VAROKAA VANTAAN PUUSTELLIA

ei puustellin asikas

Varokaa Vantaan Petikon Puustellia. Siellä yritetään huijata kaikin keinoin. Ja saada allekirjoitusta paperiin joka siirtää kaiken vastuun ostajalle eli he eivät kauppiaan mielestä vastaa juuri mistään virheistä. esim suunnitteluvirheistä, jos vaikkaa sattuukin niin että kaapit ovat leveämmät kuin niiden takana oleva seinä. Surkea paikka täynnä huijareita ja epäpäteviä ihmisiä. Palvelun taso täysin ala-arvoista.Varokaa ylihintaisia romukasoja.

8

4974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lököllök

      yhteenkään keittöfirmaan.
      Itse ostin kaapit tukusta ja maksoi puolet vähemmän, kuin näissä nylkyliikkeissä pyydetään.

    • Hintatietoinen

      Se vaan ihmetyttää,että joku sieltä niillä
      hinnoilla vielä ostaa...

      • Riksu

        ja keneltä ja kuka. Täysin samoin materiaalein samaan keittiöön voi saada Puustellilta paljon edullisemman tarjouksen kuin esim. Petrakeittiöltä. Kalustetukusta en paljon muuta tiedä, kuin että edullinen on paikkana.

        Puustellista tykätään ja taas ei, itse sain miltei täydellistä palvelua. Kalusteet tulivat ajallaan ja perään ei tarvinnut soitella.

        Voihan se olla, että merkki aina maksaa.


      • Kierroksen tehnyt
        Riksu kirjoitti:

        ja keneltä ja kuka. Täysin samoin materiaalein samaan keittiöön voi saada Puustellilta paljon edullisemman tarjouksen kuin esim. Petrakeittiöltä. Kalustetukusta en paljon muuta tiedä, kuin että edullinen on paikkana.

        Puustellista tykätään ja taas ei, itse sain miltei täydellistä palvelua. Kalusteet tulivat ajallaan ja perään ei tarvinnut soitella.

        Voihan se olla, että merkki aina maksaa.

        Mielestäni on vaan tyhmää maksaa liikaa,
        jos laatua saa muualtakin kohtuu hinnoin.


      • Riksu
        Kierroksen tehnyt kirjoitti:

        Mielestäni on vaan tyhmää maksaa liikaa,
        jos laatua saa muualtakin kohtuu hinnoin.

        vain puhuit, niin älä nyt hyvä ihminen mene olettelemaan, että merkki on minulle asia, joka kalusteita ostaessani ratkaisee...


    • Laukkanen on huijari

      Totta on. Vantaan Puustelli on tosi paska paikka, kuten kauppiaskin.

    • mia123

      Meillä on myös Vantaan Petikon Puustellista erittäin huonoja kokemuksia. Koko tilaus oli myyjän taholta unohdettu laittaa eteenpäin(kaikki talon kiintokalusteet). Kun tämä tuli ilmi, yritti myyjä kaikin keinoin vierittää syytä meidän niskoille eikä missään vaiheessa myöntänyt virhettään. Palvelu oli kaikin puolin erittäin ala-arvoista. Yritimme myös purkaa kauppaa, mutta tähän myyjä ei suostunut. Onhan se ymmärrettävää, koska olisi menettänyt hyvät provikat.

      • Anonyymi

        Meillä ihan samoja kokemuksia ko.toimijasta. Alussa yrittivät huijata osamaksusopimuksen tekoon vaikka olimme moneen otteeseen kertoneet halusta maksaa käteisellä. Viimeiset päivitykset tilauksesta myyjä unohti tehdä ja ne eivät sitten ehtineet toimitukseen kun toimitusaika oli niin jo niin lähellä kun lopulta saapuneesta tilausvahvistuksesta asia huomattiin. Tämäkin oli tietysti asiakkaan syy. Ja asennustoiminnassa sama valehtelu ja huijaukset jatkuivat. Lopulta useiden reklamaatioiden jälkeen purimme heidän sopimuksensa ja teetätimme työt loppuun toisella toimijalla. Elämässäni en ole kohdannut noin härskiä toimintaa ja valehtelua keneltäkään toimijalta vaikka olen työskennellytkin alan ja rakentamisen parissa vuosikymmeniä! Ja nämä herrat suorittavat valehtelun täysin kirkkain silmin ja oikein ylpeydellä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe