Tsetsenian

sotaan

Toverit kuinka Tsetsenian sotaan tulisi suhtautua? Onko se rasismia vai venäläisten suurvalta pyrkimyksiä.

8

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NKVD

      Kokeile hakusanaa FSB,siellä on jotain.

      • tietoa

        Kiitos tietoa tuntui olevan. Mutta mitä me uskoisimme.


    • paljon kansaivälis-oikeudellisesti tilanteesta Suomi/Ahvenanmaa??
      vom

      • Huhhuhhuh

        Tämä kertoo kaiken vomista.Kaiken.


      • sotaan

        Panitpa pahan kysymyksen. Itsemääräämis oikeutta ahvenanmaalaiset haluvat. Lieneekö se heillä jo. Ruotsinkieli hallitseva. Onko ihminen syntyjään rasisti? Suomenkieli on ollut Pohjois-norjassa ja Ruotsissa viranomaisille kauhistus. Pakoitettu valtaväestön kieleen. Samoin on ollut Itä Karjalassa. Sillähän tehtiin ihan oma kieli "iippo kirjaimmin".
        Mutta onhan Tsetsenit oma kieli oma uskonto ja geenit. Haluavatko venäläiset pääliköt itsensä maailman historiaan? Murhamiehet muistetaan. Kuninkaat muistetaan heidän käymistään sodistaan. Samoin Haapojan Matti väkivaltaisuudestaan. Harvioin valtiaita hyvistä töistään.


      • Huhhuhhuh kirjoitti:

        Tämä kertoo kaiken vomista.Kaiken.

        Kovin arvoituksellinen tuo Sinun kommenttisi! Lue uudelleen tekstini ja huomaa sana "kansainvälis-oikeudellinen". Ahvenanmaan asema Suomeen kuuluvaksi on vahvistettu Kansainyhteisön (ent.YK) päätöksellä 1920. Tsetsenia OLI osa Venäjää jo ENNEN Neuvostoliittoa!
        vom
        vom


      • sotaan
        vom kirjoitti:

        Kovin arvoituksellinen tuo Sinun kommenttisi! Lue uudelleen tekstini ja huomaa sana "kansainvälis-oikeudellinen". Ahvenanmaan asema Suomeen kuuluvaksi on vahvistettu Kansainyhteisön (ent.YK) päätöksellä 1920. Tsetsenia OLI osa Venäjää jo ENNEN Neuvostoliittoa!
        vom
        vom

        En tajunnut. Kyllähän kansainliitto antoi Ahvenamaan Suomelle. Tuntuu pahalta, eiväthän tseseenit ole venäläisiä. Miksi kuulua Venäjään. He eivät näköjään halua. No sotahan ei ole koskaan sivistynyttä! No tottakai komukka pitää Kremlin päätöksiä pyhinä ja erehtymättöminä, kuten katolilainen Vatikaanin. Sinulla on nyt muita kiireitä. KIITOS mielenkiinnosta.


      • bonaqua
        sotaan kirjoitti:

        En tajunnut. Kyllähän kansainliitto antoi Ahvenamaan Suomelle. Tuntuu pahalta, eiväthän tseseenit ole venäläisiä. Miksi kuulua Venäjään. He eivät näköjään halua. No sotahan ei ole koskaan sivistynyttä! No tottakai komukka pitää Kremlin päätöksiä pyhinä ja erehtymättöminä, kuten katolilainen Vatikaanin. Sinulla on nyt muita kiireitä. KIITOS mielenkiinnosta.

        en tajua miksi tuollaisille maille ei vain anneta sitä itsenäisyyttä..neukkulasta irtos monta maata heti kun saivat mahdollisuuden.
        ja nyt pitäs tsetseenit päästää meneen.
        ja ahvenanmaa voisi minun pulestani vaikka upottaa..siellä oo ku iilimatoja ja pari hassua svedua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1260
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      25
      521
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      24
      500
    8. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      22
      467
    9. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    10. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    Aihe