hei! kotiloista: saako kotilolle antaa mandariinia? vai onko liian "kirpeää"?
entä sitten, kun ens kuussa oon viikon poissa;
laitanko kotilot horrokseen,kun ei hoitajaakaan löydy?
kotiloista!!
5
451
Vastaukset
- Caroline H.
Saa kotiloille antaa mandariinia.
Itse olen myös kotiloilleni antanut ja maistui. :)
Laita vaan kotilot horrokseen. Kotilot pärjää horroksessa oikein hyvin. ;) - akaatti
Itelläni on akaattikotilo eikä niille ainakaan saa antaa mandariinia eikä mitään sitrushedelmää. En tiedä mitä niistä tulee saatta ehkä kuolla en oo kokeillu enkä haluukkaan.
- kukka
ahaa.. kaksi erilaista vastausta mandariinista..!? :)
no oon ite kuullu, et jonku kotilot oli jättäny _munat_ mandariinin tai baanaanin kuoren alle! En vaan muista oliko se mandariinin vai banaanin..
ja jos Carolinen kotiloille mandariini maistuu, niin miksei minunkin kotilolapsosille? :) - ryryr
niin mulla kuoli kun laitoin kävelemää maahan ja pikkuveli tiputti appelsiinin sen päälle=(=(=(=(
- Anonyymi
Voiko sagriinikotilolle antaa mitä kaikkea syötäväksi? Itse olen antanut joitain pilttejä (joita voi antaa) erilaisia kasviksia, esim kurkku, salaatti yms. Joitain hedelmiä vaikkapa omenaa ja pärynää. Kala ruokaa, keitettyä perunaa ja munan valkuaista ja marjoja. Mutta pystyykö ne syömään esim maandariinia tai viinirypäleitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa593308- 1511728
- 1281431
Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta
Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.1241359- 931349
- 1111204
- 761011
Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."
Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom7999Kansalaisaloite etenee
Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.306985- 45803