ANTTI ON

TERVE NUORI

Antti on terve nuori mies joka haluaa tehdä töitä leipänsä eteen sen sijaan että makaisi kotona sohvan pohjalla ja olisi yhteiskunnan elätettävänä tarkoituksellisesti.Ammattinsa hän valitsi siitä ei ihan helpoimmasta päästä ja se jo kuvastaa sitä millainen hänen luontensa on.Eli ei halua kulkea siitä mistä aita on matalin.Hyvinkin moni samanikäinen nuori ei ole niin kypsä,että voisi ottaa sellaisen askeleen elämässä.
Ei varmastkaan ole helppoa jättää kotia,ystäviä ja tuttuja maisemia tuosta vain ja lähteä kohti tuntematonta.Tietämättä sitä että mitä tulevaisuus tuo.
Ihmettelen että millaista musaa ja tyyliä Antin sitten pitäisi edustaa,jotta se ei niin kovasti "häiritsisi" ei-faneja?Eihän sitä ole pakko kuunnella jos ei piittaa.Mua ei ainakaan henk.koht. kiinnosta hevi,metalli,räppi tai iskelmä.Joten en kuuntele-en myöskään hakeudu keskustelupalstoille heittämään herjaa bändeistä tai artisteista.Jokainen saa mun puolesta soittaa mitä musaa haluaa soittimessaan.Makuja on monia.Yks tykkää vaaleista toinen tummista.Joku tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.Se on ainakin varmaa,että Anttia ei nämä samat jankutukset hetkauta yhtään.Ne mielipiteet on jokaisen omia,joskin ne tulevat keskenkasvuisten päästä-ikään katsomatta.Olkoon ihminen 15 tai 65,jos pääkoppa on ns.pehmee niin sillon se on.
Mun mielestä Antti on juuri oikealla alalla ja siitä KIITOS hänelle että minä ja ne sadat tuhannet muut jotka YMMÄRTÄVÄT elämää saadaan kuunnella aitoa musiikkia, joissa on sanottavaa eikä turhanpäiväistä lässytystä kuten yleensä räppi kulttuurissa,eli RAHA,HUUMEET,RIKOKSET ja naisten nimittely mitä moninaisilla nimillä.Sellasia vankilassa istuneita tappajia ym.roistoja en soittimeeni laita ja rikastuta heitä enempää.
Tosiasiassa ne jotka jaksavat päivästä toiseen jauhata täälä h-juttuja tai muita ikäviä asioita,haluavat vain ärsyttää faneja.Ja nauravat sitten siellä 10 neliön tunkkaisessa läävässä kun saivat vihaisia faneja kirjoittelemaan vastalauseita.Se on sitten jatkuva oravanpyörä.
Joten kaikki Antsa-fanit:Koittakaa olla vastaamatta näihin pöhlöjen provo juttuihin.Kun kukaan ei vastaa puolustaakseen,ei ne jaksa kauan itekseen täälä tapella,vaan ottavat seuraavaks kohteeks vaikka pikku g:n fanit. et sillain.
Terveisin,aikuinen nainen joka pitää Tuiskun tyylistä!

9

826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisi

      itse osannut asiaa enää selvemmin kirjoittaa...olen täysin samaa mieltä!!!
      T.Toinen aikuinen nainen

      • kerkko32

        oli kyl niin hyvä teksti.. hehe..
        antti tuisku kertoo lauluissaan kaikkea kivaa.. (vaan kun ei kirjota ite yhtään laulua)
        laulaa ihan vitun huonolla äänellä.. (tietokoneella saadaan ihmeitä aikaan)
        on homo.. (no se tuskin yllättää ketään).. mut on se silti ihan vitun ällöttävää..
        musiikkia myydään 99,9% 7-12v teineille (raukat etes ymmärrä mitä on musiikki kunhan heidän typeriltä vanhemmilta saadaan rahat kitkettyä pois)
        eli fakta on että suomen huonoin artisti..mtv3:n tuote millä rahastetaan typeriä ihmisiä ihan samalla tavalla kuin tv chatit..


      • ilmoittautuu

        yks lisää.itse olen lähemmäs nelikymppinen.Antti on aivan ihana.


      • parempaa tietoa
        kerkko32 kirjoitti:

        oli kyl niin hyvä teksti.. hehe..
        antti tuisku kertoo lauluissaan kaikkea kivaa.. (vaan kun ei kirjota ite yhtään laulua)
        laulaa ihan vitun huonolla äänellä.. (tietokoneella saadaan ihmeitä aikaan)
        on homo.. (no se tuskin yllättää ketään).. mut on se silti ihan vitun ällöttävää..
        musiikkia myydään 99,9% 7-12v teineille (raukat etes ymmärrä mitä on musiikki kunhan heidän typeriltä vanhemmilta saadaan rahat kitkettyä pois)
        eli fakta on että suomen huonoin artisti..mtv3:n tuote millä rahastetaan typeriä ihmisiä ihan samalla tavalla kuin tv chatit..

        Otapa kerkko-hyvä paremmin asioista selvää, ennen kuin rupeat kirjoittelemaan...Ihan vaan tiedoksesi, että Antti Tuisku on kunnostautunut myös sanoittajana.

        Ja by the way: TYÖSTÄ (esim esittävän artistin TYÖ) maksetaan PALKKAA ja palkan maksuun tarvitaan rahaa. Rahaa saadaan, kun tuotetta (esim artisti) myydään ihan samalla periaatteella kuin vaikka lähikaupassa leipää. Ei siinä ole mitään sen erityisempää rahastamista kuin muutenkaan markkinataloudessa.


      • mainostaa?
        ilmoittautuu kirjoitti:

        yks lisää.itse olen lähemmäs nelikymppinen.Antti on aivan ihana.

        ????????


    • Mummeli

      Olet aivan oikeassa!!!!!!

      • Sitä ei

        mikääm muuksi muuta. Valitettavasti raukan laulukin kuulostaa ämmien vinkunalta.


      • Nina
        Sitä ei kirjoitti:

        mikääm muuksi muuta. Valitettavasti raukan laulukin kuulostaa ämmien vinkunalta.

        Antti ei osaa laulaa vaikka te kuinka haluaisitte. Hän on myös homo vaikka se teitä kuinka itkettäisi. Antti tykkää miehistä, sori vaan ämmät.


        Kyllä naisen täytyy olla todella säälittävä jos vielä nelikymppisenä kokee Antin vetoavansa, Anttihan näyttää tytöltä ja kuulostaa siltä myös. Antti on suunnattu ainoastaan ala- ja yläasteikäisille tytöille. Siitä vanhempi jos Anttia kuuntelee on henkisesti hyvin jäljessä.


      • vaan
        Nina kirjoitti:

        Antti ei osaa laulaa vaikka te kuinka haluaisitte. Hän on myös homo vaikka se teitä kuinka itkettäisi. Antti tykkää miehistä, sori vaan ämmät.


        Kyllä naisen täytyy olla todella säälittävä jos vielä nelikymppisenä kokee Antin vetoavansa, Anttihan näyttää tytöltä ja kuulostaa siltä myös. Antti on suunnattu ainoastaan ala- ja yläasteikäisille tytöille. Siitä vanhempi jos Anttia kuuntelee on henkisesti hyvin jäljessä.

        tyttöpaha ole itse pahasti jälkeenjäänyt. Vituttaako noin pahasti, että Antista tykätään ja tykkääjiä on vieläpä suuri joukko. Antista tykätään myös siksi, että hän ei ole tuollainen muita ihmisiä parjaava rakkikoira, joihin sinäkin näytät lukeutuvan. Ei kerro korkeasta ÄO:sta tuollainen käytös. Älykkyysosamäärän voi muuten mittauttaa netissä, valitettavasti en muista osoitetta...sinullekin olisi erittäin suositeltavaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe