Malediivien hintatasosta tiedustelu?

Matkakuumeen kourissa

Olisin tiedustellut teiltä jotka olette käyneet malediiveilla, mikä mahtanee olla hinnat näillä saarilla suomen hitoihin nähden. Ja muutenkin haluaisin saada tietoa kokemuksistanne malediiveista, niin ruusut kuin risutkin.

4

5996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on...

      Tultiin vähän aikaa sitten Malediiveiltä ja vaikka tiedettiin, että se on kallis paikka, yllätti se silti. Esim. 1,5 litran vesi maksaa 3 dollaria, pieni sipsipussi vähän vajaa 5 dollaria. Lähes kaikilla näytti olevan all inclusive, joka ilmeisesti kannattaa.
      Muuten oli aivan mielettömän kaunista ja jos tykkää sukeltaa tai edes snorklata, niin sinne kannattaa suunnata. Mutta jos tylsistyy helposti eikä jaksa maata auringossa, niin suosittelen toista paikkaa. Itse en olisi viihtynyt kahta viikkoa vaikka olenkin kova ottamaan aurinkoa :)

      • Malediiveillä

        Meillä kuului matkaan aapupala ja illallinen. Itselle jäi maksettavaksi lounas ja juomat. Itse olin kuullut myös, että kallista on. Mut ei meillä loppujen lopuksi niin paljon rahaa mennyt. Muistaakseni lounas oli 5-6 euroa. Ruokajuomat piti illallisella itse maksaa, joten se oli toinen osa, josta tuli kuluja. Eniten meillä meni rahaa sukelluksiin. Mut varmaan kannattaa ottaa jonkinnäköinen ruoka valmiiksi.


    • teeppo

      Olen käynyt Malediiveilla sukeltamassa n. 10 kertaa. Jos olet aktiivi-sukeltaja, suosittelen ottamaan yhden viikon resortille ja yhden sukellus-safari alukselle. Resortit ovat eri hintaisia. Tietoa saa esim matkatoimistoista ja netin kautta.
      Malediivit on kallis paikka. Kaikki ostokset kannattaa ostaa pääkaupunki Malesta; siellä halvempaa kuin lentokentän tax freessä. Alkoholia ei ole myynnissä ja sitä ei kannata maahan viedä; tulli ottaa pullot säilöön Malen kentällä. Malediivit sopii vesiurheilijalle ja honey moonareille erinomaisesti. Rokotuksia ei tarvita.

    • JaaJaa

      Olen käynyt pari kertaa Kuredulla http://www.kuredu.com/

      Siellä oli mahdollista lisä maksua vastaan uppgreidata all inclusiiviksi. Vaikkakin matkatoimisto möi vain puolihoidolla.

      Mielestäni paikka oli mahtava, hyvät sukellus / snorklaus mahdollisuudet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1441
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      940
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe