Olin aivan hämmästynyt,kun kuulin Coldplayn jäävän normaalia pidemmälle tauolle ,jotain noin 2vuotta!Olen aina kuunnellut vain Coldplayn musaa ja en kestä jos uusia biisejä Coldplaylta ei vähään aikaan tule.Ymmärrän kyllä tauon pitämisen, sillä Chrissillä on perhe ja tietääkseni Guy ja Will ovat naimisissa!Coldplayn tauko huhut eivät taida olla uusi asia teille, mutta minä kuulin tästä vasta hiljattain.Vaikka rakastankin Coldplayn musaa ja varsinkin Guyitä, niin silti heidän kannalta olisi parempi, että he jäävät tauolle.
Coldplayn T-A-U-K-O!
5
845
Vastaukset
- S/PDIF
seuraa aina pitkä tauko!
Esimerkkejä:
-OK Computer julkaistiin 1997 ja sitä seurannut Kid A vasta 2000.
-(What's the Story) Morning Glory? (Britannian 2. myydyin albumi koskaan) tuli ulos 1995 ja sen jälkeen Be Here Now 1997.
-Thriller (maailman myydyin albumi) 1982 ja Bad vasta viisi vuotta myöhemmin 1987.
-The Man Who 1999 / The Invisible Band 2001.
-Born in the USA 1984 / Human Touch 1987
et cetera. - hemo
joo on se pirullista, ku ne rupee tauolle... just ku mä oon alkanu kuuntelee niitten musaa
- tohru
Coldplay saa kuitenkin ansaitusti taukonsa. Onhan heiltä tullut upeaa musiikkia.
Kenties (sitten kun he palaavat tauoltaan)saamme kuulla aivan uudenlaista Coldplayta.
- WillChampion
Ajatelkaas nyt ihmiset järjellä..
A rush of blood to the head ilmestyi 2002 ja Parachutes 2000...
Ei se ole mikään tauko jos bändi on kaksi tai kolme vuotta julkaisematta uutta musiikkia.
Oli edellinen sitten mega-albumi tai ei.
Hyvää musiikkia ei tehdä liukuhihnalta. Sad but true.- nnn
CHRIS ITSE SANOI,ETTÄ HE AIKOVAT PITÄÄ TAUKOA!!!ajatteles nyt järjellä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419