Malediivien hintatasosta tiedustelu?

Matkakuumeen kourissa

Olisin tiedustellut teiltä jotka olette käyneet malediiveilla, mikä mahtanee olla hinnat näillä saarilla suomen hitoihin nähden. Ja muutenkin haluaisin saada tietoa kokemuksistanne malediiveista, niin ruusut kuin risutkin.

4

6050

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on...

Tultiin vähän aikaa sitten Malediiveiltä ja vaikka tiedettiin, että se on kallis paikka, yllätti se silti. Esim. 1,5 litran vesi maksaa 3 dollaria, pieni sipsipussi vähän vajaa 5 dollaria. Lähes kaikilla näytti olevan all inclusive, joka ilmeisesti kannattaa.
      Muuten oli aivan mielettömän kaunista ja jos tykkää sukeltaa tai edes snorklata, niin sinne kannattaa suunnata. Mutta jos tylsistyy helposti eikä jaksa maata auringossa, niin suosittelen toista paikkaa. Itse en olisi viihtynyt kahta viikkoa vaikka olenkin kova ottamaan aurinkoa :)

• Malediiveillä

Meillä kuului matkaan aapupala ja illallinen. Itselle jäi maksettavaksi lounas ja juomat. Itse olin kuullut myös, että kallista on. Mut ei meillä loppujen lopuksi niin paljon rahaa mennyt. Muistaakseni lounas oli 5-6 euroa. Ruokajuomat piti illallisella itse maksaa, joten se oli toinen osa, josta tuli kuluja. Eniten meillä meni rahaa sukelluksiin. Mut varmaan kannattaa ottaa jonkinnäköinen ruoka valmiiksi.

• teeppo

Olen käynyt Malediiveilla sukeltamassa n. 10 kertaa. Jos olet aktiivi-sukeltaja, suosittelen ottamaan yhden viikon resortille ja yhden sukellus-safari alukselle. Resortit ovat eri hintaisia. Tietoa saa esim matkatoimistoista ja netin kautta.
      Malediivit on kallis paikka. Kaikki ostokset kannattaa ostaa pääkaupunki Malesta; siellä halvempaa kuin lentokentän tax freessä. Alkoholia ei ole myynnissä ja sitä ei kannata maahan viedä; tulli ottaa pullot säilöön Malen kentällä. Malediivit sopii vesiurheilijalle ja honey moonareille erinomaisesti. Rokotuksia ei tarvita.

• JaaJaa

Olen käynyt pari kertaa Kuredulla http://www.kuredu.com/

Siellä oli mahdollista lisä maksua vastaan uppgreidata all inclusiiviksi. Vaikkakin matkatoimisto möi vain puolihoidolla.

Mielestäni paikka oli mahtava, hyvät sukellus / snorklaus mahdollisuudet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      124
      2817
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      87
      2491
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      65
      1920
    4. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      178
      1881
    5. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1837
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1616
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1606
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1413
    9. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      405
      1357
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1299
    Aihe