Ei niin paljon pahaa ettei jotain hyvääkin....Olen lahtelainen ja opin Matin tuntemaan mäkihyppy kavereitten kautta...80-luvulla se oli 16.Sen menestyksellä tehtiin rahaa,kuin myös matti ittekin....mutta koskaan ei kenenkään tule uhohtaa ett Matti oli aikansa paras mäkimies.Mä tunnen sen,mutta ihmisiä ollaan kaikki,eikö?
ps.mitä tapahtuu kodeissa joka ei tuu julkisuuteen,kysympä vaan...
lahtelainen°
lahtelainen°
1
264
Vastaukset
- Jorma Olkkala
Olen samaa mieltä. Mitä sillä voitetaan,että Matti pannaan telkien taa. Kyllä sinne joutaisi myös tullirikollinen "Kallasvirta"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin2213212Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.3362863Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.761810Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e601738Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?541610- 1221396
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,111382Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee171300Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4391293- 1061276