kuka on ostanut kesän jälkeen lämppärin limingasta heiskariselta... olit kuulemm ihastunu niin että olit ostanut sen kempeleeseen.. vuokrauksen jälkeen.. noin 150cm,ruskea todella kiltti ja aivan ihqu!!!! jos tunnet sen niin auttakaa mua ja äkkiä voitais järkätä sillain jos voisin käyä kattoon sitä!!!! sanoin sitä empuksi!!!!!
APUA!!!!!
nyyh(ikävöin...
2
499
Vastaukset
- glowy
hevosia menee ja tulee, ja tiedän itsekkin että yksi on aina ylitse muiden... mutta olisit tehnyt ratkaisun ja ostanut itse kyseisen hevosen... hmm, mietippäs itsesi kannalta... jos olisit juuri saanut unelmiesi hevosen, niin haluaisitko että joku sen entinen hoitaja tunkisi sinun ja hoitsusi väliin? tuskimpa...
- nyyh (ikävöin)
en oo ihan varma pitäskö otta hevosta...oon miettiny otta kesällä hevosen... kun oikee heppa/poni tulisi eteen!!!! jos tiedätte oulun lähellä olevaa hevonen niin otetaan yhteyttä!!!(=palataan!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1892395
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,911714Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1861508Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141395Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2461223Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita441154- 431030
- 98929
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan51857- 85855