SNAGE

snage

23

3085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täh...

      Kaikki mikä ei ole kiellettyä on kait sallittua.
      Kait tää kuitenkin on enemmän ”hauskaa” vitsiä kuin totista totta…… onhan?

    • sharon

      Eilen kirjoitin tähän aivan asiallisen vastineen ja se on nyt poistettu ja pari muutakin.
      Melko huonoa mainosta tolle snagelle. Näyttäisi olevan poikien omaa mainoskikkailua.

      • oowee

        Minäkin kirjoitin eilen, kun satun muistamaan, että tuo Mikk0 ei enää tänne kirjoita (kitaristi), eli se on joku muu hänen nimellään. Kyselin eilen kokemuksia, mutta viestini poistettiin myös.

        Oletko Sharon nähnyt bändiä livenä? Ovat lauantaina keikalle Tikkurilassa ainakin kotisivujen mukaan (www.snage.net).

        Mitä mainosta se olisi poistella omia viestejään?


      • snage

        Joops, moi vaan. Mikko ei tosiaan tälle foorumille kirjoita omalla nimimerkillään, vaan joku kusipää feikkaa. Ainoa mainoskikkailu tässä oli toi eka viesti, joka oli mun kirjoittama.

        Kyllä me ihan tosissaan vedetään, todennäköisemmin enempi tosissaan kuin moni, mä en ainakaan kovempaa fania tunne kuin Mikko L. (kitara). Kunnioitetaan kaikki Ganesin duunia suomalaisen rokkänrollin pioneereina. Mun eka ikinä ostama levy oli R&R ANL. Tulkaa keikoille tsekkaamaan kuinka lähtee...ja kyllä lähtee!

        Tuukka / snage

        ps. Jos joku peelo ryhtyy kirjoittamaan mun nimellä, vaarana on ihan perinteinen turpaanveto, jos kiinni jää. Muuten näille nurkantakaa nimimerkkipelleille en sano mitään.


      • Bandito Fajitas
        snage kirjoitti:

        Joops, moi vaan. Mikko ei tosiaan tälle foorumille kirjoita omalla nimimerkillään, vaan joku kusipää feikkaa. Ainoa mainoskikkailu tässä oli toi eka viesti, joka oli mun kirjoittama.

        Kyllä me ihan tosissaan vedetään, todennäköisemmin enempi tosissaan kuin moni, mä en ainakaan kovempaa fania tunne kuin Mikko L. (kitara). Kunnioitetaan kaikki Ganesin duunia suomalaisen rokkänrollin pioneereina. Mun eka ikinä ostama levy oli R&R ANL. Tulkaa keikoille tsekkaamaan kuinka lähtee...ja kyllä lähtee!

        Tuukka / snage

        ps. Jos joku peelo ryhtyy kirjoittamaan mun nimellä, vaarana on ihan perinteinen turpaanveto, jos kiinni jää. Muuten näille nurkantakaa nimimerkkipelleille en sano mitään.

        Te ette täältä saa kiinni yhtään ketään. Rekisteröikää nimimerkkinne, jos uskallatte.


      • snage
        Bandito Fajitas kirjoitti:

        Te ette täältä saa kiinni yhtään ketään. Rekisteröikää nimimerkkinne, jos uskallatte.

        Mä en käsitä miks mun pitäis rekisteröityä. Tulkaa nykäsee hihasta keikalla, kyllä mulla on aikaa jutella sana tai kaks ihan kenen kanssa vaan.

        Kaikessa ystävyydessä ja rokänrollin henkeen, omana itsenäni ilman nimimerkkejä yhä,

        Tuukka / snage


      • Jarski
        snage kirjoitti:

        Joops, moi vaan. Mikko ei tosiaan tälle foorumille kirjoita omalla nimimerkillään, vaan joku kusipää feikkaa. Ainoa mainoskikkailu tässä oli toi eka viesti, joka oli mun kirjoittama.

        Kyllä me ihan tosissaan vedetään, todennäköisemmin enempi tosissaan kuin moni, mä en ainakaan kovempaa fania tunne kuin Mikko L. (kitara). Kunnioitetaan kaikki Ganesin duunia suomalaisen rokkänrollin pioneereina. Mun eka ikinä ostama levy oli R&R ANL. Tulkaa keikoille tsekkaamaan kuinka lähtee...ja kyllä lähtee!

        Tuukka / snage

        ps. Jos joku peelo ryhtyy kirjoittamaan mun nimellä, vaarana on ihan perinteinen turpaanveto, jos kiinni jää. Muuten näille nurkantakaa nimimerkkipelleille en sano mitään.

        Nyt Tuukka tulee sulle turpaan ku kohdataan ,ku uhoot täällä..


      • joo
        Jarski kirjoitti:

        Nyt Tuukka tulee sulle turpaan ku kohdataan ,ku uhoot täällä..

        buhahahahaa.


    • täh...

      Ainakin kun noita kuvia ja kuvauspaikkoja yms. katsoo niin uskomattoman paljon nää on nähneet vaivaa.
      ”Alkujärkytyksen jälkeen” on todettava ja uskottava että kyllä nää ainakin hyvällä tätä tekee.

      Kait toi on kunnioitusta tai ainakin fiilistelyä Ganesille. Toivottovasti musa juttukin toimii.

      Olisi ihan jees jos noilla sivuilla olisi pätkiä biiseistäkin.

      • oowee

        Siellä keikat-sivuilla lukee, että voit tilata demon sähköpostilla. Kokeile. Taitaa olla vähän laitonta pistää musaa nettiin ilman asianmukaisia lupia. Vaikka niin paljon tehdäänkin. Ryöstöä.


      • Bandito Fajitas

        Eli, Hurriganes-parodia siinä missä Rutles oli Beatles-parodia. Neil Innes teki Rutlesille hyvivä "beatles"-biisejä. Snagekin voisi tehdä pseudoganesia. Se olisi haastavampaa kuin pelkkä 1:1 kopiointi.


    • status quo

      Olen nähnyt ja kuullut. Kaikille ganesfaneille takuuvarmasti uppoaa. Kavereista persoonina voi sitten taas olla montaa eri mieltä mutta siitä viis, kunhan musa kulkee.

    • Åke

      Se siitä, sivut on Snagella surkeat (valitettavasti).

      • groupie

        Makeita kuvia! Pikkusen rimaa hipoen menee... Että onko naurettavia vai ei. Mutta kun kuulemma soitto kulkee hyvin, niin on ne varmaan tosissaan asiansa kanssa. Missä livekuvat????? Pitää varmaan suunnistaa katsomaan jonnekin keikalle.


    • ganes4ever

      Tämä snage ajaa hyvää asiaa kuten kaikki hurriganesta soittavat coverbändit.

    • at Bar Mendocino

      SNAGE
      LA 25.3.
      keikalla
      Bar Mendocino
      Eerikinkatu 28

      • ei turhaa

        Hyvä, että voi panostaa johonkin sivuihin. Hyvä kuitenkin, kun Rokki soi.


    • epe

      Kyllä joo hienot sivut mutta pikkaisen voisi se kitaristi omilla sivuillaan olla nöyrempää. Ihmeellistä narsistelua ja itsensä kohottamista satoihin metreihin. Ei toimi edes vitsinä tommonen itsensä ylistäminen. Päinvastoin vie uskottavuutta koko bändiltä.

      • oowee

        oliko kukaan katsomassa Bar Mendocinossa? Oli kuulemma tsekkaamisen arvoinen.
        Piti oikein käydä katsomassa noita sivuja, mitä häh täh huh hih oikein meinaat?


      • huijatuksi tullut
        oowee kirjoitti:

        oliko kukaan katsomassa Bar Mendocinossa? Oli kuulemma tsekkaamisen arvoinen.
        Piti oikein käydä katsomassa noita sivuja, mitä häh täh huh hih oikein meinaat?

        Katsastin tämänkin viritelmän. Ei toimi niin ei!
        On yhden käden sormilla laskettavissa tämän maan hyvät coverbändit ja tämä ei ole todellakaan hyvä. Korkeintaan paska.


      • J.V.
        huijatuksi tullut kirjoitti:

        Katsastin tämänkin viritelmän. Ei toimi niin ei!
        On yhden käden sormilla laskettavissa tämän maan hyvät coverbändit ja tämä ei ole todellakaan hyvä. Korkeintaan paska.

        Aivan mainio keikka. Sopivan ahdas mesta, paitsi ehjä soittajille! Oltiinkohan me samassa paikassa? Ton huijatun kanssa. Oliko sulle huijattu, että siellä soitetaan jotain muuta kuin Hurriganesia? Eihän kukaan tietenkään ole Hurriganes tai sinne päinkään, mutta SNAGE kyllä ylsi hyvään arvosanaan.


    • eka toka ja kolkku ja nelkku

      häppäx foor.. se on remuu

    • happaneva pieru

      buaaaaah,buaaah,buaaaah

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe