31.12. syntyneitä?

m.u.s.t.a.l.a.m.m.a.s

Onko muita?

25

2513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onhan

      niitä

      • m.u.s.t.a.l.a.m.m.a.s

        mutta missä?

        Minkälaisia muut uudenvuodenaattona syntyneet mahtaa olla?


      • Peruskauris -57
        m.u.s.t.a.l.a.m.m.a.s kirjoitti:

        mutta missä?

        Minkälaisia muut uudenvuodenaattona syntyneet mahtaa olla?

        Uuden vuoden aattona olen syntynyt minäkin, mutta en paljoa synttäreitäni juhli.Olen luonteeltani rauhallinen ja viihdyn hyvin kotosalla ilman viinaa ja muita ulkoisia viihdykkeitä. Yksinkin on toisinaan mukava olla,mutta aivan erakkona en kyllä viihtyisi pitkää aikaa. Olen aika tavalla kaavoihini kangistunut, kaikki muutokset elämässä täytyy harkita tarkasti ja mieluummin olla muuttamatta mitään jollei ole pakko. Luontoa rakastan yli kaiken
        ja haen sieltä voimaa jos maailma alkaa ahdistaa.


      • kommentti
        m.u.s.t.a.l.a.m.m.a.s kirjoitti:

        mutta missä?

        Minkälaisia muut uudenvuodenaattona syntyneet mahtaa olla?

        Mun isoisä syntyi samaan aikaan. Klo 00.00 tasan. Siitä tuli muusikko, kädentaitaja, purjehtija, poliitikko ja monen naisen mies. Umpimielinen mutta tavallaan kaikesta huolimatta sellainen jurmun reilu. Opetti mulle kaikennäköistä musisointia ja puutarhanhoitoa. Kupsahti verrattain vanhana kun oli nuorena ollut kova urheilija.


      • m.u.s.t.a.l.a.m.m.a.s
        kommentti kirjoitti:

        Mun isoisä syntyi samaan aikaan. Klo 00.00 tasan. Siitä tuli muusikko, kädentaitaja, purjehtija, poliitikko ja monen naisen mies. Umpimielinen mutta tavallaan kaikesta huolimatta sellainen jurmun reilu. Opetti mulle kaikennäköistä musisointia ja puutarhanhoitoa. Kupsahti verrattain vanhana kun oli nuorena ollut kova urheilija.

        Minä synnyin klo 8:27 aamulla, vaikka puoliltaöin oiskin ollut katu-uskottavampaa syntyä ;)


      • dropped
        m.u.s.t.a.l.a.m.m.a.s kirjoitti:

        Minä synnyin klo 8:27 aamulla, vaikka puoliltaöin oiskin ollut katu-uskottavampaa syntyä ;)

        Kyllä pässi pässin tuntee ; )
        Olisi se ehkä vähän uskottavampaa mutta onneksi olit jo syntyessäsi hieman töistä myöhässä. Et ihan jämptisti ehtinyt kasiksi sairaalaan.. Antaa toivoa!
        -Sitten kun on synkkä kausi on hyvä katsoa vähän alta kulmien eikä kukaan tule kettuilemaan. Edes kettu itte. Siinä on ihan katu-uskottavuutta tarpeeksi. Katu-uskottava. On yksi mun lempisanoista.

        Nimim. viattomien lasten päiväläinen, aamukahdeltatoista haukottelemaan herännyt.


      • m.u.s.t.a.l.a.m.m.a.s
        dropped kirjoitti:

        Kyllä pässi pässin tuntee ; )
        Olisi se ehkä vähän uskottavampaa mutta onneksi olit jo syntyessäsi hieman töistä myöhässä. Et ihan jämptisti ehtinyt kasiksi sairaalaan.. Antaa toivoa!
        -Sitten kun on synkkä kausi on hyvä katsoa vähän alta kulmien eikä kukaan tule kettuilemaan. Edes kettu itte. Siinä on ihan katu-uskottavuutta tarpeeksi. Katu-uskottava. On yksi mun lempisanoista.

        Nimim. viattomien lasten päiväläinen, aamukahdeltatoista haukottelemaan herännyt.

        Missään ei yleensä olla ajoissa, eikä ainakaan ellei ole ihan pakko -yleensä ei ole.

        Synkkä kausi alkaa välittömästi, kun katuvalot sytytetään yöksi ja loppuu kun nenä alkaa keväällä vuotaa. Niin ja mullehan ei kukaan käy ryppyilemään. Ikinä ;)


      • täsmällisesti
        m.u.s.t.a.l.a.m.m.a.s kirjoitti:

        Missään ei yleensä olla ajoissa, eikä ainakaan ellei ole ihan pakko -yleensä ei ole.

        Synkkä kausi alkaa välittömästi, kun katuvalot sytytetään yöksi ja loppuu kun nenä alkaa keväällä vuotaa. Niin ja mullehan ei kukaan käy ryppyilemään. Ikinä ;)

        15min - 2h myöhässä. ; )


      • mumetsu
        m.u.s.t.a.l.a.m.m.a.s kirjoitti:

        Missään ei yleensä olla ajoissa, eikä ainakaan ellei ole ihan pakko -yleensä ei ole.

        Synkkä kausi alkaa välittömästi, kun katuvalot sytytetään yöksi ja loppuu kun nenä alkaa keväällä vuotaa. Niin ja mullehan ei kukaan käy ryppyilemään. Ikinä ;)

        Juups...mie taas aina mieluummin etuajassa.


    • äitini

      tunnen kaks uudenvuoden aattona syntynyttä naishenkilöä - toinen on äitini ja toinen sen kaksoissisko.
      Ovat molemmat kovin puheliaita ja mustasukkaisia. Juovat alkoholia kerralla paljon, mutta harvoin. Äiti ainaki viihtyy toisten ihmisten seurassa, on siis kovin seurallinen ja ulospäinsuuntautunut,tädistäni en osaa sanoa..Äippä suuttuu aika helposti,muttei jaksa kauan möksöttää.
      mitä muuta haluat tietää?

      • Huh huh.....

        Pitää olla monta rakastajaa.Juo välillä kuin pesusieni.Avioliitot kestää vuoden ja vähän yli.Lapset meinaavat välillä unohtua.Ennen oli kova tekemään töitä mutta kun nuoremman lapsen isä kuoli niin tyttäreni elämä muuttui täysin.Toivottavasti viellä rauhottuu.Tuntuu kuin ajattelisi vaan itseään ja omia himojaan.Aivan nuoresta asti ollut moni avioinen tavallaan.Ei ole 1 ukko riittänyt.Parhaimmillaan seurustellut 3-4 kanssa yhtä aikaa.Miehet eivät ole tienneet toisistaan mitään.Ovat luulleet olevansa ainoita.HUH HUIJAA!!!!!!


      • m.u.s.t.a.l.a.m.m.a.s
        Huh huh..... kirjoitti:

        Pitää olla monta rakastajaa.Juo välillä kuin pesusieni.Avioliitot kestää vuoden ja vähän yli.Lapset meinaavat välillä unohtua.Ennen oli kova tekemään töitä mutta kun nuoremman lapsen isä kuoli niin tyttäreni elämä muuttui täysin.Toivottavasti viellä rauhottuu.Tuntuu kuin ajattelisi vaan itseään ja omia himojaan.Aivan nuoresta asti ollut moni avioinen tavallaan.Ei ole 1 ukko riittänyt.Parhaimmillaan seurustellut 3-4 kanssa yhtä aikaa.Miehet eivät ole tienneet toisistaan mitään.Ovat luulleet olevansa ainoita.HUH HUIJAA!!!!!!

        Toisaalta, ketä varten täällä sitten eletään, jos ei itseään?

        Rellestäminen on hallussa täälläkin. Sitä en kyllä ymmärrä, että lapset pitää moiseen sekoittaa. Itse en ajatellut hankkia, ennenkuin voin olla itsestäni ja elämäntilanteestani 100% varma. Tähän mennessä en ole ollut.

        Itse olen hyvinkin itsenäinen ja itsepäinen, enkä voi sietää että joku seisoo tiellä. Siinä jää helposti jalkoihin. Viihdyn itsekseni, tosin kaipaan paljon huomiota; Kunhan se ei rajoita minua, minun elämääni ja tekemisiäni.

        Piirrän, kudon ja virkkaan, olen vieläpä kohtuullisen hyvä näissä, tosin en yleensä saa mitään ihan valmiiksi. Tuntuu olevan minun elämässäni se vallitseva asia, uutta pitää aloittaa ennenkuin edellinenkään on valmis. Tyytyväinen en varmaan ole ikinä.


      • Hip hei
        Huh huh..... kirjoitti:

        Pitää olla monta rakastajaa.Juo välillä kuin pesusieni.Avioliitot kestää vuoden ja vähän yli.Lapset meinaavat välillä unohtua.Ennen oli kova tekemään töitä mutta kun nuoremman lapsen isä kuoli niin tyttäreni elämä muuttui täysin.Toivottavasti viellä rauhottuu.Tuntuu kuin ajattelisi vaan itseään ja omia himojaan.Aivan nuoresta asti ollut moni avioinen tavallaan.Ei ole 1 ukko riittänyt.Parhaimmillaan seurustellut 3-4 kanssa yhtä aikaa.Miehet eivät ole tienneet toisistaan mitään.Ovat luulleet olevansa ainoita.HUH HUIJAA!!!!!!

        Tosin yksi mies on riittänyt ja kolmas lapsi on tulossa saman miehen kanssa. No, joka tapauksessa aikamoinen likka.


      • huuhaaata
        Hip hei kirjoitti:

        Tosin yksi mies on riittänyt ja kolmas lapsi on tulossa saman miehen kanssa. No, joka tapauksessa aikamoinen likka.

        täälläkin on yx sinä päivänä syntynyt...en kuitenkaan juo enkä vaihda miestä kuin lapasia....olen rauhallinen ja tunteellinen ihminen, joka osaa välillä olla myös rämäpää...mut mun mielestä syntymäaika ei vaikuta ihmisen luonteeseen sitten millään tavalla piste.


      • heinh-5r
        Huh huh..... kirjoitti:

        Pitää olla monta rakastajaa.Juo välillä kuin pesusieni.Avioliitot kestää vuoden ja vähän yli.Lapset meinaavat välillä unohtua.Ennen oli kova tekemään töitä mutta kun nuoremman lapsen isä kuoli niin tyttäreni elämä muuttui täysin.Toivottavasti viellä rauhottuu.Tuntuu kuin ajattelisi vaan itseään ja omia himojaan.Aivan nuoresta asti ollut moni avioinen tavallaan.Ei ole 1 ukko riittänyt.Parhaimmillaan seurustellut 3-4 kanssa yhtä aikaa.Miehet eivät ole tienneet toisistaan mitään.Ovat luulleet olevansa ainoita.HUH HUIJAA!!!!!!

        viina ja vieraissa hyppääminen,mutta kyllä se siitä tasoittuu kun ikää tulee.olen ihan varma


      • mumetsu
        Hip hei kirjoitti:

        Tosin yksi mies on riittänyt ja kolmas lapsi on tulossa saman miehen kanssa. No, joka tapauksessa aikamoinen likka.

        kyllä vain yksi mies on riittäny jonka kanssa tehhy neljä lastakin...


      • mumetsu
        Hip hei kirjoitti:

        Tosin yksi mies on riittänyt ja kolmas lapsi on tulossa saman miehen kanssa. No, joka tapauksessa aikamoinen likka.

        niin jäi mainitsematta että myös olen syntynyt vuodenvaihteessa


    • kaurisnaikkonen

      olen 31.12. syntynyt, ja mielestäni kiltti, tunteellinen, ystävällinen, mutta joskus myös itsepäinen, temperamenttinen. ehkä olen myös hiukan omalaatuinen, kokeilunhaluinen. välillä olen seurallinen ja puhelias, välillä ujo ja syrjäänvetäytyvä...kai siis jotensakkin vähän kaksijakoinenkin persoona ;)

      • Rymy-Iita

        Kuulun niiden onnellisten joukkoon joiden synttäreillä ammutaan raketteja.
        Enpä usko,että syntymäpäivällä olisi mitään kummoistakaan merkitystä ihmisen luonteeseen.

        Ei ole ollut montaa miestä samaan aikaan,suhteet kohtuu pitkiä (7 ja 8 v.),ei lapsia,temperamenttinen,vahvatahtoinen,ei pitkävihainen,suorapuheinen,joskus teräväkielinen,itsenäinen,kohtuullisen sosiaalinen,vaikka pitääkin yksinolosta ja tällä hetkellä sinkkuna ollut jo yli 2 vuotta.


    • retro-man

      ... syntynyt 31.12. vuosi oli -63
      Itse olen aina pitänyt sitä hienona juttuna.
      Jotkut tosin surkutelleet, kun aina tuli oltua luokan nuorin.

      • m.u.s.t.a.l.a.m.m.a.s

        Pienenä sain joululahjat sukulaisilta ja synttärilahjat kavereilta, jotka juuri olivat tulleet mökeiltään ja sukulaisten luota kotiin :)

        Ihan pienenä luulin, että raketitkin ammutaan mulle ;D Sittemmin heräsin karuun todellisuuteen... minäkö itsekäs kakara? ;)

        Ei se mua ainakaan koskaan haitannut että olin luokan nuorin. Pari ensimmäistä vuotta luokanopettaja tosin meinasi lähettää mut takas tarhaan kasvamaan... Riiviökakara. Mutta oonhan mä vieläkin, eikä kukaan voi mua enää tarhaan pistää :P


      • mumetsu

        Olipa tutun kuulosta....sama juttu aina koulussa..mä muuten kans -63:nen


    • mumetsu

      jeps.Olen kans 31.12.syntyny

    • hetu

      Olen syntynyt joulukuun vika vuonna -82. "Jimi Pääkallo" on syntynyt vuotta aiemmin. Esikoiseni syntyi joulukuun toiseksi vika päivä vuonna -03, ja viime vuoden joulukuussa perhe lisääntyi taas yhdellä, mutta tällä kertaa pari päivää ennen jouluaattoa :)

    • heheee

      MINÄ

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe