Urologilla käydessäni sain tällaisen diagnoosin kuin yliaktiivinen rakko.Saatu lääke (detrusitol) ei auta.Suurin harmi on öiset vessassa käynnit kun työelämssäkin on ja päivät on sitten väsynyt, kun öisten heräilyjen jälkeen on vaikea saada unenpäästä kiinni.Olisiko jostain luontaislääkkeestä apua? onko joku kokeillut?
Yliaktiivinen rakko
11
24854
Vastaukset
- kuppiko
Pitää käydä vessassa tai päästää housuun.
Ei auta muu kun olla vaan.
Rakko paskana.
Siis mikä rakko.
Kanervauute auttaa.
Minulla ainakin.
Ja kamomilla tee aamuisin.
Ei rakko enää laula - kunnan
Käyn öisin vessassa noin 1.5 - 2.0 tunnin välein.
- hmw
Joillakin henkilöillä uretin 45 on auttanut.Apteekeista ja luontaistuotekaupoista.
- aurora
hmw kirjoitti:
Joillakin henkilöillä uretin 45 on auttanut.Apteekeista ja luontaistuotekaupoista.
Ymmärrän sinua, minulla ollut 8v ja kolmannet lääkkeet menossa, ei tulosta.
viime yönäkin nousin joka viidestoista minuutti veskiin. Hermot menee kun ei pysty nukkumaan. Olen kuullut karpalon auttavan.
- Detrusitol
Minäkin sain ensin tuota detrusitolia, aamuin ja illoin yks tabletti, ei auttanut,, Mutta sitten sain samaa Detrusitolia vain yhden kerran päivässä, voimakkaampi, auttaa, nyt nukun 6-7 tuntia. Aikaisemmin kokeilin akupuntiota, sekin auttoi (ensimmäisen kerran nukuin koko yön), mutta se pitää toistaa joka kolmas kuukausi tai tarpeen vaatiessa. Apua on HAE.. Kram
- ja ongelma selvisi
Tutulta kuulostava juttu. Tuttu lääke jne. Jatkuva vessassa ravaaminen, öisin sama juttu.
Lopulta keksittiin tähystää v-rakko ja tulos oli että v-rakko "vetää" 200 ml jolloin se on full. Ihminen erittää virtsaa öisinkin 100ml/tunti. Eli näppärästi laskien kahden tunnin välein oli vessavisiitti. Niinkuin ilmeisesti sinullakin. Kyseleppä tuosta tähystyksestä. Se kertoo aika paljon. Minulla kun tuo vaivan syy tähystyksessä selvisi niin sitten hoitokin löytyi. Nykyään asioin veskissä 4-5 tunnin välein. Yöllä käyn kerran, toisinaan nukun koko yön tietämättä v-rakosta yhtään mitään. Kummasti se vaan virtsarakko voi elämän sekoittaa. Nyttenpä asia ok. Ja mulla on nyt elämä!- lääkitys...
tuohon virtsarakon pienenemiseen?
- JaJu
Terve ihminen ei suinkaan eritä virtsaa öisin 100ml/h. Täytyy olla jokin häiriö kuten antidiureettisen hormonin puutos, diabetes, munuaisvika tms. jos noin paljon virtsaa erittyy.
Tuo vetoisuus vain 200ml johtuu melko varmasti jostain hermostollisesta häiriöstä eikä niinkään kerro rakon todellisesta tilavuudesta vaikka yllättävän usein tämä johtopäätös vedetään. - miki
minkälaisen hoidon tai lääkkeen sait
- Retu47
Itselläni on ollut pitkään samanlaisa vaivaa. Koska olen mies, syyksi on sanottu eturauhasta, mutta mikään lääkitys ei ole auttanut. Kun huomasin että tietyt ruat ja juomat pahentavat asiaa, aloin epäillä, että rakko voisi olla ainakin osasyyllinen. Yleensä eniten ongelmia aiheuttavat happamat aineet, kuten sitruuna, puolukka, mansikka, automaattikahvi ja hapan leipä. Ja koska esim. sitruunaa on monessa huomaattomassa asiassa, kuten kalan päälle puristettuna, drinkeissä, limuissa ja salaattikastikkeissa, ei aina edes tiedä sitä syöneensä. Eli tee näin: Aloita parin päivän kuuri, jolloin syöt vain perusruoka-aineita, ei limuja, ei ainakaan automaattikahvia eikä muitakaan happamia tuotteita. Jos nukut sitten paremmin, eikä rakkoa särje, lisää vähitellen ruokavalioosi yllämainittuja tuotteita, jolloin tiedät, mitkä aineet sinun rakkoasi kiusaavat.
- 75 v rakko kuntoon
VesiCare lääkitys ja
http://www.yliaktiivinenrakko.fi/yliaktiivinenrakko.html?gclid=CJ7zy-z7lbMCFbB3cAodVFMAeA
Pallolaajennus http://keskustelu.suomi24.fi/node/3621487
http://www.duodecimlehti.fi/web/guest/etusivu?p_p_id=dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku&p_p_action=1&p_p_state=maximized&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_count=1&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku__spage=/portlet_action/dlehtihakuartikkeli/viewarticle/action&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku_tunnus=duo99176
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10997633
Kummallista: terkkarilääkäriä ei aihe kiinnosta eli pitää olla hoksnokkaa asian selvittämiseen.
Sain vauhtia gynskikautta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983