Hommattiin sitten tällanen Calamondin niminen sitruspuu kasvatettavaks. Sehän on ainaki vielä pieni, joku pikkasen alle 30 senttiä korkea "minipuu". Nyt sit tarvitsisin siihen jotain kasvatusohjeita, eli miten kastelu, suihkutus, lannoitus ja valo. Ja jos jotain erikoisempaa mitä pitäis tietää ni innolla otetaan vastaan. Kiitoksia jo tietäjille etukäteen!
Calamondin sitruspuu!
3
2131
Vastaukset
- kotilo-kaktusfani
sitä hoidetaan kuin muitakin sitruksia niin tässä hoito ohjeet.Kastelu mullan pinta saa kuivua mutta multa ei saa kuivua kokonaan.Valo mahdollisimman valoinen paikka.Pitää sumutuksesta.Tuollaisesta Calamondin sitruspuusta en ikinä ole kuullutkaan.Onkohan se oikea sitrus?Muuten onko siinä kaksiosaiset lehdet?Jos on se on sitrus jo jos ei sitten se ei ole sitrus.
- aala01
Mun puussa on joku vihreä häkkyrä. Pitäiskö ottaa pois kun oksatkin on siinä rautalangalla laitettu kiinni?
- Jenny
Häkkyrä on sitruspuun tukisäleikkö, eikä sitä kannata irroittaa. Eva Rönnblomin kirjasta "Sitrushedelmiä omasta puusta ja puutarhasta" löytyy hyvät vinkit sitruspuun hoitoon ja kasvatukseen. Kannattaa kysyä kirjastosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245182
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34627- 1041409
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1471386Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121230- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211024viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.169892En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61853- 37809