ja kaikki pääsevät perille!
Niin yksityis- kuin työelämässä on ihmisillä erilaisia toimintatapoja,
toiset ajaa kaasu pohjassa ja toiset etenee ryömintävaihteella kohti päämäärää.
Miten koet?
Löytyykö malttia hyväksyä näitä erilaisia tapoja vai valtaako halu
kertoa miten mielestäsi pitäisi toimia?
Entä itse, toimitko kuten parhaaksi näet?
- tässä ei oteta mukaan sitä, että pomo on käskenyt toimia tietyllä tavalla,
sitä lie viisainta noudattaa :)
Uskallatko olla erilainen, massasta poikkeava?
Jokainen taaplaa tyylillään
31
1683
Vastaukset
- meriv
lienee paha poiketa..ellei satu olemaan Linkola.
Lähes jokaiseen tapaan elää löytyy jo niin paljon eläjiä, että kovinkaan yksilölliseksi ei pääse.
Jokaisen elämään vaikuttaa aina ulkopuoliset asiat..halusi tai ei, myönsi tai ei.
Vaikutteita ei edes pysty välttämään.
Valveilla ollessamme keräämme koko ajan tietoja, silmin, korvin ja tuntemalla. Yöllä kaikki nämä sitten salakavalasti nivoutuvat aiempiin tietoihin maailmasta, elämästä, työstä.
Osa tiedosta on sellaista minkä otamme vastaan ihan tietoisesti..juu-u..sellaistakin tapahtuu.
Suurin osa on kuitenkin ihan salaa, omia aikojaan päähämme ja mieleemme putkahtanutta informaatiota.
Eli, jos väitän eläväni massasta poikkeavasti..teenkö sittenkään niin?
Maailmaa kiertää tuhansia elämäntapaneuvojia, joilla on salkuissaan tuhansittain hyvän elämän määritelmiä.
Maksamme satoja euroja kuullaksemme tai lukeaksemme sen, minkä oivaltaisimme ihan vain kääntämälle "nahkamme nurin" ja tutkimalla mistä tämä MINÄ on tehty.
Jokaisen pitäisi tehdä yksilöllinen erakkomatka itseensä ja selvittää mitä ei halua..ainakin noin aluksi.
Katsella rauhassa mitä kaikkea sisältään löytää.
Se on rankka matka..ei voi lähettää postikortteja..ei ole rusketusta, mitä esitellä eikä kovinkaan huimia seikkailuja kerrottavaksi palattuaan.
Tuloksena kuitenkin on OMA MINÄ, joka tietää, mitä haluaa, mitä ei halua, mikä tuntuu hyvältä ja mikä pääasia..Rakastaa itseään.
Kun ei ole muiden ohjailtavissa..kuin halutessaan niin elää jo massasta poikkeavasti, koska elää omaa elämäänsä.
*hymyilee*- MysNa
9 kertaa, oli niin mielenkiintoista ja antoisaa tekstiä! Kuten sinulla aina :)
Tuosta olen ihan samaa mieltä, että jokaisen tulisi tehdä tuollainen, usein hyvin vaikea ja yllätyksellinenkin, matka itseensä.
Voiko muuten edes löytää sitä syvintä minäänsä? Tiedätkö ilman sellaista karua matkaa mitä aidosti ja ihan oikeasti elämältäsi haluat ja mitä et?
Jos et itseäsi löydä, opi tuntemaan ja sitä kautta rakastamaan, et käsitykseni mukaan pysty aidosti ja pyytettömästi toistakaan rakastamaan!
Helposti muuten itsensä rakastaminen, myös koetaan itsekkyydeksi. Ja sitähä se tietyssä mielessä onkin... - meriv
MysNa kirjoitti:
9 kertaa, oli niin mielenkiintoista ja antoisaa tekstiä! Kuten sinulla aina :)
Tuosta olen ihan samaa mieltä, että jokaisen tulisi tehdä tuollainen, usein hyvin vaikea ja yllätyksellinenkin, matka itseensä.
Voiko muuten edes löytää sitä syvintä minäänsä? Tiedätkö ilman sellaista karua matkaa mitä aidosti ja ihan oikeasti elämältäsi haluat ja mitä et?
Jos et itseäsi löydä, opi tuntemaan ja sitä kautta rakastamaan, et käsitykseni mukaan pysty aidosti ja pyytettömästi toistakaan rakastamaan!
Helposti muuten itsensä rakastaminen, myös koetaan itsekkyydeksi. Ja sitähä se tietyssä mielessä onkin...se ei ole itsekkyyttä. Itsensä rakastaminen antaa mahdollisuuden olla epäitsekäs uhrautumatta.
Usein epäitsekäs ollaan vääristä syistä eli vain saadakseen jotakin itselleen..hyväksyntää, kiitosta..mitä milloinkin.
Olla epäitsekäs vain sen hetkisen asian vuoksi..se on vaikeaa.
Oman sen sisimmän minänsä löytäminen ei ole kivuton juttu.
Ihminen ei välttämätää pidä laisinkaan siitä tyypistä, joka siellä loppujen lopuksi luuraa.
Niinpä hyvin alkanut matka tyssää siihen, vaikka juuri siitä pitäisikin jatkaa suuremmalla uteliaisuudella.
Maailmaa ei voi muuttaa, toisia ihmisiä ei voi muuttaa..itsensä voi ja se taas saa muuttumaan tavan,jolla me itse maailman ja muut ihmiset koemme.
Itsensä hyväksyminen ja rakastaminen antaa kaikille muille mahdollisuuden rakastaa meitä..ja sen olemme ansainneet *hymyilee* - MysNa
meriv kirjoitti:
se ei ole itsekkyyttä. Itsensä rakastaminen antaa mahdollisuuden olla epäitsekäs uhrautumatta.
Usein epäitsekäs ollaan vääristä syistä eli vain saadakseen jotakin itselleen..hyväksyntää, kiitosta..mitä milloinkin.
Olla epäitsekäs vain sen hetkisen asian vuoksi..se on vaikeaa.
Oman sen sisimmän minänsä löytäminen ei ole kivuton juttu.
Ihminen ei välttämätää pidä laisinkaan siitä tyypistä, joka siellä loppujen lopuksi luuraa.
Niinpä hyvin alkanut matka tyssää siihen, vaikka juuri siitä pitäisikin jatkaa suuremmalla uteliaisuudella.
Maailmaa ei voi muuttaa, toisia ihmisiä ei voi muuttaa..itsensä voi ja se taas saa muuttumaan tavan,jolla me itse maailman ja muut ihmiset koemme.
Itsensä hyväksyminen ja rakastaminen antaa kaikille muille mahdollisuuden rakastaa meitä..ja sen olemme ansainneet *hymyilee*epäitsekkyys juuri onkin vain tuon jonkun tavoitteen takana! Sitäpä on myös usein vaikea erottaa, varsinkin jos ei tunne hyvin toista osapuolta.
Oman itsensä löytäminen on kuitenkin kaiken sen kivun ja vaivan väärtti. Sillä lopussa kiitos seisoo - tässäkin asiassa :)
Ei voi muuttaa ei, ja senkin ymmärtäminen ja hyväksyminen on iso ja vaikea juttu.
Tähän en malta, taas kerran, ollan lainaamatta lempilausettani:
Tarvitsen tyyneyttä hyväksyä asiat
joita en voi muuttaa,
rohkeutta muuttaa mitkä voin
ja viisautta erottaa nämä toisistaan!
Pitäiskö tehdä tästä oikeen valtava huoneentaulu? - meriv
MysNa kirjoitti:
epäitsekkyys juuri onkin vain tuon jonkun tavoitteen takana! Sitäpä on myös usein vaikea erottaa, varsinkin jos ei tunne hyvin toista osapuolta.
Oman itsensä löytäminen on kuitenkin kaiken sen kivun ja vaivan väärtti. Sillä lopussa kiitos seisoo - tässäkin asiassa :)
Ei voi muuttaa ei, ja senkin ymmärtäminen ja hyväksyminen on iso ja vaikea juttu.
Tähän en malta, taas kerran, ollan lainaamatta lempilausettani:
Tarvitsen tyyneyttä hyväksyä asiat
joita en voi muuttaa,
rohkeutta muuttaa mitkä voin
ja viisautta erottaa nämä toisistaan!
Pitäiskö tehdä tästä oikeen valtava huoneentaulu?huoneentaulua..sisäistät vain.
Elämä on mukava paikka elää itsensä kanssa, kunhan muistaa, että vasta sitten on korvaamaton, kun työntää sormensa veteen ja ottaessaan sen sieltä pois veteen jää reikä..ja sittenkin löytyy joku, jonka sormi sopii siihen reikään.
Hedelmällisintä on muuttaa omaa tapaansa suhtautua asioihin.
Suurin osa kohtaamistamme tapahtumista on loppujen lopuksi melko pieniä mittasuhteiltaan..me vain itse suurennamme ne käsittämättömiin mittasuhteisiin.
Mikäli joku asia ei onnistu tai ole mieleisemme..niin..so what..
Ei ehkä onnistu nyt, mutta jos asia tarpeeksi tärkeä minulle..onnistuu kyllä ennemmin tai myöhemmin.
Aamuisin herätessäni olen onnellinen edessäni olevasta täydellisen käyttämättömästä päivästä.
Jokaisessa päivässä omat vaikeutensa, mutta ei mitään mistä en selviäisi..sen lupaan itselleni heti aamusta.
Kohdalleni sattuvista ja sattuneista vaikeuksista huolimatta minusta tämä on hauska paikka tämä elämä.
Sen mukaan eletään, mitä edessä on ja niillä resusseilla joita on käytettävissä. - MysNa
meriv kirjoitti:
huoneentaulua..sisäistät vain.
Elämä on mukava paikka elää itsensä kanssa, kunhan muistaa, että vasta sitten on korvaamaton, kun työntää sormensa veteen ja ottaessaan sen sieltä pois veteen jää reikä..ja sittenkin löytyy joku, jonka sormi sopii siihen reikään.
Hedelmällisintä on muuttaa omaa tapaansa suhtautua asioihin.
Suurin osa kohtaamistamme tapahtumista on loppujen lopuksi melko pieniä mittasuhteiltaan..me vain itse suurennamme ne käsittämättömiin mittasuhteisiin.
Mikäli joku asia ei onnistu tai ole mieleisemme..niin..so what..
Ei ehkä onnistu nyt, mutta jos asia tarpeeksi tärkeä minulle..onnistuu kyllä ennemmin tai myöhemmin.
Aamuisin herätessäni olen onnellinen edessäni olevasta täydellisen käyttämättömästä päivästä.
Jokaisessa päivässä omat vaikeutensa, mutta ei mitään mistä en selviäisi..sen lupaan itselleni heti aamusta.
Kohdalleni sattuvista ja sattuneista vaikeuksista huolimatta minusta tämä on hauska paikka tämä elämä.
Sen mukaan eletään, mitä edessä on ja niillä resusseilla joita on käytettävissä.ja vähän enemmänkin yritän tuon mielessäni pitää ja ko. asiat toisistaan erottaa.
Eihän kukaan meistä ole eikä tule korvaamaton olemaan. Ei myöskään täydellinen tai kaiken oppinut. Sehän olisi jo tylsääkin, jos ei voisi joka päivä jotain uutta oppia.
Kiitos, paljon annoit ajateltavaa!
- jpntar
itsensä kanssa on tärkeä asia matkalla. Kun/ Jos tietää itse, mitä haluaa ja, mitä tarvitsee riittää se evääksi pitkälle..Loppujen lopuksi on hyvin tärkeää ettei tarvitse koko ajan vilkuilla sivulle, kun tietää ITSE, mitä on. Me jokainen olemme erilaisia, ja niin pitää ollakin. Joku on hiljainen ja ujo, kun taas toinen on esillä jatkuvasti. Kaikki me täydennämme kuitenkin toisiamme, ja meitä kaikkia tarvitaan.
- MysNa
sanottu!
Kuten ketjussa ylläkin on kirjoiteltu, itsenä tunteminen ja hyväksyminen on tärkeä juttu tällä elomme taipaleella.
Erilaisuus on rikkaus ja sen hyväksyminen antaa paljon.
- tuffe
tuputtaa niitä omia malleja :( Kun ihmiset kertoo ongelmistaan alan heti neuvomaan... "tee näin".. kun toinen oikeastaan vaan halusi hieman lohtua ja sympatiaa.
Sama koskee työ-elämää. Näen miten asiat hoituisivat nopeasti, ja sitten kaikkien muidenkin pitäis omaksua se mun tapani. Liittyisköhän tuo jotenkin tähtimerkkiini - tehokas, järjestelmällinen neitsyt. Ja muuten, tuo tähtimerkki ja luonne on kyllä niin pepanderista... miten se voi kuvata tehokkuutta, jos 43 vuotiaana edelleen on neitsyt? Täh?- meriv
neitsyys onkin sellainen vaikea juttu..se fyysinen neitsyys, kun on laakista loppu.
Minäpäs vilkaisin horoskooppiasi ja siellä sanottiin, että 14-16.02 sinulla oli älyllisesti mielenkiintoinen jakso.
Ei kylläkään mainittu mitä lajia se älykkyys oli.
Et sattunut huomaamaan mitään erityistä älypiikkiä??
Myöskin siellä mainitaan, että sisäinen sopusointusi alkaa tuntumaan muista ihmisistä puoleensavetävältä *hymyilee*
Että alas harkitsemaan jonotusnumeroiden jakamista.
Tuo neitsyys muuten..onneksi nykyään ei enää ole naisen ihmisyys kiinni pikkiriikkisestä kalvonriekaleesta.
Koskahan aletaan valmistamaan kestäviä ja pestäviä kalvoja..vaikka sianrakosta.
Aika kätevää.. - tuffe
meriv kirjoitti:
neitsyys onkin sellainen vaikea juttu..se fyysinen neitsyys, kun on laakista loppu.
Minäpäs vilkaisin horoskooppiasi ja siellä sanottiin, että 14-16.02 sinulla oli älyllisesti mielenkiintoinen jakso.
Myöskin siellä mainitaan, että sisäinen sopusointusi alkaa tuntumaan muista ihmisistä puoleensavetävältä *hymyilee*
Tuo neitsyys muuten..onneksi nykyään ei enää ole naisen ihmisyys kiinni pikkiriikkisestä kalvonriekaleesta.
Aika kätevää..*hih* vai on älykkyys vaivannut... :))) Vähän ihmettelin outoa oloa, ilmankos en tunnistanut ;))
Vai kestokalvoja :)))) Kuules, eikö tuo kalle jotain siihen tyyliin keksinyt?? Ne sukkikset...
Mulla mitään sopusointua... soppa tuolla soi liedellä, tais mennä nyt jollain puurot ja vellit sekaisin... Josta muuten tuli mieleen että fillaritiet alkaa olla polkemiskunnossa :))) Harjoittelen täällä sen täydellisen puuron keittämistä. Valkaisulla saan mannapuuronkin näyttämään lähes lumenvalkoiselta... :) - MysNa
mistäs tiedät ettei ne ihmiset oikeasti halunneet neuvojasi? Olethan fiksu ja filmaattinen - ihan siis nyt oikeasti tarkoitan!! dis is not ö zjouk :)
Tähtimerkistä tuli mieleen... mulla oli yks päivä ilo keskustella ihan oikeen astrologin kanssa :) Kerroin syntymäpäivän, tarkan kellonajan ja paikan.
Hähää, mä en ookaan pisteliäs skorpioni vaan joustava jousimies :DDDD (syntymäpäiväni ihan näiden kahden rajalla)
Paljon muutankin tosi mielenkiintoista kertoi luonteesta, menneestä(piti paljolti paikkansa) ja tulevasta, kun niitä karttoja katseli - se oli mielenkiintoista!! Pitäsköhän ryhtyä astrologiksi? kun toi hurttakin jatkuvasti makaa ja tuijottaa taivaalle - makaa ku allankan tekiä :DD
Haikarako sulle ne mukelot toi? Häh? - tuffe
MysNa kirjoitti:
mistäs tiedät ettei ne ihmiset oikeasti halunneet neuvojasi? Olethan fiksu ja filmaattinen - ihan siis nyt oikeasti tarkoitan!! dis is not ö zjouk :)
Tähtimerkistä tuli mieleen... mulla oli yks päivä ilo keskustella ihan oikeen astrologin kanssa :) Kerroin syntymäpäivän, tarkan kellonajan ja paikan.
Hähää, mä en ookaan pisteliäs skorpioni vaan joustava jousimies :DDDD (syntymäpäiväni ihan näiden kahden rajalla)
Paljon muutankin tosi mielenkiintoista kertoi luonteesta, menneestä(piti paljolti paikkansa) ja tulevasta, kun niitä karttoja katseli - se oli mielenkiintoista!! Pitäsköhän ryhtyä astrologiksi? kun toi hurttakin jatkuvasti makaa ja tuijottaa taivaalle - makaa ku allankan tekiä :DD
Haikarako sulle ne mukelot toi? Häh?Muuten oletkin enempi jousimies kuin skorppari... Hm, höh, mikset heti älynnyt kysyä multa ;))
Muksujen on pakko olla jeesuslapsia :)) ilmankos on aina ollut kumma tarve sitoa ne jeesusteipillä (lvi-, roudari-.. rakkaalla lapsella on monta nimeä)..
Ei maar, ne on hedelmöityshoidolla tehty (kuka muka miehiä tarvii :)))) Muistan koko ikäni, kun kuljin koiralenkillä vatsa pystyssä (olenkohan jo kertonut tätä?), tässä lähistöllä asuu lääkärinainen joka teki ne hoidot. Kävelin hänen talonsa ohi, hän oli pihalla joidenkin vieraiden kanssa, ja ajattelin että nyt hän voisi heille kehua "tuonkin naisen olen pannut paksuksi" :))) Hihitin hysteerisenä koko matkan kotiin... :)))) Ai kellä on kiero huumori?? - meriv
tuffe kirjoitti:
*hih* vai on älykkyys vaivannut... :))) Vähän ihmettelin outoa oloa, ilmankos en tunnistanut ;))
Vai kestokalvoja :)))) Kuules, eikö tuo kalle jotain siihen tyyliin keksinyt?? Ne sukkikset...
Mulla mitään sopusointua... soppa tuolla soi liedellä, tais mennä nyt jollain puurot ja vellit sekaisin... Josta muuten tuli mieleen että fillaritiet alkaa olla polkemiskunnossa :))) Harjoittelen täällä sen täydellisen puuron keittämistä. Valkaisulla saan mannapuuronkin näyttämään lähes lumenvalkoiselta... :)kannattaa käyttää kloritea..tosin en ole ihan varma sen terveysvaikutuksista.
Kannattaa varoa äkillisiä älykkyyden hyökkäyksiä. Tottumattomalle ne saattaa aiheuttaa ihan allergisia reaktioita.
Hiusten lähtö lienee näistä vaikutuksista se kiusallisin..järki ja hiuksethan ei kuulemma viihdy samassa päässä.
*miettii*
Sitäköhän varten sanotaan miesten järjen olevan jonkusen matkaa alempana..
Saattaa esiintyä myös äkillistä tarvetta ratkoa sanaristikoita..varsinkin aivan tämän hyökkäyksen alkuvaiheessa.
Tätä kiusallista oiretta tosin voi välttää, kun ei hanki lähietäisyydelle ainuttakaan ristikollista julkaisua.
Kiusallisena jotkut älykkyyspiikin kohteeksi joutuneet kokee myös taipumuksen aloittaa opiskelun ajattelemisen.
Tämä oire tosin tulee onneksi vasta siinä vaiheess, kun äo on saavuttamassa huipputasoaan.
Useimmilla meistä järjen hyökkäys on tässä vaiheessa onneksi jo tyrehtynyt tarvittavien invaasiota hyödyttävien..kuten aivosolujen..puutteeseen.
Oireita varmaan on useammankin laatuisia, mutta valitettavasti minulla ei ole niistä omakohtaista kokemusta, joten en, ainakaan tässä vaiheessa, kykene niistä kirjoittamaan.
En muuten kannata sukkisten käyttöä siihen tarkoitukseen..niissä varpaat kramppaa ilkeästi aktiivivaiheen aikana. - MysNa
meriv kirjoitti:
Aika kätevää..pettterille kuivumaan sukkien viereen - heko :)))
- MysNa
tuffe kirjoitti:
Muuten oletkin enempi jousimies kuin skorppari... Hm, höh, mikset heti älynnyt kysyä multa ;))
Muksujen on pakko olla jeesuslapsia :)) ilmankos on aina ollut kumma tarve sitoa ne jeesusteipillä (lvi-, roudari-.. rakkaalla lapsella on monta nimeä)..
Ei maar, ne on hedelmöityshoidolla tehty (kuka muka miehiä tarvii :)))) Muistan koko ikäni, kun kuljin koiralenkillä vatsa pystyssä (olenkohan jo kertonut tätä?), tässä lähistöllä asuu lääkärinainen joka teki ne hoidot. Kävelin hänen talonsa ohi, hän oli pihalla joidenkin vieraiden kanssa, ja ajattelin että nyt hän voisi heille kehua "tuonkin naisen olen pannut paksuksi" :))) Hihitin hysteerisenä koko matkan kotiin... :)))) Ai kellä on kiero huumori??ole sitä keltään aiemmin kyselly, ku mun mielestä on niin kiva olla lujatahtoinen ja intohimoinen, jästipää jyrä :DDDD
Mun suosikki on edelleen se ilmastointiteippi.
Korjaa kaiken ja on kauniin värinen??
En ainakaan mä ole tota aikasemmin lukenu.
Eihän se kiero huumori, ainakaan tässä tapauksessa haittaa, hyvä et sulla oli hauskaa. Nauroitko ihan ääneen?? :// - meriv
MysNa kirjoitti:
pettterille kuivumaan sukkien viereen - heko :)))
ulos pyykkinarulle.
*kikattaa*
Siinä voi seutujen miehet sitten kiertää katsomassa kenellä minkäkin kokoinen..
Naapurit katselee kateellisena kuinka usein naapurissa kalvot oikein on kuivumassa.
Ei enää kadehditakaan sen naapurin mersua.. - MysNa
meriv kirjoitti:
ulos pyykkinarulle.
*kikattaa*
Siinä voi seutujen miehet sitten kiertää katsomassa kenellä minkäkin kokoinen..
Naapurit katselee kateellisena kuinka usein naapurissa kalvot oikein on kuivumassa.
Ei enää kadehditakaan sen naapurin mersua..pitäs vaan keksiä keino, miten estettäs kateellisten näpistelyt naruilta :))
Sähköpaimen? Niinku lehmillä on! - tuffe
meriv kirjoitti:
kannattaa käyttää kloritea..tosin en ole ihan varma sen terveysvaikutuksista.
Kannattaa varoa äkillisiä älykkyyden hyökkäyksiä. Tottumattomalle ne saattaa aiheuttaa ihan allergisia reaktioita.
Hiusten lähtö lienee näistä vaikutuksista se kiusallisin..järki ja hiuksethan ei kuulemma viihdy samassa päässä.
*miettii*
Sitäköhän varten sanotaan miesten järjen olevan jonkusen matkaa alempana..
Saattaa esiintyä myös äkillistä tarvetta ratkoa sanaristikoita..varsinkin aivan tämän hyökkäyksen alkuvaiheessa.
Tätä kiusallista oiretta tosin voi välttää, kun ei hanki lähietäisyydelle ainuttakaan ristikollista julkaisua.
Kiusallisena jotkut älykkyyspiikin kohteeksi joutuneet kokee myös taipumuksen aloittaa opiskelun ajattelemisen.
Tämä oire tosin tulee onneksi vasta siinä vaiheess, kun äo on saavuttamassa huipputasoaan.
Useimmilla meistä järjen hyökkäys on tässä vaiheessa onneksi jo tyrehtynyt tarvittavien invaasiota hyödyttävien..kuten aivosolujen..puutteeseen.
Oireita varmaan on useammankin laatuisia, mutta valitettavasti minulla ei ole niistä omakohtaista kokemusta, joten en, ainakaan tässä vaiheessa, kykene niistä kirjoittamaan.
En muuten kannata sukkisten käyttöä siihen tarkoitukseen..niissä varpaat kramppaa ilkeästi aktiivivaiheen aikana.ollut ulkonäkö? Siltä puolen tämä puuro alkaa olla täydellinen :) Silitysraudalla vielä silittelin kokkareet huitsiin.
Joo, olen myös kuullut ettei järki ja hiukset viihdy samassa paikassa.. mutta missä alempaa heillä sitä sitten olis? Nenän alla? No Nuuskamuikkunen on kyllä aikas fiksu, mutta taitaa olla ainut.. rintakarvoissako?? Alempaa? Ai NYT mä tajusin... napanöyhtä.. Heillä on järki navassa..
Vai kramppia varpaissa :))) *nauraa kippurassa* - meriv
MysNa kirjoitti:
pitäs vaan keksiä keino, miten estettäs kateellisten näpistelyt naruilta :))
Sähköpaimen? Niinku lehmillä on!tietenkin..
voihan niihin asettaa tietokoneohjatut hälyttimet.
Jos kalvo väärässä osoitteessa näkyy tietsikan näytössä käyttäjän kuva sisäotoksena.
Saattaa sitten kuvassa vilahtaa jopa rikoskumppanikin..*naureskelee* pää punaisena testaamassa kestävyyttä.. - tuffe
MysNa kirjoitti:
ole sitä keltään aiemmin kyselly, ku mun mielestä on niin kiva olla lujatahtoinen ja intohimoinen, jästipää jyrä :DDDD
Mun suosikki on edelleen se ilmastointiteippi.
Korjaa kaiken ja on kauniin värinen??
En ainakaan mä ole tota aikasemmin lukenu.
Eihän se kiero huumori, ainakaan tässä tapauksessa haittaa, hyvä et sulla oli hauskaa. Nauroitko ihan ääneen?? ://Jästipää Jyrä... onko sulla peili hukassa :)))
Se ilmastointiteippi on juuri se sama. Kaunis tosiaan, helppo repäistä ja kestävä. Ja monikäyttöinen. Kerran törmäsin jopa nettisivuihin jotka oli omistettu vain sille teipille... Hiivatti kun en enää löydä niitä sivuja :/
En ihan ääneen nauranut, mutta hekottelin... :)) - MysNa
meriv kirjoitti:
tietenkin..
voihan niihin asettaa tietokoneohjatut hälyttimet.
Jos kalvo väärässä osoitteessa näkyy tietsikan näytössä käyttäjän kuva sisäotoksena.
Saattaa sitten kuvassa vilahtaa jopa rikoskumppanikin..*naureskelee* pää punaisena testaamassa kestävyyttä..pitäs vaan muistaa ottaa pois ennen paikalleenasennusta, siis ku ite käyttää.
Tai voishan sillä samalla kerätä tietoa itse tapahtumasta - myöhempää analyysiä varten. Kertos samalla koska olis aika vaihtaa uuteen. Kalvoon tarkoitan.
Ja muutenkin vois kelailla tapahtumaa näyttöruudulla ees taas, uusia ideoita keksien.
Ei hassumpaa... :DDD - MysNa
tuffe kirjoitti:
Jästipää Jyrä... onko sulla peili hukassa :)))
Se ilmastointiteippi on juuri se sama. Kaunis tosiaan, helppo repäistä ja kestävä. Ja monikäyttöinen. Kerran törmäsin jopa nettisivuihin jotka oli omistettu vain sille teipille... Hiivatti kun en enää löydä niitä sivuja :/
En ihan ääneen nauranut, mutta hekottelin... :))ja siksi peili onki tuhannen p....n päreinä (on toiki sanonta - pitäs kysyä meriveeltä mitä se tarkoittaa?? On auttanu mua ennenki selvittämään sanontojen saloja) kun itseäni niin ahkerasti siitä tutkiskelin.
Sul on kyllä aika kova hekotuskin ;))) mut en usko että naapurusto siitä oli kummissaan - tottuneet jo sinuun! :DDDD - tuffe
MysNa kirjoitti:
ja siksi peili onki tuhannen p....n päreinä (on toiki sanonta - pitäs kysyä meriveeltä mitä se tarkoittaa?? On auttanu mua ennenki selvittämään sanontojen saloja) kun itseäni niin ahkerasti siitä tutkiskelin.
Sul on kyllä aika kova hekotuskin ;))) mut en usko että naapurusto siitä oli kummissaan - tottuneet jo sinuun! :DDDDon tuossa sanontojen selittämisessä yliveto :))) Se helpottaa elämää nyt kun lapset alkaa osata kysellä vaikeampi juttuja, sanon heille että katon netistä... ja kysyn meriltä :)))
Nyt selvis... yhdet naapurit (vanhempi pariskunta) sanoi kun muutettiin, että älkää vaan menkö metsään, siellä on susia. Mutta en ole koskaan nähnyt.. edes Fiatia ;)) Muakohan ne pakenee... :)) - MysNa
tuffe kirjoitti:
on tuossa sanontojen selittämisessä yliveto :))) Se helpottaa elämää nyt kun lapset alkaa osata kysellä vaikeampi juttuja, sanon heille että katon netistä... ja kysyn meriltä :)))
Nyt selvis... yhdet naapurit (vanhempi pariskunta) sanoi kun muutettiin, että älkää vaan menkö metsään, siellä on susia. Mutta en ole koskaan nähnyt.. edes Fiatia ;)) Muakohan ne pakenee... :))Pitää vaan vähän lyhennellä niitä selitelmiä, jotta muksut jaksaa kuunneella - niille, kun se voi kestää max 20 sek.....
Ai jaa, entäs näitkö yhtään Toyotaa? :DDDDDDD
- savon seppä
jo tuo alkulause kertoo kaiken olennaisen tavoitteesta ja toiminta tavasta. " jokainen taaplaa tyylillään ja kaikki pääsevät perille". Elämä on helppo ymmärtää matkan tekona ja omaan toimintaani kyllä kuuluu huolehtia osaltaan, että kaikki pääsisivät perille. Työ elämässä taas rooliini kuuluu aika paljon neuvontaa ja opastusta ja siinä saa sitten oppia itsekkin.
Massa vie helposti mukanaan, siksi kai kaikille on annettu omat aivot joilla ajatella ja tarkastella asioita...:))- MysNa
lähestyvä kevätkö sinut herätti? :)
Hieno ajatus, että huolehtii kaikki perille... mutta aika raskas tie itselleen, jos pitää ottaa vastuu kovin monen perille pääsystä.
Näinpä, itse voi sitten valita käyttääkö näitä kapistuksia vai ei :) - savon seppä
MysNa kirjoitti:
lähestyvä kevätkö sinut herätti? :)
Hieno ajatus, että huolehtii kaikki perille... mutta aika raskas tie itselleen, jos pitää ottaa vastuu kovin monen perille pääsystä.
Näinpä, itse voi sitten valita käyttääkö näitä kapistuksia vai ei :)on kantaa sitä, että jättää tekemättä kuin että tekisi. Tehdessä saa aina sen positiivisen energian....:)))
..hitsin 'kliseinen' kommentti; "elä ja anna elää". Ei ole tarvetta eikä taitoakaan mennä
muita neuvomaan. Pyrkiä olemaan oma itsensä, elämään niin että tasapaino säilyy. (Ei vissiin
eka kerta kun tasapaino mainitaan :))
Tästä mulla tuli kyllä ekana mieleen Zen Cafe'n biisi "Aamuisin". Sen sanat huvitti mua heti kun kuulin ne eka kerran;
"Osta asunto, hoida koiraa... pidä pihaa vaimon kanssa.. hanki lapset, jos on saumaa yks' tai kaks', mut hankkikaa ne... tutustu naapureihin, vietä niiden kanssa joskus aikaa...
Laita riippukeinu kiinni keväällä, pidä jemmarahaa pankkitilillä..
Viiltävä tuuli käy aamuisin, kiiltäviin porttiin
ja koivuihin.. jne :))- MysNa
klisee, mutta siinäpä on saatu lyhyyseen ( eiku, lyhyeen, lyhyeeseen... mites toi ny oikeen olis oikeen...) lauseeseen harvinaisen paljon asiaa!!
Kuules, kuten aikasemminkin tuolla sanoin, sinä olet fiksu likka ja monia viisaita juttuja meille täälläkin ajateltavaksi antanut!!
Juuuh, tuo biisi kyllä herättää aina hymyn :)) sinä piti vielä ainaki pestä hampaat.... aamuisin :DDD
- jpntar
olla lisäämättä.. Kun ihmisillä on nykyään toimintatapana niin kauhea kiire..että onko edes tärkeää tehdä asioita kiireesti ja paljon! Eikö paljon tärkeämpää ole tehdä oikeaan aikaan, oikeassa paikassa oikeita asioita...hmm..tuli vain mieleen..:)
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2221510- 961306
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle191238Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61177Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9968Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86930Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66905- 32880
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43861Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii58822