Eräänä päivänä, erääseen aikaan, eräällä kadulla. Olin matkalla kotiin koulusta. Hyytävä tuuli ja pakkanen puhalsi kasvoilleni ja farkkujeni läpi. Oli jäätävä talvinen päivä... Nii ja koulus mua ei yhtää kusettanu mutta ku mä tosiaa kävelin koulusta kotii ni siin puolvälis iski aivan salamana AIVAN siis uskomaton KUSIHÄTÄ!!(EMERENGY) Tuli aivan kauhee kiire kotia ja rakko oli aivan halkeamaisillaan!! Kotiovella jäisillä sormillani etsin avaimet taskustani. Sain juuri väännetyksi avainta ovessa, ja pääsin kuin pääsinkin sisään. Ovella rakkoni oli jo antanut periksi hiukan, ja Terskan pää kostutti mun kalsareita nii et sinne tuli sellane märkä läntti!! Kusta vuotaa ja mä juoksen vessaan!!!! Äkkii ja VYÖ ON JUMISSA!! Äkkii tää vyö auki mut kusta tuleejo! SITÄ, EI JUMANK.AUTA SITÄ TULEE JO!! Mä saan vyön auki ja napit auki, nakki ulos ja... ja...!....JA!! KAIKKI KUSI ON MU HOUSUISSA!!! EEIIII*!! Sit vaa meni housut pesuu, kännykkä samaten ja kuivaa tilalle.
Kusi alkaa myös hiertämään ja kirveltämään housuissa, ootteko huomannut?? Mut lämmittää kyll ihanasti kylmällä pakkasella, mut sitku sitä alkaa jäätyy sinne kalsareihi!!! ÄÄÄÄ!! ziis voi kääk... mä oon ihan et apua...
Hei hei kaikki hiljaa siel!! Nyt tulee aik jännä hei! siis...
TÄSSÄ ON ITSE KYSYMYS:
Voiko pakkasella olla jotain tekemistä virtsan erittymisen kannalta? Saako munuaiset kenties virtsaputken kylmetessä sellaisen reaktion aikaiseksi, että ne erittävät virtsaa nopeammin? Ja tästä siis voisi johtua koko mystinen kusihätä? Oon joo mies. En oo nainen. Ku oon mies.... nonii ja eteenpäin... Kävin koulussakin kusella ennen kotiin lähtöä. Koulumatka on n. ½tuntia kävelyä. Ja tähän vuodenaikaan pakkasessa. Kiitos kaikille vastaajille.
Pakkanen kusettaa!!!!
10
2797
Vastaukset
- piiputtaa.
Kyllä.
- .....................
Olit ehkä ihan tosissasi tän viestin kanssa, mut en voi mitää et alko naurattaa ihan saatanasti ku luin ton ;) hehh...
- ++++++++++
kummallista kun tälläiset pissa&kakka vitsit jaksavat viellä naurattaa joitakin
- tuntuu joo????
++++++++++ kirjoitti:
kummallista kun tälläiset pissa&kakka vitsit jaksavat viellä naurattaa joitakin
MULLE kävi vähän samalla tyytillä viikko sitten.
Olin koulu bussissa ja hiton kova kusi hätä. En voinut koulussa käyä kusella koska vassassa oli kaks jätkää tupakalla. Mulla oli pitkät kalsarit
ja toppahousut jalassa.
Hitto et on vaikee pidättää bussissa. Yhessä kohtaa oli sellanen monttu ja bussi hyppäs silleen et mulla pääsi alushousun vasempaan lahkeeseen iso määrä pissaa, mut se helpotti tosi paljon. Ei muuta kun nopeesti himaan vaihtaa kuivat housut. No mutsi näki ne alushousut pyykki korissa, ja alko kyselee, Joo. - ja kuule...
...niin pitikin.
- kokenut
Olen itse huomannut saman asian. Kun on pakkasta,niin joutuu käymään useammin kusella,kuin normaalisti. Koulupäivinä käyn yleensä aamupäivän ja iltapäivän välitunneilla vessassa,mutta nyt pakkasen takia joudun käymään myös koulusta lähtiessä,ettei kusi tulisi housuihin,koska siitäkin on kokemusta,eikä se loppujen lopuksi kivaa ole. Iltapäivän välitunti on yhden ja kahden välillä,ja koulu loppuu klo 14.30. Kun laskee tuosta,niin jää noin tunti väliä,kun täytyy taas käydä vessassa pakkaspäivinä. Pakkasta ei tarvitse olla paljon,kun rupeaa kusettamaan. Ilmeisesti pakkanen jotenkin kiihdyttää aineenvaihduntaa,vaikkei hirveästi joisi tai söisi sinä päivänä. Eli et ole ainoa,vaan muutkin kärsivät asiasta! Onneksi talvea ei kestä kovin kauan. Jo kuukauden päästä rupeaa ilmat lämpenemään ja lumet sulamaan. Eiköhän kusihätäkin jo helpota tuolloin...
- terkkari_Y
Tuo on aivan normaalia, että kylmässä hien eritys on lähes pysähtynyt, jolloin minuaiset erittävät nesteen virtsana. Jos joudut olemaan tilanteissa, joissa et pääse käymään oissalla ja tiedät sen etukäteen, suosittelen, että hankit sen varalle aikuisten vaippoja, esim. Tenan Discreet Pants. Ne eivät näy housujen käpi ja ovat melkein kuin normaalit alushousut. Niitä saa ihan tavallisista marketeista, ne ovat yleensä sijoitettu naisten siteiden yhteyteen. Ne ovat oiva apuneuvo myös laskettelumäkeen.
Samalla muistutan, että pakkasella pelkät farkut ovat aika huono asuvalinta, etenkin jos alla on vaan lyhyet kalsarit tai tytöillä pikkuhousut. Erilaiset epämiellyttävät virtsatietulehdukset ovat usein seurauksena liian kevyestä pukeutumisesta.
Hyvää hiihtolomaa vaan kaikille!- pikku pili
nii oon 11wee poika, ja kyllä pissa voi tulla kelle vaan housuun.
koulussa tulee kovin usein kun ei ehdi mennä heti vessaan, ja tunnilla ei kehtaa sanoo.
ja kun kavereitten kanssa oon pelaamassa, nii ei sitä tuu mentyä vessaan vaan tulee pidätettyä. ja silloin tulee usein pieniä määriä alushousuun
ja onko toi niin noloo jos tän ikäset pissaa housuun, oon liikka tunnilla nähny pukkarissa et monella on tullu pissaa alushousuihin.
- Poika14wee
Tosi vanha keskustelu mut:
1. talvel ainaki ite meen vaan jonnekkin (koulumatkalla) kuselle. Miks pitäis pidättää ja kusta housuun, jos on vaa joku esim. metsä lähel. Puun taakse, pili esiin ja hoida homma. Parempi se on et pari ihmistä vaik näkis kun kuset kun kusta housuun. Tietty jos ei oo mitää suojaisaa paikkaa nii sitten...
2. Jos mua koulussa kusettaa niin kyl mä vessaan menisin enkä pidättäis.Kerrohan, että kuinka onnistuit näin vanhaan ketjuun ihan sattumalta törmäämään ja vielä niin, että jaksoit ihan kommentoidakin asiaa...?
Jos nyt et vielä tiennyt, niin joillakin ihmisillä on seksuaalisia fetissejä/fantasioita: He tuntevat seksuaalista vetoa asioihin ja toimintaan, jota ei yleensä lasketa seksuaaliseksi. Housuun pissaaminen ja siitä aiheutuva nöyryytyksen tai sitten lapsellisuuden tunne on yksi tällainen asia.
On melko todennäköistä, että tämäkin ketju on lähtenyt tai ainakin pysynyt pystyssä juurikin tuollaisen fetissin voimalla.
On myös melko yleistä, että tällaisia aiheita käsittelevät ketjut nousee uudelleen pinnalle siksi, että joku omia fetissijuttujaan googlettava ihminen löytää ketjun menneisyydestä.... Kai syy joku muukin voi joskus olla, mutta ei läheskään joka kerta, sen verran usein näin tiettyjen aiheiden osalta käy...
Yleisimpiä tällä palstalla keskusteluissa pyöriviä fetissejä ovat:
*Erilaiset vaatteet.
*Vaipat.
*Housuun pissaaminen, pissan pidättely.
*Piiskaaminen ja muu alistaminen.
*Se, että teini pakotetaan pikkulapsen rooliin.
*Munille potkiminenen
Huom: fetisseissä ja laillisissa fantasioissa ja niiden toteuttamisessa ei ole mitään väärää. Siinä kuitenkin mielestäni on, että asiasta tullaan vääntämään keskustelua tänne nuortenpalstalle "väärän lipun alla", eli yritetään saada täysin sivullisia ihmisiä puhumaan asiasta ja salataan, että oma motivaatio asiasta puhumiseen on oma seksuaalinen fetissi tai fantasia. Suurin osa näistä ketjujen aloittajista on lähes varmasti aikuisia.
Tietysti jotkut trollaavat kaikenlaista paskaa myös ilman fetissiä. Uskon kuitenkin, että tavanomaisten fetissiketjujen piirissä heitä on vähemmistö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1152213- 921482
- 421145
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri1611020Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu74975Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28897Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i52853Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22831Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38810Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56749