Mitkä on mielestänne siisteimmät hanskat?
Fairtexin Liekki hanskat mustana on kyl tykit.
Myös twinssin lohhari hanskat on hienot.
Siistit Hanskat
6
1144
Vastaukset
- ytutyut
Siisteimmät on ne, mitkä on maalattu vastustajan verellä.
- AndyS
Minusta vaaleanpunaiset hanskat on siisteimmät. Niiden käyttäjän on pakko olla niin kova, ettei sille uskalla kukaan vittuilla.
Minusta ei siihen ole.- Jari S
Olen thäysin shamaa mielthä etthä kovat jätkät käyhtää vaaleenpunasta. Minä, Marko "Nami Nami" B sekä ihanan salskea Antti "Kultakurkku" T ollaan hankittu sellaset vaaleenpunaset 4 oz ottehanskat (rasvattuna). Meilläh on myösh tilauksessah suoraan lajin emämaasta (USA, Saan Fransisko) silkkiset pitsikoristellut stringishortsit sekä nahkaiset pääsuojaimet lipalla.
- \o/
twinsin liekkihanskat mustana on hienoimmat.
- Setä Suonikas
Mitä nyt sanois?
Vittu jotku liekkihanskat, ei saatana! :D
Sellanen jossa on joku yksinkertainen juttu ja teksti ni on ihan hyvä, ei tarvi olla viisvuotiaiden karateninjaleikkien tyyliin hirveitä liekkihanskoja ja pukuja. - Jake28
mustana tai valkoisena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408