onko kellään tietoa kaliperin 9,3x62 rata latauksista?
Löytyykö kevyempiä luoteja ja mistä lataus ohjeita?
tahtoo metsästys patuunat olla aika kalliita..
9,3x62 ratapatruunat?
lataaja
5
961
Vastaukset
- löytyy
12,5 g luotia löytyy asekauppiailta, sellier&bellot
- mielestäsi
Norman Jaktmatch. Onhan silläkin hintaa vähän yli euron kipale. Mutta sen verran mitä 9,3:lla viitsii radalla ampua, jaksaa kyllä ostaakin. Tietenkin jos lataaminen on harrastus....
- Aivan samoin
Hyvä perusharjoitteluun. Villikarjukuvion ammuskelu kohentaa ampumataitoa yhtälailla. Huokeaa ja miellyttävämpää.
- Ilma-aseella
Tuottaa saman tuloksen ja voi harjoitella läpi talven!
- lataaja
Ilma-aseella kirjoitti:
Tuottaa saman tuloksen ja voi harjoitella läpi talven!
aivan totta, mutta metsästys aseellakin on hyvä harjoitella jotta ase tulee "tutuksi"...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314054- 462777
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422745- 302473
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82465Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3152306- 382009
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481702Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461653- 1411507