Hartwall Areena Ma 6.3.
Katsomo 312: rivi 1, paikat 6 ja 7
hhttp://www1.ticketservicefinland.fi/images/arena/finhar.gif
Liput myynnissä koska en itse pääse keikalle :(
Eli kohtuuhintaan lähtee, tee tarjous.
[email protected]
2 lippua myytävänä
5
542
Vastaukset
- greenhouse
Kenen keikalle ja paljonko?? Se olis kannattanut kertoo!
- kyseessä
Depeche Mode ja listahinta 47 egee kpl. Lippupalvelussa on vielä muutamia lippuja myynnissä, mutta lavan sivusta näkörajoitteisia. Ne alhaalla sivussa saattaa olla kohtuullisen hyviäkin, paitsi että näkeeköhän screenejä kunnolla, en tiedä. Nuo on aika takaa, yläkatsomosta. Samaa mieltä, olis myyjä voinut kertoa mitä maksaa. Huuto.netissä on sitten sikahintasia tarjolla... Huhhuh, ei oo montaa aamua enää jäljellä...
- Sari
ollaan Depeche Mode palstalla, ja hinta on neuvottelukysymys, siksi pyysin tekemään tarjouksen.
Eli liput Depeche Mode keikalle, tee tarjous :D - ..........
Sari kirjoitti:
ollaan Depeche Mode palstalla, ja hinta on neuvottelukysymys, siksi pyysin tekemään tarjouksen.
Eli liput Depeche Mode keikalle, tee tarjous :Dmiten ois 37 euroo kappale
- Sari
:o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823253
- 922945
- 532202
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191514
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81477Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61248