Mauri Pekkarinen sanoit että kehitämme strategiaa jolla biopolttoaine tulisi kannattavaksi käyttää markkinoilla ja tuotanto voisi olla kokonaan tai osittain verovapaata.
Hienoa!!!!
Herra ministeri annan ääneni sinulle ja koko perheeni myös jos ratkaiset samalla tavalla suomalaisten työttömyyden. Minun mielipiteeni keskisuomalaisena naapurinanne on että työttömyyteni on tahdon asia.
Keksikää keino että työttömät olisivat kannattavia markkinoille ja voisi ajatella että työttömien työ olisi kokonaan verovapaata suomessa.
Terv. Keskisuomalainen työtön (joskus pätkätöitä ja kokoajan kovaa yritystä)
Arvoisa Mauri Pekkarinen
Kiitos ajatuksestasi.
3
172
Vastaukset
- mutta miten on
tekojen kanssa? Ettei vaan menis ammattijahkailun puolelle mitä Fortumiin tulee
- vesittää tämänkin
Kun ei sovi Heidän suunitelmiinsa.
Kansa saa ostaa kallista öljyä, että optiot ja osinko pyörii. työttömien kannalta paras ratkaisu olisi koko systeemin vaihto. Siihen Maurikin voisi vaikuttaa äänestämällä seuraavissa eduskuntavaaleissa vaikkapa SKP:tä!!!
vom
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621208- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574