Jos saat puhelun YREG nimisestä firmasta niin
ole varovainen, ELÄ TEE MITÄÄN RATKASUJA PUHELIN
KESKUSTELUJEN PERUSTEELLA, unohda kaikki mitä kuulet
heiltä, vain kirjallisena!
VARO TÄTÄ
105
56100
Vastaukset
- sAAmari
ratkaisuja puhelinkeskustelujen perusteella kenenkään puhelinmyyjän kanssa, joten tuo ei varmasti tuota ongelmaa.
- tämäkin
Soittivat jostakin veljelleni, joka on yrittäjä, että näitä yrityksen tietoja tässä vaan tarkistellaan ja kyselivät yhtiömuodot, osakkaat ja yhteystiedot. Ei ollut mitään puhetta, että olisivat myymässä mitään. Parin viikon päästä tuli iso lasku. Tiedot olivat menossa johonkin yrityslistalle mihinlie maksua vastaan. Veli tietysti soitti ja sanoi, ettei ollut mitään luvannut ostaa ja sanoivat poistavansa tiedot. Monessakohan firmassa vastaava lasku on maksettu mukisematta, jos on vähänkin enemmän porukkaa, eikä laskun maksaja tiedä, mitä pomo on tai ei ole tilannut..
- tuttua
olen yrittäjä ja pitkään minullekin tekivät näin ja vaikka sanoikin selvästi ei,niin lasku tuli ja olihan se maksettava koska muuten se meni perintään.esim.directa oli pahin.sitten liityin suomen viestintäkeskukseen ja sen jälkeen olen päässyt nettimyyjiltä hyvin rauhaan..nyt tappelen yreg:n kans ja vaikeata on eroon päästä.nyt nettimyyjät aloittaa:päivittäisin tietojanne,oletteko vastaava?pitääkö nämä tiedot paikkansa edelleen?:johon minä nykyään vastaan että mikä firma tämä nyt olikaan ja onko tämä niinkuin vuodeks taas eteenpäin ja paljonko maksaa?ei kiitos.:ja laitan luurimen kiinni.sitten laitan kännyykkään tiedon milloin olen sanonut ei.välillä sama myyjä sit soittelee uudelleen mutta en vastaan.
nyt kun irtisanoin yregin ihan laillisesti ja ajoillaan kirjatulla kirjeellä niin olenkin vielä sitiutunut nictrade ab;n johon irtisanominen erikseen myös kirjatulla kirjeellä..
- Tarkka markka
Yritin hakea tietoa tuosta YREG -firmasta.
Ei löytynyt yhteystietoja www-sivuilta, kaupparek. vain postilokero-osoite. WWW-sivuilta löytyy kaivamalla tälläinen kuin Web County Production niminen taho, mutta ei tietoa mikä se oikeen on. Eli kovin heikoin eväin tuntuu putiikki olevan liikkeellä, muistuttaa kovasti ns. pökäleitä.- yreg
Niin pitäsköhän mun laittaa henkilöiden nimet, numerot ja sähköp.osoitteet tänne, mulla sattuu
olemaan joitakin? - yrittäjä jo 28 vuotta
yreg kirjoitti:
Niin pitäsköhän mun laittaa henkilöiden nimet, numerot ja sähköp.osoitteet tänne, mulla sattuu
olemaan joitakin?Ohessa päivitetty linkki huijari firmoista!
http://www.muskrat.fi/lista.htm
Firmani ilmoittlee monessa mediassa, mutta ei noissa huijareissa. Tulostakaa lista seinälle.
Niin itsekkin tein jo aikaa sitten. Kun joku soittaa pyydän tavaamaan nimen kokonaan ja jos löytyy listasta loppuu puhelu hyvin lyhyeen. Huomioikaa, että huijarit yrittävät jäljitellä nimeään samantyylsiksi, kuin perinteiset mediat. Näin saavat ihmiset vipuun. - kummallista on
yrittäjä jo 28 vuotta kirjoitti:
Ohessa päivitetty linkki huijari firmoista!
http://www.muskrat.fi/lista.htm
Firmani ilmoittlee monessa mediassa, mutta ei noissa huijareissa. Tulostakaa lista seinälle.
Niin itsekkin tein jo aikaa sitten. Kun joku soittaa pyydän tavaamaan nimen kokonaan ja jos löytyy listasta loppuu puhelu hyvin lyhyeen. Huomioikaa, että huijarit yrittävät jäljitellä nimeään samantyylsiksi, kuin perinteiset mediat. Näin saavat ihmiset vipuun.Yregiä ei löydy tältä mustalta listalta. Sitäpaitsi mä löysin heti www.yreg.fi ja tietoa yrityksestä ja näyttää noilla taitojakin olevan. Mitähän mörköjä mahtaa viestin alullepanija hakea.... Lisäksi sekoitetaan vellit ja puurot, viittaan tohon juttuun, jossa jotain reppanaa oli yritetty pissittää johonki luetteloon. Näillä tuntuu tuolla Yregissä olevan taidot ihan jossain muussa mittakaavassa ku tietojen keräilyssä johonkin luetteloon, joten jos ei nyt mustamaalata "yrittäjinä" kenenkään yritystä väärin perustein.
- yreg:issä
kummallista on kirjoitti:
Yregiä ei löydy tältä mustalta listalta. Sitäpaitsi mä löysin heti www.yreg.fi ja tietoa yrityksestä ja näyttää noilla taitojakin olevan. Mitähän mörköjä mahtaa viestin alullepanija hakea.... Lisäksi sekoitetaan vellit ja puurot, viittaan tohon juttuun, jossa jotain reppanaa oli yritetty pissittää johonki luetteloon. Näillä tuntuu tuolla Yregissä olevan taidot ihan jossain muussa mittakaavassa ku tietojen keräilyssä johonkin luetteloon, joten jos ei nyt mustamaalata "yrittäjinä" kenenkään yritystä väärin perustein.
paska lafka.olevinaan suomalainen mutta parkan marjat.lafka toimii ruottissa ja kaikki suomen posti menee "tuhkaluukun kautta".
helppoa rahaa kusettamalla.tulisvat ovelle vihkumaan niin ottas ilmat pois! - En kehuisi
Yregiä ei löydy tältä mustalta listalta. Sitäpaitsi mä löysin heti www.yreg.fi ja tietoa yrityksestä ja näyttää noilla taitojakin olevan. Mitähän mörköjä mahtaa viestin alullepanija hakea.... Lisäksi sekoitetaan vellit ja puurot, viittaan tohon juttuun, jossa jotain reppanaa oli yritetty pissittää johonki luetteloon. Näillä tuntuu tuolla Yregissä olevan taidot ihan jossain muussa mittakaavassa ku tietojen keräilyssä johonkin luetteloon, joten jos ei nyt mustamaalata "yrittäjinä" kenenkään yritystä väärin perustein.
Taidat itse olla ko firman palveluksessa - vaikuttaa vähän siltä.
- CEW
Yreggiä:
Yellow Register On Line AB
Apuestas AB
Alfa Sales AB
Web County Production AB
Nictrade Internet Identity Provider AB
Zotobamo AB
ja löytyvät rekisteritynä samaan osoitteeseen:
Nils Jakobsonsgatan 5 i Borås, Ruotsi - pajagroup
yreg kirjoitti:
olemaan joitakin?Hei kerro ihmeessä meille osoitteet yms. kusettivat
meitä oikein olan takaa ja nyt olen viemässä jos ei muuta keinoa ole asian oikeuteen asti. - pajagroup
Kyllä tuo yregin toiminta on harkittua sumutusta.
Menin viime vuonna vipuun tilaamalla "ilmaisen kotisivujen teon tarvitsivat referaatiota suomen markkinoille sivut valmistuivat ja annoin palautetta
"meidän juniori 5 luokalla pystyy varmaan samaan jos ei parempaankin" Selitys: heillä ei ole joitain ohjelmaa jolla saa liikkuvaa kuvaa yms. sivuille ym ym. aikani tapeltuani totesin olevani voimaton saamaan aikaan mitään mikä olisi kelvannut meidän stailiin ja asia/kelivirheet korjattuani (korjasivat) hyväksyin sen paskan no ei se mitään nyt lähestyivät laskulla kun en huomannut perua sopimustamme 3 kk !! ennen kauden päättymistä. Aion viedä asian niin pitkälle kuin mahdollista senttiäkään ei tästä firmasta sinne tilille kilahda että suoraan sanoen anteeksi vain ärsyynnyin tuosta kommentistanne puurot jne. sitä tässä on ihan tarpeeksi. - pajagroup
CEW kirjoitti:
Yreggiä:
Apuestas AB
Alfa Sales AB
Web County Production AB
Zotobamo AB
Nils Jakobsonsgatan 5 i Borås, RuotsiNo tuolta sekin paljastui, olen kusetuksen uhri ihan kahteen kertaan.
Ensiksi lupasivat rakentaa ilmaiset kotisivut
toiseksi tuo nictrade on niiden palvelin jolle yllätys yllätys tulikin näiden ilmaisten sivujen rakentamisen yhteydessä vuoden palvelusopimus a 69 e
per kk muuten tällä hetkellä meidän palvelin maksaa jotakuinkin 90 euroa vuosi että siinä kusetus nmr 2. - aerocell
pajagroup kirjoitti:
Hei kerro ihmeessä meille osoitteet yms. kusettivat
meitä oikein olan takaa ja nyt olen viemässä jos ei muuta keinoa ole asian oikeuteen asti.JOO IHAN HUIARIFIRMA ME VIEDÄÄN JUTTU KANS
OIKEUTEEN JOS VIELÄ TULEE LASKU MISTÄ EIVÄT
OLE TEHNEET MITÄÄN. - CEW
pajagroup kirjoitti:
Hei kerro ihmeessä meille osoitteet yms. kusettivat
meitä oikein olan takaa ja nyt olen viemässä jos ei muuta keinoa ole asian oikeuteen asti.Vieläkö tarvitset osoitteita vai joko olet ne saanut?
- Sinisilmäinen yrittäjä
pajagroup kirjoitti:
Menin viime vuonna vipuun tilaamalla "ilmaisen kotisivujen teon tarvitsivat referaatiota suomen markkinoille sivut valmistuivat ja annoin palautetta
"meidän juniori 5 luokalla pystyy varmaan samaan jos ei parempaankin" Selitys: heillä ei ole joitain ohjelmaa jolla saa liikkuvaa kuvaa yms. sivuille ym ym. aikani tapeltuani totesin olevani voimaton saamaan aikaan mitään mikä olisi kelvannut meidän stailiin ja asia/kelivirheet korjattuani (korjasivat) hyväksyin sen paskan no ei se mitään nyt lähestyivät laskulla kun en huomannut perua sopimustamme 3 kk !! ennen kauden päättymistä. Aion viedä asian niin pitkälle kuin mahdollista senttiäkään ei tästä firmasta sinne tilille kilahda että suoraan sanoen anteeksi vain ärsyynnyin tuosta kommentistanne puurot jne. sitä tässä on ihan tarpeeksi.Miten teidän tapaus on edennyt? Olen meinaan aivan samassa tilanteessa, eikä irti näköjään kovin helpolla pääse...
Olen lähes koko tämän vuoden yrittänyt tavoittaa heidät eri tavoin ja irtisanoa sopimuksemme, vain todetakseni että heihin on mahdotonta saada yhteyttä ja sit kun heihin saa yhteyden niin heidän vahvistuksessa olleet pikkupräntit
tekevät elämästä vielä hankalamman... Heidän tarjoamansa "ilmainen" kotisivu tulee näillä näkymin nyt sitten maksamaan yhtiölleni hiukan yli 4000 euroa!
Sopimuksen teko on ollut harhaanjohtavaa, jolloin on puhelimessa jätetty mainitsematta ko maksuja/ehtoja, jotka tosin ovat olleet luettavissa vahvistuksessa joka lähetettiin minulle sähköpostilla ja tämä tuli kiireellä
palauttaa heille saman tien faksilla allekirjoitettuna, mieluiten puhelun aikan vaan se kun ei onnistunut puhelimen ja faksin ollessa samassa linjassa. Tarjous kuulosti hyvältä, "liian hyvältä ollakseen totta" niin sanotusti...mutta lähetin paperin allekirjoitettuna saman tien. (Tyhmänä...)
No nyt olen yrittänyt tavoittaa heitä eri tavoin ja nyt lopullisesti lähetin heille kirjatun kirjeen, johon sain vastauksen. Siinä sanotaan että sopimus on allekirjoitettu 11.4.2006, irtisanominen vastaanotettu 12.11.2007 ja
tilaus päättyy 26.5.2009!! Siinä lukee myös ehtoina että ennakkotilaus on voimassa väh vuoden ja se on sanottava irti viimeistään kolme kuukautta ennen sopimuskauden loppua. Muuten ennakkotilaus jatkuu.
Minun näkemykseni mukaan olen irtisanonut sopimuksen 3kk ennen sopimuskauden loppua, joten tietääkseni silloin ei uutta sopimuskautta tule, joten miten ihmeessä tämä tilaus päättyy vasta 2009?! Sain kesällä Yrittäjiltä varoituksen tästä yrityksestä...mutta kun ei paljoo auttanut enää kun oli jo "kompastunut" siihen.
Olen ollut yhteydessä lakimieheen joka sanoo että periaatteessa olen velvollinen maksamaan sopimuksen edellyttämät summat koska olen tällaisen allekirjoittanut, mutta onhan tämä nyt puistattavaa että näin saa ylipäänsä edes toimia!
Kamalaa tässä on se, että ei oikein tahdo voimat, aika, tieto miten toimia ja jaksaminen riittää tällaiseen... Saatika sitten että olisi edes rahaa maksaa tällainen lasku pois. Joten liemessä olen kaulaani myöten, enkä oikein tiedä mitä avuksi! No tässä minun tarinani...nyt pitää jatkaa töitä. - essi
pajagroup kirjoitti:
"meidän juniori 5 luokalla pystyy varmaan samaan jos ei parempaankin" Selitys: heillä ei ole joitain ohjelmaa jolla saa liikkuvaa kuvaa yms. sivuille ym ym. aikani tapeltuani totesin olevani voimaton saamaan aikaan mitään mikä olisi kelvannut meidän stailiin ja asia/kelivirheet korjattuani (korjasivat) hyväksyin sen paskan no ei se mitään nyt lähestyivät laskulla kun en huomannut perua sopimustamme 3 kk !! ennen kauden päättymistä. Aion viedä asian niin pitkälle kuin mahdollista senttiäkään ei tästä firmasta sinne tilille kilahda että suoraan sanoen anteeksi vain ärsyynnyin tuosta kommentistanne puurot jne. sitä tässä on ihan tarpeeksi.Hei.
Oletko vienyt tuota yreg asia jotenkin eteenpäin ? Itse olen maksanut jo kaki tuhatta ja lisää vaan pitäisi maksaa... Mielelläni kuulisin sun kokemuksia asiasta myös. Otin painostuksen alaisena tuon yreg-sivun, kun oli kuulema markkinoiden halvin. Nyt hintaa on jo todella paljon. Eikä iistä pääse eroon. Olen mielelläni yhteistyössä, jos asiaa viedään eteenpäin. Kallista lystiä pieneenfirmaan !! En suosittele kenellekään. Päin astoin haluaisin tietoa, kuinka tällaisessa tilanteessa voisi oimia oman etunsa ajamiseksi. - essi
Sinisilmäinen yrittäjä kirjoitti:
Miten teidän tapaus on edennyt? Olen meinaan aivan samassa tilanteessa, eikä irti näköjään kovin helpolla pääse...
Olen lähes koko tämän vuoden yrittänyt tavoittaa heidät eri tavoin ja irtisanoa sopimuksemme, vain todetakseni että heihin on mahdotonta saada yhteyttä ja sit kun heihin saa yhteyden niin heidän vahvistuksessa olleet pikkupräntit
tekevät elämästä vielä hankalamman... Heidän tarjoamansa "ilmainen" kotisivu tulee näillä näkymin nyt sitten maksamaan yhtiölleni hiukan yli 4000 euroa!
Sopimuksen teko on ollut harhaanjohtavaa, jolloin on puhelimessa jätetty mainitsematta ko maksuja/ehtoja, jotka tosin ovat olleet luettavissa vahvistuksessa joka lähetettiin minulle sähköpostilla ja tämä tuli kiireellä
palauttaa heille saman tien faksilla allekirjoitettuna, mieluiten puhelun aikan vaan se kun ei onnistunut puhelimen ja faksin ollessa samassa linjassa. Tarjous kuulosti hyvältä, "liian hyvältä ollakseen totta" niin sanotusti...mutta lähetin paperin allekirjoitettuna saman tien. (Tyhmänä...)
No nyt olen yrittänyt tavoittaa heitä eri tavoin ja nyt lopullisesti lähetin heille kirjatun kirjeen, johon sain vastauksen. Siinä sanotaan että sopimus on allekirjoitettu 11.4.2006, irtisanominen vastaanotettu 12.11.2007 ja
tilaus päättyy 26.5.2009!! Siinä lukee myös ehtoina että ennakkotilaus on voimassa väh vuoden ja se on sanottava irti viimeistään kolme kuukautta ennen sopimuskauden loppua. Muuten ennakkotilaus jatkuu.
Minun näkemykseni mukaan olen irtisanonut sopimuksen 3kk ennen sopimuskauden loppua, joten tietääkseni silloin ei uutta sopimuskautta tule, joten miten ihmeessä tämä tilaus päättyy vasta 2009?! Sain kesällä Yrittäjiltä varoituksen tästä yrityksestä...mutta kun ei paljoo auttanut enää kun oli jo "kompastunut" siihen.
Olen ollut yhteydessä lakimieheen joka sanoo että periaatteessa olen velvollinen maksamaan sopimuksen edellyttämät summat koska olen tällaisen allekirjoittanut, mutta onhan tämä nyt puistattavaa että näin saa ylipäänsä edes toimia!
Kamalaa tässä on se, että ei oikein tahdo voimat, aika, tieto miten toimia ja jaksaminen riittää tällaiseen... Saatika sitten että olisi edes rahaa maksaa tällainen lasku pois. Joten liemessä olen kaulaani myöten, enkä oikein tiedä mitä avuksi! No tässä minun tarinani...nyt pitää jatkaa töitä.Hei.
Luin palautteesi yreg-palvelusta. Minulle on käynyt aivan samoin. Voisikohan näitä kokemuksia ja pettymyksiä jotekin yhdistää, ja vaikka yhteistyössä viedäasiaa oikeuteen?
Yreg sentään... Kuulen mielelläni, miten asiasi on edennyt, tai mitä aiot jatkossa tehdä. - SUOMALAINEN vai?
yreg:issä kirjoitti:
paska lafka.olevinaan suomalainen mutta parkan marjat.lafka toimii ruottissa ja kaikki suomen posti menee "tuhkaluukun kautta".
helppoa rahaa kusettamalla.tulisvat ovelle vihkumaan niin ottas ilmat pois!Yreg ei OLE KOSKAAN ollut suomalainen eikä ole sellaista kuvaa antanutkaan. Yreg ja Yellow Register toimii euroopan laajuisesti mikä ehkä kertoo yrityksen toiminnasta jotain. Ja eipä ole nähty myöskään mustalla listalla koko historiansa aikana joten voi herran dyydelis sentään teidän kanssa.... Ja en ole töissä siellä mutta palvelun olen heiltä ottanut ja tyytyväinen ollut. Ja tässä teille idea, otetaanko vaikka uusi kiva yritys hampaisiimme ja ruvetaan vaikka mustamaalaamaan sitä täällä? Eikös ole tosi hyvä juttu?
- toimistohotelli
CEW kirjoitti:
Yreggiä:
Apuestas AB
Alfa Sales AB
Web County Production AB
Zotobamo AB
Nils Jakobsonsgatan 5 i Borås, Ruotsija tietäisit sen jos olisit siellä käynyt. Toimistohotelli tarjoaa tilat monille yrityksille ja tietysti on osoite ja rappukin sama... Katsoppas Herttoniemen toimistohotellia tai kalasataman niin siellä sama juttu. Eli toisin sanoen vakuutusyritys on sama kuin autokorjaamo ja siivouspalvelu.. Taitaa siis olla näitä mafia juttuja vai? :-)
- enemmän
pajagroup kirjoitti:
No tuolta sekin paljastui, olen kusetuksen uhri ihan kahteen kertaan.
Ensiksi lupasivat rakentaa ilmaiset kotisivut
toiseksi tuo nictrade on niiden palvelin jolle yllätys yllätys tulikin näiden ilmaisten sivujen rakentamisen yhteydessä vuoden palvelusopimus a 69 e
per kk muuten tällä hetkellä meidän palvelin maksaa jotakuinkin 90 euroa vuosi että siinä kusetus nmr 2.ja teitkö vertauksen palveluiden ja sivujen välillä? Mitä saat 90 €:lla vuodessa? Paskat sivut? Nettiyhteiskunnassa juuri sähköinen markkinointi ja omien sivujen laadukkuus on se millä pärjää kilpailussa. Toki jos et halua yritystä ja sen tuottoa kasvattaa niin älä maksa sivuista mitään, edes 90 €/vv.
- motherashir
essi kirjoitti:
Hei.
Oletko vienyt tuota yreg asia jotenkin eteenpäin ? Itse olen maksanut jo kaki tuhatta ja lisää vaan pitäisi maksaa... Mielelläni kuulisin sun kokemuksia asiasta myös. Otin painostuksen alaisena tuon yreg-sivun, kun oli kuulema markkinoiden halvin. Nyt hintaa on jo todella paljon. Eikä iistä pääse eroon. Olen mielelläni yhteistyössä, jos asiaa viedään eteenpäin. Kallista lystiä pieneenfirmaan !! En suosittele kenellekään. Päin astoin haluaisin tietoa, kuinka tällaisessa tilanteessa voisi oimia oman etunsa ajamiseksi.te jotka olette olleet tässä yreg-jutussa huijattuina, ottakaa yhteyttä sähköpostiini! Aion viedä asiaa eteenpäin ja jos vain saisin muita mukaan, niin tulisipahan ainakin loppu tämän yhtiön hurjasteluille!
itselläni aivan samanlainen kohtalo kuin teilläkin!!! minulle muuten sanottiin, että sopimus tulee voimaan siitä päivästä, kun kotisivut ovat valmiit ja siitä päivästä lähti laskutus käyntiin, mutta itse irtisanominen olisi pitänyt tehdä 3 kk ennen allekirjoituspäivää ja niinpä kävi, että en minäkään saanut irtisanottua sivuja!
kirjoittakaa!!! - motherashir
motherashir kirjoitti:
te jotka olette olleet tässä yreg-jutussa huijattuina, ottakaa yhteyttä sähköpostiini! Aion viedä asiaa eteenpäin ja jos vain saisin muita mukaan, niin tulisipahan ainakin loppu tämän yhtiön hurjasteluille!
itselläni aivan samanlainen kohtalo kuin teilläkin!!! minulle muuten sanottiin, että sopimus tulee voimaan siitä päivästä, kun kotisivut ovat valmiit ja siitä päivästä lähti laskutus käyntiin, mutta itse irtisanominen olisi pitänyt tehdä 3 kk ennen allekirjoituspäivää ja niinpä kävi, että en minäkään saanut irtisanottua sivuja!
kirjoittakaa!!! - Aatu
toimistohotelli kirjoitti:
ja tietäisit sen jos olisit siellä käynyt. Toimistohotelli tarjoaa tilat monille yrityksille ja tietysti on osoite ja rappukin sama... Katsoppas Herttoniemen toimistohotellia tai kalasataman niin siellä sama juttu. Eli toisin sanoen vakuutusyritys on sama kuin autokorjaamo ja siivouspalvelu.. Taitaa siis olla näitä mafia juttuja vai? :-)
Niinpä niin...
http://www.cint.se/debatt//ShowPostFlat.aspx?PostID=61462 - Hah
pajagroup kirjoitti:
"meidän juniori 5 luokalla pystyy varmaan samaan jos ei parempaankin" Selitys: heillä ei ole joitain ohjelmaa jolla saa liikkuvaa kuvaa yms. sivuille ym ym. aikani tapeltuani totesin olevani voimaton saamaan aikaan mitään mikä olisi kelvannut meidän stailiin ja asia/kelivirheet korjattuani (korjasivat) hyväksyin sen paskan no ei se mitään nyt lähestyivät laskulla kun en huomannut perua sopimustamme 3 kk !! ennen kauden päättymistä. Aion viedä asian niin pitkälle kuin mahdollista senttiäkään ei tästä firmasta sinne tilille kilahda että suoraan sanoen anteeksi vain ärsyynnyin tuosta kommentistanne puurot jne. sitä tässä on ihan tarpeeksi.Taitaa olla sulla aika ihmelapsi. Lentääkö myös? Näillä sivuilla on myös oma päivitysmahdollisuus ja ilmainen suomenkielinen tukipuhelin. Oletkohan nyt varmasti asioinut saman yrityksen kanssa?
- Aivan vi''uuntunut
Hah kirjoitti:
Taitaa olla sulla aika ihmelapsi. Lentääkö myös? Näillä sivuilla on myös oma päivitysmahdollisuus ja ilmainen suomenkielinen tukipuhelin. Oletkohan nyt varmasti asioinut saman yrityksen kanssa?
Minä maksan tulevat 2 vuotta sen 69 alv, sille joka jollain keinolla lopettaa tällaisen toiminnan. Tuo summa mun pitää maksaa vielä kun ei "osaa" lukea ehtoja. Vittu missä välissä sä yksityisyrittäjänä joka paperiin kerkeät paneutua. Kun puheisiin ei voi luottaa yhtään.
- petetty lapista
Sinisilmäinen yrittäjä kirjoitti:
Miten teidän tapaus on edennyt? Olen meinaan aivan samassa tilanteessa, eikä irti näköjään kovin helpolla pääse...
Kamalaa tässä on se, että ei oikein tahdo voimat, aika, tieto miten toimia ja jaksaminen riittää tällaiseen... Saatika sitten että olisi edes rahaa maksaa tällainen lasku pois. Joten liemessä olen kaulaani myöten, enkä oikein tiedä mitä avuksi! No tässä minun tarinani...nyt pitää jatkaa töitä.Eipä tunnu todellakaan ko firma vastaavan. Kiire on lähettää faksilla vahvistuksia jostakin mutta puhelimeen ei vastata eikä tosissaan saa edes yhteyttä. Olemme irtisanoneet vuosi sitten sopimuksen koska
firmamme joutui lopettamaan toimintansa.Nyt tulee epämääräisiä kirjeitä joissa uhkaillaan vaikka millä. Ei uskoisi että tällaisella toiminnalla voi olla pitkä tulevaisuus ennen kuin
asiakkaat tekevät ryhmäkanteen oikeuteen.
Olen kyllä itse siihen valmis heti kunhan saa kumppaneita mukaan...Onhan niitä kaikenlaisia epämääräisiä keräyksiä jotka ovat sitten riitautuneet ja prosessit vain jatkuvat. - Nimetön
CEW kirjoitti:
Yreggiä:
Apuestas AB
Alfa Sales AB
Web County Production AB
Zotobamo AB
Nils Jakobsonsgatan 5 i Borås, Ruotsisain tänään soiton yellow register online oy.ltä. asiakaspalvelu/myynti oli niin tökeröä, firmaani syyttelevää, etten olisi tilannut heiltä mitään. soitettuani firmaa ko. markkinointitoiminnasta, niin sain uutta p***kaa niskaan. kävin tsekkaamassa musta-lista-sivut neitistä ja yllätys-yllätys sieltä löytyi...!
TOIVOTONTA TOIHUA HEILLÄ! - yregin huojaama
SUOMALAINEN vai? kirjoitti:
Yreg ei OLE KOSKAAN ollut suomalainen eikä ole sellaista kuvaa antanutkaan. Yreg ja Yellow Register toimii euroopan laajuisesti mikä ehkä kertoo yrityksen toiminnasta jotain. Ja eipä ole nähty myöskään mustalla listalla koko historiansa aikana joten voi herran dyydelis sentään teidän kanssa.... Ja en ole töissä siellä mutta palvelun olen heiltä ottanut ja tyytyväinen ollut. Ja tässä teille idea, otetaanko vaikka uusi kiva yritys hampaisiimme ja ruvetaan vaikka mustamaalaamaan sitä täällä? Eikös ole tosi hyvä juttu?
Kuule, kun kirjoitat Yregiä puolustellen, niin todella toivon, että joudut itse kokemaan jossain elämäsi vaiheessa, kuinka tuollaiset valheellisesti itseään markkinoivat firmat voivat saada pahaa aikaan ! Minulle myytiin muka markkinoiden HALVIN sivustojen teko, mutta olen maksanut itseni täydellisesti puhki, kun yreg on alkanut vedättämään! Ensin yksi vuosi, reilu tuhat euroa. Sitten toinen vuosi ja kolmas. Nyt olen menossa oikeutta hakemaan tuomareiden kautta. Yreg on täysin huijareiden firma. Järkyttävää, kuinka saatat vielä puolustaa heitä !!!
- yreg
yregin huojaama kirjoitti:
Kuule, kun kirjoitat Yregiä puolustellen, niin todella toivon, että joudut itse kokemaan jossain elämäsi vaiheessa, kuinka tuollaiset valheellisesti itseään markkinoivat firmat voivat saada pahaa aikaan ! Minulle myytiin muka markkinoiden HALVIN sivustojen teko, mutta olen maksanut itseni täydellisesti puhki, kun yreg on alkanut vedättämään! Ensin yksi vuosi, reilu tuhat euroa. Sitten toinen vuosi ja kolmas. Nyt olen menossa oikeutta hakemaan tuomareiden kautta. Yreg on täysin huijareiden firma. Järkyttävää, kuinka saatat vielä puolustaa heitä !!!
Miulla on ihan sama tilanne. Soittivat sieltä ja esittivät tekevänsä ilmaiseksi sivut, mutta kuitenkin on laitettava sivu paremmalle paikalle netissä..Ja päätös piti tehä samana päivänä!!! Herranjumala, ja minä idiootti lähin leikkiin mukaan.
Ja olihan se kotisivujen tekeminen yhtä helvettiä..ei heillä ollut minkäänlaista käsitystä mitä tehään ja saadaanko siihen mitään järkeä. Minun piti kaikka selittää heille. Piirtää ja skannata että miten haluan kun puhe ei riittänyt. Luulisi heidän "ammattilaisina" tuovan ideoita ym muttakun ei!!
Meille tuli toiselta vuodelta reilun tonnin lasku, mutta reklamoin siihen koska minulle kerrottiin, kun soittivat ekan kerran, että heidän kautta se on mahdollista laittaa halvemmallekin paikalle, kun kauhistelin hintaa. Näin ei kuitenkaan käynyt. Eivät he ole siihen mitään vastanneet, emmekä me ole maksaneet laskua. Selitin reklamaatioon kaiken mitä ongelmia on ollut muutoinkin kotisivujen kanssa..niiden valmistumiseen meni 9kk! Jo kotisivujen tekohetkellä laitoin aina heille palautetta siitä miten asian koen,näen ja miten sen kuuluisi mennä. Välillä vaihtui projektivetäjä, milloin oltiin kaikki lomalla jne..tosi kivaa..
Onhan tuo ihan oikea Ruotsalainen firma, mutta toiminta ei ole oikein sitä mitä kuuluisi olla.. - pauliin
yreg kirjoitti:
Miulla on ihan sama tilanne. Soittivat sieltä ja esittivät tekevänsä ilmaiseksi sivut, mutta kuitenkin on laitettava sivu paremmalle paikalle netissä..Ja päätös piti tehä samana päivänä!!! Herranjumala, ja minä idiootti lähin leikkiin mukaan.
Ja olihan se kotisivujen tekeminen yhtä helvettiä..ei heillä ollut minkäänlaista käsitystä mitä tehään ja saadaanko siihen mitään järkeä. Minun piti kaikka selittää heille. Piirtää ja skannata että miten haluan kun puhe ei riittänyt. Luulisi heidän "ammattilaisina" tuovan ideoita ym muttakun ei!!
Meille tuli toiselta vuodelta reilun tonnin lasku, mutta reklamoin siihen koska minulle kerrottiin, kun soittivat ekan kerran, että heidän kautta se on mahdollista laittaa halvemmallekin paikalle, kun kauhistelin hintaa. Näin ei kuitenkaan käynyt. Eivät he ole siihen mitään vastanneet, emmekä me ole maksaneet laskua. Selitin reklamaatioon kaiken mitä ongelmia on ollut muutoinkin kotisivujen kanssa..niiden valmistumiseen meni 9kk! Jo kotisivujen tekohetkellä laitoin aina heille palautetta siitä miten asian koen,näen ja miten sen kuuluisi mennä. Välillä vaihtui projektivetäjä, milloin oltiin kaikki lomalla jne..tosi kivaa..
Onhan tuo ihan oikea Ruotsalainen firma, mutta toiminta ei ole oikein sitä mitä kuuluisi olla..Yreg/Yellow register, on muuten oikeasti Espanjalainen, eikä toimi laajalti Euroopassa, vain muutamassa Euroopan maassa.
- rahastajia
mulle tekivät kepposet ja yrittivät viimeseen asti saada rahat.ne on lähettäneet jo useamman kirjeen uhkaillakseen perinnällä ym.olen vain ilmoittanyt että sopii yrittää ja nyt on ollut tovin hiljaista ja toivonkin että tajusivat virheensä ja unohtavat minut.
- yrittäjä1
tuli vahingossa laitettua sopimukseen nimi mutta kuitenkaan en ole toimittanut heille sivujen materiaalia. Yritin päästä irti että ei onnistu pitää maksaa pois. Ja sopimus pitää lähettää kirjattuna sellaista ei kellään muulla. Sopimusta tehtäessä yritin lopettaa ennekuin oli nimi alla sanoivat että sopimus in tehty.
- reklamaatio.....
yrittäjä1 kirjoitti:
tuli vahingossa laitettua sopimukseen nimi mutta kuitenkaan en ole toimittanut heille sivujen materiaalia. Yritin päästä irti että ei onnistu pitää maksaa pois. Ja sopimus pitää lähettää kirjattuna sellaista ei kellään muulla. Sopimusta tehtäessä yritin lopettaa ennekuin oli nimi alla sanoivat että sopimus in tehty.
itse tein heti ilmoituksen sopimuksen peruuttamisesta koska he eivät pitäneet lupaustaan.siitä huolimatta tekivät sivut omasta päästään ja lasku pamahti postitse.nyt olen selvittänyt intrumille mistä oli kyse ja luulen että joutuvat itse kärsimään.jos ne lupasivat sinulle ilmaiset kotisivut vuodeksi niin se ilmainen maksaa reilun tonnin!!
tuollaset harmaantalouden puhelinmyyntiyritykset pitäs saada lopetettua tavalla tai toisella.
eli lähetät pian vapaamuotoisen reklamaation kirjeitse heille ja lopetat kaiken kanssakäymisen heidän kanssaan. - yrittäjät
reklamaatio..... kirjoitti:
itse tein heti ilmoituksen sopimuksen peruuttamisesta koska he eivät pitäneet lupaustaan.siitä huolimatta tekivät sivut omasta päästään ja lasku pamahti postitse.nyt olen selvittänyt intrumille mistä oli kyse ja luulen että joutuvat itse kärsimään.jos ne lupasivat sinulle ilmaiset kotisivut vuodeksi niin se ilmainen maksaa reilun tonnin!!
tuollaset harmaantalouden puhelinmyyntiyritykset pitäs saada lopetettua tavalla tai toisella.
eli lähetät pian vapaamuotoisen reklamaation kirjeitse heille ja lopetat kaiken kanssakäymisen heidän kanssaan.Kyllähän noilla taitoa näyttää olevan, ja edullisestikin näyttävät sivut tekevän verrattuna suomalaisiin mainostoimistoihin. Jos allekirjoitatte sopimuksen, sen jälkeen on turha mutista mielestäni? Sopimuksessa aina lukee hinta ja mitä olette sopimassa, joten lukekaa se! Vai millaisia yrittäjiä te oikein olette? Itse yrittäjänä mietin tarkkaan mitä teen, ottakaa oppia.
- ruottalainen
yrittäjät kirjoitti:
Kyllähän noilla taitoa näyttää olevan, ja edullisestikin näyttävät sivut tekevän verrattuna suomalaisiin mainostoimistoihin. Jos allekirjoitatte sopimuksen, sen jälkeen on turha mutista mielestäni? Sopimuksessa aina lukee hinta ja mitä olette sopimassa, joten lukekaa se! Vai millaisia yrittäjiä te oikein olette? Itse yrittäjänä mietin tarkkaan mitä teen, ottakaa oppia.
jos oikeasti kuulisit mitä ne puhelimessa lupaavat ja näkisit sen mukamuka sopimuksen niin olisit hiljaa.yleensä aina jos puhelimitse tai kuten tämän huijarifirman käyttämä suttuinen faksi on esisopimus niin täytyisi säädä postitise tilausvahvistus missä ilmenee pitääkö puhelinmyyjän sopimat asiat paikkaansa vai ei.siinävaiheessa voi tehdä reklamaation ja perua koko paskan koska tässä firmassa on näköjään tapana puhua puhelimessa täytä paskaa.he eivät tunne tilausvahvistuksia eikä reklamaatioita vaan raha kelpaa.väitätkö ettei sinulle ole käynyt esimerkiksi että lehtimyyjä lupaa vuoden lehdet vain 50 egee ja siinä kaikki?no laskuun on tietysti lisätty alvit vaikka myyjä lupasi lehdet viidelläkympillä!!
tuollanen kaupittelu pitää saada loppumaan kokonaan.
tämä firma näköjään kusettaa pieniä yrittäjiä koska isommilla yrityksillä on omat lakimiehet ja pyyhkivät perseensä tyon lafkan uhkakirjeillä...
rohkeasti vaan tuomarin juttusille niin saavat maistaa omaa lääkettään,kusipäät. - yrittäjä?
No ei mikään ihme jos hommat ei toimi jos tuolla tavalla hoidat asiasi. Jos et halua laskuja maksaa niin älä nyt helkkarissa jää mitään odottelemaan vaan ota yhteyttä sellaiseen tahoon joka voi hoitaa asian. Jos jätä roikkumaan tuon homman niin varmasti saat perintäkirjeen. Ja se että täällä joku älykäs kertoi että älkää maksako ja odottakaa perintätoimiston laskua ja ilmoittakaa sinne että et maksa niin perintä loppuu niin EI KANNATA KOKEILLA ONNEA!!!! Hoitakaa asiat niinkuin kuuluu, säästytte paljolta!
- tämä keskustelu
Mitähän tämä keskustelu tekee kuluttajansuoja foorumissa?
- siihen vastaus
mikä on tänä päivänä kuluttajasuoja?jos palkansaaja kiertää veroja niin tämänlaiset nörttifirmat kiertää kuluttajasuojalakia!
- Yreg.fi-huijattu
Jouduin Yreg.fi-yrityksen (yreg.se)-firman huijaamaksi. Kuluttajansuojalaki ei koske yrittäjiä, vain yksityisiä ihmisiä. Siksi meitä yrittäjiä on niin helppo huijata. Älkää menkö lankaan. Siksi niillä on kiire saada heti allekirjoitukset, jotta asianomainen ei ehdi tutkia asiaa mm. internetistä.
- asiakas
Yreg.fi-huijattu kirjoitti:
Jouduin Yreg.fi-yrityksen (yreg.se)-firman huijaamaksi. Kuluttajansuojalaki ei koske yrittäjiä, vain yksityisiä ihmisiä. Siksi meitä yrittäjiä on niin helppo huijata. Älkää menkö lankaan. Siksi niillä on kiire saada heti allekirjoitukset, jotta asianomainen ei ehdi tutkia asiaa mm. internetistä.
itse kirjotin kyseisen firman sopparit marraskuussa 2005. Sanoin sopparit irti siinä puolen vuoden jälkeen, niinku sieltä neuvottiin aluks tekemään, koska se eka soppari on sellanen jatkuva ilmesesti. Siirto suomalaiselle palvelimelle onnistu vuoden jälkeen hyvin! Ja sivutki ovat monipuoliset ja raikkaat. Harmi että teillä on huonoja kokemuksia, mun sivut pelaa hyvi!
- yregin huijaama
asiakas kirjoitti:
itse kirjotin kyseisen firman sopparit marraskuussa 2005. Sanoin sopparit irti siinä puolen vuoden jälkeen, niinku sieltä neuvottiin aluks tekemään, koska se eka soppari on sellanen jatkuva ilmesesti. Siirto suomalaiselle palvelimelle onnistu vuoden jälkeen hyvin! Ja sivutki ovat monipuoliset ja raikkaat. Harmi että teillä on huonoja kokemuksia, mun sivut pelaa hyvi!
tämä pulju on huijaa yrittäjiä lupaamalla kaikenlaisia "ilmaisia palveluja" mutta yllätys yllätys sitten saapuu lasku ja palvelut ei ole enään lähelläkään ilmaista.
Voin vain sanoa että VAROKAA tätä YREG-firmaa - pajagroup
asiakas kirjoitti:
Sinulla on ilmeisesti tiesikkasi n näppäi likaine
kanattaisi pudistaa.
- repekka76
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4000000000000030&posting=22000000030084428
Tuolla oma tarinani tästä yrityksestä!!!- riikka**
itkette! Voi helvetin lukutaidottomat ääliöt!! Ja ilmeisesti ootte lukutaidottomuuden lisäksi saatanan tyhmiä/kuuroja... Mulle selvitettiin yregiltä kolmeen kertaan kaikki soppariin liittyvät asiat, laskutusta myöten. Joten nyt täällä sitten katkerat ihmiset itkevät omaa tyhmyyttään, ja sitä että mikään ei olekaan elämässä ilmaista! Ylläri ylläri! Mulle oli alusta asti selvää että vuosimaksuun sisältyy kotisivujen tekemisestä tulevat kustannukset. Mun osalta kaikki meni juuri niinkuin luvattiin, olen tavoittanut yhteyshenkilön puhelimitse yms.. Edellisessa viestiketjussa joku "fiksu" oikein ilmoitti mitkä kaikki yritykset on rekisteröity samaan osoitteeseen kuin yreg. Jännä juttu jos siellä toimii muitakin it-alan yrityksiä... Sehän on sitten sama homma kuin että täällä kotisuomessa esim. korjaamo ja kampaamo on osoitteeltaan rekisteröity samaan kiinteistöön. Tarkoittaako se sitä että ne on joku "yritysmafia" joka kusettaa kaikkia "tavallisia ihmisiä"?! Jos sulla ei ole varaa maksaa laskua.. tai et ymmärrä että kaikki maksaa.. niin en voi sanoa muutakuin että GOOD FOR YOU! Onnea oman yrityksen pyörittämiseen!
- aerocell
riikka** kirjoitti:
itkette! Voi helvetin lukutaidottomat ääliöt!! Ja ilmeisesti ootte lukutaidottomuuden lisäksi saatanan tyhmiä/kuuroja... Mulle selvitettiin yregiltä kolmeen kertaan kaikki soppariin liittyvät asiat, laskutusta myöten. Joten nyt täällä sitten katkerat ihmiset itkevät omaa tyhmyyttään, ja sitä että mikään ei olekaan elämässä ilmaista! Ylläri ylläri! Mulle oli alusta asti selvää että vuosimaksuun sisältyy kotisivujen tekemisestä tulevat kustannukset. Mun osalta kaikki meni juuri niinkuin luvattiin, olen tavoittanut yhteyshenkilön puhelimitse yms.. Edellisessa viestiketjussa joku "fiksu" oikein ilmoitti mitkä kaikki yritykset on rekisteröity samaan osoitteeseen kuin yreg. Jännä juttu jos siellä toimii muitakin it-alan yrityksiä... Sehän on sitten sama homma kuin että täällä kotisuomessa esim. korjaamo ja kampaamo on osoitteeltaan rekisteröity samaan kiinteistöön. Tarkoittaako se sitä että ne on joku "yritysmafia" joka kusettaa kaikkia "tavallisia ihmisiä"?! Jos sulla ei ole varaa maksaa laskua.. tai et ymmärrä että kaikki maksaa.. niin en voi sanoa muutakuin että GOOD FOR YOU! Onnea oman yrityksen pyörittämiseen!
tää tyyppi saa varmasti elantonsa huiareilta
- blondiitti
riikka** kirjoitti:
etkö tajua saatanan älykääpiö että sua ei ole kusetettu.kyllä muutkin kun sinä osaa lukea kuunnella mutta joskus on sun vuoro tulla kusetetuksi,heh!
mulle puhuivat ihan paskaa ja piti vain antaa suostumus varata www-osoite. mikään ei sen jälkeen pitänyt paikkaansa ja mun onni oli etten maksanut mitää ennen kun asiat selviäis ja jotain kongreettista tapahtuis.lopulta niintä meni hermot ja uhkauskirjeet ja puhelut lisääntyi mutta periksi en antanut.nyt kuivilla tuosta lafkasta jo vuoden!!jee - juupati
riikka** kirjoitti:
pitää päänsä kiinni
- Joserin
riikka** kirjoitti:
Joo mulle soitettiin kyseisestä firmasta tammikuus ja mulla ei tuolloin ollut viel nettisivuja, mut nyt on =)Sanotaanko, et oli kyl hyvin aktiivinen ja hieman päällekäyvä myyjä, mut otin tarkkaan selvää mitä sopimukseen liitty..Ei mun mielestä mitään ongelmaa.. Kuukausimaksu oli vaan hyvä markkinointikikka ja lasku tuli kokonaisuudessaan vaikka luulin , et tulis kuukausittain lasku..Omalaatuinen tapa markkinoida :P Sivut on valmiit ja toiminut hyvin.. Sivujen päivitysohjelma on ihan ok, ku lukee pari kertaa manuaalin läpi ni oppii käyttää sitä.. En nää mitään harhaanjohtamista ton yrityksen toiminnassa.. Pitäkää vaan silmänne auki ja kuunnelkaa.
- täällä myös
Mitäs nykyään kuuluu yrityksen kautta huijatuille?
Täällä myös yksi joka kiltisti maksoi yhden vuoden tämän yrityksen laskuja ja peruutusta tämän jälkeen ei hyväksytty, vaikka kotisivut eivät toimineet eikä yritys tehnyt lupaamiaan logoja yms..Tein tämän jälkeen toiminnasta reklamaation enkä ole maksanyt yhtään sen jälkeen tullutta laskua eikä perintään ole laskut menneet, vaikka muistutukset on tulleet..
- Der Alte
Mikäli Intrum Justitia lähettää aiheettomia perintäkirjeitä ja vaatii olemattoman laskun maksua, toimikaa seuraavasti:
Lähetä Intrumiin kirje ja kerro laskun aiheettomuudesta. Mainitse, että jos Intrum jatkaa aiheettoman laskun perintää ja protestoi saatavan, on Intrum toiminnassaan syyllistynyt avunantoon petoksessa. Tällä toimellaan on Intrum korvausvelvollinen uhrille aiheutettuun vahinkoon.
Lisäksi yhtiön toimitusjohtaja joutuu vastuuseen salliessaan yhtiössä harjoitettavasta petoksellisesta toiminnasta.
Jos jollekin on jo näin tehty ja aiheutettu vahinkoa, ota todistusmateriaali mukaan ja sovi lakimiehesi kanssa korvausprosessin käynnistämisestä Intrum Justitia Oy:ä kohtaan.
-Miami Vice- - sparecom
Tuntuu et taitaa olla jotain samantapaista täällä yregissä (varmaan vielä monia muitakin yrityksiä) kuin sparecomin tapaus. Googlettakaa sparecom oyj...
- ollut tyytyväinen
Yregin tarjoamaan palveluun. Olen itse todella kiireinen ja aika on kortilla joten tämä Yregin tarjoama kokonaisvaltainen palvelu on kuin tehty minulle. Jos haluan muuttaa jotakin, lisätä kuvia ja yms. niin voin delegoida homman suoraan heille eikä tarvitse itse ruveta fiksaamaan mitään. Hinta on tasan se mikä oli sovittu, huomattavasti edullisempi kuin aikaisempi sivujeni tuottaja ja olen itse todella tyytyväinen.
Huvittavaa on se että suomi24 sivustolla tunnutaan parjaavan jokaista yritystä ja niiden toimintaa. Sanoma WSOY:n kaltaiset yrityksetkin on saanut osansa paskapuheista vaikka omasta kokemuksesta tiedän että siellä todella asiat toimii ja jopa työntekijöillä on suuri merkitys ja tärkeys. Menkää nyt jo itseenne ja miettikää miten on oman yrityksenne laita. Eikö kukaan ole koskaan ollut tyytymätön teidän tarjoamiin palveluihin? Virheitä tapahtuu ja mielestäni se on ihan omasta asenteesta kiinni miten asiat haluaa hoitaa. Sopuun ei pääse jos itse on ensimmäisenä suunapäänä raivoamassa.- xtypex
Pistäkääs googleen hakasulkujen kanssa
"Tämä on tilapäinen yhteystietosivu asiakkaan tulevalle kotisivulle."
Jo melkein 300! - PrX
Ok, olet ehkä yksi siitä pienestä joukosta jotka ovat saaneet kotisivunsa ajoissa valmiina ihan vaan että tämä yreg yritys näyttäisi pyörivän ja toiminta näyttäisi olevan kunnossa päällepäin, mutta se ei tarkoita sitä että firma ei kuseta. Tuon sinun tarinan ja sanoma Wsoyhin vertailun perusteella vaikutat puhelinmyyjältä. Voisitko kertoa yregiltä tilaamasi sivun osoitteen tänne ketjuun?
- minulla ei
Olen itse yrittäjä. En halua haukkua toisen firmaa, mutta kyllä minulla tämän firman kanssa meni kaikki sekaisin. Olisin saanut halvemmalla paremmat ja helpommin päivitettävät sivut. Minulla on nyt töissä ihminen, joka osaa tehdä kotisivuja ja hän yritti päivittää tätä, mutta aivan kauheaa ei meinannut mikään onnistua. Työntekijäni sanoi, että tämä firma käyttää jotain aivan ihmeellistä softaa, johon on vaikea tehdä muutoksia ja saada siisti. Minun firman sivut ovat aivan kauheat, en ole tyytyväinen. Minulle kävi juuri samoin ja vieläkin ovat sivut kesken. Vituttaa aivan suunnattomasti.
- yksi huijattu
minulla ei kirjoitti:
Olen itse yrittäjä. En halua haukkua toisen firmaa, mutta kyllä minulla tämän firman kanssa meni kaikki sekaisin. Olisin saanut halvemmalla paremmat ja helpommin päivitettävät sivut. Minulla on nyt töissä ihminen, joka osaa tehdä kotisivuja ja hän yritti päivittää tätä, mutta aivan kauheaa ei meinannut mikään onnistua. Työntekijäni sanoi, että tämä firma käyttää jotain aivan ihmeellistä softaa, johon on vaikea tehdä muutoksia ja saada siisti. Minun firman sivut ovat aivan kauheat, en ole tyytyväinen. Minulle kävi juuri samoin ja vieläkin ovat sivut kesken. Vituttaa aivan suunnattomasti.
Päivityksessä on myös minulla ollut ongelmia, en saa lisättyä kuvia(tärkein asia minulle), ja lähes kaikki muukin takkuilee. Kahdesti olen ollut yhteydessä tämän asian takia asiakaspalveluun, mutta eivät osaa neuvoa mitään mitä en olisi jo kokeillut!
Aivan toivoton tapaus tää firma. Joka ikisestä asiasta joutuu perään soitteleen! Asiakaspalvelijat eivät kait myöskään ole suomalaisia tulee välillä niin hassusti kirjotettuja viestejä. Enää en myöskään ihmettele sitä kirjoitusvirheiden määrää mitä sivuillani oli.
Tarinani löytyy aeimmista, joten en jaksa sitä ruveta uudestaan kirjottamaan. Mutta totean että ovat nuo kauppiaat ovat kaupanneet monella tyylillä, ja eri ihmisille vähän eri ehtoja, joillekin ilmaiseksi, joilleki eri irtisanomisajoilla ym.ym.
Toivon että ne joilla on rahkeita lähtä oikeuteen asti, saavat oikeuden mukaisen ratkaisun eli ainakin rahansa takaisin.
- vuosi jo mennyt
arvatkaapa v-ttaako, 100mb verkkotila ja kuukausi hinta 69 €uroa alvit. aivan järjetön hinta. minulle kävi myös niin, että vuosi sitten soitettiin ja tarjottiin sivuja "nyt ainutlaatuinen tarjous" paperi faksilla minulle ja heti allekirjoitus. no materiaalit lähettelin, ja kesti 2kk ennekuin sai edes sivut arvioitavaksi. ja laatu on todellakin sellaista että ei siinä ole voinut mennä montaakaan minuuttia kun ne sivut on pykätty kasaan. lasku tuli todellakin paljon ennen kuin mitn oli tapahtunut. huomenna soitto "asiakaspalveluun" ja v-ttuilu käyntiin.
- Apua ehkä täältä!?
Hei!
Ollaan saatu nyt oma sivusto tämän tapaisista yrityksistä varoittamaan. Kunhan saadaan sinne tarinoita vaan lisää. Eli osoite on www.huijaa.info
Oma tarinani löytyy myös sieltä. - Lukitaitoinen
Apua ehkä täältä!? kirjoitti:
Hei!
Ollaan saatu nyt oma sivusto tämän tapaisista yrityksistä varoittamaan. Kunhan saadaan sinne tarinoita vaan lisää. Eli osoite on www.huijaa.info
Oma tarinani löytyy myös sieltä...Kele mitä valitusta. Sopparissa lukee selkeästi mihin ryhdytte. Hinta on ok, kun vertaa mitä sillä rahalla saa muilta. Ainut asia mikä asiassa mättää, on Suomen laki. Kun sopimusta ei määräajassa katkaista, se jatkuu automaattisesti nk kestona tietyn ajan. Ja se lukee sopimuksessa aivan suomeksi ja on täysin lakiteknisesti oikein. Lainsäätäjän duuni on poistaa tuollainen porsaan reikä eikä syyttää niitä, jotka tätä seikkaa hyödyntävät. Asianajajat tekevät sitä työkseen, joten haukutte väärää puuta. Itkekää Karpolle
- yks kärsinyt
Lukitaitoinen kirjoitti:
..Kele mitä valitusta. Sopparissa lukee selkeästi mihin ryhdytte. Hinta on ok, kun vertaa mitä sillä rahalla saa muilta. Ainut asia mikä asiassa mättää, on Suomen laki. Kun sopimusta ei määräajassa katkaista, se jatkuu automaattisesti nk kestona tietyn ajan. Ja se lukee sopimuksessa aivan suomeksi ja on täysin lakiteknisesti oikein. Lainsäätäjän duuni on poistaa tuollainen porsaan reikä eikä syyttää niitä, jotka tätä seikkaa hyödyntävät. Asianajajat tekevät sitä työkseen, joten haukutte väärää puuta. Itkekää Karpolle
Aivan selvästi olet ko.huijausfirman leivissä,koska kannatat vääryyttä yrittäjiä kohtaan.
On niin paljon tullut jo viestejä kärsineiltä yrittäjiltä,että asian laidan normaali ihminen tajuaa.
Itse olen mennyt myös lankaan puh/Fax-huijauksella.
Varoitan edelleen yrittäjiä,tästä kotisivun tarjoajasta,sekä myös niiden uusista muunnoksista.
tv.yks kärsinyt.
- yregin huojaama
Olen menettänyt todella monta tuhatta euroa Yregin valheelliseen markkinointiin haksahtaneena. Tiedän, että jotkut ovat hakeneet oiekusteitse apua yregin aiheuttamiin ongelmiin. Jos tiedät jonkun, pyydä häntä infoamaan myös minua, jotta oma oikeusavun hakemiseni nopeutuisi.
- petetty
itse hairahdin tähän kotisivujuttuun puhelin/Fax,
myyntiin.kaikki allekirjoitukset sopimukseen piti tehdä saman päivän aikana,ja nopeasti.
Tajusin vasta viikon päästä,että minua oli huijattu.
soitot,jos sattui joku vastaamaan,ei auttanut mitään
peruutukselle.lähetin peruutusfaxin myös heti.
laskuja alkoi tulla n.1 kk.päästä.Lähetin myös kirjattuna peruutuksen.Soitin myös perään.Puhelimessa naisen kanssa inttelin puoli tuntia,ei mitään järkevää vastinetta,vain että pitää maksaa ,ja sitten taas maksaa.En lähettänyt mitään materiaalia yrityksestämme.silti kehuivat tekevänsä kotisivut???,ilman tietoa.Eikö ole selvää huijauslaskutusta.Laskuja ja karhuja on tullut monta.Yhtään en ole maksanut.Laskuissa on myös tilinumero vaihtunut.Vein tämän asian asiajajalle.teki asiasta ilmoituksen ns.firmaan,että poistavat nimemme sieltä.silti on jo 1.karhu tullut.En maksa.
Älkää hyvät ihmiset maksako huijjarille.
Ns.sivu on löytynyt ,mutta ei Googlen kautta,
täysi torso,jota ei voi kotisivuksi sanoa.On vain Firman nimi ja osoite,ja että sivua päivitetään koko ajan.
- taas yksi huijattu
myös minua on kyseinen yritys huijannut. ihan sekaisin olen noiden papereiden ja systeemien kanssa.
puhelimessa sanoivat aivan eri asiat, mitä sitten sopimuksessa ilmeni. eroon ei meinaa päästä kirveelläkään. sopimus piti kirjottaa kauhealla hopulla ja lähettää heti takaisin!
nyt kaikki vinkit tervetulleita, mitä näille kannattais tehdä? en oikeasti ymmärrä, että miksi tälläistä toimintaa voi jatkaa?
joku 2 vuoden irtisanomisaikakin, haloo, miksi noin pitkä?
kerättäiskö joku porukka millä saatais esm jokin kanne aikaiseksi?- nopeille
Jos vaan olette ehtineet tulla huijatuksi ja tehdä sopimuksen niin käykää HETI tsekkaamassa onko Nictrade ehtinyt varaamaan verkkotunnuksen nimellenne esim. täältä: www.verkkotunnukset.fi.
Jos se on vielä vapaana, niin ostakaa verkkotunnus omalle nimelle. Nictrade ei täten ainakaan voi veloittaa verkkotunnuksesta. Ja Y-regilläkään ei sitten ole verkko-osoitetta mihin väsäillä sivuja. - miten pois
nopeille kirjoitti:
Jos vaan olette ehtineet tulla huijatuksi ja tehdä sopimuksen niin käykää HETI tsekkaamassa onko Nictrade ehtinyt varaamaan verkkotunnuksen nimellenne esim. täältä: www.verkkotunnukset.fi.
Jos se on vielä vapaana, niin ostakaa verkkotunnus omalle nimelle. Nictrade ei täten ainakaan voi veloittaa verkkotunnuksesta. Ja Y-regilläkään ei sitten ole verkko-osoitetta mihin väsäillä sivuja.eli, verkkotunnuksemme oli rekisteröity Nictradelle. Voinko irtisanoa tunnuksen nictradelta ja käydä sen tuolta sitten lunastamassa?
Vai miten tämä juttu nyt sitten ylipäätään menee? jos se irtisanotaan niin "katoaako" koko sivu netistä siksi aikaa kunnes sen saa siirrettyä omalle nimelle?
ja miten tuo palvelinliittymä sitten? Miten sellaisen saa, jos tuon sopimuksen Yellown kanssa saan purettua? ja onko siinäkin, että kun se puretaan yellown kanssa niin sivut häviää netistä? Tai voiko ne olla ilmaiseksi siellä.. Apua, olen ihan onneton näiden kanssa!
- sivut
yregistä lähtenyt mieshenkilö soitti ja sanoi tehneensä väärin kaupatessaan tätä firmaa ilmaisena... on nyt lähtenyt yregistä ja tekee kuulemmaa sivut uudestaan paljon halvemmalla. samalla neuvoi miten päästä eroon yregistä. no, hän teki sivut uudestaan ja sanoi että mikäli ne miellyttävät niin sitten maksamme hänelle. MUTTA, sivut ovat suoraan kopioitu yregin sivuilta. eli hän on vain avannut uuden domainin ja kopstannut sivut sinne. ja tästä hän myös haluaa monta sataa euroa!!! en maksa. onneksi tästä ei ole mitään paperia ja seuraava puhelin neuvottelu on vasta tulossa. olkaa varuillanne!
- kusetettu2
toi yellow europa mustalla listalla on käytännössä sama lafka kuin yreg
- hajoosverige
kusetettu2 kirjoitti:
toi yellow europa mustalla listalla on käytännössä sama lafka kuin yreg
mistään palvelusta ei tarvitse maksaa jos luvatut asiat ei pidä paikkaansa.tein itse puhelimitse sopimuksen tämän huuhaafirman kans nettisivuista vuosia sitten.sopimus oli että he tekevät kotisivut ilmaiseksi ja ne ovat käytössäni vuoden.hirvee kiire oli päättää ja sovin että senkus tekevät.meni viikko ja posti kantoi reilu tuhannen laskun tästä huuhaa firmasta!ilmoitin heti että olen tehnyt sopimuksen ilmaisista kotisivuista ja lasku oli siten aiheeton.laskussa oli selvästi mainittu että laskun vieminen kuluttaja-asiamiehelle olisi aivan turhaa!
alkoi tulinen kirjeenvaihto ja muutaman puhelunkin heiltä sain ja koin aika rajua uhkailua jollen laskua maksa.ilmoitin intrumille asiasta koska olihan laskutus tapahtunut intrumin kautta.he lupasivat selvittää asian ja ei sieltäkään ole kuulunut sen koommin mitään.
useaan kertaan kyselivät aineistoa kotisivuja varten mutta ilmoitin aina että eivät tekisi mitään.väkisin omasta päästään sivut tekivät ja olihan ne netissä jonkun aikaa.ei ne kyllä häävit ollut!
pari vuotta ne jaksoi rahaa kerjätä ja uhata vaikka millä mutta kiitin ilmaisesta palvelusta enkä halunnut jatkaa yhteistyötä tämän huuhaa firman kanssa.
välillä oli pakko ottaa konjakkia ja antaa palautetta oikein isän kädestä.jälkeenpäin luin sähköposteja ja toivoin etteivät loukkaantuneet mutta arvelin etteivät osanneet vittuilusta suuttua!
viimeinen kirje tuli ja siinä hierottiin sopua ja hinta oli enää 250 alv.tämän kun maksaisin niin sitten olisimme sujut.olisin tuon voinut maksaa heti sillon alkumetreillä ettei olisi tarvinnut kokoajan selvittää että minkä virheen he ovat luomassaan liikeideassa tehneet.
yhtään penniä eivät saaneet mutta opetti tuo sen verran että mitään en tilaa enkä luota puheisiin ellei asiat ole paperilla ja hinnat mitä lupaudun maksamaan. - edelleen
hajoosverige kirjoitti:
mistään palvelusta ei tarvitse maksaa jos luvatut asiat ei pidä paikkaansa.tein itse puhelimitse sopimuksen tämän huuhaafirman kans nettisivuista vuosia sitten.sopimus oli että he tekevät kotisivut ilmaiseksi ja ne ovat käytössäni vuoden.hirvee kiire oli päättää ja sovin että senkus tekevät.meni viikko ja posti kantoi reilu tuhannen laskun tästä huuhaa firmasta!ilmoitin heti että olen tehnyt sopimuksen ilmaisista kotisivuista ja lasku oli siten aiheeton.laskussa oli selvästi mainittu että laskun vieminen kuluttaja-asiamiehelle olisi aivan turhaa!
alkoi tulinen kirjeenvaihto ja muutaman puhelunkin heiltä sain ja koin aika rajua uhkailua jollen laskua maksa.ilmoitin intrumille asiasta koska olihan laskutus tapahtunut intrumin kautta.he lupasivat selvittää asian ja ei sieltäkään ole kuulunut sen koommin mitään.
useaan kertaan kyselivät aineistoa kotisivuja varten mutta ilmoitin aina että eivät tekisi mitään.väkisin omasta päästään sivut tekivät ja olihan ne netissä jonkun aikaa.ei ne kyllä häävit ollut!
pari vuotta ne jaksoi rahaa kerjätä ja uhata vaikka millä mutta kiitin ilmaisesta palvelusta enkä halunnut jatkaa yhteistyötä tämän huuhaa firman kanssa.
välillä oli pakko ottaa konjakkia ja antaa palautetta oikein isän kädestä.jälkeenpäin luin sähköposteja ja toivoin etteivät loukkaantuneet mutta arvelin etteivät osanneet vittuilusta suuttua!
viimeinen kirje tuli ja siinä hierottiin sopua ja hinta oli enää 250 alv.tämän kun maksaisin niin sitten olisimme sujut.olisin tuon voinut maksaa heti sillon alkumetreillä ettei olisi tarvinnut kokoajan selvittää että minkä virheen he ovat luomassaan liikeideassa tehneet.
yhtään penniä eivät saaneet mutta opetti tuo sen verran että mitään en tilaa enkä luota puheisiin ellei asiat ole paperilla ja hinnat mitä lupaudun maksamaan.Kaivoin tossa vanhoja papereita ja yregin 3-vuotta vanhat paperit paperit tulivat esille ja ajattelin katsoa netistä mitä kusetukselle kuuluu. Hyvin näyttää kusetuksella vieläkin menevän. Itse laitoin aikoinaan nimeni kiireesti sopimukseen ja lähetin faksilla ruotsiin kun oli mukamas niin hyvä tarjous ja kun kotisivutkin piti saada. Homma alkoi heti haisemaan ja muuttui vaikeaksi kun oli nimi paperissa. Kyseenalaistin pian koko homman ja aloin äänittämään puhelukeskusteluja että voisin puolustaa itseäni myöhemmin. Laskut olivat 1000 euron luokkaa. Perinnällä uhattin olihan laki heidän puolella näennäisesti. Mitään en suostunut maksamaan niin kyllä ne sitten luovuttivat. Eihän tuollainen kusetus firma mihinkään oikeuteen voi lähteä. Kaikki on vaan pelkkää uhkailua ja jos se ei tuota tulosta niin he luovuttavat suosiolla, niin kauan kun osa taipuu uhkausten edessä maksamaan niin homma jatkuu. Perintätoimistokaan ei voi ilman oikeuden päätöstä väkisin periä yhtään mitään eli ulosmitata.
Tässä jotain ajatuksia, toivottavasti tämä antaa uskoa joillekkin jatkaa omaa taistelua. - REHELLINEN YRITTÄJÄ
edelleen kirjoitti:
Kaivoin tossa vanhoja papereita ja yregin 3-vuotta vanhat paperit paperit tulivat esille ja ajattelin katsoa netistä mitä kusetukselle kuuluu. Hyvin näyttää kusetuksella vieläkin menevän. Itse laitoin aikoinaan nimeni kiireesti sopimukseen ja lähetin faksilla ruotsiin kun oli mukamas niin hyvä tarjous ja kun kotisivutkin piti saada. Homma alkoi heti haisemaan ja muuttui vaikeaksi kun oli nimi paperissa. Kyseenalaistin pian koko homman ja aloin äänittämään puhelukeskusteluja että voisin puolustaa itseäni myöhemmin. Laskut olivat 1000 euron luokkaa. Perinnällä uhattin olihan laki heidän puolella näennäisesti. Mitään en suostunut maksamaan niin kyllä ne sitten luovuttivat. Eihän tuollainen kusetus firma mihinkään oikeuteen voi lähteä. Kaikki on vaan pelkkää uhkailua ja jos se ei tuota tulosta niin he luovuttavat suosiolla, niin kauan kun osa taipuu uhkausten edessä maksamaan niin homma jatkuu. Perintätoimistokaan ei voi ilman oikeuden päätöstä väkisin periä yhtään mitään eli ulosmitata.
Tässä jotain ajatuksia, toivottavasti tämä antaa uskoa joillekkin jatkaa omaa taistelua.JOS ON ONGELMIA NICTRADE AB PULJUN KANSSA NIIN TÄSSÄ OLISI
YHTEYSTIETOJA
http://www.ratite.com/whois/whois.cgi?domain=registrar Nictrade Internet Identity Provider AB.
LÖYTYY NIIN FINSKA JA SWEAMAMMA URPOA JOTKA PYÖRITTÄ TÄTÄ JUTTUA YREG VÄEN KANSSA.
OLKAA RASITTAVAN AKTIIVIA NIIN VÄSYMYS SAA VOITON NOISTA PELLEISTÄ.
ITSE OLEN TEHNYT MYÖS EREHDYKSEN NÄIDEN PULJUJEN KANSSA...
REKLAMOIKAA JOKA PÄIVÄ LÄHETTÄMÄLLÄ E-MAILIA .
KLO 10.00 AAMULLA JOKAINEN PANEE TAVARAA YHTÄAIKAA NIIN JO ALKAA POJILLA PAPERITYÖTÄ RIITTÄÄ... - VIHJE KALLE
REHELLINEN YRITTÄJÄ kirjoitti:
JOS ON ONGELMIA NICTRADE AB PULJUN KANSSA NIIN TÄSSÄ OLISI
YHTEYSTIETOJA
http://www.ratite.com/whois/whois.cgi?domain=registrar Nictrade Internet Identity Provider AB.
LÖYTYY NIIN FINSKA JA SWEAMAMMA URPOA JOTKA PYÖRITTÄ TÄTÄ JUTTUA YREG VÄEN KANSSA.
OLKAA RASITTAVAN AKTIIVIA NIIN VÄSYMYS SAA VOITON NOISTA PELLEISTÄ.
ITSE OLEN TEHNYT MYÖS EREHDYKSEN NÄIDEN PULJUJEN KANSSA...
REKLAMOIKAA JOKA PÄIVÄ LÄHETTÄMÄLLÄ E-MAILIA .
KLO 10.00 AAMULLA JOKAINEN PANEE TAVARAA YHTÄAIKAA NIIN JO ALKAA POJILLA PAPERITYÖTÄ RIITTÄÄ...030303 JA 02100 NUMEROPALVELU SOITTAA JA TIEDUSTELEE ONKO OSOITE TIEDOT OIKEIN JA SIITÄ SE SITTEN ALKAA, VAIKKA SANOTAAN SELVÄSTI ETTEN HALUA MITÄÄ MAKSULLISIA PALVELUJA...
PÄIVÄN PARIN SISÄLLÄ TULEE TILAUSVAHVISTUS/ LASKU JA JOS ET VÄLITTÖMÄSTI REKLAMOI JA UNOHDAT ASIAN TYYLIN "KUN EN OLE MITÄÄN TILANNUT JA ALLEKIRJOITTANUT NIIN EI PITÄS TULLA ONGELMIA" MUTTA KYLLÄ TULEE...
SUULLINEN SOPIMUS ON KUULEMMA SITOVA... MYYJÄ NEITI KUN KUULEE KIELTÄVÄN VASTAUKSEN MYÖNTEISENÄ...
SIIS LUURI KORVILLE ON PARAS TAPA TOIMIA ...
RAAKAA TOUHUA TOI RAHAN TEKO NYKYÄÄN...
- TIETOA
Yreggiä:
NICTRADE AB tietoja löytyy täältä
Apuestas AB
Alfa Sales AB
Web County Production AB
Zotobamo AB
Nils Jakobsonsgatan 5 i Borås, Ruotsi- ei huijausta 2x
Itsekkin menin samaan halpaan Yregin kanssa. Tulin huijatuksi. Veivät rahat ja mitään en saanut.
Kahdenvuoden jälkeen sain jälleen laskun nyt Nicrade internet identity firmalta.
Osoite on Provider AB BOX 22064 SE-50411 BORÅS.
Nicrade on antanut laskun perinnän Aktiv Kapital Finland Oy:n hoidetavaksi.
Alkuperäinen lasku oli 118,- euroa ja nyt tuli Aktiv Kapital Finland Oy:ltä 218,63 euron lasku.
Lähtikö Aktiv Kapital Finland Oy perimään huijari firman laskuja.
Aktiv kapital Finland Oy ilmoitaa kumminkin puhelin numeronsa mutta sinne soitaessa hinnat on älytömät.
Suora lainaus "Teleoperaattorin perimät puheluhinnat soitettaessa Aktiv Kapitalin numeroihin:
Kiinteän verkon lankaliittymästä: 8,21 snt/puhelu 6,90 snt/min
Kotimaisista matkapuhelinliittymistä: 8,21 snt/puhelu 16,90 snt/min."
Aktiv Kapital netti sivustoilta ei selviä kenenkään firman henkilöiden nimiä? Merkillistä? - TIETO LISÄÄ TURVAA
ei huijausta 2x kirjoitti:
Itsekkin menin samaan halpaan Yregin kanssa. Tulin huijatuksi. Veivät rahat ja mitään en saanut.
Kahdenvuoden jälkeen sain jälleen laskun nyt Nicrade internet identity firmalta.
Osoite on Provider AB BOX 22064 SE-50411 BORÅS.
Nicrade on antanut laskun perinnän Aktiv Kapital Finland Oy:n hoidetavaksi.
Alkuperäinen lasku oli 118,- euroa ja nyt tuli Aktiv Kapital Finland Oy:ltä 218,63 euron lasku.
Lähtikö Aktiv Kapital Finland Oy perimään huijari firman laskuja.
Aktiv kapital Finland Oy ilmoitaa kumminkin puhelin numeronsa mutta sinne soitaessa hinnat on älytömät.
Suora lainaus "Teleoperaattorin perimät puheluhinnat soitettaessa Aktiv Kapitalin numeroihin:
Kiinteän verkon lankaliittymästä: 8,21 snt/puhelu 6,90 snt/min
Kotimaisista matkapuhelinliittymistä: 8,21 snt/puhelu 16,90 snt/min."
Aktiv Kapital netti sivustoilta ei selviä kenenkään firman henkilöiden nimiä? Merkillistä?Oli pakko laittaa linki , rehellisiä yrittäjiä kohtaan suuntautuvista toimista
http://www.kauppalehti.fi/5/i/yritykset/yritysuutiset/?oid=2009/12/28724&ext=rss - Y AVUSTAJA
TIETO LISÄÄ TURVAA kirjoitti:
Oli pakko laittaa linki , rehellisiä yrittäjiä kohtaan suuntautuvista toimista
http://www.kauppalehti.fi/5/i/yritykset/yritysuutiset/?oid=2009/12/28724&ext=rssReklamoikaa aiheettomana perittävä lasku heti ja liittäkää mukaan mahdolliset aikaisemmin maksetut maksukuitit kopiona.
Kiistäkää perintä kun se on aiheeton.
Kertokaa lyhyt tapauskuvaus kronollogiseti ja liittäkää mukaan kopiona mahdolliset aiemmat reklamaatiot, irtisanomisilmoitukset, puh.keskustelut, fax. ja sähköposti yms.kopiona
Todentakaa kaikella tavoin vastapuolen (vilpillinen) aiheeton perintä.
Lähettäkää reklamaatio kirjattuna kirjeenä (näin siksi että tiedetään vastapuolen saaneen lähetyksen tai sitten ei ole noutanut)
Samanaikaisesti toimitatte saman materiaalin sähköpostilla .
Soittakaa ja varmistakaa että sähköposti on tullut lähettämästänne osoitteesta vastapuolelle.
Lähettäkää varmuuden vuoksi kaikkiin sähköposti osoitteisiin mitä vastapuolelta löytyy, jos on tarve.
TÄRKEINTÄ ON AINA TEHDÄ REKLAMAATIO, JOS JA KUN PERINTÄ ON AIHEETON.
Olen kokoamassa toimintaohjeita ja juridista tietopakettia yrittäjille nettiin täällaisten tapausten varalle.
Tulen ilmoittamaan näillä sivuillä web linkin blogiini myöhemmin. - TIETO LISÄÄ TURVAA
Y AVUSTAJA kirjoitti:
Reklamoikaa aiheettomana perittävä lasku heti ja liittäkää mukaan mahdolliset aikaisemmin maksetut maksukuitit kopiona.
Kiistäkää perintä kun se on aiheeton.
Kertokaa lyhyt tapauskuvaus kronollogiseti ja liittäkää mukaan kopiona mahdolliset aiemmat reklamaatiot, irtisanomisilmoitukset, puh.keskustelut, fax. ja sähköposti yms.kopiona
Todentakaa kaikella tavoin vastapuolen (vilpillinen) aiheeton perintä.
Lähettäkää reklamaatio kirjattuna kirjeenä (näin siksi että tiedetään vastapuolen saaneen lähetyksen tai sitten ei ole noutanut)
Samanaikaisesti toimitatte saman materiaalin sähköpostilla .
Soittakaa ja varmistakaa että sähköposti on tullut lähettämästänne osoitteesta vastapuolelle.
Lähettäkää varmuuden vuoksi kaikkiin sähköposti osoitteisiin mitä vastapuolelta löytyy, jos on tarve.
TÄRKEINTÄ ON AINA TEHDÄ REKLAMAATIO, JOS JA KUN PERINTÄ ON AIHEETON.
Olen kokoamassa toimintaohjeita ja juridista tietopakettia yrittäjille nettiin täällaisten tapausten varalle.
Tulen ilmoittamaan näillä sivuillä web linkin blogiini myöhemmin.MIELENKIINTOISIA JUTTUJA...
http://nettihuijaukset.blogspot.com/2009/11/nettihuijaukset-blogi-ei-suosittele.html - ei huijausta 2x
MIELENKIINTOISIA JUTTUJA...
http://nettihuijaukset.blogspot.com/2009/11/nettihuijaukset-blogi-ei-suosittele.htmlJos sinua on huijannut Yreg tai Nicrade niin apua antaa poliisi.
Tietysti täällä voi tehdä muutkin rikosilmoitukset joilla ei ole mahdoton kiire.
Tosin väärän ilmoituksen tekeminen polisille on rikos, josta on säädetty rikoslaissa rangaistus.
Tee sähköinen rikosilmoitus osoteessa.
http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/pages/99229D0AF359133DC2256B98004305DA?opendocument
Elä epäröi päätöksessäsi.
Omalta osaltasi voit vähentää muiden huijaamaksi tulemista ja omaa tuskaasi. - ei huijausta 2x
MIELENKIINTOISIA JUTTUJA...
http://nettihuijaukset.blogspot.com/2009/11/nettihuijaukset-blogi-ei-suosittele.htmlJos sinua on huijannut Yreg tai Nicrade niin apua antaa poliisi.
Tietysti täällä voi tehdä muutkin rikosilmoitukset joilla ei ole mahdoton kiire.
Tosin väärän ilmoituksen tekeminen polisille on rikos, josta on säädetty rikoslaissa rangaistus.
http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/pages/99229D0AF359133DC2256B98004305DA?opendocument
Omalta osaltasi voit vähentää muiden huijaamaksi tulemista ja omaa tuskaasi. - ei huijausta 2x
Jos sinua on huijannut Yreg tai Nicrade niin apua antaa poliisi.
Omalta osaltasi voit vähentää muiden huijaamaksi tulemista ja omaa tuskaasi.Olen tutustunut monen henkilön kirjoituksiin netissä ja tässä on kysymyksessä harhaanjohtava mainonta.
Puhelimessa on annettu ymmärtää, että Yreg hakee suomesta koe/testi -firmoja ja tarjoavat kotisivuja ilmaiseksi. Jos on ollut mahdollista, he ovat lähettäneet faxin ja käskeneet sen allekirjoitaa välitömästi muuten tarjous menee ohi. Sopimuksessa on viitattu ehtoihin, johon ei asiakaalla ole ollut näin äkkiä mahdollisuutta tutustua.
Ruotsin lainsäädännön mukaan. Voit kieltäytyä maksamasta viitee Markkinointi lain § 6.
Lähde: Markkinointi laki (SFS 1995:450), Ruotsin säädöskokoelma (SFS)
Lisää osoiteesta http://www.facebook.com/group.php?gid=7015066348&v=info - Sittenkin 2X huijat
Olen tutustunut monen henkilön kirjoituksiin netissä ja tässä on kysymyksessä harhaanjohtava mainonta.
Puhelimessa on annettu ymmärtää, että Yreg hakee suomesta koe/testi -firmoja ja tarjoavat kotisivuja ilmaiseksi. Jos on ollut mahdollista, he ovat lähettäneet faxin ja käskeneet sen allekirjoitaa välitömästi muuten tarjous menee ohi. Sopimuksessa on viitattu ehtoihin, johon ei asiakaalla ole ollut näin äkkiä mahdollisuutta tutustua.
Ruotsin lainsäädännön mukaan. Voit kieltäytyä maksamasta viitee Markkinointi lain § 6.
Lähde: Markkinointi laki (SFS 1995:450), Ruotsin säädöskokoelma (SFS)
Lisää osoiteesta http://www.facebook.com/group.php?gid=7015066348&v=infoNicrade hoitaa vielä kahden vuoden jälkeenkin sinun domainnimiä. Sinun täytyy muistaa irtisanoa sopimus viimeistään kolmekuukautta ennen maksupäivää. Nicraden yleisetehdot ovat niin kierot kun vain ihmismieli pystyy kuvittelemaan. Nyt satimeen saadut firmat nictrade maksattaa joka kahden vuoden jälkeen hemmetin kalliista domainnimistä. Domainnimiä et ole pystynyt käytämään mitenkään. Nicrade käytää suomessa rahanpesussa hyväkseen Aktiv Kapital Finland Oy:tä. Laitoman myynnin avuksi otetaan joku perintätoimisto. Näin laitomasta laskusta saadaan laillinen. Aktiv Kapital Finland Oy viisveisaa onko hänen kumppaninsa rötöstelijä. Ensin tulee perintä toimistosta perintä kirjeitä ja sitten saat tratan. Jonka jälkeen sinun luototietosi on menneet.
Minä jouduin viimein maksamaan. Nicrade firman huiputetuksi tuleminen on elämäni ehkä suurin virhe.
Lopuksi ÄLKÄÄ KOSKAAN VASTATKO PUHELIMEEN, KUN JOKU SOITAA TEILLE SALAISESTA NUMEROSTA. Yritäjänä' tiedän etten ehkä saanut uutta tilausta mutta en ainakaan vastannut huijarin puheluun. Näin toimimalla menetät paljon vähemmän. Toivoisin että Yreg ja Nictrade saataisiin jotenkin vastuuseen huijauksista. - Heko heko
Sittenkin 2X huijat kirjoitti:
Nicrade hoitaa vielä kahden vuoden jälkeenkin sinun domainnimiä. Sinun täytyy muistaa irtisanoa sopimus viimeistään kolmekuukautta ennen maksupäivää. Nicraden yleisetehdot ovat niin kierot kun vain ihmismieli pystyy kuvittelemaan. Nyt satimeen saadut firmat nictrade maksattaa joka kahden vuoden jälkeen hemmetin kalliista domainnimistä. Domainnimiä et ole pystynyt käytämään mitenkään. Nicrade käytää suomessa rahanpesussa hyväkseen Aktiv Kapital Finland Oy:tä. Laitoman myynnin avuksi otetaan joku perintätoimisto. Näin laitomasta laskusta saadaan laillinen. Aktiv Kapital Finland Oy viisveisaa onko hänen kumppaninsa rötöstelijä. Ensin tulee perintä toimistosta perintä kirjeitä ja sitten saat tratan. Jonka jälkeen sinun luototietosi on menneet.
Minä jouduin viimein maksamaan. Nicrade firman huiputetuksi tuleminen on elämäni ehkä suurin virhe.
Lopuksi ÄLKÄÄ KOSKAAN VASTATKO PUHELIMEEN, KUN JOKU SOITAA TEILLE SALAISESTA NUMEROSTA. Yritäjänä' tiedän etten ehkä saanut uutta tilausta mutta en ainakaan vastannut huijarin puheluun. Näin toimimalla menetät paljon vähemmän. Toivoisin että Yreg ja Nictrade saataisiin jotenkin vastuuseen huijauksista."Lopuksi ÄLKÄÄ KOSKAAN VASTATKO PUHELIMEEN, KUN JOKU SOITAA TEILLE SALAISESTA NUMEROSTA. "
Ai? Etkö muka osaa tunnistaa aikooko soittaja ostaa sinulta jotain vai myydä sinulle jotain? - Hölmö Hilma
Sittenkin 2X huijat kirjoitti:
Nicrade hoitaa vielä kahden vuoden jälkeenkin sinun domainnimiä. Sinun täytyy muistaa irtisanoa sopimus viimeistään kolmekuukautta ennen maksupäivää. Nicraden yleisetehdot ovat niin kierot kun vain ihmismieli pystyy kuvittelemaan. Nyt satimeen saadut firmat nictrade maksattaa joka kahden vuoden jälkeen hemmetin kalliista domainnimistä. Domainnimiä et ole pystynyt käytämään mitenkään. Nicrade käytää suomessa rahanpesussa hyväkseen Aktiv Kapital Finland Oy:tä. Laitoman myynnin avuksi otetaan joku perintätoimisto. Näin laitomasta laskusta saadaan laillinen. Aktiv Kapital Finland Oy viisveisaa onko hänen kumppaninsa rötöstelijä. Ensin tulee perintä toimistosta perintä kirjeitä ja sitten saat tratan. Jonka jälkeen sinun luototietosi on menneet.
Lopuksi ÄLKÄÄ KOSKAAN VASTATKO PUHELIMEEN, KUN JOKU SOITAA TEILLE SALAISESTA NUMEROSTA. Yritäjänä' tiedän etten ehkä saanut uutta tilausta mutta en ainakaan vastannut huijarin puheluun. Näin toimimalla menetät paljon vähemmän. Toivoisin että Yreg ja Nictrade saataisiin jotenkin vastuuseen huijauksista.Minä olin yksi hölmö lisää, joka sivutoimisesti hankki toiminimen ja tarttin kotisivuja pari vuotta sitten ja just tällä taktiikalla - ilmaiset sivut ja faksaa ja pika pikaa. HÖLMÖ olin ja nyt saan maksaa kun ei muistanut irtisanoutua ennen erästä lomamatkaa . Nyt yritän päästä sitten näistä eroon. Ja yritin tässä tavailla näitä ehtoja ja ihmettelin, miten minä olin näin hölmö, kun sain silloin nuo faksit ja niissähän piti sitoutua johonkin Nictradenin. Nyt vasta luin netistä nuo Nictraden sopimusehdot , joita he voivat muutella miten tahtovat ja jos vielä vievät mun domainnimen, joka on sama kuin yritykseni nimi, niin minähän olen lirissä. Niin mitenhän nämä firmat tässä vitkutellevat, että ennätän saada molemmat Yregin ja Nictradenin ihan oikeasti irti.
- veetuttaa
Hölmö Hilma kirjoitti:
Minä olin yksi hölmö lisää, joka sivutoimisesti hankki toiminimen ja tarttin kotisivuja pari vuotta sitten ja just tällä taktiikalla - ilmaiset sivut ja faksaa ja pika pikaa. HÖLMÖ olin ja nyt saan maksaa kun ei muistanut irtisanoutua ennen erästä lomamatkaa . Nyt yritän päästä sitten näistä eroon. Ja yritin tässä tavailla näitä ehtoja ja ihmettelin, miten minä olin näin hölmö, kun sain silloin nuo faksit ja niissähän piti sitoutua johonkin Nictradenin. Nyt vasta luin netistä nuo Nictraden sopimusehdot , joita he voivat muutella miten tahtovat ja jos vielä vievät mun domainnimen, joka on sama kuin yritykseni nimi, niin minähän olen lirissä. Niin mitenhän nämä firmat tässä vitkutellevat, että ennätän saada molemmat Yregin ja Nictradenin ihan oikeasti irti.
Sama täällä. Soitin juuri aktiv kapitaliin ja sieltä kerrottiin että ko. firman laskuista tulee valtava määrä reklamaatioita. Onko jollain joku joka olisi ottanut ryhmäkanteen hoitaakseen tai tietäisi jonkun juristin plantun joka olisi tukena noin niinkuin ryhmän kanssa
- Palkatkaa juristi
veetuttaa kirjoitti:
Sama täällä. Soitin juuri aktiv kapitaliin ja sieltä kerrottiin että ko. firman laskuista tulee valtava määrä reklamaatioita. Onko jollain joku joka olisi ottanut ryhmäkanteen hoitaakseen tai tietäisi jonkun juristin plantun joka olisi tukena noin niinkuin ryhmän kanssa
Nimittäin ryhmäkanne ei ole mahdollinen, koska se oikeus on vain kuluttajilla. Yrittäjät voivat panna juristin asialle. Ehkä monta pientä yrittäjää voisi liittoutua ja panna hatun kiertämään yhteisen juristin palkkaamiseksi?
- Mustanaamion sormus
Ei jumalauta mikä yritys. Faxilla onnistuu tilaaminen mutta irtisanominen on tapahduttava kirjallisesti.
Odotan aikaa kun menen Sveduissa käymään (kesällä) silloin menen Boråsiin ja niiden vitun pellejen toimistolle "keskustelemaan". Pakko laittaa sinetti koko asialle ;-) - laskutettu
v.2005 puhelintarjouksen perusteella menimme "halpaan" ko. firman tarjouksessa, joka tarjosi ILMAISTA
nettisivun tekemistä. Siitä lähtien olemme jatkuvasti olleet ongelmissa ko firman kanssa;
koskaan ei noita sivuja tehty, vain nettiosoite oli heillä varattuna.
Useista irtisanomis-yrityksistämme huolimatta saamme heiltä edelleen laskuja perintätoimiston kautta.
UUVUTTAVAA !!! Yrittäjillä ei kuulemma ole mitään "kuluttajansuojaa!" asian selvittämiseksi,joten
taistelemme edelleen .
VAROKAA IHAN OIKEASTI TEKEMÄSTÄ MINKÄÄNLAISTA SOPIMUSTA ko.FIRMAN KANSSA.- HELP ALL
-REKLAMOIKAA VÄLITTÖMÄSTI AIHEETON PERINTÄ TULI SE NICTRADELTA , YREGILTÄ TAI PERINTÄTOIMISTOLTA
-ILMOITATTE JURIDISESTI PERINNÄN KIISTANALAISEKSI JA KIISTÄTTE AIHEETTOMAN PERINNÄN.
-PYYTÄKÄÄ (YREG AB JA/TAI NICTRADE AB) TOIMITTAMAAN (KOPIO) TEHDYISTÄ SOPIMUSASIAKIRJOISTA,
JOSSA ON TEIDÄN OMAKÄTINEN ALLEKIRJOITUS.
JA PYYTÄKÄÄ KIRJALLISTA VASTINETTA NÄIHIN REKLAMAATIOIHIN, JOTTA VOIDAAN OSOITTAA HEIDÄN OLEVAN VAKAVISSAAN
JUURI TEIDÄN PERINNÄN SAANTIIN JA MILLÄ SOPIMUSOIKEUDELLISIN KOHDIN. HEIDÄN TULEE OSOITTAA MYÖS YKSITYISKOHTAISESTI OIKEUTUS, MIKÄLI HEILLÄ SITÄ EDES ON.
HEIDÄN TULEE OSOITTAA HENKILÖ, JONKA KANSSA ASIA HOIDETAAN (NIMI, ASEMA YRITYKSESSÄ, PUH.NUM. JA OSOITTEET)
JOS HE EIVÄT PYSTY TOIMITTAMAAN VAADITTUJA ASIAKIRJOJA , HE EIVÄT SITEN PYSTY OSOITTAMAAN OIKEUTUSTA KYSEISILLE PERINNÖILLE.
-ILMAISETTE NÄIDEN YRITYSTEN (YREG AB, NICTRADE AB) AIHEETTOMAN PERINNÄN TÄYTTÄVÄN TOIMINNALLAAN PETOKSEN TUNNUSMERKIT.
-JOS PERINTÄTOIMISTO JATKAA AIHEETONTA PERINTÄÄ JA UHKAA TRATALLA JA PANEE TOIMEEN UHAN
VOI KATSOA ETTÄ PERINTÄTOIMISTO
SYYLLISTYY AVUNANTOON PETOKSESSA.
PERINTÄTOIMISTO ON TÄLLÖIN JURIDISESTI MYÖS KORVAUS
VELVOLLINEN TUOTTAMUKSELLISESTA VAHINGONTEOSTA (LUOTTOTIETOJEN MENETYS, YRITYKSEN MAINEEN MENETYS. YRITYKSEN LIIKEVOITON MENETYS, YRITYKSEN AJAUTUMINEN KONKURSIIN, ym)
-ASIASTA VOI TEHDÄ TUTKINTA PYYNTÖ POLIISILLE TAI JÄREÄMPI VAITOEHTO, RIKOSILMOITUKSEN TEKO.
-VIIME KÄDESSÄ YRITTÄJÄ VOI VIEDÄ ASIAN OIKEUTEEN, MUTTA PITÄÄ VARAUTUA ÄÄRIMMÄISEN PITKÄKESTOISEEN PROSESSIIN, JONKA TULOS ON USEIN MITEN TALOUDELLISESTI KATASTROFII VAIKKA VOITTAISI.
-SIIS REKLAMOIKAA JA VÄSYTTÄKÄÄ AJAN KANSSA NÄMÄ RIKOLLISET TAHOT.
SE ON OSOITETTAVISSA SELKEÄSTI ETTEI YREG AB SEKÄ NICTRADE AB LÄHDE VIEMÄÄN MITÄÄN YKSITTÄISTÄ
OIKEUSPROSESSIA, KOSKA SE HEILLE VARMA TALLOUDELLINEN TAPPIO.
PERINTÄTOIMISTOT, HEIDÄN INTRESISSÄÄN EI OLE VIEDÄ SELKEÄSTI AIHEETTOMIA PERINTÖJÄ LOPPUUN ASTI JOS JA KUN TOIMEKSIANTAJAN TOIMINNASSA ON OSOITETTAVISSA RIKOLLISEN HYÖDYN TAVOITTELUA.
PERINTÄTOIMISTO SYYLLISTYVÄT MYÖS NÄIN RIKOKSEEN.
TOSIN ON MAINITTAVA ETTÄ ON PERINTÄTOIMISTOJA JA "PERINTÄTOIMISTOJA".
SELVITTÄKÄÄ SIIS MYÖS PERINTÄTOIMISTOJEN TAUSTOJA JA OLKAA VALPAITA. - ei jaksa enää
HELP ALL kirjoitti:
-REKLAMOIKAA VÄLITTÖMÄSTI AIHEETON PERINTÄ TULI SE NICTRADELTA , YREGILTÄ TAI PERINTÄTOIMISTOLTA
-ILMOITATTE JURIDISESTI PERINNÄN KIISTANALAISEKSI JA KIISTÄTTE AIHEETTOMAN PERINNÄN.
-PYYTÄKÄÄ (YREG AB JA/TAI NICTRADE AB) TOIMITTAMAAN (KOPIO) TEHDYISTÄ SOPIMUSASIAKIRJOISTA,
JOSSA ON TEIDÄN OMAKÄTINEN ALLEKIRJOITUS.
JA PYYTÄKÄÄ KIRJALLISTA VASTINETTA NÄIHIN REKLAMAATIOIHIN, JOTTA VOIDAAN OSOITTAA HEIDÄN OLEVAN VAKAVISSAAN
JUURI TEIDÄN PERINNÄN SAANTIIN JA MILLÄ SOPIMUSOIKEUDELLISIN KOHDIN. HEIDÄN TULEE OSOITTAA MYÖS YKSITYISKOHTAISESTI OIKEUTUS, MIKÄLI HEILLÄ SITÄ EDES ON.
HEIDÄN TULEE OSOITTAA HENKILÖ, JONKA KANSSA ASIA HOIDETAAN (NIMI, ASEMA YRITYKSESSÄ, PUH.NUM. JA OSOITTEET)
JOS HE EIVÄT PYSTY TOIMITTAMAAN VAADITTUJA ASIAKIRJOJA , HE EIVÄT SITEN PYSTY OSOITTAMAAN OIKEUTUSTA KYSEISILLE PERINNÖILLE.
-ILMAISETTE NÄIDEN YRITYSTEN (YREG AB, NICTRADE AB) AIHEETTOMAN PERINNÄN TÄYTTÄVÄN TOIMINNALLAAN PETOKSEN TUNNUSMERKIT.
-JOS PERINTÄTOIMISTO JATKAA AIHEETONTA PERINTÄÄ JA UHKAA TRATALLA JA PANEE TOIMEEN UHAN
VOI KATSOA ETTÄ PERINTÄTOIMISTO
SYYLLISTYY AVUNANTOON PETOKSESSA.
PERINTÄTOIMISTO ON TÄLLÖIN JURIDISESTI MYÖS KORVAUS
VELVOLLINEN TUOTTAMUKSELLISESTA VAHINGONTEOSTA (LUOTTOTIETOJEN MENETYS, YRITYKSEN MAINEEN MENETYS. YRITYKSEN LIIKEVOITON MENETYS, YRITYKSEN AJAUTUMINEN KONKURSIIN, ym)
-ASIASTA VOI TEHDÄ TUTKINTA PYYNTÖ POLIISILLE TAI JÄREÄMPI VAITOEHTO, RIKOSILMOITUKSEN TEKO.
-VIIME KÄDESSÄ YRITTÄJÄ VOI VIEDÄ ASIAN OIKEUTEEN, MUTTA PITÄÄ VARAUTUA ÄÄRIMMÄISEN PITKÄKESTOISEEN PROSESSIIN, JONKA TULOS ON USEIN MITEN TALOUDELLISESTI KATASTROFII VAIKKA VOITTAISI.
-SIIS REKLAMOIKAA JA VÄSYTTÄKÄÄ AJAN KANSSA NÄMÄ RIKOLLISET TAHOT.
SE ON OSOITETTAVISSA SELKEÄSTI ETTEI YREG AB SEKÄ NICTRADE AB LÄHDE VIEMÄÄN MITÄÄN YKSITTÄISTÄ
OIKEUSPROSESSIA, KOSKA SE HEILLE VARMA TALLOUDELLINEN TAPPIO.
PERINTÄTOIMISTOT, HEIDÄN INTRESISSÄÄN EI OLE VIEDÄ SELKEÄSTI AIHEETTOMIA PERINTÖJÄ LOPPUUN ASTI JOS JA KUN TOIMEKSIANTAJAN TOIMINNASSA ON OSOITETTAVISSA RIKOLLISEN HYÖDYN TAVOITTELUA.
PERINTÄTOIMISTO SYYLLISTYVÄT MYÖS NÄIN RIKOKSEEN.
TOSIN ON MAINITTAVA ETTÄ ON PERINTÄTOIMISTOJA JA "PERINTÄTOIMISTOJA".
SELVITTÄKÄÄ SIIS MYÖS PERINTÄTOIMISTOJEN TAUSTOJA JA OLKAA VALPAITA.Heräsi tässä epäilys, että yreg/nictrade vetoaa kirjeisiin joita ei oikesti ole koskaan lähtenyt. Olenko yksittäistapaus vai löytyyköhän kohtalotovereita?
Sain keväällä vuonna 2008 tehtyä sovinnon yregin kanssa yrityssopimuksen irtisanomisesta. Alkuperäinen kirjeeni kuului, että haluamme irtisanoa yrityssopimuksen ja kaikki muut siihen liitetyt palvelut.
Saimme vahvistuksen että sopimus päättyy vuonna 2010 ja kiitos yhteistyöstä sun muut löpinät. Tähän haimme vielä sovintoratkaisua, jolla saimme sopimuksen päättymään 2009, jonka hyväksyimme kirjeellä. Tämän jälkeen ei puljusta ole kuulunut mitään.
Nyt 2 vuotta myöhemmin Nictrade lähettää laskun verkkotunnuksesta. Ymmärrän että sopimusehdoista oli meillä jäänyt huomioimatta että verkkotunnussopimus olisi pitänyt hoitaa erikseen Nictraden kanssa.
Kun lähdin asiaa yregiltä selvittämään, miksi he eivät ole informoineet että heille lähetetty irtisanominen, missä pyydetään myös muiden sopimusten purkamista ei hoidu heidän kauttaan, vaikka palveluiden sopimukset kyllä, oli vastaus, että he olivat syksyllä 2008 lähettäneet vahvistuksen (puoli vuotta edellisen kirjeenvaihdon jälkeen) missä kerrotaan yrityssopimuksen purkautumisesta ja rekisteröity verkkotunnus tulee erikseen irtisanoa Nictradelta. TÄTÄ KIRJETTÄ EI OLE KOSKAAN TULLUT! ensimmäinen vahvistus johon haimme sovintoratkaisua ei sisältänyt tätä mainintaa Nictradesta.
Jos tämä kirje olisi tullut olisimme varmasti irtisanoneet kyseisenkin sopimuksen ensi tilassa.
Omaa "huolimattomuutta" (ansa) on se ettei tätä asiaa ole itse tajunnut, että tarvitaan toinenkin irtisanominen toiseen firmaan että pääsee kokonaan näistä firmoista eroon.
Onko muillekkin käynyt näin, että tämä vahvistuskirje missä kerrotaan Nictraden sopimuksen erikeen irtisanomisesta on yregin mielestä ehdottomasti lähetetty mutta koskaan et ole sitä saanut!!??
Vähän aika sitten soitteli mies, joka kyseli yreg asioista ja olemmeko päässeet niistä eroon. Sanoin että homma on hanskassa että ei ole kahteen vuoteen kuulunut mitään, että asia kunnossa. Ketunmarjat heti alko kuulumaan, jäin miettimään mitä miekkonen olisi halunnut/kaupannut/kertonut jos olisin tajunnut että ongelmia vielä on?? - Boikottiin!!!
ei jaksa enää kirjoitti:
Heräsi tässä epäilys, että yreg/nictrade vetoaa kirjeisiin joita ei oikesti ole koskaan lähtenyt. Olenko yksittäistapaus vai löytyyköhän kohtalotovereita?
Sain keväällä vuonna 2008 tehtyä sovinnon yregin kanssa yrityssopimuksen irtisanomisesta. Alkuperäinen kirjeeni kuului, että haluamme irtisanoa yrityssopimuksen ja kaikki muut siihen liitetyt palvelut.
Saimme vahvistuksen että sopimus päättyy vuonna 2010 ja kiitos yhteistyöstä sun muut löpinät. Tähän haimme vielä sovintoratkaisua, jolla saimme sopimuksen päättymään 2009, jonka hyväksyimme kirjeellä. Tämän jälkeen ei puljusta ole kuulunut mitään.
Nyt 2 vuotta myöhemmin Nictrade lähettää laskun verkkotunnuksesta. Ymmärrän että sopimusehdoista oli meillä jäänyt huomioimatta että verkkotunnussopimus olisi pitänyt hoitaa erikseen Nictraden kanssa.
Kun lähdin asiaa yregiltä selvittämään, miksi he eivät ole informoineet että heille lähetetty irtisanominen, missä pyydetään myös muiden sopimusten purkamista ei hoidu heidän kauttaan, vaikka palveluiden sopimukset kyllä, oli vastaus, että he olivat syksyllä 2008 lähettäneet vahvistuksen (puoli vuotta edellisen kirjeenvaihdon jälkeen) missä kerrotaan yrityssopimuksen purkautumisesta ja rekisteröity verkkotunnus tulee erikseen irtisanoa Nictradelta. TÄTÄ KIRJETTÄ EI OLE KOSKAAN TULLUT! ensimmäinen vahvistus johon haimme sovintoratkaisua ei sisältänyt tätä mainintaa Nictradesta.
Jos tämä kirje olisi tullut olisimme varmasti irtisanoneet kyseisenkin sopimuksen ensi tilassa.
Omaa "huolimattomuutta" (ansa) on se ettei tätä asiaa ole itse tajunnut, että tarvitaan toinenkin irtisanominen toiseen firmaan että pääsee kokonaan näistä firmoista eroon.
Onko muillekkin käynyt näin, että tämä vahvistuskirje missä kerrotaan Nictraden sopimuksen erikeen irtisanomisesta on yregin mielestä ehdottomasti lähetetty mutta koskaan et ole sitä saanut!!??
Vähän aika sitten soitteli mies, joka kyseli yreg asioista ja olemmeko päässeet niistä eroon. Sanoin että homma on hanskassa että ei ole kahteen vuoteen kuulunut mitään, että asia kunnossa. Ketunmarjat heti alko kuulumaan, jäin miettimään mitä miekkonen olisi halunnut/kaupannut/kertonut jos olisin tajunnut että ongelmia vielä on??Tuttu juttu mitä väsynyt tappelemaan kertoo...
Keskustelin puhelimitse vielä nictraden naikkosen kanssa varmaan puoli tuntia, jonka lopuksi hän laittoi mulle luurin kiinni. yregistä päästiin eroon. Nictradeen jäätiin kiinni vielä kahdeksi vuodeksi PRKL! Muistellakseni yregin irtisanomisohjeissa(jotka ovat ilmeisesti muidenkin mielestä huonot!) ei lukenut nictraden irtisanomisaikaa, joka olisi helpottanut.
Noh, itsehän tässä on lankaan menty, mutta toivoisin vain et muut säästyis samalta kuralta!
- takahesu
kaikille pienyrittäjille tiedoksi.kunjoku lähestyy puhelimitse ja "tarkistaa" vain tiedot,ovatko ajantasalla,kysy välittömästi onko tämä ilmaista,saat vastauksen että maksaa 40 tai jotain euroo,joten sano kiitos ettet tarvitse kyseistä palvelua,huomaat myöhemmin olevasi ihan ilmaiseksi mukana erilaisissa yritysluetteloissa. kilpailu niin kovaa ,että yritysluettelot tarvitsevat sivujen täytettä...olen jo vuosia sanonut kiitos ei kaikille luetteloille,jos jotain maksaa,mutta kummasti yritykseni tiedot sieltä löytyy. kuulun niin moneen yrittäjä ym.järjestöön jotka jäsenmaksua vastaan päivittävät tiedot nettiin.joten mieti mihin rahasi laitat. jaksamista kaikille pienyrittäjille:)
- Oikeutta tulossa
Hei,
Edustan vastaajaa (pienyrittäjää), joka on kieltäytynyt maksamasta Yreg Oy/Yellow Register Online Oy:n laskuja. Tapauksessa pienyrittäjä oli maksanut Yregin maksuja pari vuotta, mutta kun nettisivuja ei koskaan laadittu, ei hän enää maksanut laskuja kolmannelta vuodelta; ajalta, jolta Yreg oikeudenkäynnissä perii saataviaan. Tarkoitus on voittaa juttu ja tehdä siitä esimerkkitapaus Suomeen.
Mainittakoon, että Ruotsissa ovat pienyrittäjät jo organisoituneet yhdistykseksi, joka haastoi kesäkuussa 2010 Yregin/Yellow:n emoyhtiön - jonka hallituksen jäsenet ovat muuten täysin samat kuin Suomessa - markkinaoikeuteen vaatien uhkasakon uhalla markkinaoikeutta kieltämään Yregin/Yellow:n agressiivisen ja harhaanjohtavan puhelinmyynnin Ruotissa (lue tapauksesta http://www.stoppa-yellow.se/). Päätös tulee vasta loppuvuonna 2010 tai keväällä 2011. - Oikeutta tulossa
Oikeutta tulossa kirjoitti:
Hei,
Edustan vastaajaa (pienyrittäjää), joka on kieltäytynyt maksamasta Yreg Oy/Yellow Register Online Oy:n laskuja. Tapauksessa pienyrittäjä oli maksanut Yregin maksuja pari vuotta, mutta kun nettisivuja ei koskaan laadittu, ei hän enää maksanut laskuja kolmannelta vuodelta; ajalta, jolta Yreg oikeudenkäynnissä perii saataviaan. Tarkoitus on voittaa juttu ja tehdä siitä esimerkkitapaus Suomeen.
Mainittakoon, että Ruotsissa ovat pienyrittäjät jo organisoituneet yhdistykseksi, joka haastoi kesäkuussa 2010 Yregin/Yellow:n emoyhtiön - jonka hallituksen jäsenet ovat muuten täysin samat kuin Suomessa - markkinaoikeuteen vaatien uhkasakon uhalla markkinaoikeutta kieltämään Yregin/Yellow:n agressiivisen ja harhaanjohtavan puhelinmyynnin Ruotissa (lue tapauksesta http://www.stoppa-yellow.se/). Päätös tulee vasta loppuvuonna 2010 tai keväällä 2011.Vielä,
Nictrade AB kuuluu samaan konserniin Yreg Oy:n kanssa. Tässä valossa on mahdollista, että irtisanominen-Yreg voidaan tulkita päteväksi myös suhteessa pienyrittäjä-Nictrade, mutta tähän pitää aina paneutua erikseen yksittäistapauksessa. - kova laki
Hei,
Mainittakoon, että Ruotsissa ovat pienyrittäjät jo organisoituneet yhdistykseksi, joka haastoi kesäkuussa 2010 Yregin/Yellow:n emoyhtiön - jonka hallituksen jäsenet ovat muuten täysin samat kuin Suomessa - markkinaoikeuteen vaatien uhkasakon uhalla markkinaoikeutta kieltämään Yregin/Yellow:n agressiivisen ja harhaanjohtavan puhelinmyynnin Ruotissa (lue tapauksesta http://www.stoppa-yellow.se/). Päätös tulee vasta loppuvuonna 2010 tai keväällä 2011.Tässä minäkin edelleen tappelen näiden firmojen kanssa. Onko mitään edistystä tapahtunut? Sanoin sopimukset irti sähköpostitse ja myös kirjallisesti viime marraskuussa, mutta eivät ole hyväksyneet irtisanomista, koska ne ei ole lähetetty kirjattuna kirjeenä. Tulostin viimevuotiset sähköpostit ja laitoin ne nyt kirjattuna, mutta heidän mukaansa sopimus jatkuu vielä vuoteen 2014. Sivut eivät olleet sellaiset, kuin halusin ja ne aukaistiin ilman lupaani. En aio maksaa tammikuussa 2012 tullutta laskua. Olen siitä heille reklamoinut, mutta sanovat sopimuksen olevan voimassa. Domain on siirretty jo aikapäiviä sitten toiselle palvelimelle ja kotimainen yritys on tehnyt kotisivut.
- onko oikeutta saatu
Vielä,
Nictrade AB kuuluu samaan konserniin Yreg Oy:n kanssa. Tässä valossa on mahdollista, että irtisanominen-Yreg voidaan tulkita päteväksi myös suhteessa pienyrittäjä-Nictrade, mutta tähän pitää aina paneutua erikseen yksittäistapauksessa.Moi!
Miten meni käriksessä? Täällä myös yregistä irti yritetään...
Irtisanoin (kirjatulla kirjeellä) yregin maaliskuussa 2012, laskua pukkaa, epäselvää onko sopimuskausi 12kk vai 24kk. Nictrade pitää näköään myös irtisanoa. Huomasin juuri, että yritykseni .fi tunnus on rekisteröity sveabyron:lle 30.8.2012 alkaen. Perin hupaisaa...
- ei voi olla totta
Hei,
Nictrade nosti jälleen päätään peintäyhtiön muodossa ja tällä kertaa Alektum lähetti meille laskun päiväyksellä 4.12.2013. Sanoin myös aikoinaan irti yhteistyön Nictranden kanssa , vuonna 2007. Kiistin laskun, niinkuin se pitää tehdä ja laitan jälleen tiedon poliisille niinkuin tein edelliselläkin kerralla, pyysin dokumentin maksun aiheellisuudesta sekä sopimuksen jonka ovat kanssamme tehneet, allekirjoituksella varustettuna. Ovat kyllä sitkeitä ja olkaa varovaisia ettette maksa näitä... Lasku on jälleen pieni 203.55 vaikka Saatavan peruste vuodelta 2011.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575970
- 1145555
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465247Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323255- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151821