mua kaipaatko nyt....
Tässä vähän karaokea olen laulellut vaan. Muuten... Aika kaunis kappale. Ja lyhyt. Lyhyestä virsi kaunis.
Hyvät yöt. Laulemisiin :=)))))
Ootko yksin sä nyt
19
979
Vastaukset
- pöööööööööö
kaipaan, hyvää yötä Typy:=)))
- yksitypy
sinäkin olet valvonut näköjään aika myöhään.
Ettet vaan viiniä lipitellyt sinäkin :=))) - pöööööööööö
yksitypy kirjoitti:
sinäkin olet valvonut näköjään aika myöhään.
Ettet vaan viiniä lipitellyt sinäkin :=)))kuinkas sinä minua epäilet semmoisesta enhän minä käytä sellaisia aineita, se syntymä humala:=)))
Olipas mahtavaa olla jäällä kun mollikka paistoi ja mitarissa -1. - yksitypy evk
pöööööööööö kirjoitti:
kuinkas sinä minua epäilet semmoisesta enhän minä käytä sellaisia aineita, se syntymä humala:=)))
Olipas mahtavaa olla jäällä kun mollikka paistoi ja mitarissa -1.ja aurinko paistaa. Minä olen myös syntymähumalassa, niin ajattele kun siihen laittaa vielä keinotekoisen humalan päälle, niin on se mahtava fiilis :=)))))
Mutta Jeps... Kohta alkaa ottelu ja saadaan katsoa kun leijonat häviää.... Eikun kyllä ne voittaa :=))))) - pöööööööööö
yksitypy evk kirjoitti:
ja aurinko paistaa. Minä olen myös syntymähumalassa, niin ajattele kun siihen laittaa vielä keinotekoisen humalan päälle, niin on se mahtava fiilis :=)))))
Mutta Jeps... Kohta alkaa ottelu ja saadaan katsoa kun leijonat häviää.... Eikun kyllä ne voittaa :=)))))että leijonat häviää:=)))
- TheDragonLord
Yksinäisyys on kovaa, viritä hyvän yön virsi...
Kaikki alkaa uusiks huomenna, mutta ehkä paremmin:))- yksitypy
virittää mitään :=)))
Ihan heti sain unen päästä kiinni. Ja en ota nyt tänään punkkua. Jos sit kahden viikon päästä seuraavan kerran. Pientä rajaa täytyy pitää :=)))
- NoitaNainen
sulle typsykkä...eikun siis kauniita unia...
määen vieläkiusallanikaan nuku vaikka silmät lyö satosen katkoa :o)- yksitypy
ne valvoo öisin ja luudalla lentelee :=)))
Taidatkin olla sit nyt nukkumassa. Hyviä unosia sinullekin :=))
- Kuunkulkija
ja pelottaa... ääniä kuuluu ulkoa. Kuulenko askeleita... kuulen! Ne pysähtyvät taloni eteen! Mitä teen? Ei voi olla lehdenjakaja tähän aikaan vaan joku muu... kuka? Sammutan valot huoneesta.. istun pimeässä... siirryn nurkkaan... Ovea rapisutetaan! OVEA RAPISUTETAAN!!! Joku pyrkii sisään!!! Ei voi olla totta... tännekö... mitä teen... ovi aukesi.. laahaavat askeleet.. tulevat kohti.. suoraan tänne! SUORAAN TÄNNE!!! Mitä teen .. mitä teen... iso hahmo tulee.. tumma.. märkä.. jotain nousee ylös.. se tulee kohti.. lähden pakoon keitt
- huhuuuu!!!
Heiii!!!! Mitä sulle tapahtui?? Hhuuhuuu....vastaaa!!!
- Kuunkulkija
huhuuuu!!! kirjoitti:
Heiii!!!! Mitä sulle tapahtui?? Hhuuhuuu....vastaaa!!!
lipsahti käsistä ja eikun rikki. Se olikin poika kun tuli sisään. Sais olla vähän enemmän jännitystä elämässä mutta ei tälläkään kertaa...
- yksitypy
Kuunkulkija kirjoitti:
lipsahti käsistä ja eikun rikki. Se olikin poika kun tuli sisään. Sais olla vähän enemmän jännitystä elämässä mutta ei tälläkään kertaa...
luenkin dekkareita :=)))
Saa elämään vähän edes äksönii.
>Ootko yksin sä nyt<
- kyllä
>mua kaipaatko nyt....<
- kyllä
>Lyhyestä virsi kaunis.<
- kuten myös tämä viesti - mitä sitä itsestäänselvyyksistä rivikaupalla......*tunteella kuitenkin,aina*
Hyvät yöt?
Hyvät huomenet, t. MM.- yksitypy
kyllä porukka saa taas ihmettelemisen aihetta sekä täällä huuhaalla et kahvipalstalla :=))))))
Meissä molemmissa taitaa piillä sellanen pieni kiusanhenki :=))))))
Kiitos hyvistä nauruista. Eli aamu alkoi hyvin :=))))))))))))) yksitypy kirjoitti:
kyllä porukka saa taas ihmettelemisen aihetta sekä täällä huuhaalla et kahvipalstalla :=))))))
Meissä molemmissa taitaa piillä sellanen pieni kiusanhenki :=))))))
Kiitos hyvistä nauruista. Eli aamu alkoi hyvin :=)))))))))))))>Kiitos hyvistä nauruista. Eli aamu alkoi hyvin :=)))))))))))))<
- viestini täytti siis tehtävänsä
Saa näitä ihmetellä kaikessa rauhassa *siellä sun täällä*
Muuten - on pakko kertoa yksi tärkeä asia: aion katsoa tänään olympialätkäfinaalin (vähän kyllä pelottaa, että se kamala sukkahousukuristaja iskee matsin aikana).
Kiusanhengeltä toiselle, t. MM.- yksitypy
Man-of-Mystery kirjoitti:
>Kiitos hyvistä nauruista. Eli aamu alkoi hyvin :=)))))))))))))<
- viestini täytti siis tehtävänsä
Saa näitä ihmetellä kaikessa rauhassa *siellä sun täällä*
Muuten - on pakko kertoa yksi tärkeä asia: aion katsoa tänään olympialätkäfinaalin (vähän kyllä pelottaa, että se kamala sukkahousukuristaja iskee matsin aikana).
Kiusanhengeltä toiselle, t. MM.iske tänään, kun aikoo itsekin katsoa finaalin :=))))
Finaalin katselun kuristaja ymmärtää kun vielä Leijonat siinä mukana.
Nyt alan kokoilemaan vähän palapeliä taas :=))) - ykköskolli evk
yksitypy kirjoitti:
iske tänään, kun aikoo itsekin katsoa finaalin :=))))
Finaalin katselun kuristaja ymmärtää kun vielä Leijonat siinä mukana.
Nyt alan kokoilemaan vähän palapeliä taas :=)))Se pilipali, eiku palapeli alkaa hahmottua.
Teet vissiin reunat ensin.
Hohhoijakkaa kun väsyttää, taidanpa vetää pikku päivätorkut. Kellon laitan soimaan 14.55, jolloin lätkä matsi alkaa.
Viritetyt vehkeet taidan töllöttää ensin neloselta.
Sais kyllä tää suomen mtv vähän viritellä minunkin vanhaa palvelijaani.
Hauk otus -->>> *painuu päivätorkuille*...
:--))) - yksitypy
ykköskolli evk kirjoitti:
Se pilipali, eiku palapeli alkaa hahmottua.
Teet vissiin reunat ensin.
Hohhoijakkaa kun väsyttää, taidanpa vetää pikku päivätorkut. Kellon laitan soimaan 14.55, jolloin lätkä matsi alkaa.
Viritetyt vehkeet taidan töllöttää ensin neloselta.
Sais kyllä tää suomen mtv vähän viritellä minunkin vanhaa palvelijaani.
Hauk otus -->>> *painuu päivätorkuille*...
:--)))paljoo ole hahmottunut. Meinaa mennä hermot sen kans. :=(((
Äkkiä Kolli nyt ylös. Ottelu alkaa kohta.
Prrrrrrrrrr..... kuuletko. Kello soi :=))))
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261740
- 1051225
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381091- 49999
- 130900
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni52887Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240868Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?73757Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178739Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55729