Jätin kahvin pois u.v.aattona.Ei ole ollut sen jäleen migreeniä.Jos saat herkästi vieroitusoireita jätä vähitellen.
Jätin kahvin..ja migreenin
6
1715
Vastaukset
- dreidl
Kahvi voi tietysti vaikuttaa noinkin. Monille kahvi on verenkiertoa virkistävä stimulantti, joka auttaa päänsäryssä ja lisää migreenilääkkeiden vaikutusta.
Itse vanhana migreenipotilaana olen kokenut kahvin hyväksi ensiavuksi.
Kaikki on yksilöllistä.- Aamukahvi!!!
Monille viikonloppumigreeni laukeaa, kun lauantaiaamuna nukkuu hiukan pitempään ja aamukahvi myöhästyy normaalirytmistä. Minulla viikonloppumigreeni loppui lähes kokonaan, kun aloin heräämään aamukahville lauantaisin ja sunnuntaisin arkiaamujen aikataulun mukaisesti. Sen jälkeen voi nukkumista jatkaa.
- mutta
Aamukahvi!!! kirjoitti:
Monille viikonloppumigreeni laukeaa, kun lauantaiaamuna nukkuu hiukan pitempään ja aamukahvi myöhästyy normaalirytmistä. Minulla viikonloppumigreeni loppui lähes kokonaan, kun aloin heräämään aamukahville lauantaisin ja sunnuntaisin arkiaamujen aikataulun mukaisesti. Sen jälkeen voi nukkumista jatkaa.
on auttanut tiukka ruokavalio,
ja hormooni eli vuotohäiriöt(eli kun vuoto on pitkittynyttä) lopettavat samoin raskaus useimmiten mulla migreenin.
Riittää kun herää ylös aamulla ja syö ja painuu takas nukkumaan ei tartte kahvia.Mulla kahvi suklaa ja lisäaineet ja juustot myrkkyä!Ja vaikka juo runsaasti pitkin päivää ja muistaa vitamiinit ym. säännöllisen elämän.Nyt burana 800mg ja metopram suppo ja kohtalaisen mukavasti.Nuorenpana ei auttanut mikään edes huumaavat kipulääkkeet tai triptaaanit eikä estot.Ikää nyt jokunen vuosi päälle 30. - Aamukahvi!!!
mutta kirjoitti:
on auttanut tiukka ruokavalio,
ja hormooni eli vuotohäiriöt(eli kun vuoto on pitkittynyttä) lopettavat samoin raskaus useimmiten mulla migreenin.
Riittää kun herää ylös aamulla ja syö ja painuu takas nukkumaan ei tartte kahvia.Mulla kahvi suklaa ja lisäaineet ja juustot myrkkyä!Ja vaikka juo runsaasti pitkin päivää ja muistaa vitamiinit ym. säännöllisen elämän.Nyt burana 800mg ja metopram suppo ja kohtalaisen mukavasti.Nuorenpana ei auttanut mikään edes huumaavat kipulääkkeet tai triptaaanit eikä estot.Ikää nyt jokunen vuosi päälle 30.Veren alhainen sokeri ja yöaikana muodostunut nestevajaus voi olla syy/syyt migreenin laukeamiseen. Aamusyömisellä ilmeisesti myös juot, joten molemmat asiat tulee huolehdittua kuntoon. Kahvia tarvitaan vain me kahvinarkkarit.
- kahvia nam
Mulla kahvi auttaa migreeniin :o
- Teenjuoja
Lopetin myös kahvinjuonnin. Vieroitusoireet oli 1vrk ajan kovat. Olen myös migreenialtis. Migreenit on vähentyneet kahvittomuuden myötä, johtunee kai siitä kun meno on tasaisempaa ilman kofeiinin antamia piristys "piikkejä". Kahvi on hyvä juoma mutta ei sovi kun on tälläinen heikkopää.
ps. Hartioiden venyttely auttaa mulla ehkäisemään migreeniä.
Tsemppiä kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664195
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121226Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006