http://www.saaremaavalss.ee/index.html
Tapsaa, Katria, Kuoppamäkeä ...
Saarenmaan valssifestivaalit !
5
360
Vastaukset
- K.V.V.E
E.V.V.K
- Pike
Tapsalla riittää keikkoja Suomen ulkopuolellakin.
Justiinax ,aivan valloittavn mahtava Tapsan uusin cd 40 unohtumatonta. Pike kirjoitti:
Tapsalla riittää keikkoja Suomen ulkopuolellakin.
Justiinax ,aivan valloittavn mahtava Tapsan uusin cd 40 unohtumatonta.Jeps! Upea homma tuo , että Tapsa esiintyy tänävuonnakin tuolla Saarenmaalla :)
Kyllä Virolaiset myös ymmärtää hyvän päälle näemmä !
Aijaa ! En ole vielä ostanut tuota uutta kokoelmalevyä, mutta täytyykin käydä ostamassa se tässä nyt hetimiten :) Varmasti siinä on upeita biisejä.- Saapas
Justiinax kirjoitti:
Jeps! Upea homma tuo , että Tapsa esiintyy tänävuonnakin tuolla Saarenmaalla :)
Kyllä Virolaiset myös ymmärtää hyvän päälle näemmä !
Aijaa ! En ole vielä ostanut tuota uutta kokoelmalevyä, mutta täytyykin käydä ostamassa se tässä nyt hetimiten :) Varmasti siinä on upeita biisejä.Kuullut oon tuon Tapsan kootut. Ihan kivan tuntuista kuultavaa. Näin sairaslomalla olessa on ehtinyt jos mitä!
- Amppari
Saapas kirjoitti:
Kuullut oon tuon Tapsan kootut. Ihan kivan tuntuista kuultavaa. Näin sairaslomalla olessa on ehtinyt jos mitä!
Joo, hyviä biisejä sillä levyllä. Saappaalle pikaista paranemista ! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998616Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682951- 141321
- 761018
- 66974
- 25936
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61923- 55913
- 64862
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73844