Onko kellään tullut seuraavanlaista tilannetta kohdalle. Sukulaiset ja tuttavat alkaneet vinoilemaan seurustelemattomuudelle tyyliin "oli se tosi rohkea teko siltä Siltsulta kun uskalsi vihdoin puhua suunsa puhtaaksi vai mitä"
No voi ..tana tämä se vielä puuttui, ihan kuin ei ujoudessa olisi tarpeeksi kestämistä. Tosiasiahan on,että ujouttahan ei myöskään saa missään nimessä myöntää.Itse olen huomannut naisten pitävän aikuisen miehen ujoutta lievänä henkisenä kehityshäiriönä ja kohtelu on sen mukaista...
ujot miehet ei ole homoja
10
2156
Vastaukset
- sukulaisilta
kuultua: silloin ku mäki olin ** niin olin varmaan vielä avuttomampi ku sä... ei ollu sulhasta jne jne... voi **** ku ottaa aivoon. En oo sitte pahemmin pyöriny tämän rouvan näköpiirissä sittemmin... saa miettiä hiukan sanojaan.
- m24_
Jopa vanhemmat epäilevät että olen hintti, ovat ainakin vihjailet jotain siihen suuntaan. Onneksi olen jo tottunut olla välittämättä muiden mielipiteistä, riippumatta siitä onko kyseessä joku tuntematon, tuttu tai sukulainen.
- pehmo muttei homo
Joo on se perkele kun oon joutunut omalle äitillekin vakuuttamaan etten ole homo. Kaikki eivät saa naisia yhtä helposti, tätä ei vanhemmat ja sukulaiset oikein tajua.
- hhhhhhhh
Mitä helvettiä sekin niille sukulaisille kuuluu jos ei ole kumppania? Ärsyttää!
- Homot, liikettä nivusiin
Ja lisäksenä vielä, että eikä se ole mitenkään väärin jos ujot ovat homoja. Homous on ihan tervettä ja suotavaa nykyaikana. Ei se väärin ole, että pistäkäähän pojat ne käyttämättömät perseenne liikenteeseen ja baariin poikia iskeen :)
Onnea matkaan...- mietivähän
Kyse oli siitä, että olemme heteroita, mutta naisten saanti on vaikeaa joten useimpia luullaan hinteiksi sen takia. Tavalaan pitäisi iskeä joku, ihan mikä tahansa, ja todistaa toisin..
mietivähän kirjoitti:
Kyse oli siitä, että olemme heteroita, mutta naisten saanti on vaikeaa joten useimpia luullaan hinteiksi sen takia. Tavalaan pitäisi iskeä joku, ihan mikä tahansa, ja todistaa toisin..
...et tajunnut. Eihän se ujous sulje homoseksuaalisuuden mahdollisuutta pois. Ensinnäkin, vielä vaikeampaa on varmaankin jos on ujo/homo kuin ujo/hetero. Todennälöisempää on, että nainen tulee iskemään miestä kuin että toinen mies tulisi iskemään (ellei tule rohkeasti kaapista ulos ja sehän ei taida ujolta onnistua).
Toiseksi: suvaitsevuutta! Onhan homoilla yhtä lailla oikeus olla olemassa kuin muillakin. Ärsyttää varmaan, jos sinua luullaan homoksi, mutta eihän se homojen syytä ole. Aistittavissa vähän homofobiaa, sehän on monesti merkki oman seksuaalisuuden kieltämisestä... tosin useammin massan mukana seuraamista. Omilla aivoillakin saa ajatella, eikä kenellekään tarvitse mitään todistaa (korkeintaan omalle tyttöystävälle sitten jos/kun joskus löytyy).- käydä niin
elin_tilaa kirjoitti:
...et tajunnut. Eihän se ujous sulje homoseksuaalisuuden mahdollisuutta pois. Ensinnäkin, vielä vaikeampaa on varmaankin jos on ujo/homo kuin ujo/hetero. Todennälöisempää on, että nainen tulee iskemään miestä kuin että toinen mies tulisi iskemään (ellei tule rohkeasti kaapista ulos ja sehän ei taida ujolta onnistua).
Toiseksi: suvaitsevuutta! Onhan homoilla yhtä lailla oikeus olla olemassa kuin muillakin. Ärsyttää varmaan, jos sinua luullaan homoksi, mutta eihän se homojen syytä ole. Aistittavissa vähän homofobiaa, sehän on monesti merkki oman seksuaalisuuden kieltämisestä... tosin useammin massan mukana seuraamista. Omilla aivoillakin saa ajatella, eikä kenellekään tarvitse mitään todistaa (korkeintaan omalle tyttöystävälle sitten jos/kun joskus löytyy)."jos joskus löytyy".
Saattaa se ottaa päähän, jos sen takia luullaan homoksi, ettei ole saanut tyttöystävää. Sinänsä ymmärrettävää. Toiset eivät kyllä saa kovin helposti ja varsinkin jos et ole piireissä mukana tai ole muuten toimelias niin saattaa käydä tuolla tapaa. - valot
käydä niin kirjoitti:
"jos joskus löytyy".
Saattaa se ottaa päähän, jos sen takia luullaan homoksi, ettei ole saanut tyttöystävää. Sinänsä ymmärrettävää. Toiset eivät kyllä saa kovin helposti ja varsinkin jos et ole piireissä mukana tai ole muuten toimelias niin saattaa käydä tuolla tapaa.Saattaa se ottaa päähän, jos sen takia luullaan homoksi, ettei ole saanut tyttöystävää.
no aivan varmasti se harmittaa nimerkillä kokemusta on.kysyin silloin vain että eikö ne homotkin seurustele
- ujo
Kyllä minultakin ovat monet lähisukulaiset kysyneet, että olenko homo, se kyllä pisti minut aika surulliseksi. Mutta minkäs teet kun on ujona vaikea tutustua naisiin ,enkä oikeastaan käy missään jossa olisi paljon naisia liikkeellä. Niihin naisiin johon olen saanut edes jonkunlaisen kontaktin ovat kaikki olleet varattuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741