Niin jos kertoisitte tiivistettynä toimintamallin kyseisillä vekottimilla/tavoilla polttaa hasista.
Kuinka toimiii hasiksen polttelu piipussa? Lämmitetään hieman ja sekoitetaan tupakka-presuihin ja sitten piippuun vai? Voiko polttaa ilman mitään lisätäytteitä?
Ajattelin kokeilla kerran hasista ihan mielenkiinnosta, mutta siihen jätän..
Sätkä, piippu, vai vesipiippu?
6
5141
Vastaukset
- neuvoja huumeiden käyttöön
eiks totta.
"Keskustelua huumeista ja huumeongelmista" määritelmän vois vaihtaa. Vaikka onhan sekin toki huume-ongelma, ettei tiedä miten hasista käyttää... - badam
okei. okei.
Haluaisin vain ihan mielenkiinnosta tietää miten nämä käyttötavat toimivat. Oikeastihan en aio kokeilla hasista, mutta lisääntyneen keskustelun myötä haluaisin olla hieman paremmin perillä käyttötavoista..
Minkälaisia seurauksia voi tulla alkoholin ja kannabiksen sekaisin käytöstä? Omakohtaisia esimerkkeijä?- sotkea
viinaa pilveen. Tulee armoton känni eivätkä kannabiksen vaikutukset tunnu missään.
- -JaRi-
Hasista yleensä poltetaan piipusta tai vesipiipusta (bong).. harvemmin jointista (sätkä) toisin kuin marihuanaa.
Hasispala lämmitetään jolloin se turpoaa ja murenee tupakanpurun sekaan. Sitten vaan piipun tai bongin pesään ja palamaan.
Marihuanaa yleensä poltetaan sätkänä, filtterin tilalle "tippi" eli sellanen filtterin tavoin sätkää tukeva esim. paperista rullattu pätkä mikä ei kuitenkaan suodata savua. Maria voi yhtä hyvin nauttia myös piipusta ja bongista.
Toki on sitten myös muita polttotapoja, yksi melko extreme on ns. "älyämpäri".
Itse tykkään juoda 3-6 kaljaa ennen pilven nauttimista. joillekkin se ei sovi. - herrasjee
Voi jäädä köyhäksi tuo kokeilu kun se ei
välttämättä toimi ekalla kerralla.
Mulla ei ainakaam vaikka poltin hyvinkin paljon,.
PAlaahan se peltsi ilman röökiäkin mut saat
antaa paljon liekkiä.. - Weed27
opettele eka tuntee joku jäbä se gramma maksaa noin 10e teet vesipiipun esim limskapullost jonka ohjeet löydät netist ja pidät pesää liekil samal ku imet pullost yeah.. olot kestää noin 5h
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855