Hei! äsken kaappeja siivotessani löysin erilaisia siemeniä, jotka oli nimilapulla varustettuja, mm. krassi ym.
Yhdet siemenet oli jäänyt nimeämättä, ja niitä pähkäilen, että olisivatko kenties elämänlangan. Siemenet ovat pieniä, (nuppineulanpää tai pienempi) ja niitä on sekä mustia että vaaleita.
Olisko osviittaa että onko epäilemäni elämänlangan nämä? koska viime vuonna en sitä kasvattanut, eli nuo ovat siinätapauksessa toissakesän siemeniä. Käypiä kai vielä jos niitä on?
No kiitos vastauksesta, jos joku sattuu kekkaamaan. (jos vaikka on kotona el:n siemeniä, niin tarkistaa jotta onko ne kaksivärisiä..)
Ps. ihanaa! taas kohta kevät, jo multasormet syyhyää!!
oudot siemenet
miu
3
431
Vastaukset
- joskus?
ottanut talteen maariankellon siemeniä? Mulla ainakin ne on tummia ja vaaleita sekaisin ja kyllä niitten pitäis itää vähän vanhempinakin.
- miu
ole koskaan kasvattanut sellaista. no, pistin muutaman eilen purkkiin itämään, josko sitten tunnistan. veikkaan kyllä vahvasti sitä elämänlankaa.
katsellaan, ainakin pikku jännitystä tässäkin =) - ne on elämänlangan
miu kirjoitti:
ole koskaan kasvattanut sellaista. no, pistin muutaman eilen purkkiin itämään, josko sitten tunnistan. veikkaan kyllä vahvasti sitä elämänlankaa.
katsellaan, ainakin pikku jännitystä tässäkin =)siemeniä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723459Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1221816Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2751548- 751457
- 771406
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001130Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531126- 631011
- 22977
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35893