HeKin(Heinolan Kahvakiekko) kannattajat uhkasivat HeKin sivuilla että SaPKolta telotaan kostoksi äijiä Heinolassa tulevassa ottelussa.
Kannattaisi kuitenkin muistaa, että SaPkolla on kokemusta "turpakäräjistä" ja siinä käy yleensä vastustajien kukkakepeille heikosti.
http://www.tappara.fi/historia/tekstit/dux.html
Onko linkissä myös HeKin tulevaisuus eli ukkoa sairaalaan?
Heinolan itkijät
9
1040
Vastaukset
- temppeliherra
tuo seksuaalinen jännite pois väliltänne ja käyttäytykää niinkuin seurustelevan parin kuuluukin;D
- Ville
HeKi voitti halonhakkaajat (= SaPKo) 19.2. S-linnassa 5-3.
Ville myönsi että asuinkaupunkinsa Heinolan asukit ovat itseasiassa halkoja. Tarkoittanee myös sitä, että päänsäkin on umpipuuta joten sateisessa syyssäässä ei ihmekään että ovat lahonneet latvasta.
Nimittäin myönnettäköön että SaPKo todellakin hakkasi halkoja(HeKin pelaajia) Savonlinnassa.
Numerot 3-5 eivät kaivanne selitystä, sillä tuomaripellen jakamat turhat jäähyt pitivät pässipaitoja uskollisesti penaltiboxissa ja sieltähän ei maaleja pääse tekemään.
Nyt Heinolan kukkakepit uhkaavat teloa SaPKolaisia 26.2. Heinolassa. Kyllähän se tiedetään miten siinä käy!
Heinolan Kahvakiekolla ei löydy pelin jälkeen enää kuin viisi tervettä pelaajaa, tosin heilläkin lienee pää laho.- Ville
SavoRULES kirjoitti:
Ville myönsi että asuinkaupunkinsa Heinolan asukit ovat itseasiassa halkoja. Tarkoittanee myös sitä, että päänsäkin on umpipuuta joten sateisessa syyssäässä ei ihmekään että ovat lahonneet latvasta.
Nimittäin myönnettäköön että SaPKo todellakin hakkasi halkoja(HeKin pelaajia) Savonlinnassa.
Numerot 3-5 eivät kaivanne selitystä, sillä tuomaripellen jakamat turhat jäähyt pitivät pässipaitoja uskollisesti penaltiboxissa ja sieltähän ei maaleja pääse tekemään.
Nyt Heinolan kukkakepit uhkaavat teloa SaPKolaisia 26.2. Heinolassa. Kyllähän se tiedetään miten siinä käy!
Heinolan Kahvakiekolla ei löydy pelin jälkeen enää kuin viisi tervettä pelaajaa, tosin heilläkin lienee pää laho.kun halonhakkaajat (SaPKo) kävivät Heinolassa "pelaamassa jääkiekkoa", niin saivat turpiin silviisii, että tuskin osasivat takaisin Savonlinnaan. Numeroita en nyt muista.
Veikkaan, että Imatralta löysivät itsensä.
- olav1
Uhoaminen on tyhmää puolin ja toisin. Heinolalaiset häpeävät varmaan vieraskirjansa tekstejä ja savonlinnalaiset SavoRULES:ia.
Fiksut fanit keskittyvät niin Heinolassa kuin Savonlinnassakin kotijoukkueensa kannattamiseen. Pienen joukon tai yhden henkilön tempauksien ei saa antaa leimata kaikkia.- Ville
tahdollakaan avausta ei voi pitää fiksun henkilön kirjoittamana.
Ville kirjoitti:
tahdollakaan avausta ei voi pitää fiksun henkilön kirjoittamana.
tahdollakaan avaukseeni vastanneita pösilöitä ei voi pitää kovinkaan järkevinä kavereina.
Ainoa viisas tuntuu olevan SavoRULES. Ai, mutta sehän olen minä. Se selittääkin kaiken.- g.uu.g
SavoRULES kirjoitti:
tahdollakaan avaukseeni vastanneita pösilöitä ei voi pitää kovinkaan järkevinä kavereina.
Ainoa viisas tuntuu olevan SavoRULES. Ai, mutta sehän olen minä. Se selittääkin kaiken.vahinko vain, kun se hyvä pastamme taidemaalarit ketju poisettiin. Siinä oli vähän säpinää palstan vakio itkijoille.
- viiskulma
g.uu.g kirjoitti:
vahinko vain, kun se hyvä pastamme taidemaalarit ketju poisettiin. Siinä oli vähän säpinää palstan vakio itkijoille.
yksi ISO vitsi !
Et enempää saanut mahtumaan kirjoitusvirheitä raapustukseesi ? Montako luokkaa apukoulua kävit ? Kaverisi/multipersoonasi savonpellen kanssa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368