Onkohan se homo ?
Petr Forsberg ?
7
406
Vastaukset
- mutta
mats sunden ainakin on
- ???
Tiättekö mitä, voihan se ollaki.. Tai siis kaikkihan sen tietää ett kaikki hyvännäköset on homoja.. Eli on se varmaan..
- ma.
??? kirjoitti:
Tiättekö mitä, voihan se ollaki.. Tai siis kaikkihan sen tietää ett kaikki hyvännäköset on homoja.. Eli on se varmaan..
alan käsittämään miks pojat piti koulus mua homona - kateutta, kateutta.
- lol lol
Se on muuten Peter Forsberg. En tiedä onko se homo, mutta ainakin se on yks maailman parhaista kiekkoilijoista. Onneks yks Fobba ei pysty Suomea kaatamaan, vaan Suomi ottaa kultaa.
p.s.
Tuosta homoasiasta vielä sen verran että, sunhan se pitäis tietää kun kerran olet asiantuntija alalla. - tietäjä69
Ihan umpi hinttari kyselly coloradossaki pyllyä
En tiedä kuka on Petr Forsberg... mutta Peter ei ainakaan ole homo, korkeintaan bi. Mies nyt kuitenkin on perheellinen.
- jhhhhhhhhhh
mats sundin on suomalainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971948- 881370
- 1101153
- 761047
- 1191030
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47801
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48751- 33703