Musta on paras!!

Ihanaaahh

Tulipa tuossa viikoloppuna kokeiltua sitä paljon puhuttua mustaa miestä...Ja voi kyllä sanoa että oli elämäni parhaat kyydit! Mies oli kohtelia, hellä ja osasi todellakin käyttää sitä isoa asettaan! Ei ole tämä tyttö vielä suomipojalta tuollaista haipakkaa saanut! Suosittelen!

55

27434

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iiiihahaaa

      muistit kortsut, ettei taudit leviä.

    • negro

      Voihan sitä aina haaveilla...

    • MIESHKI

      Suosi SUOMALAISTA, potki PAKOLAISTA !

      • kylpäyte

        jälkeen ei sua nussi suomipoika vaan nussii ennen sikaa lehmä.


      • näitä
        kylpäyte kirjoitti:

        jälkeen ei sua nussi suomipoika vaan nussii ennen sikaa lehmä.

        pellejä!!!Toi "musta ase" ja sitä seuraava viesti on kyllä täysin turhia!!!Mikähän noitakin apinoita vaivaa...jos nainen pitää ennemmin kyydistä tummaihoisen herran kanssa ei se ole ollenkaan naisen vika eikä liioin tumman miehen!!!
        Syy on näissä "joissain" munattomissa suomimiehissä jotka ryyppämiseltään osaa/pysty kunnon suorituksiin!Ja jotka kateuttaan vittuilevat/panettelevat muita!!
        Ei ole mustan miehen voittanutta!!!


    • blondi-prinsessa

      Mäkin oon saanut mustaa miestä,ja voi peijakas miten ihanat kyydit :)huh huh ;)lurpsista...ja kyllä oli iso! suomipojat ei vedä vertoja,ei sitten ollenkaan!

    • Mies 25 vee

      Intohimoisin nainen, jota minulla oli kunnia rakastella, oli tummaihoinen brasilialaiskaunotar.
      Uskomattoman muodokas ja pimppi oli ihanan tiukka ja märkä.

      • kyselijä..

        taisi olla ruskeareikä brasiliaiskaunottarella(miehellä)....


      • Mies 25 vee
        kyselijä.. kirjoitti:

        taisi olla ruskeareikä brasiliaiskaunottarella(miehellä)....

        Pimppi on se vaaleanpunainen ruusunnuppua muistuttava reikä ja pyllyreikä on se ryppyisempi. Kyllä kyseessä oli ihan aito brasilialainen nainen ja pyllyyn en laittanut. Oli kyllä kiihkeä suutelija, luulin että se pian syö mut elävältä. ;) Suosittelen kaikille suomipojille Brasilian reissua, paikalliset naiset käyvät kuumina pitkiin ja vaaleisiin pojoismaisiin miehiin...


      • neiti!!!
        kyselijä.. kirjoitti:

        taisi olla ruskeareikä brasiliaiskaunottarella(miehellä)....

        Painuppas sälli anatomian luennolle...vastoin käsitystä jonka olet saanut brassi-pokuleffoista,ei kaikki brassineidit ole niitä "poikaneitejä"...ja mitäs sitten?


    • lulu.-

      mustilla ukoilla paras muna ja paras kyyti!

    • joo-o
    • Solitaire68

      Ahh ihanaa kun joku muukin rakastaa tummia rakastajia! Kerran kun on mustaa saanut ei suomen kömpelöt minuuttimiehet enää edes kiinnosta!

      • Hapa66

        Niin, onhanse muistaakseni ihan tutkittukin että afrikkalaisilla on noin 1 cm;n pidempi ja paksumpi
        penis. Kun en ole nainen, en tiedä kuinka noinkin vähäinen mitta vaikuttaa fyysisesti... ehkäpä siinä lienee mukana myös näitä mielikuvajuttuja. Itselleni
        ei värillä ole väliä, kunhan kokonaisuus on kiinnostava ja mielyttävä.


      • kyltymaton

        Mina pidin mustasta niin paljon, etta menin hanen kanssaan naimisiin.Viides vuosi on menossa. Eika vielakaan kyllastyta.
        Minun mustalla miehellani on muutakin hyvaa kuin kikkeli: aivot ja moraali.
        Suomalaismiehista tuollaista yhdistelmaa saa hakea, vaan ei ihan heti loyda.


      • Pelimies
        Hapa66 kirjoitti:

        Niin, onhanse muistaakseni ihan tutkittukin että afrikkalaisilla on noin 1 cm;n pidempi ja paksumpi
        penis. Kun en ole nainen, en tiedä kuinka noinkin vähäinen mitta vaikuttaa fyysisesti... ehkäpä siinä lienee mukana myös näitä mielikuvajuttuja. Itselleni
        ei värillä ole väliä, kunhan kokonaisuus on kiinnostava ja mielyttävä.

        Eihän tuosta aiheesta ole edes tehty mitään kattavaa ja luotettavaa maailmanlaajuista tutkimusta. Yhdysvalloissa mustilla yliopisto-opiskelijoilla oli keskimäärin vain 0.5 cm pidempi kuin valkoisilla. Paksuudesta ei puhuttu mitään. Kaltaiseni pelimies tosin tietää, että pituudella ei naista tyydytetä, sillä onhan emätinkin vain n. 10 cm syvä. Ei naisen kohdunsuuta peniksellä tökkimällä orgasmia saa aikaiseksi. Miten afrikkalaiset voisivat muka olla niin taitavia kun suuri osa heistä on niin sivistymättömiä etteivät tiedä mitä kondomilla tehdään? Ja HI-virus leviää kulovalkean tavoin. Taitaa afrikkalaisen "taidot" olla pelkkää koira-asentoa ja lähetyssaarnaajaa. Aistin hieman katkeruutta näissä naisissa. Taitavat olla kaiket päivät tietokoneen ääressä istuvia pullukoita, jotka eivät miestä saa ja ovat niiin katkeria, ETTÄ...!


      • kyrpä yrjö
        kyltymaton kirjoitti:

        Mina pidin mustasta niin paljon, etta menin hanen kanssaan naimisiin.Viides vuosi on menossa. Eika vielakaan kyllastyta.
        Minun mustalla miehellani on muutakin hyvaa kuin kikkeli: aivot ja moraali.
        Suomalaismiehista tuollaista yhdistelmaa saa hakea, vaan ei ihan heti loyda.

        sillä sun löppähuulella on aivot kun hiukset kasvaa pääkoppaan ja juuret ulos? Itse olet ivsovittuinen lehmä tunkio vittu.


      • White human
        kyltymaton kirjoitti:

        Mina pidin mustasta niin paljon, etta menin hanen kanssaan naimisiin.Viides vuosi on menossa. Eika vielakaan kyllastyta.
        Minun mustalla miehellani on muutakin hyvaa kuin kikkeli: aivot ja moraali.
        Suomalaismiehista tuollaista yhdistelmaa saa hakea, vaan ei ihan heti loyda.

        kyltymaton 23.2.2006 klo 14.49 kirjoitti: "Minun mustalla miehellani on muutakin hyvaa kuin kikkeli: aivot ja moraali.
        Suomalaismiehista tuollaista yhdistelmaa saa hakea, vaan ei ihan heti loyda." Vittu mitä paskaa!!!


      • ...voi teitä idiootteja
        White human kirjoitti:

        kyltymaton 23.2.2006 klo 14.49 kirjoitti: "Minun mustalla miehellani on muutakin hyvaa kuin kikkeli: aivot ja moraali.
        Suomalaismiehista tuollaista yhdistelmaa saa hakea, vaan ei ihan heti loyda." Vittu mitä paskaa!!!

        Mitäs se teille kuuluu, vaikka joku teille tuntematon ihminen onkin suhteessa tummaihoisen kanssa??Tuskin se teidän elämään vaikuttaa!!!Teidän kaltaiset suvaitsemattomat apinat joutais upottaa suohon!!!!


      • onkin
        ...voi teitä idiootteja kirjoitti:

        Mitäs se teille kuuluu, vaikka joku teille tuntematon ihminen onkin suhteessa tummaihoisen kanssa??Tuskin se teidän elämään vaikuttaa!!!Teidän kaltaiset suvaitsemattomat apinat joutais upottaa suohon!!!!

        varsinainen suo. upota se musta apina ja itsesi sinne samaan saastaiseen onkaloon ja dyny perään.


      • Kyltymaton
        onkin kirjoitti:

        varsinainen suo. upota se musta apina ja itsesi sinne samaan saastaiseen onkaloon ja dyny perään.

        Suomalainen mies, ainakin taman forumin otos, on todella sivistymaton, kaunainen ja saamaton nahjus.
        Pahinta tuntuu olevan kun suomalainen nainen pitaa mustaa miesta parempana.
        Impotentin, huonohygienisen, alemmuudentuntoisen suomalaismiehen sijaan olen valinnut viriilin, aina puhtaan ja hyvaltatuoksuvan, alykkaan mustan miehen. Miksi se teista on niin kamalaa?


      • m22
        Kyltymaton kirjoitti:

        Suomalainen mies, ainakin taman forumin otos, on todella sivistymaton, kaunainen ja saamaton nahjus.
        Pahinta tuntuu olevan kun suomalainen nainen pitaa mustaa miesta parempana.
        Impotentin, huonohygienisen, alemmuudentuntoisen suomalaismiehen sijaan olen valinnut viriilin, aina puhtaan ja hyvaltatuoksuvan, alykkaan mustan miehen. Miksi se teista on niin kamalaa?

        olet rasisti ja haukut kaikkia suomalaisia miehiä ja laitat meidät samaan muottiin. Miten luulet saavasi meiltä yhtään sen parempaa kohtelua? Sanoithan itsekin pitäväsi mustaa miestä parempana.


      • 4kymppinen
        Kyltymaton kirjoitti:

        Suomalainen mies, ainakin taman forumin otos, on todella sivistymaton, kaunainen ja saamaton nahjus.
        Pahinta tuntuu olevan kun suomalainen nainen pitaa mustaa miesta parempana.
        Impotentin, huonohygienisen, alemmuudentuntoisen suomalaismiehen sijaan olen valinnut viriilin, aina puhtaan ja hyvaltatuoksuvan, alykkaan mustan miehen. Miksi se teista on niin kamalaa?

        No, se on hyvä, jos olet löytänyt sellaisen miehen, johon olet tyytyväinen. Mutta en ymmärrä rasistista asennettasi. On tekopyhää leikkiä suvaitsevaista ja kehua mustaa miestä ja samaan aikaan haukkua valkoista. Se on rasismia yhtälailla ja karkeata yleistämistä.

        Jos asiaa katsoo tilastolliselta näkökannalta niin on ihan totta, että mustan kalu on keskimäärin valkoista hieman pitempi. Toinen asia on, että onko sillä loppujen lopuksi merkitystä. Kysymys on henkilökohtainen, mutta yleisesti ottaen sillä ei pitäisi olla juurikaan merkitystä. Toinen tilastofakta on, että mustien ihmisten keskimääräinen älykkyysosamäärä on alempi kuin valkoisilla tai keltaisilla roduilla eli sun väittämäsi mustien ihmisten älykkyydestä on täyttä puuta heinää. Nimeäpäs jokin merkittävä afrikkalainen kännykkävalmistaja. Haloo, täällä niitä fiksuja ihmisiä on, täällä Suomessa. Samaan hengenvetoon täytyy kuitenkin muistuttaa, että yksilöiden väliset erot ovat paljon suurempia kuin rodulliset erot.

        Jos poisluetaan pakolaiset, Afrikasta Suomeen tulee tietysti näitä oppineempia ja menestyneempiä valioyksilöitä. Menepä sinne tekemään huomioita paikan päälle. Missä maanosassa riehuu AIDS niin pahasti, missä ei ymmärretä ehkäisyn päälle, missä nainen elää täysin alistetussa asemassa, missä tytöt ympärileikataan ja missä tietämättömyys on niin vallitsevaa kuin nimenomaan Afrikassa? Afrikassa ei monin paikoin edes tunneta kelloa vaan eletään auringon mukaan. Kulttuuri tukee laiskuutta. Mies on perheen pää ja nainen tekee kaikki työt.

        Meissä suomalaisissa miehissä löytyy varmasti paljon mätämunia, ilkeitä ja laiskoja ihmisiä, mutta perisuomalainen mies on ahkera ja tunnollinen, pitää huolen vaimostaan ja lapsistaan, on vastuuntuntoinen ja rehti.

        Sinulla on asiat napsahtanut niin päin, että musta mies on sinun valintasi. Kaikin mokomin, mutta haluan saattaa tiedoksesi sinulle ja muille, että myös päinvastaisia esimerkkejä löytyy. Useista lähteistä olen saanut kuulla naisilta, jotka ovat olleet monen rotuisen ja monia kansallisuuksia edustavien miesten kanssa, että rakkaimmalta ja sopivimmalta on kuitenkin tuntunut juuri se tavallinen suomalainen mies, joka on löytynyt ihan lähiympäristöstä. Koska suomalainen mies saattaa olla joskus vähän jäyhä eikä lirkuttele silleen kuin etelästä tulleet, mutta sillä on sydän kultaa.


    • jormalaisena

      Sehän on hyvä että maistui.

    • eksu

      Kivaa, että sul on ollut kunnon panosessiot!! Uskon, ettei siinä ihonväri vaikuta muutoin kuin ehkä kiihottaa se erilaisuus. Rakasteluhan on tunneasia ja jos kemiat natsaa, niin samahan se on, millainen ihonväri partnerilla on.

    • Yön Timpe

      Naurattaa nämä suomipullukan katkerat avautumiset...

    • white boy

      mustat naiset sanovat samaa valkoisista miehistä.

      • m22

        tuo on joku luonnon tapa levittää geenejä. Minua ei ole koskaan suomalaiset blondit erityisesti viehättäneet. En toki ala suomalaisia naisia haukkumaan, mutta olen aina pitänyt mustia naisia seksuaalisesti haluttavampina. Tänäänkin meinasin jäädä auton alle kaupungilla kun jäin tuijottamaan ja kuolaamaan muodokkaan tummaihoisen naisen perään. Naisihanteeni on Sugababes-yhtyeen tumman kaunottaren Mutya Buenan, tai Destiny's Child yhtyeen ex-laulajan Beyonce Knowlesin kaltainen seksipommi. Suurin fantasiani on joutua tuon kaksikon käsittelyyn...


    • Suomipano

      on huoran jutut.

      Työnnä kaktus persreiästäsi sisään. Tekee gutaa.

    • jestassentään

      Mustalla on iso meisseli, mutta ne on valkoistamiestä väkivaltaisempia ja epäluotettavampia naisia kohtaan. Alempi älykkyys niillä johtuu paksummasta kallosta, jolloin aivot ovat pienemmät. Tietääkö kukaan yhtään kuuluisaa esim. shakin pelaajaa tai tiedemiestä joka on musta?

      Mustat miehet on suunniteltu raskaaseen työhön.

      • vitun

        ääliö!!!


      • xfghxgh

        VITTU! en kestä tommosia ihmisiä.


    • ei se

      ole väristä kiinni! ei, eiiiiiiiii

    • white

      Huoralla on huoran jutut

    • Hapa69

      Hyvin sohastu muurahaispesään! Tämä aihe kiinnostaa
      poikia aina. Varmaan sillon totta toinenpuoli. Mutta silti poijaat, niillä eväillä mitä on annettu on pelattava, ja aina löytyy joku jolla on isompi tahi kestävämpi.

    • kokenut nainen

      ...muutaman tummaihoisen kanssa. Toisen kanssa tapailtiin jonkin aikaa, kunnes sain tarpeekseni ja jatin. En todellakaan sano, etta kaikki tummat ovat samanlaisia, mutta sain tarpeekseni dominoimisesta, alentamisesta, miehen palvelemisesta jne. Vaikka koolla onkin merkitysta loppujen lopuksi, otan mielummin valkoisen miehen normaali mittoineen kuin mustan miehen ison melan kera, mutta jolle ei kortsu mahdu paalle...Ei se paljon puhuttu musta mies ole valkoista parempi!!!

      • myös

        ahtaa sen ison mustan kakkoseen?


    • jopo

      nää on just näitä kirjotuksia joita voi kirjotella kuuluisaan tappiin asti... toiset tykkää isästä toiset pojasta toiset yöntimosta toiset valkkarista... antakaa nyt jo olla niin mäkin...

      • halua mustaa miestä

        En koskaan halua saada mustaa mies. Suomalaiset riittävät itselleni oikein hyvin.
        Nykyään naiset hehkuttavat mustan munaan perään, yleistävät että KYLLÄ KAIKILLA ON NIIN ISO jne.
        On myös tutkittu ja todistettu, että pienimunainen mustamies riittää myös naisille, kun loput sentit penikseen tulee mielikuvituksen kautta. :)


    • mikä!!

      LUTKA!

    • ghx

      kamalia noi ihmiset kaikki. minulle kelpaa kumpi vaan, ei värillä niin väliä. mutta kamalia rasisteja noi, minusta tummaihoisten pitäisi olla aivan yhtä tasavertaisia kuin valkoisten, eikä erosta pitäisi edes mainita.

    • jakey

      moi,olen lukenut sun viest,mäkin olen musta mä haluaisin pidä hauskaa sun kanss mulla on 35cm kalu..soitellee 0417103168..

    • TAAS ...

      PALOMIEHESTÄ.
      Jos nainen on tätä viidakkosorttia eli vain miehen järjestämän haipakan varassa niin silloin seksi voi olla hyvää vain alkukantaisessa muodossaan.
      Mutta kehittyneempi seksi on ihan yhtä hyvää ellei parempaakin. Ainahan "hampparin käyrä" tai HK-lenkki ruokanakin on hyvää jos on nälkä mutta kyllä oikein huolella maustettu ja tehty ruoja aina sen voittaa nautinnossaan.

    • Rinsuli

      Olen myös kokeillut mustaa iestä ja oli kyllä erittäin positiivinen kokemus!

      • master race

        Oliko oikein HIV-positiivinen kokemus?


    • Noniin!

      Nyt sua ei sitten Suomalainen mies enää haluakkaan. Mutta et viissin halua heitä itekkään!!

      • Enkoske!

        Juu en koskisi pitkällä tikullakaan moiseen lutkaan!


    • Pihku

      ... Ja näin suosittua keskustelua ei olisi tullut, jos kyseessä olisi ollut valkoihoinen mies...

      Eikö se nyt ole ihan sama kenen kanssa sitä on, jos kivaa on? Ihmisiä tarpeineen jokainen on väristä huolimatta. Ketuttaa noi rasistiset kommentit!

    • janina

      Olen kohta nelikymppinen nainen ja harrastanut seksiä useamman miehen kanssa ja joukossa on muutamia tummaihoisiakin miehiä.

      Pakko on myöntää, että kaikki tapaamani tummat miehet ovat osanneet ottaa minut huomioon todella upeasti seksileikeissä. En sano, että valkoihoiset olisivat huonoja, ei todellakaan. Mustista vain kaikki ovat olleet upeita ja kyllähän niillä kaikilla on ollut mahtavan kokoinen kikkeli jalkovälissä.

      Yhdellä yönmustalla miehellä oli niin valtava, että en uskonut sen mahtuvan edes sisään, mutta mies oli niin taitava ja huomaavainen, että sinne se vaan upposi ja parasta mitä olen koskaan saanut. Olen toki saanut ihania kyytejä isoaseisilta suomalaisiltakin.

      Jos mustaa tarjotaan, otan avosylin heti vastaan!

      • Toni

        Petin suomalaista tyttöystävääni hänen tummaihoisen kaverinsa kanssa ja oli kyllä vähän eri meininki. Kiihkeämpää ja himokkaampaa naista ei ole kohdalleni sattunut.


    • Anonyymi

      Minä haluan mennä saunaan mustan miehen kanssa katsomaan onko sillä Isot Munat. Mulla on Isot Munat mutta onko mustalla miehellä isommat. Suomalainen saunassa miehen Munat arvostellaan pienimunaiset nauretaan ulos saunasta. Saunassa katson millaiset Munat miehelle on en tykkää pienimunaiset miehet ne menkoon hirteen. Kusella katson millaiset Munat miehelle on ja lentääkö kusi kaarella kauaksi, minun kusi lentää metriä. Mun pomon kusi lentää 20 metriä, pomolla on firman isoimmat Munat

    • Anonyymi

      U­­­u­s­i s­­­ek­­sitea­­­tteri ava­utu­­u Su­­­ome­­­en! Ku­­tsu­­mme kaikk­­i­­­. Il­­moit­tautum­ine­n ry­hmä­ämm­­e tä­ällä 👉 http://aepgcorp.com/H/C3p7P9

    • Haluatko maistaa sillain iso ?Kik Espoo30

      • Anonyymi

        Isoa peppuunsa haluaa Kik Espoo30


    • Ison jos kiinnostaa saat

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5559
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3425
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1346
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe