Kokemuksesi Kymco Agilitystä

VTT

Olen aikeissa hankkia tuon ymcon Agilityn joten siihen liittyen haluaisin mahdollisimman paljon tietoa kyseisestä kulkupelistä. Eli hyvät ja huonot puolet, kokemukset yleensä, mitä tarvitsee huomioida jne...

Lisäksi kiinnostaisi tietää että mitkä ovat ns. pakolliset kulut kun bensoja ei lasketa (eli käyttö, vakuutus, huolto) vuodessa! KIITOKSIA aivan sikana jo etukäteen vastauksestasi!!

T:uleva Kymcon tallin edustaja

6

5324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • STT

Jos olet yli 175cm, niin voipi olla sulle pieni ajoasennon kannalta. Selviää varmaan kun käyt pelejä katselemassa. Selkänoja on kiva oivallus, etenkin jos ajaa pidempään.Sivuseisontatuki on huonossa kulmassa,kaatuupi helposti. Kypärä mahtuu satulan alle,mikä on hyvä asia. Kiihtyvyys on laiskanlaista, kytkin ottaa kiinni liian alhaisilla kierroksilla. Asian voi korjata jäykemmillä kytkimenjousilla ja kevyemmillä variaattorin rullilla. 30-ylöspäin kiihtyvyys on ihan hyvä. Yhden kesän ajoilta ei mitään vikoja ole ilmennyt, siis pelittää niinkuin pitää.

Vakuutukset:Liikenne 114e,iso-kasko 151e,huolto 45-70e riippuen missä käyttää. Jos paikkakunnalla useampia kysele hintoja se kannattaa.

Öljynpaineen merkkivalo pyörästä puuttuu. Eivät varmaan ole katsoneet sitä tarpeelliseksi koska moottorin voitelujärjestelmä on aika yksinkertainen ja toimintavarma.
      Peruspyörä ilman pikkuvikoja, aina on tultu takaisin kauempaakin. Halvempikin saa mutta se onkin toinen juttu.

• VTT

Kiitoksia vastauksistasi... onko mahdollista saada s-postioisoitteesi jos tulee vielä jotain kysyttävää! Mukavaa että täällä liikkuu myös fiksuja ihmisiä jotka antavat hyviä vastauksia!!

=)

• STT
        VTT kirjoitti:

Kiitoksia vastauksistasi... onko mahdollista saada s-postioisoitteesi jos tulee vielä jotain kysyttävää! Mukavaa että täällä liikkuu myös fiksuja ihmisiä jotka antavat hyviä vastauksia!!

=)

Hyvä jos tiedoista oli jotain hyötyä.
        Kysy vaan, kerron jos asiasta jotain tiedän tai ymmärrän.

• agility skootteri

Kaasutin reistaa,kuumenee jos ajaa täysiä pitkän aikaa,45 /h ei viritetty,korjaantuu hyvällä ajolla ja sammuttamalla kone hetkeksi.
        Talvi käynnistys heikko,kellä ei, pyörittää ei starttaa.
        Muuten hyvä edellinen sanili kiinaskootteri jossa vastaava tekniikka,heikko,kestävyyttä ei ollut.
        Kaikin puolin hyvä ajettu 7500 km,ajattelin virittää tuleekohan sakkoa?!!!!

• kymcoilija

kannattaa ostaa kokemusta on ja on todella hyvä, ei ole ollut vielä mitään vikaa. suorituskykykin on vakiona ihan jees.

• ...

minun kymco oli kesä käytössä ihan hyvä mutta talvella niillä ei tee mitään mulla ei lähe käyntiin kun on yli 5 astetta pakkasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe