Studio impossible

pe klo 19.30

Eini on mukana seuraavassa Studio impossiblessa! Näin juuri mainoksen maikkarilla... tätä on odotettu jo siitä asti, kun ohjelma alkoi pyöriä!

Videot valmiiksi! :)

9

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että silleen

      Siinä muijassa ei ole mitään nähtävää.
      Mulkosilmät ja kaamee lauluääni ja hyppii kun harakka hyi yök.

      • Einillä on maailman kauneimmat silmät!

        Aion ottaa ton ohjelman koko komeudessaan nauhalle!

        Hyvä Eini!!!


      • Ei Einissä mitään vikaa ole. On ihan sähäkän oloinen nainen.


      • Saapas
        Justiinax kirjoitti:

        Ei Einissä mitään vikaa ole. On ihan sähäkän oloinen nainen.

        Ei niin! Ei niin! Ihan hyvä artisti. Oon pari kertaa kuullut ja nähnyt keikoilla, kun on ollut Janne Tulkin kanssa esiintymässä samalla keikalla!


      • että silleen
        UnOpened82 kirjoitti:

        Einillä on maailman kauneimmat silmät!

        Aion ottaa ton ohjelman koko komeudessaan nauhalle!

        Hyvä Eini!!!

        Kaamee huuhkaja se on ei osaa esiintyäkkään.!!!


      • että silleen kirjoitti:

        Kaamee huuhkaja se on ei osaa esiintyäkkään.!!!

        Taidat olla vaan mustasukkainen, koska poikakaverisi pitää häntä viehättävänä...osuinko oikeaan?


    • vielä...

      kyllä se sieltä tulee sekin jakso, jossa on mukana. Olin kyllä kans pettynyt, kun odotin jo niin innolla tätä osaa.

      Oli muuten kyllä ihan hauska jakso! Tapani Kansa, Danny, Fredi, Tom Jones ja muut oli hauskoja, vaikka en ihmettele, jos osa ihmisistä loukkaantuisi heidän kustannuksellaan pilailusta.

      Ja Einissäei tosiaankaan ole mitään naurettavaa, Eini on hyvä tyyppi ja erottuu edukseen!

      • Olihan se pila Tapsasta, Tom Jonesista,Dannystä ja Fredistä vähän mauton, mutta ei kai siitä nyt kuitenkaan voinut loukkaantua. Mä en kylläkään oikein pidä tuon kaltaisesta huumorista, joissa loukataan ja tehdään pilaa jostain julkimosta tms.
        Esim. sellainen Kummeli- huumori on sensijaan just hauskinta, kun ne ei tee pilaa koskaan kenenkään julkkiksen kustannuksella, vaan ne niiden henkilöt on ihan mielikuvitus hahmoja.


      • Ammattilainen
        Justiinax kirjoitti:

        Olihan se pila Tapsasta, Tom Jonesista,Dannystä ja Fredistä vähän mauton, mutta ei kai siitä nyt kuitenkaan voinut loukkaantua. Mä en kylläkään oikein pidä tuon kaltaisesta huumorista, joissa loukataan ja tehdään pilaa jostain julkimosta tms.
        Esim. sellainen Kummeli- huumori on sensijaan just hauskinta, kun ne ei tee pilaa koskaan kenenkään julkkiksen kustannuksella, vaan ne niiden henkilöt on ihan mielikuvitus hahmoja.

        että Kummeliheebot on näyttelijöinä onnettomia amatöörejä.
        Lähinnä muusikkohuumoriin verrattavaa ilonpitoa, mutta näyttää kelpaavan joillekin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe