Onks Billie oikeasti värjänny hiuksensa blondiks? Kattokaa: http://www.greendayauthority.com/Picture_Vault/displayimage.php?album=4&pos=137
mä en tykkää....:P
Blondiks?
8
917
Vastaukset
- Sally.
...on tainnu tehdä. En mäkään niin hirveesti dikkaile, mutta herra saa tehdä hiuksilleen mitä tykkää.
- hypnotize92
Kyllä se mun mielestä ihan söpö on ku siihen tottuu.... :)) ite kattelen niitä sen blondi kuvia joka päivä ja ties vaikka kuinka kauan!!!
- justme89
hypnotize92 kirjoitti:
Kyllä se mun mielestä ihan söpö on ku siihen tottuu.... :)) ite kattelen niitä sen blondi kuvia joka päivä ja ties vaikka kuinka kauan!!!
juu juu, billie on hyvännäköi vaik kaljunaki :P , mut mä tykkäsin enemmän mustasta :D
On meilläkin aihe tääl ..hihihihihi - GD-fani
Kyllä se jossain vaiheessa oli blondi mut siitä on jo jonkun aikaa...
- justme89
GD-fani kirjoitti:
Kyllä se jossain vaiheessa oli blondi mut siitä on jo jonkun aikaa...
värjäs takas mustaks noin pari päivää sit :D :D :D
- eiköhän
eiköhän se oo ku on kuviaki paljo :P ja hienotha nuo on ^^
- justme89
Tolla yllä olevalla sitella ei sit enää ole sitä kuvaa Billiesta blondina, ku se on jo vaihtunu :D
- platypus, I'm the daughter ...
I like his hair more in black, but whatever, he is Billie Joe and Billie Joe is always cute
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741114
- 751101
- 481004
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104958- 51935
- 33717
- 49704
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34607- 50590
Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118547