Jim Carrey on paras koomikko!!! Onko kukaan samaa mieltä? Mikä on teidän mielestä Jimin paras leffa? Mun mielestä Ace Venturat on parhaita!
Jim Carrey
9
849
Vastaukset
- gdfgg
Juuu näin on. Onha täl kaveril monta hyvää leffaa !
Ac Ventura ym !! - tipuliinukka
Olen asiasta kyllä kanssa samaa mieltä! :)
Ace venturat on ehdottomasti hyviä, mutta yksi Carreyn mielestäni epäonnistuneista teoksista on The Grinch.- jimfan
The Mask on paras.
- tohru
Näin on! Jim on parasta viihdettä. Yksi veljeni lemppareista on Truman show, mutta minusta kaikki Jimin elokuvat on tooosi hyviä
(paitsi se jouluelokuva jonka nimeä en muista...)- dvx
Dumb and dumber, eli nuija ja tosinuija, ehdoton komediaklassikko, joka kestää lukemattomia katselukertoja, eikä menetä hohtoaan.
- ventura
mut on eddie murphy kans...
en osaa sanoo kumpi on parempi,,
voi olla Jim!!
:) - ainaskin
The Majestic ja valehtelija valehtelija
- on paras
Ehdottomasti paras näytteliä.... olen kahtonut
todella monta leffaa jossa Jim on mutta paras on
Ace Ventura 2! Omistan kummatkin Ace Venturat ja
olen kahtonut ne niin monesti että en enää ies
muista monestikko...on ne niin hauskoja. - On hyvä kans
Se on vähän kierompaa huumoria mutta on se hyvä : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1105054Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744321599- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181064Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836