Bratislavaan maaliskuussa-vinkkejä!

Seuraa johtajaa

Olen viemässä asiakasryhmää (miehiä kaikki...)Bratislavaan maaliskuussa viikonlopuksi.Hyviä vinkkejä mitä tehdä? Kannattaako käydä kylpylässä (löysin netistä mainoksen),mikä hyvä yökerho/klubi,mitä kannattaa varoa tms.?Ja jos jotakin paikallista nähtävää, niin mitä?Kaikki mahdolliset vinkit kiitollisuudella vastaan...

6

1946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pollu

      Ei anneta mitään vinkkejä!

    • kiinnostaa?

      Eiköhän se ole se pimppi kun tuollaista miesporukkaa kiinnostaa. Taksikuskeilla on yleensä parhaat ajantasavinkit paikoista.

      • Seuraa johtajaa

        Joo...kiitos noista TODELLA rakentavista vinkeistä...jos jollakin olisi ihan OIKEITA vinkkejä, niin olisi hienoa! Yökerhot, nähtävyydet, ostospaikat jne. kiinnostavat..


    • Ismo

      Bratislavan yöelämään en ole tutustunut, mutta nähtävyyksistä esim. B:n linna on todellakin näkemisen arvoinen. Kuppiloitahan Bratislavassa riittää, ja turvallisuus lienee lähes Tshekin luokkaa.

      • Novy.most

        Joo Bratislavan linna ja sen museo ja piha-aukio on ihan must Bratislavassa. Lisäksi voisin suositella kansallismuseota ja -galleriaa, jos museot ja näyttelyt kiinnostaa. Pikkugallerioita taitaa löytää myös vanhasta kaupungista.

        Yökerhoista en minäkään oikein tiedä, varsinkaan sellaisista joista keski-ikäiset miehet pitäisivät. Itse olen käynyt Charliesissa,jossa soi hittipoppi ja tunsin itseni aika vanhaksi... ja olen kuitenkin vasta siirtymässä keksi-iästä keski-ikään. ;)

        Myös Duna teknisellä yliopistolla oli ennemmin opiskelijoiden ja underground-tyyppien livemusapaikka, kuin pukuäijien yökerho. Mutta Dunassa oli kivaa, siellä on teemailtoja eri bändeistä tms. Jos sattuu vaikka lemppari kohdalle niin menkää ihmeessä!

        Pubeja ja sellaisia kannattaa kans kierrellä, Mammutti (tai joku Mamut tms) on perinteinen tosi iso kapakka. Ja muita baareja on kuin sieniä sateella. Obhodna ulitsalla melkein vieri vieressä.

        Jos haluaa katsoa kaupunkia korkeelta,niin menkää syömään tai kahville Nový mostin Ufo-ravintolaan. Itse tykkäsin siitä kuin hullu puurosta. Näköalatasanteelle pääsee (hissi 50 korunaa) vaikkei söisikään, mutta ainakin kahvittelu siellä oli näköalojensa puolesta hintansa väärti. Miehille saattaa tulla kuningas-olo Ufon vessassa kun saa pissiä korkealta ja kovaa, alhaalla kiitävien autojen päälle,jotka ovat noin muurahaisen kokoa. Silta hieman tärisee liikenteen (ja tuulen?) takia, joten rohkeuspisteetkin nousevat äijillä kattoon. ;)

        Kesällä voi piipahtaa Unescon maailmanperintökohteessa Devínissä,joka on antiikkinen linnoitus Tonavan varrella, n. 30 min.bussilla kaupungista. Myös Tonavan risteilyä voi harkita. (Starý bykin linkki http://www.lod.sk näyttää edelleen toimivan, ainakin slovakiksi.)

        Slovak Restaurantissa Obhodna ulitsalla on hyvät ja edulliset PAIKALLISET herkut, nam. Suosittelen juustopihviä kinkulla ja tatar (?)-kastikkeella (vyprazany syr s shunkou s tatarskoi omackoi), lisäkkeeksi perunaräiskäle! Juomaksi maistuu joko Zlatý bazant tai Vinea. Myös Kofolaa kannattaa maistaa janoon (alkoholiton ei-niin makea kolajuoma, saa myös kaupasta pullossa kuten Vineaakin.)

        Nämä tuli nyt äkkiä mieleen. Mikä porukkaanne kiinnostaa? Oopperaa ja sellaisiakin on maaliskuussa tarjolla (kesällä teatterit on kiinni). Katso mun gallerian sivulta linkki "Omat sivut", siellä on mm. kuva suosittelemastani ruoka-annoksesta! :o)

        Mukavaa matkaa, kerrothan meille sitten raportin kun tulet? ;)

        Nový most


      • Johtaja
        Novy.most kirjoitti:

        Joo Bratislavan linna ja sen museo ja piha-aukio on ihan must Bratislavassa. Lisäksi voisin suositella kansallismuseota ja -galleriaa, jos museot ja näyttelyt kiinnostaa. Pikkugallerioita taitaa löytää myös vanhasta kaupungista.

        Yökerhoista en minäkään oikein tiedä, varsinkaan sellaisista joista keski-ikäiset miehet pitäisivät. Itse olen käynyt Charliesissa,jossa soi hittipoppi ja tunsin itseni aika vanhaksi... ja olen kuitenkin vasta siirtymässä keksi-iästä keski-ikään. ;)

        Myös Duna teknisellä yliopistolla oli ennemmin opiskelijoiden ja underground-tyyppien livemusapaikka, kuin pukuäijien yökerho. Mutta Dunassa oli kivaa, siellä on teemailtoja eri bändeistä tms. Jos sattuu vaikka lemppari kohdalle niin menkää ihmeessä!

        Pubeja ja sellaisia kannattaa kans kierrellä, Mammutti (tai joku Mamut tms) on perinteinen tosi iso kapakka. Ja muita baareja on kuin sieniä sateella. Obhodna ulitsalla melkein vieri vieressä.

        Jos haluaa katsoa kaupunkia korkeelta,niin menkää syömään tai kahville Nový mostin Ufo-ravintolaan. Itse tykkäsin siitä kuin hullu puurosta. Näköalatasanteelle pääsee (hissi 50 korunaa) vaikkei söisikään, mutta ainakin kahvittelu siellä oli näköalojensa puolesta hintansa väärti. Miehille saattaa tulla kuningas-olo Ufon vessassa kun saa pissiä korkealta ja kovaa, alhaalla kiitävien autojen päälle,jotka ovat noin muurahaisen kokoa. Silta hieman tärisee liikenteen (ja tuulen?) takia, joten rohkeuspisteetkin nousevat äijillä kattoon. ;)

        Kesällä voi piipahtaa Unescon maailmanperintökohteessa Devínissä,joka on antiikkinen linnoitus Tonavan varrella, n. 30 min.bussilla kaupungista. Myös Tonavan risteilyä voi harkita. (Starý bykin linkki http://www.lod.sk näyttää edelleen toimivan, ainakin slovakiksi.)

        Slovak Restaurantissa Obhodna ulitsalla on hyvät ja edulliset PAIKALLISET herkut, nam. Suosittelen juustopihviä kinkulla ja tatar (?)-kastikkeella (vyprazany syr s shunkou s tatarskoi omackoi), lisäkkeeksi perunaräiskäle! Juomaksi maistuu joko Zlatý bazant tai Vinea. Myös Kofolaa kannattaa maistaa janoon (alkoholiton ei-niin makea kolajuoma, saa myös kaupasta pullossa kuten Vineaakin.)

        Nämä tuli nyt äkkiä mieleen. Mikä porukkaanne kiinnostaa? Oopperaa ja sellaisiakin on maaliskuussa tarjolla (kesällä teatterit on kiinni). Katso mun gallerian sivulta linkki "Omat sivut", siellä on mm. kuva suosittelemastani ruoka-annoksesta! :o)

        Mukavaa matkaa, kerrothan meille sitten raportin kun tulet? ;)

        Nový most

        Reissu heitetty ja monta kokemusta rikkaampi olo. Bratislava ei tehnyt lähtemätöntä vaikutusta ja tässä pari syytä: 1.)kelit todella surkeat-vettä satoi! 2.)20 ukon paimentaminen vei energian 3.)Todella tyly kohtelu paikallisessa diskossa-eli en päässyt sisälle vaikka olin ihan selvä!Olin nähtävästi liian pohjoismaisen näköinen...Hintataso oli edullinen ja palvelu Hotelli Danubessa erinomaista.Lisäksi kävin katsomassa lähtöpäivänä futista eli Artmedia pelasi paikallista pääsarjaa-ihan hieno kokemus.Jos suunnittelette matkaa, niin maaliskuu huono aika-menkää kesällä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe