Onko tosiaan näin..

Win98SE

Laitoin laajakaistan, ja koneella F-Secure. Ongelmaksi tuli että kone kaatuilee, elikkä se sininen näyttö jossa sanotaan että muistipaikassa 0E bla bla blaa..sovellus pysäytetään jne. Sitten kone ei sammu, jää jumiin jne jolloin tietty Scandisk tsekkaa ja löytää FSecuren backweb jutusta virheitä jne.. Mitä mun kantsis tehdä? Koneeni on vanha..Pentium 2 taikka 3 ja 450 prosessori..
Ja voiko olla että muistipalikoita on vääränlaisia laitettuna ku se sininen näyttö jatkuvasti tulee?

2

542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tabsa

Virus mahdolliisuuskin on, mutta laitevialta tuo kuullostaa. Jos koneessa on useampi muistikampa, kannattaa ne kokeilla ottaa vuorotellen irti ja käynnistää konetta eri yhdistelmillä. Niin saa hyvin selvitettyä muistien toimivuuden.

• on....

Syyllinen on F-Secure ohjelma.heitä se helvettiin,ja ota tilalle esim.tsonealarm ja avast.Itellä 98se ja kaikki ongelmat loppu kun heitin Elisan maksullisen F-Securen ulos,ja nämä mainitut tilalle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe