Minkäsuuruinen on asuntolainanne marginaalikorko?
Marginaalikorko
5
1350
Vastaukset
- ,,,
0,5%
- Asunnonostaja
Hei!
Meille tarjotiin ensin 0,45% mutta pienellä tinkimisellä 0,4%. Tuntuu varsin kohtuulliselta. Asumme E-Karjalassa. - Teukka
Asunnonostaja kirjoitti:
Hei!
Meille tarjotiin ensin 0,45% mutta pienellä tinkimisellä 0,4%. Tuntuu varsin kohtuulliselta. Asumme E-Karjalassa.Eli semmoisella 150 000 euron lainalla tingitte kk-erää hurjat 4 euroa 40 senttiä alaspäin (verovähennyksen jälkeen)
No, kaikki tietysti kotiinpäin, mutta voisin kuvitella, että asuntoa ostaessa muut seikat olisivat tärkeämpiä, kuin 0,05 %-yksikön marginaalin ero. - mgbl
Teukka kirjoitti:
Eli semmoisella 150 000 euron lainalla tingitte kk-erää hurjat 4 euroa 40 senttiä alaspäin (verovähennyksen jälkeen)
No, kaikki tietysti kotiinpäin, mutta voisin kuvitella, että asuntoa ostaessa muut seikat olisivat tärkeämpiä, kuin 0,05 %-yksikön marginaalin ero.Jos otetaan 0,1 prosenttia tuosta 150000:sta eurosta, se tekee vuodessa 150 euroa. Tosin tässä ei ole huomioitu velan pienenemistä vuoden mittaan, mutta ei se kauas heitä. Kyllä se ainakin minulle on rahaa sekin. Varsinkin kun sitä lainaakin maksetaan parikymmentä vuotta, tulee tuostakin iso hyöty.
Juuri äskettäin uudelleen tingitty 0.4 %.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372