QUENTIN

TARANTINO

Kuka tietää kaikki Tarantinon ohjaamat leffat?Olisin kovin kiitollinen jos joku vastais.

8

1054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy !!!!!!!!!

      google

    • asddsadasd

      Kill Bill vol.1
      Kill Bill vol.2
      Jackie Brown
      Pulp Fiction
      Reservoir Dogs

      Siinä taitaa olla kaikki, ja nyt kuulemma Tarantino tekee kauhuleffan jonkun toisen ohjaajan kans.

    • Antimental

      My Best Friend's Birthday (1987)
      Reservoir Dogs (1992)
      Pulp Fiction (1994)
      Four Rooms (1995)
      Jackie Brown (1997)
      Kill Bill: Vol. 1 (2003)
      Kill Bill: Vol. 2 (2004)
      Sin City (2005) (special guest director)
      Grindhouse (2006)
      Inglorious Bastards (2006)

      Tv-sarjat:
      Teho-osasto : "Motherhood" (1995)
      "Jimmy Kimmel Live" 1 jakso (2004)
      C.S.I - Grave Danger: Part 1 (2005)
      - Grave Danger: Part 2 (2005)

      • sulle sinne

        tänks foor juu,vielä ku löytäis nää divarista osa mulla noista onkin,mutta loput onkin sitten kiven alla,ku ei tässä mikään kroisos ole!MINNA


      • Herra IMDB
        sulle sinne kirjoitti:

        tänks foor juu,vielä ku löytäis nää divarista osa mulla noista onkin,mutta loput onkin sitten kiven alla,ku ei tässä mikään kroisos ole!MINNA

        Kokeilkaas leffafanit pistää osoitteeksi www.google.fi ja hauksi mikä tahansa elokuva, ohjaaja, näyttelijä tms. kirjainyhdistelmä "imdb". Internet Movie Data Base tietää kaiken kaikista elokuvista, jopa pienimmistä suomalaisista tv-elokuvista.


      • uusavuton
        Herra IMDB kirjoitti:

        Kokeilkaas leffafanit pistää osoitteeksi www.google.fi ja hauksi mikä tahansa elokuva, ohjaaja, näyttelijä tms. kirjainyhdistelmä "imdb". Internet Movie Data Base tietää kaiken kaikista elokuvista, jopa pienimmistä suomalaisista tv-elokuvista.

        Mikä sen imdb:n linkki on !!!!???
        Mikä on "google" ?


    • Asperugo_78

      ÖÖÖ..onkos tämä nyt vitsi..vai voiko joku olla todellakin noin tietämätön..??!! Ehkä kannattais käydä jokin tietokoneen käyttäjän A-kortti suorittamassa.
      Google on hakukone ->http://www.google.fi/
      Internet Movie Databasista löytyy kaikki mahdollinen, englanninkielinen http://www.imdb.com/

      Niin ja jos joku haluaa lukea Tarantinon elämästä ja elokuvista niin Like-kustantamolla on Tarantino on Tarantino-kirja. http://www.likekustannus.fi/kirjakeko/tiedot.php?id=3368
      Likellä on muutenkin aika hyvä ohjaaja-sarja, on Kieslowski, Lynch ja Burton jne

      • avuton nyplääjä

        Saako sieltä viiruksia ? uskallanko mä mennä sinne? Paljonko sen käyttö maksaa ??


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe