Vitun huoranpenikat!!!! onnistuuko teiltä mikään? Maanpetturi paskiaiset!!! Kyllä koko pohjola nauraa meille! Pysykää siellä torinossa mulkut!!
Burn in hell team finland!!!!
6
349
Vastaukset
Tuu tänne huutelee ni lähet nahkurin orsille, julli.
Taidat olla vähän idiootti?- mörkö
Osoitetta pöytään persläpi!!!!
mörkö kirjoitti:
Osoitetta pöytään persläpi!!!!
Niuvan mielisairaala.
Minun osoite, Savonlinna.
Jos turpiin kerjäät ni tule hakemaan, kukkakeppi. Tollaisia räkänokkia viskellään Savossa järveen tusina minuutissa.- mörkö
SavoRULES kirjoitti:
Niuvan mielisairaala.
Minun osoite, Savonlinna.
Jos turpiin kerjäät ni tule hakemaan, kukkakeppi. Tollaisia räkänokkia viskellään Savossa järveen tusina minuutissa.Mene imemää äpärä leijonien mulkkua kun ne persenaamat saapuvat illalla suomeen! Saat arvoistasi maanpetturi seuraa!!!!!!!
mörkö kirjoitti:
Mene imemää äpärä leijonien mulkkua kun ne persenaamat saapuvat illalla suomeen! Saat arvoistasi maanpetturi seuraa!!!!!!!
Isäsi olisi pitänyt roiskia sinut kaakeleille.
Savoon jos tulet niin minä roiskin sinua turpaan.
- elämä on........
homoilta vaan munat pölökylle ja kirveelä pokki..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381