Olisin tiedustellut teiltä jotka olette käyneet malediiveilla, mikä mahtanee olla hinnat näillä saarilla suomen hitoihin nähden. Ja muutenkin haluaisin saada tietoa kokemuksistanne malediiveista, niin ruusut kuin risutkin.
Vastaukset 4
- on...
Tultiin vähän aikaa sitten Malediiveiltä ja vaikka tiedettiin, että se on kallis paikka, yllätti se silti. Esim. 1,5 litran vesi maksaa 3 dollaria, pieni sipsipussi vähän vajaa 5 dollaria. Lähes kaikilla näytti olevan all inclusive, joka ilmeisesti kannattaa.
Muuten oli aivan mielettömän kaunista ja jos tykkää sukeltaa tai edes snorklata, niin sinne kannattaa suunnata. Mutta jos tylsistyy helposti eikä jaksa maata auringossa, niin suosittelen toista paikkaa. Itse en olisi viihtynyt kahta viikkoa vaikka olenkin kova ottamaan aurinkoa :)- Malediiveillä
Meillä kuului matkaan aapupala ja illallinen. Itselle jäi maksettavaksi lounas ja juomat. Itse olin kuullut myös, että kallista on. Mut ei meillä loppujen lopuksi niin paljon rahaa mennyt. Muistaakseni lounas oli 5-6 euroa. Ruokajuomat piti illallisella itse maksaa, joten se oli toinen osa, josta tuli kuluja. Eniten meillä meni rahaa sukelluksiin. Mut varmaan kannattaa ottaa jonkinnäköinen ruoka valmiiksi.
- teeppo
Olen käynyt Malediiveilla sukeltamassa n. 10 kertaa. Jos olet aktiivi-sukeltaja, suosittelen ottamaan yhden viikon resortille ja yhden sukellus-safari alukselle. Resortit ovat eri hintaisia. Tietoa saa esim matkatoimistoista ja netin kautta.
Malediivit on kallis paikka. Kaikki ostokset kannattaa ostaa pääkaupunki Malesta; siellä halvempaa kuin lentokentän tax freessä. Alkoholia ei ole myynnissä ja sitä ei kannata maahan viedä; tulli ottaa pullot säilöön Malen kentällä. Malediivit sopii vesiurheilijalle ja honey moonareille erinomaisesti. Rokotuksia ei tarvita. - JaaJaa
Olen käynyt pari kertaa Kuredulla http://www.kuredu.com/
Siellä oli mahdollista lisä maksua vastaan uppgreidata all inclusiiviksi. Vaikkakin matkatoimisto möi vain puolihoidolla.
Mielestäni paikka oli mahtava, hyvät sukellus / snorklaus mahdollisuudet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei171154Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1301078- 571018
- 109969
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.55892- 80846
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.85842Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev169811- 77771
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66741- 33628
- 70606
- 98598
- 55569
- 60524
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15080523Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....37513- 35507
Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi278470- 38423