SNAGE -The Hurriganes tribute- sivut http://www.snage.net. Tutustukaa ja kommentoikaa. Kiitos.
SNAGE
snage
233202
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
Vastaukset 23
Vanhimmat
Kaikki mikä ei ole kiellettyä on kait sallittua.
Kait tää kuitenkin on enemmän ”hauskaa” vitsiä kuin totista totta…… onhan?
Eilen kirjoitin tähän aivan asiallisen vastineen ja se on nyt poistettu ja pari muutakin.
Melko huonoa mainosta tolle snagelle. Näyttäisi olevan poikien omaa mainoskikkailua.
Minäkin kirjoitin eilen, kun satun muistamaan, että tuo Mikk0 ei enää tänne kirjoita (kitaristi), eli se on joku muu hänen nimellään. Kyselin eilen kokemuksia, mutta viestini poistettiin myös.
Oletko Sharon nähnyt bändiä livenä? Ovat lauantaina keikalle Tikkurilassa ainakin kotisivujen mukaan (www.snage.net).
Mitä mainosta se olisi poistella omia viestejään?
Joops, moi vaan. Mikko ei tosiaan tälle foorumille kirjoita omalla nimimerkillään, vaan joku kusipää feikkaa. Ainoa mainoskikkailu tässä oli toi eka viesti, joka oli mun kirjoittama.
Kyllä me ihan tosissaan vedetään, todennäköisemmin enempi tosissaan kuin moni, mä en ainakaan kovempaa fania tunne kuin Mikko L. (kitara). Kunnioitetaan kaikki Ganesin duunia suomalaisen rokkänrollin pioneereina. Mun eka ikinä ostama levy oli R&R ANL. Tulkaa keikoille tsekkaamaan kuinka lähtee...ja kyllä lähtee!
Tuukka / snage
ps. Jos joku peelo ryhtyy kirjoittamaan mun nimellä, vaarana on ihan perinteinen turpaanveto, jos kiinni jää. Muuten näille nurkantakaa nimimerkkipelleille en sano mitään.
Te ette täältä saa kiinni yhtään ketään. Rekisteröikää nimimerkkinne, jos uskallatte.
Mä en käsitä miks mun pitäis rekisteröityä. Tulkaa nykäsee hihasta keikalla, kyllä mulla on aikaa jutella sana tai kaks ihan kenen kanssa vaan.
Kaikessa ystävyydessä ja rokänrollin henkeen, omana itsenäni ilman nimimerkkejä yhä,
Tuukka / snage
Nyt Tuukka tulee sulle turpaan ku kohdataan ,ku uhoot täällä..
buhahahahaa.
Ainakin kun noita kuvia ja kuvauspaikkoja yms. katsoo niin uskomattoman paljon nää on nähneet vaivaa.
”Alkujärkytyksen jälkeen” on todettava ja uskottava että kyllä nää ainakin hyvällä tätä tekee.
Kait toi on kunnioitusta tai ainakin fiilistelyä Ganesille. Toivottovasti musa juttukin toimii.
Olisi ihan jees jos noilla sivuilla olisi pätkiä biiseistäkin.
Siellä keikat-sivuilla lukee, että voit tilata demon sähköpostilla. Kokeile. Taitaa olla vähän laitonta pistää musaa nettiin ilman asianmukaisia lupia. Vaikka niin paljon tehdäänkin. Ryöstöä.
Eli, Hurriganes-parodia siinä missä Rutles oli Beatles-parodia. Neil Innes teki Rutlesille hyvivä "beatles"-biisejä. Snagekin voisi tehdä pseudoganesia. Se olisi haastavampaa kuin pelkkä 1:1 kopiointi.
Olen nähnyt ja kuullut. Kaikille ganesfaneille takuuvarmasti uppoaa. Kavereista persoonina voi sitten taas olla montaa eri mieltä mutta siitä viis, kunhan musa kulkee.
Se siitä, sivut on Snagella surkeat (valitettavasti).
Makeita kuvia! Pikkusen rimaa hipoen menee... Että onko naurettavia vai ei. Mutta kun kuulemma soitto kulkee hyvin, niin on ne varmaan tosissaan asiansa kanssa. Missä livekuvat????? Pitää varmaan suunnistaa katsomaan jonnekin keikalle.
Tämä snage ajaa hyvää asiaa kuten kaikki hurriganesta soittavat coverbändit.
SNAGE
LA 25.3.
keikalla
Bar Mendocino
Eerikinkatu 28
Hyvä, että voi panostaa johonkin sivuihin. Hyvä kuitenkin, kun Rokki soi.
Kyllä joo hienot sivut mutta pikkaisen voisi se kitaristi omilla sivuillaan olla nöyrempää. Ihmeellistä narsistelua ja itsensä kohottamista satoihin metreihin. Ei toimi edes vitsinä tommonen itsensä ylistäminen. Päinvastoin vie uskottavuutta koko bändiltä.
oliko kukaan katsomassa Bar Mendocinossa? Oli kuulemma tsekkaamisen arvoinen.
Piti oikein käydä katsomassa noita sivuja, mitä häh täh huh hih oikein meinaat?
Katsastin tämänkin viritelmän. Ei toimi niin ei!
On yhden käden sormilla laskettavissa tämän maan hyvät coverbändit ja tämä ei ole todellakaan hyvä. Korkeintaan paska.
Aivan mainio keikka. Sopivan ahdas mesta, paitsi ehjä soittajille! Oltiinkohan me samassa paikassa? Ton huijatun kanssa. Oliko sulle huijattu, että siellä soitetaan jotain muuta kuin Hurriganesia? Eihän kukaan tietenkään ole Hurriganes tai sinne päinkään, mutta SNAGE kyllä ylsi hyvään arvosanaan.
häppäx foor.. se on remuu
buaaaaah,buaaah,buaaaah