Mistä keittiökalusteet Oulussa?

Tietoa vailla

Antakaa vinkkiä mistä kannattaa Oulussa ostaa keittiökalusteet? Kyseessä on iso remontti omakotitalossa, saareke ym. Mitä kokemuksia on seuraavista: Topi-keittiöt,Suvi-keittiöt Kempeleessä,Keittiö jätti.

52

46498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • topilta

saat kaupanpäälle virolaiset asentajat.

• tiitu

tarjouspyyntöihin ei tartuta kovin hyvin. Aallonkalusteella kävin henk.koht. kun eivät tule kotiin suunnittelemaan. No,sehän on helppo viedä sinne vanha keittiö. Suunnittelija ei piirtänyt mitään minun nähteni. Säpoon tuli sitten luonnos joka oli päin peetä. Tästä sitten meiliä,vastausta ja uutta suunnitelmaa yhä odottaen. Topilta ei kuulu mitään. Petralta tuli esite. Keittiöjätti piti tulla, kuukauden ootellut.Sievin kaluste tuli heti mut en tykännyt ja kalliskin oli... Taidan luovuttaa!!!

• limingantullissa

sieltä saat ainakin myöhässä tavarat. jos haluat erikseen, saat myös paljon puutteita ja jopa vittuiluakin.

• vittuuntunut

et saa kaikkia tavaroita ollenkaan.

• jpl66

Ostin kalusteet keittiöteollissudelta, enkä ole saanut kaikkia kalusteita vieläkään, eikä puheluihin vastata. Haluaisin tietää onko muilla ollut samanlaisia ongelmia kyseisen firman kanssa.

• Hanski63
        jpl66 kirjoitti:

Ostin kalusteet keittiöteollissudelta, enkä ole saanut kaikkia kalusteita vieläkään, eikä puheluihin vastata. Haluaisin tietää onko muilla ollut samanlaisia ongelmia kyseisen firman kanssa.

Itse ostin kalusteet sieltä ja toimitukset tulivat kaikki sovitulla viikolla. Ja asennus apukin tuli kun itselläni selkä meni. Tuttavani osti sieltä ja toimituksessa oli puutteita. Heille myyjänä toiminut henkilö ei ollut enää töissä ja oli jättänyt merkitsemättä tietyt tuotteet. Mutta yritys oli toimittanut puuttuvat tuotteet vaikka papereissa niitä ei ollut. Minusta aika hieno vastaantulo. Ja tuttavani kertoi että kyseisiä tuotteita ei ollut edes valikoimissa vaikka myyjä oli myynyt. Nyt ostin sieltä mökille keittiön ja sain hyvää palvelua. Taitaa olla aika paljon nämä myyjästä kiinni ja miten hän toimii.

• vieläki kesken
        jpl66 kirjoitti:

mutta ei enää pahastikkaan. enää uupuu 4 ovea. Hiukan kesti.
        Puheluihin he ei vastaa mullekkaan. Eikä heti mailiinkaan. En suosittele kokemani jälkeen.

• OttoH
        vieläki kesken kirjoitti:

mutta ei enää pahastikkaan. enää uupuu 4 ovea. Hiukan kesti.
        Puheluihin he ei vastaa mullekkaan. Eikä heti mailiinkaan. En suosittele kokemani jälkeen.

Minä en taas voi kun kehua. Olen ostanut kalusteita monesta firmasta rakennuttajan uran aikana. 30 taloa takana. Minusta yksi parhaista toimittajista on ollut Suomen Keittiöteollisuus ehdottomasti. Ja jatkossa myös aion sieltä kalusteita ostaa. Minusta on todella rumaa haukkua täällä yrityksiä kun ei ne puuttehet ja reklamaatiot ole yrityksen vikoja monestikkaan. Olipa se yritys mikä tahansa. Minulla on ainoastaan parista kalusteliikkeestä oulusta huonot kokemukset, mutta aina ne on parantanut joka kerralla kun kalusteita olen ostanut.

• vittuuntunut
        OttoH kirjoitti:

Minä en taas voi kun kehua. Olen ostanut kalusteita monesta firmasta rakennuttajan uran aikana. 30 taloa takana. Minusta yksi parhaista toimittajista on ollut Suomen Keittiöteollisuus ehdottomasti. Ja jatkossa myös aion sieltä kalusteita ostaa. Minusta on todella rumaa haukkua täällä yrityksiä kun ei ne puuttehet ja reklamaatiot ole yrityksen vikoja monestikkaan. Olipa se yritys mikä tahansa. Minulla on ainoastaan parista kalusteliikkeestä oulusta huonot kokemukset, mutta aina ne on parantanut joka kerralla kun kalusteita olen ostanut.

huijaripulju tuo keittiöteollisuus

• ovat
        OttoH kirjoitti:

Eipä taida enää onnistua... Petossyytteitä firmaa vastaan vetämässä useammallakin asiakkaalla.

• Joosua...
        jpl66 kirjoitti:

En ole itse ostanut mitään mutta muutama tuttu on haukkunut ja rajusti!
        Onkohan enää edes pystyssä tuo lafka?

• Hyvä palvelu

Ainakin keskustan Topilla hyvä palvelu. Asensimme itse, joten ei tarvinnut katella virolaisia. Aivan ylihelppoa asentaa kun kaapit on täysin valmiina, sen kun poraa kiinni seinään.

• Topin

palvelu oli aivan alaluokkaista. Enpä ole vastanmielisempää palvelua saanut! Puustellilta tilasin, koska sain hyvää palvelua ja kalusteet olivat hinnaltaan ihan samaa luokkaa - Topilla taisi olla jopa kalliimmat!

• ei sinua käytännössä suostu...
        Topin kirjoitti:

palvelu oli aivan alaluokkaista. Enpä ole vastanmielisempää palvelua saanut! Puustellilta tilasin, koska sain hyvää palvelua ja kalusteet olivat hinnaltaan ihan samaa luokkaa - Topilla taisi olla jopa kalliimmat!

Kierrän Topin kaukaa!

• toimiva tuli

Me otimme Puustellista ja ollaan oltu tyytyväisiä. Palvelu pelasi ja saimme juuri sellaiset kalusteet kuin halusimme. Hinta pyöri samoissa lukemissa kuin muidenkin liikkeiden tarjouksissa. Mutta jokainen tekee valintansa itse ja kannattaa kiertää ja kysyä suoraan eri firmojen liikkeistä.

• Suomalainen

www.kalustetukut.com

Laatu rungot ( kotimaiset finnforest TIWI )
      samat mitä Novart ( Parma,Petra,Ala Carte )
      ja moni muu käyttää.
      Samat ovimallit kuin useimmilla kalliilla
      keittiövalmistajilla.
      Että jos yhtään on hinnalla väliä samasta
      tavarasta...

• Riskuli

tai sitten jos kiinnostaa Puustelli, niin siellä on ainakin yksi todella hyvä suunnittelija, hyvä asiakaspalvelija kai nimenkin uskallan kertoa (Tanhua). Kaikki tavara tuli aikanaan ja ehjänä.

• Kärpät
        Riskuli kirjoitti:

tai sitten jos kiinnostaa Puustelli, niin siellä on ainakin yksi todella hyvä suunnittelija, hyvä asiakaspalvelija kai nimenkin uskallan kertoa (Tanhua). Kaikki tavara tuli aikanaan ja ehjänä.

Eikös siellä avattu uusi Villa myymälä?

• Suomalainen
        Riskuli kirjoitti:

Jos haluaa saatanan kalliin keittiön,niin
        puustellihan on sitten se oikea.

• rimpeli

• n m .m .m

novart tekee rugot itse

• jos haluat vähän edullisemm...

...jos tosiaan et halua maksaa hirveästi ylimääräistä merkistä, niin kysy aallon kalusteelta tarjousta. Toimivat kaiketi Iissä? Useampi kaveri ottanut heiltä kalusteet toistensa innoittamana, ja hinta on ollut niin halpa että ovat toimittaneet pääkaupunkiseudullekin... Tosi hyvännäköisiä keittiöitä on kavereilla, työn jälki on moitteetonta ja kaikki tavara tehty mittatilaustyönä. Ja kuulemma palvelu toimii. Tämä on kyllä nyt vähän kuulopuhetta, mutta kannattaa tutustua ja pyytää tarjous!

www.aallonkaluste.fi

• kalusteet

Ota ainakin tarjous.

• paras edukkisesti

Ouluun aukesi juuri uusi Domus Center, käy kysymässä avajaistarjouksia! minäkin kävin ja ostin heti

• kannattaa vertailla (Oulu)

Hei,

meillä myös suunnitelmissa keittiöremontti ensi syksylle. Puustellin ja Topin (Limingantullin myymälästä) suunnittelijat jo käyneet. Puustellilta saimme todella hyvää palvelua, mutta hinta on korkea (noin 8 neliön keittiö asennuksineen 6700 €). Topin suunnittelijan käynti sen sijaan ei kovin vakuuttanut meitä. Suunnittelijalla ei mittaa mukana, sekava töherrys ruutupaperille, lupasi soitella viikon kuluttua, mitään ei ole kuulunut. Joten tarjous Topilta on edelleen saamatta :(

Vertailumme jatkuu...budjetti on noin 3500-5000 €:n luokkaa, joten lienee viisainta unohtaa ainakin em. firmat. Onko kenelläkään kokemusta Futurosta? Entä Keittiöjätti (piirtääkö he tietokoneella ollenkaan, saako asennuspalvelua?).

• Edullisesti, pitkä takuu, s...

Me tod. näk ostetaan Ikealta.
      Haaparantaan on 150km matkaa.
      Siellä on suppea valikoima mutta laatu ja takuu on vähintään sama ku esim Puustellilla.
      Kaapit ja tasot(puu tai laminaatti) tulis maksaa sieltä 2400E. Vetolaatikolliset kaapit kustantaa 800E enemmän.
      Suunnittelupalvelua sieltä ei saa mutta apua kyllä.
      Niiden suunnitteluohjelmalla netistä voi suunnitella keittiön eka ite ja ne auttaa sitte sen viimestelyssä.
      Suosittelen että teet ensin pari versioo ja käyt ikealla paikan päällä niin ne varmistaa että eri osat sopii yhteen.

• Oulussa keittiöremontti tän...

Haluaisimme uusia keittiötämme, uudet ovet ja ehkä joku vetolaatikko, uusi allas,liesituuletin ja tasot. Rungot on vielä hyvät.
        Mistä kannattais kysyä remonttimiestä, kun uskaltais luottaa remontimieheen ja ostais materiaalin Ikeasta,tai vast...vaikka mielellään suosisin Oululaista yrittäjää. Hinnoissa he vaan eivät taida pärjätä.Tärkeintä kuitenkin on, että työnjälki on hyvä ja aikataulu pelaa.

• Yllättynyt
        Oulussa keittiöremontti tän... kirjoitti:

Haluaisimme uusia keittiötämme, uudet ovet ja ehkä joku vetolaatikko, uusi allas,liesituuletin ja tasot. Rungot on vielä hyvät.
        Mistä kannattais kysyä remonttimiestä, kun uskaltais luottaa remontimieheen ja ostais materiaalin Ikeasta,tai vast...vaikka mielellään suosisin Oululaista yrittäjää. Hinnoissa he vaan eivät taida pärjätä.Tärkeintä kuitenkin on, että työnjälki on hyvä ja aikataulu pelaa.

Kannattaa ensin ottaa mitat ovista ja laatikoista, sen jälkeen tarkistaa ovat jonkun toimittajan nykyisiä mittoja. Jos eivät niin erikoismittaiset ovet ovat yleensä niin hinnoissa, että samalla hinnalla saisi uusittua rungotkin. Ainakin kannattaa varmuudeksi edes yhdestä paikasta pyytää tarjous niin että uusitaan kaikki. Yllätys voi olla suuri, vaikkakin vanhat rungot ovat hyvät. Lisäksi saranat ovat erilaisia kenties, miten niiden upotukset onnistuvat jne... Hyvät remonttimiehet ovat yleensä kortilla, suosittelen viidakkorummun käyttöä.

• uusi keittiuö

Älä missään vaiheessa suunnittele että ottaisit Isku-keittiötä.
      Sielä on tosi huono palvelu ja mikään ei pidä paikkaansa.
      Selitellään ja selitellään.
      Pyydä kaikki kirjallisena, otat sitten mistä otat.

• Huippuliike
      • yhden asentanut

TL-Keittiötä voin suositella. Kaikki mitat suunnitellaan ja tarkistetaan sataan kertaan, niin että alkaa jo raivostuttamaan se jahkaaminen. Lopputulos on kuitenkin todella hyvä ja aikataulun mukainen. Hinta samaa keskitasoa keittiömaailman, -jätin ym. kanssa.
        http://www.tl-keittiot.fi/index.html

• TL-keittiöt
        yhden asentanut kirjoitti:

TL-Keittiötä voin suositella. Kaikki mitat suunnitellaan ja tarkistetaan sataan kertaan, niin että alkaa jo raivostuttamaan se jahkaaminen. Lopputulos on kuitenkin todella hyvä ja aikataulun mukainen. Hinta samaa keskitasoa keittiömaailman, -jätin ym. kanssa.
        http://www.tl-keittiot.fi/index.html

Joo, TL-keittiöt on hyvä. Meillä on putkiremontti meneillään ja Timo osaa hommansa. Ei voi muuta kuin kehua.

• kaikill toimii

Mainitsemistasi ei tietoa, mutta meidän suvussa neljä tyytyväistä hankkineet Nelko-keittiön. Hinta-laatusuhde kohillaan ja asennusjälki siistiä, suunnittelupalvelu nopeeta.
      Asentaja osaa muutakin (esim. välitilan pinnoitus) ja halutessa hommaa lvi- ja sähkömiehen hoitamaan muut jutut. Suositteleminen on aina vähän riskaabelia, mutta tästä on niin monta hyvää kokemusta ettei epäilytä yhtään.

• kaappikalle

Tosi kuluttajakieltä: `välitilan pinnoitus' uskokoon ken tahtoo

• kaketus

Taitaa olla kokemuksia laidasta laitaan vähän jokaisesta eri keittiötoimittajasta? Jos eri vaihtoehtoja haluaa etsiä niin ainakin http://keittiot.webissa.com/ näyttäisi löytyvän iso lista eri vaihtoehtoja.

• töhömö

kyllä siellä niitä jotka ovat maksaneet mainoksesta esitellään

• tytyväinen

Hautakorven tiellä on hannun kaluste, olen jo kolmeen asumtoon sieltä tilannut keittiö rempan.

• gagaga21

Etelä-pohjanmaalla on Kaluste-Tiani. Täytyy sanoa että suosittelen.

• TopiTopi

Ota Topilta!
      Fiksut myyjät ja laadukkaat kalusteet!

• Tatu / Inga

Oulussa TL- keittiöt voin suositella, hyvällä ammattitaidolla tehty, mitataan ja suunnitellaan moneen kertaan. Työntekijät ammattitaitoisia ja erittäin miellyttäviä persoonia. Suosittelemme myöskin Niittyaron sähköä työn ja suunnittelun ammatti- maisuudesta.
      Terveisin. Tatu / Inga Oulusta

• kysymus
    • Lifi

Elega -keittiöltä tein tilauksen maaliskuussa ja sovittiin toimitus viikolle 17-18. Nyt 12.5. aika on mennyt ja myyjältä kysyttäessä hän pompautti hätävalheella puhelun asentajalle. Tämä lupasi ilmoittaa viikko sitten uuden asennusajan mutta mitään ei ole kuulunut. Itse on tehty muu keittiöremontti kaappeja vaille valmiiksi. Siinä sitä on vietetty äitienpäivä ja parin päivän kuluttua vaimon syntymäpäiväjuhlat laatikoiden keskellä, kaapit ilman ovia jne! Kannattaa olla tarkka toimitusehtojen kanssa, jotka ainakin tällä firmalla on laadittu tietenkin heille, ei asiakkaalle kohtuullisiksi.

• Lifi

ps. edelliseen viitaten, nyt myös Elegan -työnjohtaja lupasi että asentaja ottaa yhteyttä mutta eipä ole kuulunut. Toimitusviiveistä, puutteista ja virheistä pitää vaatia tuntuva sanktio sekä että maksupäivän lasketa alkaen siitä kun toimitus ja asennus on kokonaan tilauksen mukaisesti toteutettu.

• Vedätetty

Topikeittiö kierrän kaukaa. Myy pintaa mutta sisältö sitten saa kaikkea muuta. Hinta laatu suhde huono vaikka kaikki näyttää hyvältä niin kaappien sisältö sitten muuta. Vedätetään ostajaa vaikka ei enään uskoisi. Asentajat sitten sieltä ja täältä jos eds sieltä. Sopii varmaan halpakeittiöksi noilla toimilla kuten rakennusliikkeille!

• Petetty

Monet ns. kauppiasvetoiset keittiötoimittajat ovat aina kalleimasta päästä hinnoiteluissa. Mm Topi keittiö esimerkiksi, jossa asiakas maksaa aina noin 15-20 % kovemman hinnan siittä että ostaa ne kauppias toimintaperiaatteella! Toki unelmia myyvä mutta samaa tasoa ovissa eli siittä, mistä pääsääntöisesti asiakas maksaa keittiöstä, eikä erotu laisinkaan mistään muihin toimittajiin nähden edukseen kuin omissa visioissaan jolla kerrotaan miksi ovat kalliita muihin nähden. Kin taas isot mm. keittiömaailma antaa suoraan erinlaisia vaihtoehtoja eri toimittajien kanssa joka palvelee hyvin siinä mielessä että kaikilta köytyy joitakin pesiaali juttuja joita voi tarvittaessa asiaks ydistellä. Ja se mikö keittiökaupoassa on monesti tärkeää että mys se mitä siellä todelisuudessa on kaappien takan vaikka esittelyssä näytetään kaikki paras mutta settä kun keittiö saapuu asikkaalle niin silloin vasta ymmärretään että eihän sisältö ollutkaan sitä mitä kauppisa visioisain oli myymässa eli unelmat kaatuvat monesti ja maksetaan siittä sitten oikein korkojen kera kun kauppisa on onnistunut hyvin työssään mutta ei asikkaan silmin juurikaan koskaan ;)!

• Remonttiville

Topista sen verran että hintaa löytyy mutta ei ole sen kummempi kuin muutkaat keittiötoimittajat. Ilmeisesti kun on kauppisa vetoinen toimintamalli nii itse kauppias otta mukavasti välisä. Pitää muistaa että keittiökaupoissa maksetaan aina ovista ja niiden malleista. Rungot sanalaisi pääsääntöissti sekä suunnitelutaso että palvelukin!
      Suvikeittiösta sen verran että saa hyvää palvelua mutta ei kuitenkaan aina. Laadullisesti kuitenkin hyvä ja asiallinen !

• Onkokokemusta
      • Anonyymi

ei toimita kalusteita, remppafirma

• Anonyymi

Periatteessa kaikki muut käyvät, mutta kalustetukku kierrä kaukaa !

• Anonyymi

Älä ainakaan osta Okovi-nimisestä firmasta. On amatöörimäinen ja epäasiallinen kokemuksiemme mukaan.

• Anonyymi

Ideal-keittiöllä on kaupungin tökeröimmät keittiömyyjät, varsinkin se viiksiveikko.

• Anonyymi

Samaa mieltä, yksi syistä miksi päädyin toiseen toimittajaan. Myyjällä on iso merkitys kauppoja tehdessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2453
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1191
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1092
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe