Mitä mieltä olisit

Jos minä,

kysyisin sinulta ihan suoraan, että oletko ihastunut minuun? Olemme mielestäni kumpikin nyt jatkaneet tätä tarpeeksi kauan ja haluaisin että asiat selviäisivät, tavalla tai toisella ja vaikka varattu itse olenkin. Vastaisit ehkä rehellisesti, mutta mitä sen jälkeen? Pitäisit minua täysin luuserina?

18

1590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Topi

      Pitäisin kysymystäsi arvossa riippumatta siitä, että olisinko minä sinuun ihastunut. On hyvä jos asioihin käydään suoraan ja rehellisesti, ilman kommervenkkejä. Me vanhemmat mieshenkilöt kyllä arvostamme. Luuserina en missään tapauksessa pitäisi.
      Kysymyksesi jälkeen suhde menisi eteenpäin.
      Mutta.. vastasin kysymykseesi siltä pohjalta, että olisimme vapaita molemmat. Itse en hyväksy suhdetta jos on varattu. Pettäminen on aina väärin, ja satuttaa viatonta osapuolta. (sikäli, että on viaton)
      Yhteenvetona vielä, että aina kannattaa puhua suoraan ja heti, rehellisyys kannattaa aina,olisipa sillä mikä tahansa vaikutus silloiseen asiaan.

      • ap.

        mutta: toki minä voisinkin puhua suoraan, mutta sehän helpottaisi vain omaa oloani..kaiketi. Eli ennenkuin tiedän varmasti mitä haluan, pidän suuni kiinni ja painiskelen itse, edelleen asian kanssa..pää ei vain kestä.

        Vai onko se enemmän itsekästä olettaa että jollain lailla omalla tunnustuksellani onnistuisin sotkemaan tämän jousimiehen asiat?


      • Topi
        ap. kirjoitti:

        mutta: toki minä voisinkin puhua suoraan, mutta sehän helpottaisi vain omaa oloani..kaiketi. Eli ennenkuin tiedän varmasti mitä haluan, pidän suuni kiinni ja painiskelen itse, edelleen asian kanssa..pää ei vain kestä.

        Vai onko se enemmän itsekästä olettaa että jollain lailla omalla tunnustuksellani onnistuisin sotkemaan tämän jousimiehen asiat?

        Jos et itse tiedä mitä haluat, niin on varmaan parempi pitää suu kiinni. Avoin keskustelu on kyllä muuten kaiken aa ja oo. Me ihmiset ei tiedetä koskaan toisen osapuolen aivoituksia vaikka niin kuvittelemme. Siksi keskustelua. Se suoraan puhuminen auttaa useimmiten molempia osapuolia. Se pääkin kestää paremmin...
        Johan te olette "sotkeneet" toistenne asiat, ei se siitä huonommaksi puhumalla muutu.


      • ap.

        pettäjäksi minusta ei olisi.

        Se mahdollisena "luuserina" pito liittyi lähinnä siihen seikkaan, että kertoisin olevani ihastunut, vaikka olen parisuhteessa toisen kanssa. Lähinnä sitä omaa edesvastuuttomuutta tai että ihan kuin odottaisin juuri hänen mahdollisten, vastaavien tunteiden ratkaisevan asian, koska itse en siihen pysty.


    • dargaicel24

      mut vai kuppanisi sillä molenpia kun ei voi sada joten sinuna mietisin tarkkan mitä oikein olenkan tekkemässä elämälläni nyt ja tulevaisudessa sillä sillon olisi helponpi perustella itselle oma pättäs ja ketoa asia muille asian osasille ja perustelin sen kumpanille huollella sillä toisen suhtautumineen muttuisi varmasi mutta mihin sunttan ja kumman olisi sun käsissä jottten rehelisyys ja avoimus nousisivat avain aseman sillä luulen että myös mahdolineen usi kumpanisi pitäisi nittä arvossan vanhanhasta nyt puhumattakan sinunna laskisin plussat ja minukset ja ottaisiin sen kumman arvioivan itselleni parenmin

    • eräs_vain

      jooo olen sinuun ihastunut.. mutta kuka olet? ja kenen kanssa sitten seukkaat?

    • varicella

      Jos olisit se mies johon olen vallan mahdottomasti ihastunut, olisin todella otettu jos tulisit kertomaan minulle tunteistasi.
      Missään tapauksessa en pitäisi sinua luuserina!
      Se, mitä vastaukseni jälkeen seuraa...se on jo toinen juttu se.

      • ap.

        että olen varattu?


      • varicella
        ap. kirjoitti:

        että olen varattu?

        Kyllä, siitäkin huolimatta että olet varattu.
        Mutta mahdatko sinä olla se johon minä olen ihastunut, epäilen nimittäin vahvasti että hän ei käy täällä lukemassa ja kirjoittelemassa.


      • ap.
        varicella kirjoitti:

        Kyllä, siitäkin huolimatta että olet varattu.
        Mutta mahdatko sinä olla se johon minä olen ihastunut, epäilen nimittäin vahvasti että hän ei käy täällä lukemassa ja kirjoittelemassa.

        etkö pitäisi minua jotenkin "pelaajana" huolimatta siitä,että tunteet ovat aitoja?


      • varicella
        ap. kirjoitti:

        etkö pitäisi minua jotenkin "pelaajana" huolimatta siitä,että tunteet ovat aitoja?

        ...en mikäli tunteet ovat aidot kuten minullakin.
        Jouskari osaa ampua kyllä kovilla jos tarpeen on...sillai positiivisessa mielessä. Pelureitakin on niin monenlaisia...


      • ap.
        varicella kirjoitti:

        ...en mikäli tunteet ovat aidot kuten minullakin.
        Jouskari osaa ampua kyllä kovilla jos tarpeen on...sillai positiivisessa mielessä. Pelureitakin on niin monenlaisia...

        ...mutta, mutta..mieleeni tulee vain se, että ehkäpä haluat juuri siksi palavasti kuullakin nämä sanat ihastukseltasi, koska itse olet ihastunut? Koska uskon, että sen jälkeen kun kuulisit ne, olisitkin lähinnä vihastunut?

        Niin, ja peluri en ole.


      • varicella
        ap. kirjoitti:

        ...mutta, mutta..mieleeni tulee vain se, että ehkäpä haluat juuri siksi palavasti kuullakin nämä sanat ihastukseltasi, koska itse olet ihastunut? Koska uskon, että sen jälkeen kun kuulisit ne, olisitkin lähinnä vihastunut?

        Niin, ja peluri en ole.

        ...haluaisin kuulla sanat siltä henkilöltä johon olen ihastunut - ja totta puhut, palavasti haluankin! Ja ei, en vihastuisi vaan lähinnä olisin hiukan yllättynyt.
        Etkä mielestäni ole peluri...


      • varicella
        varicella kirjoitti:

        ...haluaisin kuulla sanat siltä henkilöltä johon olen ihastunut - ja totta puhut, palavasti haluankin! Ja ei, en vihastuisi vaan lähinnä olisin hiukan yllättynyt.
        Etkä mielestäni ole peluri...

        Tämä jouskari on nähnyt ihastuksensa viimeks 4. helmikuuta Treella...hän oli sen näköinen että olisi halunnut tulla sanomaan jotain, mutta siinä oli liikaa ihmisiä ympärillä...että näin.
        Mutta en luovuta!!


      • ap.
        varicella kirjoitti:

        Tämä jouskari on nähnyt ihastuksensa viimeks 4. helmikuuta Treella...hän oli sen näköinen että olisi halunnut tulla sanomaan jotain, mutta siinä oli liikaa ihmisiä ympärillä...että näin.
        Mutta en luovuta!!

        jouskarina olisit ihastunut varattuun ihmiseen, et varmaankaan sitä sanoisi hänelle itselleen, vaikka kuinka tietäisit että tunteet ne samat toisessakin päässä?

        Tuntuu vaan niin jotenkin raukkamaiselta käytökseltä, etten osaa päättää mitä itse haluan ja sitten vasta toimia...


      • varicella
        ap. kirjoitti:

        jouskarina olisit ihastunut varattuun ihmiseen, et varmaankaan sitä sanoisi hänelle itselleen, vaikka kuinka tietäisit että tunteet ne samat toisessakin päässä?

        Tuntuu vaan niin jotenkin raukkamaiselta käytökseltä, etten osaa päättää mitä itse haluan ja sitten vasta toimia...

        Niin, mieluummin kyllä laittaisin ensin mailia tai ihan ääritapauksessa tekstarin - on vain sellainen ongelma etten tiedä osoitetta johon hänelle kirjoittaa. Eli mulla ei nyt ihan kärkeen ole muita aseita käytössä kuin ns. suora atakki päin. Esteitä ei ole, mutta hidasteita niin pirusti.
        Ei toi sun käytös ole ollenkaan raukkamaista, se osoittaa harkitsevaisen ihmisen olevan kyseessä.


      • ap.
        varicella kirjoitti:

        Niin, mieluummin kyllä laittaisin ensin mailia tai ihan ääritapauksessa tekstarin - on vain sellainen ongelma etten tiedä osoitetta johon hänelle kirjoittaa. Eli mulla ei nyt ihan kärkeen ole muita aseita käytössä kuin ns. suora atakki päin. Esteitä ei ole, mutta hidasteita niin pirusti.
        Ei toi sun käytös ole ollenkaan raukkamaista, se osoittaa harkitsevaisen ihmisen olevan kyseessä.

        päinvastoin..taidan kuitenkin jättää kertomatta. En halua ottaa hänen mahdollista pahaa mieltä harteilleni.

        Niin, ja samallahan kuitenkin kun toivoin että hän olisi se, joka tulisi minulle sanomaan saman. Pääsisin edes jollain lailla jo niin uskomattoman kauan kestäneestä piinastani, joka ei tunnu loppuvan koskaan, vaikka mieli on jo ollut niiiiiiiin kauan ihan maassa koko asian takia.


      • varicella
        ap. kirjoitti:

        päinvastoin..taidan kuitenkin jättää kertomatta. En halua ottaa hänen mahdollista pahaa mieltä harteilleni.

        Niin, ja samallahan kuitenkin kun toivoin että hän olisi se, joka tulisi minulle sanomaan saman. Pääsisin edes jollain lailla jo niin uskomattoman kauan kestäneestä piinastani, joka ei tunnu loppuvan koskaan, vaikka mieli on jo ollut niiiiiiiin kauan ihan maassa koko asian takia.

        ...omat ratkaisusi.
        Ihminen joka on minun sydäntäni lähellä on toisaalta nöyrä, lämminsydäminen ja hellä - mutta samalla niin ylpeä ettei hän varmasti ota suuntaani sitä ensimmäistä askelta -minun on tehtävä se...olen ikään kuin selkä seinää vasten ja "vihollinen" käskee antautua...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2214
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1448
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1300
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1055
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1029
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe