Joutuuko Matti taas vankilaan?

Suomi24toimitus

Entinen mäkikotka Matti Nykänen on Tampereen käräjäoikeudessa syytettynä kahdesta pahoinpitelystä. Syyttäjä vaatii Nykäselle ehdotonta vankeutta vaimonsa pahoinpitelystä sekä Korpilahdella sattuneesta puukotusjupakasta. Nykänen itse kiistää tapahtumat.

Lue lisää Ilta-Sanomista:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/uutiset_tulostus.asp?id=1132841&osasto=Kotimaa

113

32309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nykkänen

      Ei kosketa minua.

      • Nimetön

        Mikäli aivan sama niin miksi pitää kommentoida. Eiko kommentti jo sinänsä kerro että asia on koskettanut voimakkaasti ja sitä on kommentoitava. Eli jätä kommentoimatta mikäli Matti ei kosketa sinua.


      • kapitaano

        On se kumma,kun lueskelee ja kuuntelee yleistä mielipidettä,miten Nykästä paapotaan,vaikka kyseessä on henkilö,joka on pahimmasta päästä naisten pahoinpitelijä.En kehtais kadulla kulkea,jos muijaani noin kohtelisin...ei taida poika uskaltaa miesten kanssa"hippasille"mitä nyt pelosta salaa veitsellä lyö...ei miehen työ.


      • mutta entäs jos itse olisit...

        Voi itku sitä Mattia,kun on niin äkkipikainen luonne.

        Minusta kaikki tietää että Matti on niin äkkipikainen ja sellanen ettei pahemmin kannatais mennä ärsyttämään.

        Joten mitä jos jätettäis koko mies rauhaan?

        Olisko järkee vai ei kysyn vaan.

        Matti oli aikoinaan hyvä urheilia mutta se ei tarkoita että siviilissä sais tehä mitä vaan. Mattihan on median ja joittenkin kavereitten hyväksi käytetty poika poloinen.
        Sellasen käsityksen sain ainakin Matti ellusta.


      • kapitaano
        mutta entäs jos itse olisit... kirjoitti:

        Voi itku sitä Mattia,kun on niin äkkipikainen luonne.

        Minusta kaikki tietää että Matti on niin äkkipikainen ja sellanen ettei pahemmin kannatais mennä ärsyttämään.

        Joten mitä jos jätettäis koko mies rauhaan?

        Olisko järkee vai ei kysyn vaan.

        Matti oli aikoinaan hyvä urheilia mutta se ei tarkoita että siviilissä sais tehä mitä vaan. Mattihan on median ja joittenkin kavereitten hyväksi käytetty poika poloinen.
        Sellasen käsityksen sain ainakin Matti ellusta.

        Meinaan hyvä urheilija,eikä tarvi kuitenkaan lööpeistä elää...oisko taustajoukoilla kanttia laittaa käsi sydämelle,ja katsoa peiliin...paljon tuli Matilla rahastettua,mutta en silti naisten pahoinpitelijää sääli,vaikka ois kuin "kälkärissä"menestynyt


      • ÄDHD
        kapitaano kirjoitti:

        Meinaan hyvä urheilija,eikä tarvi kuitenkaan lööpeistä elää...oisko taustajoukoilla kanttia laittaa käsi sydämelle,ja katsoa peiliin...paljon tuli Matilla rahastettua,mutta en silti naisten pahoinpitelijää sääli,vaikka ois kuin "kälkärissä"menestynyt

        Tuohon tautiin ei enään auta muu, kuin 9mm luoti. sääli sanoa näin mutta ihminen yleensä kuolee niin kuin elääkin... suru-uutista vain tässä odotellessa.


      • Jo vuosia tavallinen äippä
        ÄDHD kirjoitti:

        Tuohon tautiin ei enään auta muu, kuin 9mm luoti. sääli sanoa näin mutta ihminen yleensä kuolee niin kuin elääkin... suru-uutista vain tässä odotellessa.

        Ei AD/HD tätä asiaa aiheuta. Mulla ei ole AD/hd:ta ja ihan samaa elämää olen viettänyt kymmenen vuotta sitten.


      • pelle
        Nimetön kirjoitti:

        Mikäli aivan sama niin miksi pitää kommentoida. Eiko kommentti jo sinänsä kerro että asia on koskettanut voimakkaasti ja sitä on kommentoitava. Eli jätä kommentoimatta mikäli Matti ei kosketa sinua.

        Ei ole aivan sama se naisten hakkaaja joutaa linnaan ISOILLE setille maksuvälineeksi saapahan mitä ansaitsee PELLE!!!!


      • stereot
        kapitaano kirjoitti:

        Meinaan hyvä urheilija,eikä tarvi kuitenkaan lööpeistä elää...oisko taustajoukoilla kanttia laittaa käsi sydämelle,ja katsoa peiliin...paljon tuli Matilla rahastettua,mutta en silti naisten pahoinpitelijää sääli,vaikka ois kuin "kälkärissä"menestynyt

        Kuinkahan paljon "Virenin aikakaudella" tutkittiin duuppinkeja ja veritankkauksia?
        Kuinkahan usein sekopäiset urheilijaukot hakkasivat naisensa sairaalakuntoon?
        Kuinkahan kauan säilytetään veri yms.näytteitä tai niiden tuloksia?
        Kuinkahan olisi jos sen aikakauden näytteet voisi kenties tutkia?
        Kuinkahan kävisi jos veistä käännettäisiin haavassa jota ei vielä edes ole?


      • kekkuli
        Nimetön kirjoitti:

        Mikäli aivan sama niin miksi pitää kommentoida. Eiko kommentti jo sinänsä kerro että asia on koskettanut voimakkaasti ja sitä on kommentoitava. Eli jätä kommentoimatta mikäli Matti ei kosketa sinua.

        hehehehehehehehehehehehehehehehehehehheheheheheehhehehe

        se oli sille oikein...


      • Putkonen
        pelle kirjoitti:

        Ei ole aivan sama se naisten hakkaaja joutaa linnaan ISOILLE setille maksuvälineeksi saapahan mitä ansaitsee PELLE!!!!

        Toivottavasti se joutuu vankilaan! Saa ansionsa mukaan! Matti on säälittävä naistenhakkaaja! En tunne minkäänlaista sympatiaa sitä taliaivoa kohtaan!!


      • Peace
        kapitaano kirjoitti:

        Meinaan hyvä urheilija,eikä tarvi kuitenkaan lööpeistä elää...oisko taustajoukoilla kanttia laittaa käsi sydämelle,ja katsoa peiliin...paljon tuli Matilla rahastettua,mutta en silti naisten pahoinpitelijää sääli,vaikka ois kuin "kälkärissä"menestynyt

        Mitä tekemistä naisten pahoinpitelyllä on asian kanssa? Olet varmaan sitä mieltä, että naista ei saa lyödä mutta miestä saa. Sivistyneet ihmiset tajuavat että pahoinpitely on aina väärin eivätkä lyö, mutta teillä metsäläisillä on näköjään erilaiset arvot.


      • Ammed
        Peace kirjoitti:

        Mitä tekemistä naisten pahoinpitelyllä on asian kanssa? Olet varmaan sitä mieltä, että naista ei saa lyödä mutta miestä saa. Sivistyneet ihmiset tajuavat että pahoinpitely on aina väärin eivätkä lyö, mutta teillä metsäläisillä on näköjään erilaiset arvot.

        .


      • tomat
        ÄDHD kirjoitti:

        Tuohon tautiin ei enään auta muu, kuin 9mm luoti. sääli sanoa näin mutta ihminen yleensä kuolee niin kuin elääkin... suru-uutista vain tässä odotellessa.

        on varmaan adhd ja pojalla todettu ite en pääse tutkimuksiin taidan olla liian vanha. oisko tietoo missä ei tartte jonottaa viittvuotta


    • Tassu

      Enemmän ihmetyttää miten Mervi vitsii ja uskaltaa olla tuollaisen miehen kanssa. Kuinka pahasti pitää tulla turpaan ennen kuin hän uskoo että ei Matti muutu. Mielestäni Matti on maanis-depressiivinen ja tarvitsee lääkitystä.

      • paljon auta

        Ei paljon apua lääkityksestä. Ne on aika mietoja. Ihan vähän voi väsyttää. Yleensä iän mukana maanisuus vähenee ja rauhoittuu eikä ole niin aggressiivinen. Mulla näin (olen Mattia nuorempi). Se vaan että olin välillä vakavasti masentunut eli makasin sängyn pohjalla. Sen jälkeen ei ole jaksanut riehua. Matti ei kait ole ollut tätä.


      • siis
        paljon auta kirjoitti:

        Ei paljon apua lääkityksestä. Ne on aika mietoja. Ihan vähän voi väsyttää. Yleensä iän mukana maanisuus vähenee ja rauhoittuu eikä ole niin aggressiivinen. Mulla näin (olen Mattia nuorempi). Se vaan että olin välillä vakavasti masentunut eli makasin sängyn pohjalla. Sen jälkeen ei ole jaksanut riehua. Matti ei kait ole ollut tätä.

        sulla taitaa sit olla aika lievä toi sairaus jos lääkkeet on mietoja, kyllä niitä kuule on vahvempiakin lääkityksiä..


      • Ihmettelet

        Mutta pitäisikö Mervinkin katsoa peiliin,kun etsii syyllistä.En millään muotoa hyväksy moista käytösta Matilta.Kuitenkin tuntien toisen pitää vähän itsekin seurata omaa käytöstään!Mutta jos on aina "minä olen minä ja muut ei mitään"oltava valmis myöskin vastaanottamaan mitä tuleman pitää.


      • Sheida

        Eiköhän se ole Memmin asia mitä tekee. Jos rakastaa niin sitten rakastaa, eikä välttämättä sairaudet auta, jos meinaat että siitä on kysymys. Et voi antaa diagnoosia kenestäkään näin, mikä Mattia vaivaa. Alkoholi pois ja eiköhän se rakkaus taas roihua, eii siinä muuta tartte. Matti on kuulemma fiksu kun ei käytä sitä. Eräs tuttavani tietää ja tuntee Memmin.


      • raitis reinooo
        Sheida kirjoitti:

        Eiköhän se ole Memmin asia mitä tekee. Jos rakastaa niin sitten rakastaa, eikä välttämättä sairaudet auta, jos meinaat että siitä on kysymys. Et voi antaa diagnoosia kenestäkään näin, mikä Mattia vaivaa. Alkoholi pois ja eiköhän se rakkaus taas roihua, eii siinä muuta tartte. Matti on kuulemma fiksu kun ei käytä sitä. Eräs tuttavani tietää ja tuntee Memmin.

        Kuka tollasta ämmää selvinpäin katsois.Ei ihme,että dokaa.Tai ne dokaa molemmat,kun ne on juovia alkoholisteja.


      • hmm

        Yhtä hulluhan se akkakin on! Turha kaikesta on mattia syyttää!


    • kossukolalla

      ..miksei se jo sitä ymmärrä..

      • Lopo

        Matti oli nimittäin noissa tilanteissa alkoholin vaikutuksen alaisena ja silloinhan ei arvostelukyky aina ole ihan kohdallaan - sen kai kaikki tietää!


      • ....
        Lopo kirjoitti:

        Matti oli nimittäin noissa tilanteissa alkoholin vaikutuksen alaisena ja silloinhan ei arvostelukyky aina ole ihan kohdallaan - sen kai kaikki tietää!

        Voi Poloinen sua... (sopii sulle paremmin tuo nimi kuin Lopoinen =) Vai ymmärrystä. Voi lutuna ja lässyn lässyn sentään!!! Tyypillistä ajattelua, kun on humalassa, niin ei muka tarvi vastata mistään. Kukahan sen viinan on sinne suuhun kaatanut? Eiköhän vain jokainen itse, siis itse on teoistaan vastattava. Poloisen ajattelun mukaanhan rattijuoppoakin pitää ymmärtää, kun se ajaa jonkun kuoliaaksi... eihän sitä kännissä niin hyvin osaa ajaa...
        Mutta ei se linnakan toisaalta Matia paranna, johonkin muuhun hoitoon se olisi saatava, niin kuin moni muukin, jolle kännäämisestä on tullut ongelma... tai ainakin kännääjän ympäristölle sitä ongelmaa yleensä syntyy. Esim. puukko selässä on merkittävä ongelma... =)


      • homppeli pomppeli

        Matti on aika kova jätkä [:


      • on...
        .... kirjoitti:

        Voi Poloinen sua... (sopii sulle paremmin tuo nimi kuin Lopoinen =) Vai ymmärrystä. Voi lutuna ja lässyn lässyn sentään!!! Tyypillistä ajattelua, kun on humalassa, niin ei muka tarvi vastata mistään. Kukahan sen viinan on sinne suuhun kaatanut? Eiköhän vain jokainen itse, siis itse on teoistaan vastattava. Poloisen ajattelun mukaanhan rattijuoppoakin pitää ymmärtää, kun se ajaa jonkun kuoliaaksi... eihän sitä kännissä niin hyvin osaa ajaa...
        Mutta ei se linnakan toisaalta Matia paranna, johonkin muuhun hoitoon se olisi saatava, niin kuin moni muukin, jolle kännäämisestä on tullut ongelma... tai ainakin kännääjän ympäristölle sitä ongelmaa yleensä syntyy. Esim. puukko selässä on merkittävä ongelma... =)

        sellanen juttu että humalan piikkiin ei voi tällaisia asioita laittaa,olipa miten humalassa tahansa.
        Matti voi mennä kyllä ihan itteensä, tekee ittensä vielä ihan helvetin naurettavaksi. ei arvosta naisia selkeästi lainkaan!!
        sinne vaan linnaan istumaan ja aa-kerho päälle.


      • mindulla
        Lopo kirjoitti:

        Matti oli nimittäin noissa tilanteissa alkoholin vaikutuksen alaisena ja silloinhan ei arvostelukyky aina ole ihan kohdallaan - sen kai kaikki tietää!

        sä oot oikeess, mutta vaikka alkoholi heikentää itse hillintää ja arviointikykyä niin ei sitä siltikään voi käyttäytyy noin ku matti käyttäytyy...kyllähän maailmalla on monia jotka tekee tollasta esim. vaimoilleen mutta miks sitten kaikki ei tee jos se kerran niin paljon heikentää ihmistä???? kyl se on aina ihmisen korvien välis vikaa ei siin viinapullos tai pilleripurkis kerta loppujen lopuksi kuitenkin matti on ihan ite toiminu ja juonu viinaa ja syöny lääkkeitä!!!


      • PELLE
        mindulla kirjoitti:

        sä oot oikeess, mutta vaikka alkoholi heikentää itse hillintää ja arviointikykyä niin ei sitä siltikään voi käyttäytyy noin ku matti käyttäytyy...kyllähän maailmalla on monia jotka tekee tollasta esim. vaimoilleen mutta miks sitten kaikki ei tee jos se kerran niin paljon heikentää ihmistä???? kyl se on aina ihmisen korvien välis vikaa ei siin viinapullos tai pilleripurkis kerta loppujen lopuksi kuitenkin matti on ihan ite toiminu ja juonu viinaa ja syöny lääkkeitä!!!

        PELLE pelle PELLE pelle PELLLE PElle PELLE pellle
        PELLE ja PELLE


    • Ihmettelevä

      Jos Masa saa suorittaa yhdyskuntapalveluna, niin kuka sen uskaltaa ottaa "hommiin" kun jätkä on pihalla ku lumiukko? Se saattaa seota millon vaan, missä vaan ja kukas sitä estää juomasta yk-palvelunkaan aikana. Linnaan vaan jos vaikka oppis tavoille. Vaikka tuskin oppii, on se sen verran vanha mies jo että ei ne tavat enää muutu... Vaikka olishan yk-palvelu halvempaa ku linna-aika. Ja Mervi lienee oma tapauksensa myös, sairas ihminen... Sillä on joku läheisriippuvuusongelma. Huhhuh.

      • tosi tosi tosikko

        mun mielestä se on ihan hullu. aina viinapullo kädessä ja juomassa itteään kännii. kuka sellasta ymmärtää. mun mielest se kuuluu vankilaa väkivaltaisuuden vuoks koska se on aina kännissä. mut jos se kovalta haluu näyttää nii sit näyttää mut ei sen silti täydy hommata ihmisii sairaala kuntoo tai kuoleman vaaraa. jos se tekee jotain laitonta nii ei sitä tartte laittaa lööppeihin en ainakaa aina jaksa lukee että MATTI TAAS PAHOINPEIDLLY tai MATTI TAAS VANKILAA? et tottakai ihmisii kiinnostaa matti nykänen koska se on entinen mäkikotka mut ketä kiinnostaa se et matti joutuu taas vankilaa väkivaltaisuuden vuoks?


    • Minttu.55

      Kyllä Matti olis kunnon Mies ja ansaitsisi kunnon vaimon. Jos sillä olisi parempi ja vähemmän viinaan menevä vaimo, elämä saattaisi vielä korjaantua. Se on ihan järkky muija,niin kirjassa, elokuvassa ja vielä lunnossakin.

      • heti hoitoon

        Matti heti Minnesota-hoitoon Lapualle.


      • tuippeli

        Joo, muijassahan se vika on, kun Matti onnistuu sössimään jo kolmannen avioliittonsa?
        Jokaista se on pätkinyt pilleriviinapäissään turpiin. Tietysti ne kerjäsi sitä, tyhmät ämmät. Melkein pakottivat varmaan jäkättämällä miesparan keventämään päätään ja sitten nuijimaan mokomat hiljaisiksi, eikös vain.


      • säälitä
        tuippeli kirjoitti:

        Joo, muijassahan se vika on, kun Matti onnistuu sössimään jo kolmannen avioliittonsa?
        Jokaista se on pätkinyt pilleriviinapäissään turpiin. Tietysti ne kerjäsi sitä, tyhmät ämmät. Melkein pakottivat varmaan jäkättämällä miesparan keventämään päätään ja sitten nuijimaan mokomat hiljaisiksi, eikös vain.

        Nykänenhän on itse tekoa vähätellen lehdistölle sanonut, että "kyllä näitä selkäänpuukottajia tässä maassa riittää"...Ja toisessa yhteydessä poliisille heidän tultua rikospaikalle:"kirjoittakaa siihen, että mies puukotti itse itseään selkään!"
        Mies ei parane, ennenkuin katsoo totuutta silmiin. Kuka siihen pystyisi?


      • mindulla
        tuippeli kirjoitti:

        Joo, muijassahan se vika on, kun Matti onnistuu sössimään jo kolmannen avioliittonsa?
        Jokaista se on pätkinyt pilleriviinapäissään turpiin. Tietysti ne kerjäsi sitä, tyhmät ämmät. Melkein pakottivat varmaan jäkättämällä miesparan keventämään päätään ja sitten nuijimaan mokomat hiljaisiksi, eikös vain.

        ei vittu sun kans sä oot aika vitun vääräs... vittu vaik nainen aukois kui päätään niin ei niitten päälle käydä ja ne naiset ei ihan saletisti oo kaatanu niit viinoi ja pillereitä matin kurkusta väkisin alas... matti vaan ei osaa rakastaa oikeella tavalla se luulee et se et hakataan vaimo teholle on rakkautta ei ei ei ei ei!!! ja jos sä oot tota mieltä oikeesti nii kyl säki jotain terapiaa tarvit!!!


    • Ukir.

      Kaikki alkoholin takia!! Kuinka paljon parempi paikka maailma olisi ilman alkoholia, tai huumeita?...

    • istumaan

      noin 60-vuodeksi niin päästään siitä!!

    • Tollo

      Ei mihkään vankilaan,kun saunan taa ja silleen.

    • ab1

      Ihme kyllä toi yhdyskuntapalvelu-juttu kun tunnilla voi kuitata koko päivän. Pääsisipä sakkovangitkin kuittaamaan sakkopäivänsä noin helposti kuin puukkojunkkari-Nykänen. Linnaan loppuelämäksensä koko hujoppi.

    • täti hartolasta

      matti pitäs viedä kaatopaikan reunalle ja ampua pois ihmisten silmistä ja harmista ,täysin turha jätkä juoppo huume tilleri ,johan sen vanhemmatkin väsyy moiseen meininkiin .

    • Bianca

      "Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi" -Matti Nykänen

      • Linda

        Matti on julkisuuden kipeä. Kultamitalimiehenä Hän totui olemaan lehtien palstoilla. Kun se aika meni ohi, täyti keksiä jotain muuta, vaikka tappeleminen ja räyhääminen. Kun lehdet lopettaisivat kirjoittamisen kaikista Matin toilauksista, eiköhän se siitä rauhoittuisi. Alkaa inhoittaa jo koko äijä.


      • ab1
        Linda kirjoitti:

        Matti on julkisuuden kipeä. Kultamitalimiehenä Hän totui olemaan lehtien palstoilla. Kun se aika meni ohi, täyti keksiä jotain muuta, vaikka tappeleminen ja räyhääminen. Kun lehdet lopettaisivat kirjoittamisen kaikista Matin toilauksista, eiköhän se siitä rauhoittuisi. Alkaa inhoittaa jo koko äijä.

        jos Matti on julkisuudenkipeä niin laitetaan se jalkapuuhun torille missä se on kyllä esillä...


      • Moikkaaja 28
        Linda kirjoitti:

        Matti on julkisuuden kipeä. Kultamitalimiehenä Hän totui olemaan lehtien palstoilla. Kun se aika meni ohi, täyti keksiä jotain muuta, vaikka tappeleminen ja räyhääminen. Kun lehdet lopettaisivat kirjoittamisen kaikista Matin toilauksista, eiköhän se siitä rauhoittuisi. Alkaa inhoittaa jo koko äijä.

        Roskaväen lempiteema on lyödä lyötyä, mitähän kaupunginvuokratalojen paskasakkia sinäkin olet. Asettaudut Matille tuomariksi. Mielestäni nämä Mattia herjaavat täydellisetm ihmiset voisivat olla tänne kirjoittamatta tai ainakin mode saisi poistaa näitä epäasiallisia kirjoituksia.

        Kritisoida saa, mutta ei herjaavasti, sopisiko näin roskaväelle?

        Nyrkki naisen naamaan? Ehdottomasti jos vittuilemaan alkaa, jos mies vittuilee miehelle niin turpaan saa. Tasa-arvoa naisille. Kellään ei ole oikeutta vittuilla. Mulle saa vittuilla, mutta turpaansakin saa vastineeksi.


    • Kokemusta

      Mitä tolkkua on jankuttaa Nykäsen tekemisistä alituisesti. Nytkin on esillä vanhat toilaukset. Olisi aika jättää mies rauhaan ja mieluimmin lopettaa kaikki julkinen puiminen hänen säälittävästä kohtalosta ottamatta sanallakaan kantaa Iltalehtien toimitusten typeryyteen tavasta käyttää sananvapautta.

      • matalaa profiilia

        jostain kumman syystä. Varmaan on toilaillu tänäkin aikana mutta on sovittu että niistä ei kerrota lehdissä.


    • juujuuuujuuu

      Matti vaan linnaan istumaan ni alkaa pää selvitä tai sit jos ei selvii ni istuu lisää vaan! oikein sille ku ei osaa kerta olla ihmisiks!

      • "Rape"

        Niin että kyllähän se Matinkin täytyy ensin istua ns."pohjia" entisistä törttöilyistä ja sitten mahdolliset tulevat tuomiot päälle.Eihän Matti ole edes mies jos hänkin ei istu samalla tavalla kun muutkin vangit.Hänethän olisi pitänyt panna heti istumaan kun teki uusia rikoksia.Valitettavasti Matin vankilakierre on vasta aluillaan,joten ei nämä mahdolliset tuomiot tule olemaan Matin ainoat.Kyllä hän on sen jo osoittanut ettei mies muutu.Ainakaan hän.Tuleepahan sitä raittiutta samalla harrastettua.Voihan Matti kirjoittaa menestyksensä vuosista kirjan aikansa kuluksi istuskellessaan tuomioita.Tai sitten valittaa kuinka entistä mäkikotkaa viedään maailman tuulissa.


      • enriko

        Vankilat on jo täunnä kunnon RUUNIA/HÖRHÖJÄ!
        Niuvvan-niemeen tommonen sekopää ( HOITOON )
        Niin eiköhän se hyppiminen lopu lopullisest.

        V- tyyliin kyllästynyt.


    • tämä mies

      Jos julkisuuteen ja toisten idoliksi halunnut mies ei osaa käyttäytyä asemansa mukaan - unohtakaa tämä mies! Ei tarvitse ottaa lehtien ei liioin radion ja tv:n haastateltavaksi. Toivottavasti tämän henkilön vatvominen loppuu niin kuulijoiden, katsojien ja lukijoiden iloksi.

    • kyllästynyt

      voi voi onko matti taas päässyt lehtien palstoille , ei taida olla uutta, pitäsivät vaan pitkään siellä vankilassa. ja yrittäisivät vielä siitäkin miestä tehdä .

      • ihmiset

        ostamasta niitä lehtiä, missä jaksetaan yhä vaan repiä otsikoita kuluneesta aiheesta.Tuskin siitäkään kauaa kirjotettas, jos ei niitä kukaan lukis....


    • sain merviä

      Matti on Ä.i.j.ä

    • PERTSA

      kova halu on ihmisillä passittaa Matti linnaan jos naisten hakkaamisesta saa tuomion niin suurin osa meistä kuuluisi linnaan mutta tämä on aivan sama tilanne kun jos tavallinen köyhä pääsee eläkkeelle hän ei saa tehdä töitä mutta esim ahtisaari saa ja on eläkkeellä presidentin virasta olisitte silloin pannut Matin kun tuli mainetta ja kunniaa nyt kaikki loka kaadetaan hänen niskaansa mutta sehän kuuluu suomalaisten perusluontoon lyödään jo lyötyä

      • Naisiahakkaamaton

        Jos sull' on syyllisyydentuntoja naistenhakkaamisesta, niin mene terapiaan

        Matti saa tehdä töitä jos olis halunnut, kyllä noilla loistavilla saavutuksilla olisi päässyt erilaisella asenteella pitkälle, olihan Kekekin managerina jonkin aikaa mutta lopetti kun huomasi miten Matin käyttäytyminen kusi sponssisopimukset.

        Niin makaa ku petaa

        Saa tavallinen köyhäkin eläkkeellä töihin mennä, ei sitä missään ole kielletty.


    • Minä itte

      Vankilassahan sitä voisi Mattikin oppia vaikka uuden ammatin. Olen ymmärtänyt, että siellä oltuaan moni on siirtynyt autovarkauksista aseellisiin ryöstöihin tms.

      • Mamma Mia

        Matti joutaisi hoitoon.Pitkä hoito jossain hoitokodissa.


      • Lekuri vaan
        Mamma Mia kirjoitti:

        Matti joutaisi hoitoon.Pitkä hoito jossain hoitokodissa.

        hoidettaisiin?


    • loppujen lopuksi

      on hyvä, että HE LÖYTIVÄT TOISENSA..:)

    • Lopo

      Mielenkiintoista luettavaa! Suuri osa täällä kirjoittavista taitaa kuvitella olevansa oikein jonkun sortin lautamiehiä ja tuomareita ja katsovat oikeudekseen määritellä Nykäselle tuomioita - lievästä saunan taakse skaalalla.

      Mahtaakohan tosiaan olla niin, että omat asiat ovat kaikilla tuomareilla moitteettomassa kunnossa!

      • vierestä seuraaja

        hävekkää ny oikein !!! kehtaattekin olla pyöveleitä !!! eikö täs maailmas ole tarpeexi pahoja immeisiä olemassa !!! tommosia jokka haluaa toisille pahaa !!! niin et samaa mieltä äskeisen kanssa


    • pellavapää6

      Hei.Halusin vain kertoa kuinka mie olen kyllästynyt kun Matti Nykästä on kaikki lehdet täys.Ihan kun muuta asiaa ei olisi.

    • raittiutta

      niin Mervi kuin Mattikin,promillet aika korkeat tappelu iltanakin toisella 2,8 ja toisella 2,4.
      Matilla ehkä väärä valinta myöskin tämä musiikkiala, koska alkoholia tarjolla liian helposti. Matti ei voi kieltäytyä siitä tuotteesta jos sitä on saatavilla, koska ei voi kieltäytyä siitä muutenkaan ja riehuminen jatkuu.
      Matille ei ole oikea paikka vankila, vaan yhdyskuntapalvelu.

      • oikeesti

        matilla on oikeus vähä ryypätä ja puukotella,onhan se maailman menestynein mäkihyppääjä.
        sankari,joka ei unohdu.
        katotaan vaan että matilla riittää viinaa hautaan asti.


    • paskat.....

      Ei opi mies ikinä. Siperiaan lunta huiskimaan rautalapiolla. Mutta toisaalta Mattia täytyy
      myös muistaa hienosta urheilu-urasta. Siinä
      mielessä yhdyn Klamydian biisiin "Matti Nykänen
      on syytön. Pohjimmiltaan ei paha, mutta aina vain
      mokailua...surku.

    • Timi

      on hiukan liikaa kierroksia päällä.Ottas hyvä mies vähä rauhallisemmin!!!!!Lykkyä kovasti valitsemallaan tiellä.

    • kunkku

      Matti on kuningas!!!Moni muu ois Matin housuissa hypänny jo aikoja sitten narun jatkoksi!!!!!

    • giga

      On se vaikeaa kun yli 40 vuotias ikuinen poitsu elää pitkittynyttä murrosikää.Kyllähän linna on oikea paikka väkivaltaiselle naisen hakkaajalle, vaikka olisi ollut kuinka vaikeaa tahansa silloin joskus kun olisi ollut aika olla poitsu.

    • on se kone

      miks mattia pitää tukea noissa ääliömäisissä jutuissa. ja ihmiset menee katsomaan elokuvia ja kaikkee musiikkia ne ostaa mikä lähtee tuon sortin huuhaatyypistä.

      mitä helvetin hienoo ja arvostettavaa semmosessa täysin idioottiäijässä on että sitä kansakunta ihannoi ja tukee tavalla tai toisella?

      matti on tuhonnut koko elämänsä ja nyt kusettaa vielä ihmisiä omalla tyhmyydellään ja kansakunta maksaa sen toilailut. tätäkö se elämä on että mitä älyttömämpi tyyppi on kyseessä niin sitä paremmin sen pärjää ja siitä maksetaan.

      minunpuolesta se äijä joutaa kakolaan loppuiäksi eikä villitsemään ja tartuttamaan syntistä elämänmalliansa toisiin kansalaisiin.

      • ADDA

        tosi ääliö.


      • kyllä

        AIVAN samaa mieltä!!


      • .....
        kyllä kirjoitti:

        AIVAN samaa mieltä!!

        on kyllä äärimmäisen vittumaista ja pahansuopaa ryhmää. Ja kaiken lisäksi kateellista...ei liene yllätys; näistäkin kommenteista näkee, että suurin osa on huonosti koulutettuja suunsoittajia. Olen kai poikkeus, sillä en toivo Matille enkä kenellekään muullekaan pahaa.


      • marts
        ..... kirjoitti:

        on kyllä äärimmäisen vittumaista ja pahansuopaa ryhmää. Ja kaiken lisäksi kateellista...ei liene yllätys; näistäkin kommenteista näkee, että suurin osa on huonosti koulutettuja suunsoittajia. Olen kai poikkeus, sillä en toivo Matille enkä kenellekään muullekaan pahaa.

        Ja sinunko valistuneen ihmisen mielipide on se, että jos äijä viikon sisään linnasta päästyään suorittaa parit humalaiset pahoinpitelyt, niin sen kuuluukin tallustaa muiden rauhanomaisten henkilöiden keralla?


      • eddie
        marts kirjoitti:

        Ja sinunko valistuneen ihmisen mielipide on se, että jos äijä viikon sisään linnasta päästyään suorittaa parit humalaiset pahoinpitelyt, niin sen kuuluukin tallustaa muiden rauhanomaisten henkilöiden keralla?

        ----olitko nää siellä safkapaikassa kahtomasssa vierssä???--pitäs olla perusteluja ku kauppajonossa kuulleita huhupuheita...


      • Marts
        eddie kirjoitti:

        ----olitko nää siellä safkapaikassa kahtomasssa vierssä???--pitäs olla perusteluja ku kauppajonossa kuulleita huhupuheita...

        No Mervin pahoinpitelyähän Matti ei edes kiistä. Ja kyllä vaimon hakkaaminen on rikos, vaikka se olis kuinka kännissä, ruma ja tyhmä.


    • eddie

      mistä sen tietää kuka on tosiaan käyny stiletin kanssa päälle--voin vaan "kuvitella" kun matti syö rauhassa safkaa ja joku hörhö tarttee hintaa velanmaksuun-siinähän on oiva tilaisuus käyttää mattia hyväksi..kyllä siinä hihat palaa itekelläkin- jos on mitään ees tapahtunu..elkää tuomitko--MATILLE toivon kaikkee hyvää!!!...

    • Vetäää

      Liikaa colaa ja pirii ja dokaaa,,,,,,,,,,????...

      • Leijona

        Hmmm...Miks pelkästään Mattia aina
        mollataan? Eiköhän Mervi vaimossakin
        ole yhtä paljon vikaa. Mervi juo
        alkoholia yhtä paljon kuin Mattikin
        ja uskon että tahalleen
        ärsyttää Mattia kännissä,kyllä siinä
        menis hermot ittellä kelläkin,eiks niin...?


      • kapitaano
        Leijona kirjoitti:

        Hmmm...Miks pelkästään Mattia aina
        mollataan? Eiköhän Mervi vaimossakin
        ole yhtä paljon vikaa. Mervi juo
        alkoholia yhtä paljon kuin Mattikin
        ja uskon että tahalleen
        ärsyttää Mattia kännissä,kyllä siinä
        menis hermot ittellä kelläkin,eiks niin...?

        Toi nyt on turhaa syyn hakemista...vai ootko samaa kaliperia nykiksen kanssa...sääliks käy


      • eddie
        Leijona kirjoitti:

        Hmmm...Miks pelkästään Mattia aina
        mollataan? Eiköhän Mervi vaimossakin
        ole yhtä paljon vikaa. Mervi juo
        alkoholia yhtä paljon kuin Mattikin
        ja uskon että tahalleen
        ärsyttää Mattia kännissä,kyllä siinä
        menis hermot ittellä kelläkin,eiks niin...?

        -en tosiaan pidä naistenhakkaajista yhtään...mutta en oo ollu paikalla kahtomassa kun/jos riitoja on tullu-jos toinen (noin yleensä) on mies ja kaveri nainen ..senhän on alottanu KANSAN mielestä mies-- sitä EI tiiä kumpi löi ensin ja alotti parituntisen huudon...ja mun mielestä olkoon parisuhde mikä tahansa-akka on tyhmä jos ottaa miehen takaisin jos on saanu YHESTIKKIN selkään--siltä rakkaalta,ihanal- ta NALLEKARHULTA..!


    • soppa

      Matti linnaan ennen kuin tappaa ittensä tai jonkun ihan oikeesti.Turha parkua sitten kenenkään,se on myöhäistä sitten.

    • Virolainen-

      vaan typerä ihminen ostaa niitä suomalaisia juorulehtiä siitä syystä kun haluaa taas lukea mitä "Matille ja Merville kuuluu..." No voi hyvä Mooses! Eivät edes jenkkiläiset saippuaoopperat mene näin pitkälle kun tässä tapauksessa Suomessa on menty. Joudun vaan toteamaan: ellei olisi lukijoita ja paskalehtien ostajia, ei ketään kiinnostais yhden suomalasen langenneen alkoholistin elämä...

      • eddie

        ...tuo suakin kiinnostavan..!..."monitoimimies" matti on esimerkiksi parempi laulaja kun monet niin sanotut"artistit"...-mä kun kuuntelen masaa sen ekalevyltä "hyppää beibi letukkaan" jne....no kuuntele ite...voi olla että suakin alkaa kiinnostaa sen musa-vai joko on levy hyllyssä?..elokuva möi-hyv in!!...--urheilusta ei varmaan tartte muistuttaa-- -suomalaiset on siitä kummia-jos menee huonosti jollain-lisätään skeidaa keittoon,harva kannustaa- jos hyvin menee,"kaverit"on näkkärinaamalla.


    • se mao tseTongin näkönen ka...

      joka ei tule koskaan enää toistumaan ja se mikä on varma on kans aivan varma...

      antakaa matin jo elää omaa aikaansa ja antakaa ihan rauhassa säheltää kännissä... eipä meillä kellään niitä kaikista viisaimpia vetoja kännissä tuuu :D

    • Leijona38

      Nainen ei ole mikään nyrkkeilysäkki. Se on miehen heikkouden merkki jos kerran naista täytyy hakata. Jos mies ei pärjää sanomisella ni turvaudutaan nyrkkeihin. Mikä mies semmoinen on joka naistansa hakkaa? Ei naiset ole hakkaamista varten. Puukotuksia suomessa tekee muutkin kännissä kuin Matti, mutta sattuu olemaan julkkis ni täytyy hehkuttaa lööpeissä.
      Matti on selvänä ihan mukava kaveri mutta viina pilaa hyvän miehen. Niin se on pilannut monen muunkin elämän, ei Matti ole ainut eikä viimeinen.

      • eddie

        -hyvää matinpäivää nykäselle ja muille mateille...!


      • tapahtumista
        eddie kirjoitti:

        -hyvää matinpäivää nykäselle ja muille mateille...!

        Nykäsellä oli kaksi todistajaa, jotka eivät nähneet hänen lyövän veitsellä tosi humalaista räyhääjää. Toinen todistaja oli paikan tarjoilija, joka sanoi veitsen pudonneen Nykäsen kädestä ja hän poimi sen lattialta ja toi Matille puhtaan ruokailuvälineen sekä laastaroi räyhääjän kädestä pienen naarmun... (KSML 24.2.06)


      • nyrkkeilysäkki ei...

        siinä olen samaa mieltä,mutta ei myöskään mies ole raapimispuu!Kyllä se on tämä ko.henkilö ollut hyvin useasti naama kynsittynä verillä.Sitä vaan, ettei ole tämä naispuolinenkaan tässä tapauksessa mikään "äiti teresa".


      • eddie
        tapahtumista kirjoitti:

        Nykäsellä oli kaksi todistajaa, jotka eivät nähneet hänen lyövän veitsellä tosi humalaista räyhääjää. Toinen todistaja oli paikan tarjoilija, joka sanoi veitsen pudonneen Nykäsen kädestä ja hän poimi sen lattialta ja toi Matille puhtaan ruokailuvälineen sekä laastaroi räyhääjän kädestä pienen naarmun... (KSML 24.2.06)

        ...siinä on AMBULANSSI JA TERVEYSKESKUS yhessä....!! ... =)...VOI vaan arvailla että ihan sama kumpi siinä "kahakassa" sen tökkäsi...tilanne on ollu TRAGIGOOMINEN-vai miten se kirjoitetaan...en jaksa nyt enää sanoo ku : Matille uus pizza !!


    • mindulla

      Matti ja Mervi on ollu yhes jo aika kauan, ne eroaa ja menee yhteen. Kumpikin pelkää päästää irti toisistaan ne luulee et ne rakastaa toisiaan mut hei ei se oo rakkautta et hakataan toisia ihan kympillä ja jos ei pysty kattoon toisen naamaa ilman et häätyy koko ajan olla känniss nii oiskohan aika vittu erota kokonaan... tai mennä johonkin parisuhde terapiaan ja ruveta absolutiksi tai jotain sillä tää on jo vitun naurettavaa!!!

      • exäni meni myös posket naar...

        kertovat, että Nykänen on tunnustanut pahoinpitelyn Merviä kohtaan, Tosin puolustus vetosi myös siihen, että Matilla oli myös pahoinpitelyn jälkiä, joten nämä pahoinpitelyt on molemminpuolisia.
        Toinen syyte taas on pizzeriasta, jossa joku tuttava haukkui Mattia ja tarttui käsiin. Kukaan ei ole nähnyt Matin lyövän henkilöä.Tarjoilija laastaroi jonkun pienen haavan tuttavan kädestä.Nykäsen ruokailuveitsi oli lattialla, jonka tarjoilija vei tiskiin ja toi tilalle uuden.Tämä syyte on mielestäni täysin rahanhimoa tältä tuttavalta.Matti kun on Matti, niin oli syytä tai ei, on vaikea päästä maineestaan vaikka mitään ei olisi tehnytkään.
        Mitä Mattiin ja Merviin tulee, on suhteen molemmat osapuolet sairastuneita.On helppoa aina tuomita se mies. Suhteessa jossa olen itse ollut se nainen,jota pahoinpideltiin, olimme molemmat ihan yhtä sairaita. Niin lyödyn kuin lyöjän itsetunto on mennyt aika päivää sitten ja sitä pönkitellään sitten kännipäissään.
        Lyöjällä on valta nyrkeissä, lyödyllä valta henkisesti: kato nyt, sä olet hakannut mua vuosia ja oikeesti mä olen ainoa joka sua rakastaa jne.Molemmat oikeesti luulee asian niin olevankin.
        Itse kestin tuollaista suhdetta seitsemän vuotta.Useita syytteitä, rikosilmoituksia jne.eli elin aivan samanlaista eloa kun Mervi, paitsi, että en ole julkkis. Erottuani meni vuoden verran, kun aloin ihmettemään itseäni, mitä hittoa oli tapahtunut ja mitä olin ajatellut. Näin ihan selkeästi, että ei kyse ollut rakkaudesta vaan riippuvuudesta.Suhteessa kun se lyöminen ja henkinen väkivalta ei ala ensinäkemällä, siihen valutaan niin hitaasti ja niin monien ympärillä olevien elämäntilanteiden kautta, että sitä alkaa pitämään normaalina. Samalla se ympärillä oleva ystäväporukka kaventuu, jäljelle jää ne jotka hyväksyvät tämän tyylin, eli elät illuusiossa että näinhän ne muutkin.
        Mitään vastaavaa en ole sen jälkeen kokenut. Mieheni ei pahoinpitele minua, enkä minä häntä.Alkoholin käyttö on noin kerta vuodessa.
        Tässä normaalissa elämisesssä olisi helppo sanoa, että ikinä mä en tollasta katsoisi tai onpa kamalaa kun Matti lyö. Lyöminen ei tosiaankaan ole oikein, eikä tilannne saisi koskaan sellainen olla että pitää alkaa lyömään, mutta kyllä täsäs on kaksi uhria. Ei se pahoinpidelty nyrkein, se ainoa uhri ole.


      • mindulla
        exäni meni myös posket naar... kirjoitti:

        kertovat, että Nykänen on tunnustanut pahoinpitelyn Merviä kohtaan, Tosin puolustus vetosi myös siihen, että Matilla oli myös pahoinpitelyn jälkiä, joten nämä pahoinpitelyt on molemminpuolisia.
        Toinen syyte taas on pizzeriasta, jossa joku tuttava haukkui Mattia ja tarttui käsiin. Kukaan ei ole nähnyt Matin lyövän henkilöä.Tarjoilija laastaroi jonkun pienen haavan tuttavan kädestä.Nykäsen ruokailuveitsi oli lattialla, jonka tarjoilija vei tiskiin ja toi tilalle uuden.Tämä syyte on mielestäni täysin rahanhimoa tältä tuttavalta.Matti kun on Matti, niin oli syytä tai ei, on vaikea päästä maineestaan vaikka mitään ei olisi tehnytkään.
        Mitä Mattiin ja Merviin tulee, on suhteen molemmat osapuolet sairastuneita.On helppoa aina tuomita se mies. Suhteessa jossa olen itse ollut se nainen,jota pahoinpideltiin, olimme molemmat ihan yhtä sairaita. Niin lyödyn kuin lyöjän itsetunto on mennyt aika päivää sitten ja sitä pönkitellään sitten kännipäissään.
        Lyöjällä on valta nyrkeissä, lyödyllä valta henkisesti: kato nyt, sä olet hakannut mua vuosia ja oikeesti mä olen ainoa joka sua rakastaa jne.Molemmat oikeesti luulee asian niin olevankin.
        Itse kestin tuollaista suhdetta seitsemän vuotta.Useita syytteitä, rikosilmoituksia jne.eli elin aivan samanlaista eloa kun Mervi, paitsi, että en ole julkkis. Erottuani meni vuoden verran, kun aloin ihmettemään itseäni, mitä hittoa oli tapahtunut ja mitä olin ajatellut. Näin ihan selkeästi, että ei kyse ollut rakkaudesta vaan riippuvuudesta.Suhteessa kun se lyöminen ja henkinen väkivalta ei ala ensinäkemällä, siihen valutaan niin hitaasti ja niin monien ympärillä olevien elämäntilanteiden kautta, että sitä alkaa pitämään normaalina. Samalla se ympärillä oleva ystäväporukka kaventuu, jäljelle jää ne jotka hyväksyvät tämän tyylin, eli elät illuusiossa että näinhän ne muutkin.
        Mitään vastaavaa en ole sen jälkeen kokenut. Mieheni ei pahoinpitele minua, enkä minä häntä.Alkoholin käyttö on noin kerta vuodessa.
        Tässä normaalissa elämisesssä olisi helppo sanoa, että ikinä mä en tollasta katsoisi tai onpa kamalaa kun Matti lyö. Lyöminen ei tosiaankaan ole oikein, eikä tilannne saisi koskaan sellainen olla että pitää alkaa lyömään, mutta kyllä täsäs on kaksi uhria. Ei se pahoinpidelty nyrkein, se ainoa uhri ole.

        oikeessahan sä kyllä oot!! nyt kun ajattelen asiaa tolta kantilta... olen itsekin ollut useampaan otteeseen väkivallan uhri niin suhteessa kuin muutenkin ja suhteessa no mä vaan uskoin sitä rakkaudeksi ja sitten kun tajusin lähteä haneen niin elämäni helpottui ei mulla kyllä ole ollut sen jälkeen suhdetta kenenkään kanssa koska pelkään että kaikki ovat samanlaisia toisaalta tiedän että niin ei ole mutta se alitajuntainen pelko estää mua sitoutumasta tai päästämästä ketään mun lähelleni!! vaikka ei musta koskaan tuntunu aina ku sain levyyni et mull ois jonkulainen henkinen yli ote ollu kehenkään niistä miehistä jotka mua löi...!!


    • k-a

      valitaan matti eduskuntaan siellä hän olisi vertaistensa seurassa

    • Tuomariston uhri!

      Matti on tuomariston uhri.

      Syytteet on kyhätty heppoisin perustein.

      Suomi ei ole oikeusvaltio.

      Suomessa on tuomareita, joiden kuuluisi olla hullujenhuoneessa vahvassa lääkityksessä.

      Ajatelkaa, että se punatukkainen hyypiö aamutv:ssä on toiminut syyttäjänä! Kauheata, millaista tuhnujengiä toimiii lain toimeenpanijoina.

      • istunut

        puukotuksesta linnassa ja syyllistyy uudestaan veitsen heilutteluun joutaa saada kovemman tuomion, eikä mitään yhdyskuntapalvelua, koska sehän pääsee sillä keinolla, kuin koira veräjästä


    • emppu

      matti on juoppo mikki-hiiri.linnaan takas ja sen jälkeen antabukset niin syvälle perseeseen ettei niitä kaiveta sieltä edes lapiolla.tekis viimeisen hyppynsä parvekkeelta.kun se espanjassa ei oikein innistunut...harmi...

    • satu22w

      Eiköhän matti ole jo saanut ihan tarpeeksi vankilassa istua...tuolla kadulla ja jokapaikassa liikkuu kaikenmaailman hulluja joita ei laiteta vastuuseen tekemisestään..ja jos jokin rangaistus annetaan nii seo hyvin lievä..ja tosta matin tapauksesta onjo kerra kaiketi viimevuonna päätös tehty..et eiköhän annetan matin olla joskus rauhassa.

      • Kyllä on ihan oikein että hän joutuu vastuuseen teoistaan! Hänen kaltaisillaan on myöskin tietty vastuu edustaessaan itseään, ja Suomea! Hänelle on kyllä annettu liikaakin mahdollisuuksia hoitaa asiansa. Töppö mikö töppö!


      • neilikka

        Matti elää julkisuudesta, ilman julkisuutta Matti ei ole mitään. Itsehän on halunnut julkkikseksi, niin makaa kuin petaa. Se jätkä on niin täynnä itseään. Ei tuo remuaminen lopu ennen, kuin kuolema koittaa.


    • Kanna-77

      Voi vitu Matit sanon mä! Eihä tätä kestä erkkikää. Telkien sisää loppuiäx koko mies. Mitä tommosilla naisia hakkaavalla äijällä ylipäätänsä tekee ja mix niist pitää hirveet lööpit lehtien otsikoihin ym laittaa. Eix teil ihmisillä oo minkää näköstä elämää ku tommosen jouppo mäkikotkan elämän seuraaminen. Voisitte tekin ihmiset mennä luontoon ihailemaan sen kummallisia voimia ja nähdä mitä omituisempia asioita niitä tutkiskellessanne.

    • ninetymice2

      Nykäsen kaltaiset hullut tulisi hoitaa pakko hoidolla.
      Eihän tuossa ole epäilystäkään etteikö Matti olisi itselle tai muille ihmisille vaarallinen.
      Aivan selvästi mieli sairas tapaus.
      Julkisuus ei tee hänelle hyvää, joten
      hänet tulisi sulkea johonkin laitokseen poissa jukkisuudelta. Eli kieltää Nykäsen kaikki kontaktit mediaan jne...
      Ihmettelen vain että kukaan ei näy ottavan vastuuta Nykäsen hoidosta.
      Kaveri kiertää vai tuota ympyräänsä.

      • kuka ottaa vastuun

        Ihmettelen minäkin,kuka ottaa vastuun Matista.
        Lehdetkin rahastavat vain hänen kustannuksellaan.
        Joskus Matti oli paras hyppääjä,mutta hän tarvii todella hoitoa nyt.
        Toivon,että lehdetkin viimein jättäisivät hänet rauhaan,eivätkä käyttäisi hänen heikkouksiaan omien etujensa hyödyksi.
        Matin parhaaksi todella olisi saada hänet hoitoon.
        Ja Mervi myös.Kummallakin selvä alkoholi riippuvuus.
        Vahingoittavat vain toisiaan ja läheisiään myös.
        Mutta jos eivät itse tajua sitä,niin kuka sen voisi tehdä?
        Ei kyllä hyvää mainetta ole suomelle tai nuorisollemme esimerkkinä tuommoinen juopottelu.


    • EllenChat

      eikös se ole melkein Saletti,
      että Taas mennään,,, eikä meinata ?

    • manu

      Matti on sairas ja viinahullu, viina ei sovi ollenkaan.
      Ja jokainen vastaa itsestään, niin makaa kuin petaa.
      Vaikka onkin kautta aikojen paras hyppääjä, ei sen taa voi suojautua. linnaan vaan, on pois pahan teosta

    • jepulisjee

      ..ei mitään ihmeellistä. MIEHET ON TUOLLAISIA. Eiköhän sen näe kaikista sodista mitä maailmalla riehuu. Niinku tää viimeinenkin tapaus, jota ei uskalla ääneen mainita..

    • vallesmanni00

      ...eihän tuollaisia voi vapaana pitää.

    • Jösses

      Turhin tyyppi mitä suomesta löytyy..

    • mattifani

      Joo vankilaan vaan.. kannatan! Alkaa jo kyllästyttää matin paapominen..

    • jncp

      Voisin melkein lyödä vetoo, että kolmen kuukauden sisään jätkä on posessa.

    • alpo

      muuten ei ole mitään oikeuksia enää tässä maasssa jos mati laitetaan vankilaan

      • voimia ja siunausta

        Ei tosiaan ole heidän helppoa,kun omaa poikaa riepotellaan julkisuudessa milloin mistäkin.tunnen suurta myötätuntoa Matin vanhempia kohtaan,vaikka en heitä tunnekkaan.Mutta itse vanhempana voin hyvin kuvitella,että ei ole aina mukavaa kaupassa käydessä nähdä otsikoita omasta pojastaan ja hänen tekemisistään.


    • Matti_kukkarossa

      Ehkä joutuu, ehkä ei,
      mitä väliä hei,
      kunhan vain siivet ne kantaa.
      Älä Mattia soimaa,
      vaan antaisit voimaa
      matkalla huomiseen...

    • vankilaan

      On todettava että "niin makaa kuin petaa",eli ei Matti yhtään viisastunut edellisestä linnareissustaan,ei tippaakaan Vankilaan vaan miettimään mitä tuli taas tehtyä.
      Toisaalta kyllä säälittääkin,Voimia vaan Matille!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3544
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2022
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1968
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1598
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1435
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1415
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1129
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      101
      1093
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      874
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe