joskus 10 vuotta sitten näin piirretyn elokuvan? jossa pääosassa kerrottiin sellaisesta pienestä valkoisesta valaasta ja nyt on tämä elokuva hukassa.. kukaan ei siitä ole kuullut olenpa mistä tahansa kysellyt... auttakaa.. se vaivaa niin paljon... en tiedä liittyikö se jotenkin moby dickiin...
valkoinen valas
auttakaahan
3
518
Vastaukset
- Kriikka
Oli se Moby-valas.:) Ainakin itse muistaisin niin! Sen muistan että leffa oli surullinen.:/
- Setä Suonikas
Vittu imekää kyrpää..
- joku tollanen
Mulla on joku tollanen toosi vanha valas piiretty. Siinä sen pienen valkosen valaan kaverina on toinen valas Sally ja sellanen ärsyttävä lokki... xD oli ihan hauska piiretty. Sitte siinä se muistaakseni lähti ettimään Mobya, jotta se pelastaisi ne valaat "rautahirviöltä" eli höyrylaivalta joka pyydystää valaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284