viimekesänä ilmeisen paljon, koska ovat hänet hommanneet sinne festivaaleille taas ensikesäksikin esiintymään.
- .....................
Virolaiset tykkäs kait Kansan joikaamisesta ?
- Kikka
..................... kirjoitti:
Virolaiset tykkäs kait Kansan joikaamisesta ?
Kari Tapiota ne taas eivät viitsineet kutsua sinne toistamiseen esiintymään, kun Kari mylvähteli siellä niin pahasti ja joi vielä kaupanpäälle kaikki viinakset.
- Saapas
Kikka kirjoitti:
Kari Tapiota ne taas eivät viitsineet kutsua sinne toistamiseen esiintymään, kun Kari mylvähteli siellä niin pahasti ja joi vielä kaupanpäälle kaikki viinakset.
Eikös olisi jo aika lopettaa Tapani Kansan ja Kari Tapion mollaaminen! Kikka et ole uskottava ja sinä pitetyyppi, et edes uskalla laittaa kunnon nickiä! Hävetkää kumpainenkin kunnolla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998616Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682951- 141321
- 761018
- 66974
- 25936
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61923- 55913
- 64862
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73844