Mikä on muslimien päämäärä?
Mikä on uskonnon päämäärä. Yleisesti ottaen uskontojen päämäärä on vallankäyttö. Kristinuskossa annetaan elämä Jesukselle jossa yhteydessä siis valta luovutetaan omissa asioissa uskonnon normien ohjaukseen. Sama pätee kaikkia muitakin uskontoja kuten Islamia.
Siis ihan totuudellisesti sanottuna, mikä on Islamin päämäärä?
Lyhyesti sanottuna: maailmanherruus.
Sitä ei voida muslimien toimesta tunnustaa ääneen koska he ovat petoksen asialla joka on kunniallista muslimille kun kohteena on vääräuskoinen.
Voidaan sanoa että Kristitty on petoksen asialla. Erona vaan on se että muslimin tehtävä on perustaa valtakunta maan päälle ja kristitty lähinnä perustaa valtakuntaa sitten tuonpuoleiseen aikaan. Muslimiksi käännytään vapaaehtoisesti tai väkivallan uhan alla, kristityksi henkilökohtaisen oivaltamisen kautta.
Tehokkain tapa Islamia vastaan on tietenkin se mitä Euroopassa ei ole tehty eli pidetty maahanmuuttajat omien FUNDAMENTTAALISIA kulttuuriarvoja kunnioittavien piirissä. Euroopan suuret muslimiväestöthän ovat 2. maailmansodan jälkeisen kasvubuumin työvoiman jälkeläisiä sekä tietenkin jatkuvasti pakolaispolitiikka on myös suosinut muslimeja jostain syystä.
Toiseksi tehokkain ja ainoa nykytilanteessa realistinen tapa Islamin suhteen on tietenkin dialogi uskonnollisista kysymyksistä kuten tämäkin viesti osoittaa. Jos en voisi kirjoittaa tätä viestiä tänne Islamin uskoisten foorumille, he eivät voisi kiistää viestini sisältöä. Tämä on asiallista dialogia niiden näkemysten pohjalta jotka itselläni on Islamista.
Jos uskonto on HARHAA, mikä tahansa, olisi sitten miten pieni todennäköisyys tahansa tämä islamin kohdalla, ei ole hienoa että minä voi esittää omia harhakuvitelmiani, omia mielipiteitäni muslimeille jotta he voivat ottaa kantaa.
Joten kiitos ylläpidolle että sallii tämän elintärkeän dialogin Islamilaisen ja muun maailman harhojen välillä. tai islamilaisten harjojen ja maailman realismin välillä.
Terve.
Islam vs. Kristinusko
13
818
Vastaukset
Dialogi kristinuskon ja islamin välillä on myös olennaista kristinuskon kannalta.
Kristinuskon profetioissa puhutaan anti-kristuksesta joka saa vallan maailman lopun aikana.
Anti-kristus, paitsi merkitsee anti-kristusta, siis henkilöä joka on Jeesuksen Jumalan poikuuden vastainen, myös hyvin väkivaltainen ja anti Jeesuksellinen. Johon Muhammed sopii erinomaisesti.
Eihän olisi hyvä asia jos uutta kalifiamme pidetääisiin antikristuksena vain koska hän edustaa Islamia.- Qadija81
Islam on ainoa oikea uskonto..MashAllah!!!
Qadija81 kirjoitti:
kun lukee eriuskontokuntien julistuksiia, niin kaikki jotka eivä usko juuri heidän jumalaansa joutuvat kadotukseen.
Siis kaikki!
Mutta mikä antaa muslimeille oikeuden túomita kaikki muut halventavalla sanalla vääräuskoinen.
Huväksyisin sanonnan: toisuskoinen. Itse olen agnostikko niin minullehan käy kuoleman jölkeen hy´vin, koska mitää rellevanttia tietoa ei jomaluudesta ole.- TÄTI
Qadija81 kirjoitti:
kun ole musliminainen, niin mitä mieltä olet ns. kunniamurhista mm. Ruotsissa, missä nuori nainen tapettiin, koska ei ollut kunniaksi perheelleen?
Tai mitä mieltä olet siitä, että somalimuslimit hakkasivat siskonsa, koska sisko ei suostunut järjestettyyn avioliitton?
Etkö pelkää oman henkesi puolesta? Kirjoitat kovasti alistumiseta, etkö pelkää joutuvasi naimisiin miehen kanssa, joka hyväksyy fyysisen väkivallan Allahin (käskynä) vaimoa kohtaan? - dan x
epikuros kirjoitti:
kun lukee eriuskontokuntien julistuksiia, niin kaikki jotka eivä usko juuri heidän jumalaansa joutuvat kadotukseen.
Siis kaikki!
Mutta mikä antaa muslimeille oikeuden túomita kaikki muut halventavalla sanalla vääräuskoinen.
Huväksyisin sanonnan: toisuskoinen. Itse olen agnostikko niin minullehan käy kuoleman jölkeen hy´vin, koska mitää rellevanttia tietoa ei jomaluudesta ole.tuo on. Uskotaan jumalaan joka tuomitsee valtaosa luoduistaan sadistiseen ikuiseen kärsimykseen, vain koska nämä eivät "uskoneet" oikein.
Toisuskoinen olisi hyvä nimi mutta ei ehkä anna uskovalle sitä tyydytystä mikä "oikealla" puolella oleminen antaa, tuon rajalinjan merkkaaminen kai on uskontojen kantavia voimia? - Minni-Matleena
dan x kirjoitti:
tuo on. Uskotaan jumalaan joka tuomitsee valtaosa luoduistaan sadistiseen ikuiseen kärsimykseen, vain koska nämä eivät "uskoneet" oikein.
Toisuskoinen olisi hyvä nimi mutta ei ehkä anna uskovalle sitä tyydytystä mikä "oikealla" puolella oleminen antaa, tuon rajalinjan merkkaaminen kai on uskontojen kantavia voimia?mielestäni hyvä sana myös. Siinäkään ei ole mitään arvolatausta. Käytän yleensä sitä, eikä ainakaan kukaan ole vielä valittanut. Minä en ainakaan tarvitse mitään jyrkkiä rajalinjoja.
- dan x
Minni-Matleena kirjoitti:
mielestäni hyvä sana myös. Siinäkään ei ole mitään arvolatausta. Käytän yleensä sitä, eikä ainakaan kukaan ole vielä valittanut. Minä en ainakaan tarvitse mitään jyrkkiä rajalinjoja.
tietysti vaarallista, eivätkä kaikki rajoja tarvitsekaan, mutta osalle tuntuu toisten tuomitseminen vääräuskoisisi olevan hyvin tärkeä osa omaa uskonnollisuutta.
epikuros kirjoitti:
Siis kaikki!
Huväksyisin sanonnan: toisuskoinen. Itse olen agnostikko niin minullehan käy kuoleman jölkeen hy´vin, koska mitää rellevanttia tietoa ei jomaluudesta ole.sallin että minua kutsutaan vääräuskoiseksi koska mielestäni se kuvaa hyvin hänen mielipidettään, ei uskoani.
Helvetti homma on vähän niin että se määrittelee hyvin paljon uskonnon edustajan käyttäytymistä tämän vakaumuksen sydyydestä riippuen.
En minä loukkaannu ainakaan jos joku sanoo minun joutuvan helvettiin. En tietääkseni ainakaan oman uskoni mukaan joudu. Sehän on vaan hyvä alku väittelylle siitä kuka sinne helvettiin sitten niinkuin meidän ihmisten välisiin suhteisiin vaikuttavien edesottamusten johdosta kelpaisi. - ********
dan x kirjoitti:
tuo on. Uskotaan jumalaan joka tuomitsee valtaosa luoduistaan sadistiseen ikuiseen kärsimykseen, vain koska nämä eivät "uskoneet" oikein.
Toisuskoinen olisi hyvä nimi mutta ei ehkä anna uskovalle sitä tyydytystä mikä "oikealla" puolella oleminen antaa, tuon rajalinjan merkkaaminen kai on uskontojen kantavia voimia?Tiettävästi Jumalan sadismin laatua ihmistä kohtaan kuvaa hyvin kristinuskossa se että hän lähettää oman Poikansa kuolemaan ihmisten puolesta jotta ihmisille olisi mahdollisuus välttää automaattinen romukoppaan joutuminen uuden taivaan ja maan luomisen yhteydessä.
Minun mielestä voidaan määritellä ne opinkappaleet ihan vapaasti mittenkä valossa toinen on vääräuskoinen. Ei haittaa.
Tietenkin oma asiansa on yleensä se mitä asioita vääräuskoisuus tai tois uskoisuus merkitsee ihmisten tasaarvoisen kohtelun suhteen. - Tunne-Totuus
Qadija81 kirjoitti:
Tämä kirjoitus on juuri Sinua varten! Haluan kertoa Sinulle Jeesuksesta, siitä kuinka Hän kuoli minun ja Sinun syntien vuoksi ristillä ja haluan kertoa Sinulle kuinka paljon Jumala rakastaa Sinua. Hän rakastaa Sinua, juuri Sinua, joka luet tätä ja jokaista niin paljon ettemme edes voi käsittää sitä! Jotain kuvaa siitä kuinka paljon Jumala, joka on meidän jokaisen Taivaallinen Isä ja täydellinen sellainen, rakastaa meitä antaa se, että Taivaan Isä lähetti ainoan poikansa Jeesuksen kuolemaan meidän ihmisten syntien tähden, jotta voisimme saada ne anteeksi ja tehdä sovinnon Jumalan kanssa. Jumala rakastaa meitä yhtä paljon kuin poikaansa Jeesusta! Jumala on Rakkaus!!! Joku on ehkä joskus sanonut Sinulle, että Jumala on kaukainen ja vihainen Jumala. Mutta sitä Hän ei ole! Jumala todella rakastaa Sinua aivan todella sanoinkuvaamattoman paljon, huolimatta siitä missä olet, minkä näköinen olet, kuinka vanha olet tai huolimatta ihonväristäsi. Hän rakastaa Sinua juuri sellaisena kuin olet ja Hänen silmissään jokainen on samanarvoinen. Olet ihme, Suuri ihme!!! Jumala tahtoo, että Sinäkin pelastuisit ja tulisit Hänen lapsekseen. Jumalan kysymys Sinulle kuuluukin, että “Tahtoisitko Sinä tulla minun lapsekseni?”. Isä odottaa Sinua kotiin! Hän on luvannut järjestää kaikkien aikojen juhlat Taivaassa jos tulet kotiin! Sinusta iloittaisiin enemmän kuin 99 jo uskossa olevasta!!! Kuule Jumalan kutsu Sinulle!!! Hän rakastaa Sinua!!! Jos tahdot tulla Jumalan lapseksi ja löytää Tien kotiin, joka käy vain Jeesuksen kautta koska Hän juuri sen Tien Isän luo valmisti kuolemalla ristillä, Sinun täytyy vain pyytää Jeesusta elämääsi. Pelkkä huokauskin Jeesuksen puoleen riittää. Voit rukoilla Jeesusta elämääsi omin sanoin tai sitten rukoilla seuraava rukous:
Rakas Taivaan Isä. Minä uskon, että Jeesus Kristus on sinun poikasi ja, että Jeesus kuoli koko maailman ja samalla minunkin syntien puolesta. Isä, anna minulle minun syntini anteeksi Jeesuksen ristin kuoleman ja sovituksen tähden. Isä, minä tahdon elää Sinun tahtosi mukaan nyt ja aina. - Ja rakas Jeesus Kristus, Herra. Tule minun elämääni, tule asumaan minun sydämeeni, jotta voisin uskoa Sinuun ja rakastaa Sinua koko sydämestäni nyt ja aina. Sinun nimessäsi Jeesus, Aamen.
Jumalan palvelijana uskallan julistaa Sinun, joka vilpittömästi rukoilit, syntisi anteeksi annetuiksi Jeesuksen nimessä. Nyt kun olet kutsunut Jeesuksen elämääsi ja sydämeesi, niin voit olla varma, että Hän alkaa vaikuttaa Sinussa ja Sinun elämässäsi.
Sinä olet nyt uusi luomus. Herra johdattaa sinua Henkensä kanssa. Sinä olet nyt Jumalan lapsi ja Hänen enkelinsä varjelee sinua. Muista rukoilla ja lukea Jumalan Sanaa, eli siis Raamattua, päivittäin. Etsi myös seurakunta, jossa rakastetaan sinua. Jos et koe rakkautta, et ole oikeassa paikassa, koska Jumalan rakkaus on se merkki, josta todella uskova ihminen on tunnistettavissa.
Ja sitten Sinä, joka et halunnut, tai et ole mielestäsi valmis kutsumaan Jeesuksen elämääsi: Älä vitkastele!! Pelastuksen hetki on juuri NYT!!! Koskaan et voi tietää mitä elämä tuo tullessaan!! Etkä voi tietää mitä seuraavan kulman takaa tulee!! Toistan: ÄLÄ HIDASTELE!! Kutsu Jeesus sydämeesi!!! Jos ajattelet ettei siitä voi olla mitään hyötyä ongelmiisi niin ensinnäkin: olet väärässä!! Mikään ongelma ei ole Jeesukselle liian suuri!!! Hän auttaa Sinua kaikissa asioissa!!! Ja toiseksi: Jeesuksen ”kokeileminen” on ilmaista!! Sinulla ei ole mitään hävittävää!!! Vaikka et edes mielestäsi pystyisi uskomaan, että Jeesus on kuollut vuoksesi ristillä niin voit rukoilla myös uskoa Häneen!!! Anna Jeesukselle edes mahdollisuus tulla elämääsi ja voit olla varma, että Hän käyttää sen!!!
Lopuksi tahdon vielä sanoa Sinulle, että mitään ei tapahdu Sinulle ilman, etteikö Taivaallinen Isä sitä tietäisi tai ilman Hänen sallintaansa! Älä pelkää! Turvaa Jumalaan ja Kristukseen!!!
- .,.,
Kannattiko kirjoittaa noin pitkää viestiä, kun et ymmärrä uskonnoista ja ihmisistä?
>>Yleisesti ottaen uskontojen päämäärä on vallankäyttö.
Kristityllä ihmisellä ei ole mitään valtaanpyrkimyksiä uskonsa tähden. Eikä ole rivimuslimillakaan, vaikka se onkin uskonnon tavoite.
>>Voidaan sanoa että Kristitty on petoksen asialla. Erona vaan on se että muslimin tehtävä on perustaa valtakunta maan päälle ja kristitty lähinnä perustaa valtakuntaa sitten tuonpuoleiseen aikaan.
Mitään taivaallista valtakuntaa ei tarvitse perustaa, koska se on jo olemassa.
>>Joten kiitos ylläpidolle että sallii tämän elintärkeän dialogin Islamilaisen ja muun maailman harhojen välillä. tai islamilaisten harjojen ja maailman realismin välillä.
Kuten näet, täällä ei ole muslimeja keskustelemassa. He eivät halua keskustella, ja se on heiltä kielletty.
Tanska on tehnyt mamujen suhteen sen ratkaisun, että rettelöivät lähetetään pois maasta, jos kansalaisuutta ei ole myönnetty. Kansalaisuutta ei myönnetä moneen vuoteen. Vaatimuksena on tanskan kielen osaaminen. Maan kulttuurin ja lakien tunteminen. Jokaisen kansalaisuutta anovan on allekirjoitettava sopimus, jossa hän lupaa sopeutua maan tapoihin ja noudattaa lakeja.
Tämä oli suunnilleen se idea, vaikka ei sanatarkkaan. Se löytyy päivän lehdistä.- Minni-Matleena
kaikki ymmärrä mitenkään huikean paljon asiasta ja kumminkin kirjoittavat. Kyllä kaikki halukkaat voivat kirjoittaa ja on täällä ollut paljon pidempiäkin viestejä. Kuka sen sitäpaitsi määrittelee kenen ymmärrys on oikea, et sinä voi sitä määritellä.
hantama.
vastaan kun kerran muutkin viitsivät vastata...
Tarkoitinkin että auktoriteetit käyttää uskonnoissa valtaa. Jeesus/Jumala kristinuskossa ja Muhammed Islamissa. Samoin myös Jeesuksen opetuksen seuraaja voi käyttää sitä valtaa mitä se antaa. Samoinkuin Islamin seuraaja voi käyttää uskontonsa antamaa valtaa.
Mitä nämä vallan muodot ovat, ne ovat käytännössä Islamissa terrori ja alistaminen islam=alistaa, kristinuskossa syntien anteeksi antaminen. Ero näissä tietenkin on se että edellinen pyrkii saamaan rikollisen päiviltä ja jälkimmäinen rikollisen uskonnon edustajaksi ja siis jättämään rikoksen.
Tavallaan siis näillä uskonnoilla on sama kohderyhmä mutta eri lähestymis tapa.
Kristityn taivaallinen valtakunta käytönnössä on nämä ihmiset jotka ovat uskonnon edustajia, ja siis tuonpuoleista taivallista valtakuntaa kun taas Islamissa ihminen on tämänpuoleisen valtakunnan jäseniä.
' He eivät halua keskustella, ja se on heiltä kielletty. '
Onkos näin? No mitä sitten tuo sheriffi sekoilee? Eihän tämän foorumin Islamin päivittely koraanisäkeineen sun muineen pitäisi ketään haitata? Ilmeisesti haittaa näitä JeesusMuslimeja??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!6111635Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla968831Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.104403Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka213954Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti53861Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j73646- 893610
Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle133440Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.343222Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.452415