Mun mielestä ehottomasti paras kirppari on citykirppis ylivieskassa, toiseksi tulee haapakirppis haapajärvellä. Nämä kummatkin kirpparit on todella suosittuja paikkoja ja tavaran laatu on hyvää ja ihmiset tulevat kaukaakin näille kirppareille. Olen kiertänyt pitkin maakuntia kirppareita ja kokemuksella voin sanoa. Oulun entinen week shop= nykyisin todella hieno ja asiallinen ja tilava paikka, ei enää niin ahdas. Kiitos siitä heille ketkä tämän kyseisen kirpparin omistaa.
Hyviä kirppareita!
18
4464
Vastaukset
- keräilijä
Tuo lista on hyvä pitää mukana kun kiertää Suomea http://www.vuolanne.net/kirpputorit/
- Kirpparintäti
Voi kun kiva saada palautetta näin sattumalta täältä
käsin...Haapakirppiksen kirppistäti kiittää ja kumartaa...jatketaan samaan malliin!!! - on Limingantullissa
Pohjolan kirppis, joka monipuolisuudellaan on monien mieleen. Henkilökuntakin on ystävällistä ja asiallista porukkaa. En osaa oikein sanoa muista paljon mitään, en ehdi kovin paljoa kierrellä kirpputoreilla.
- paras
minun ja monen mielestä
- kaukaa
paras kirjoitti:
minun ja monen mielestä
moinen roskaläjä
- kaikki paikat
Voisi sanoa että mikään kirpputori ei oo paras. Kannattaa kiertää kaikki kirppikset läpi niin löytää etsimänsä. Mun mielestä on tekopyhää väittää että se kirppis tai se kirppis on paras. Kaikki on hyviä ja tavara vaihtuu. Joka kirppiksellä on erilainen tarjonta ja kuten sanoin tavara vaihtuu sekä myyjät. Hyvä kirppis löytyy helposti sivulta kuin http://www.vuolanne.net/kirpputorit/
- kirppari fani
olen huomannut oulussa kierrellessäni kirpputoreja että niitä löytyy joka lähtöön. paljekirppiksellä ja pohjolankirppiksellä on paljon uutta tavaraa halvemmalla mitä vanhat tavarat, joten mukaan lähtee paljon uutta tavaraa ennemmin kuin vanhaa. alppilasta olen monesti tehnyt hyviä löytöjä ja halvalla.fleat market kirpputorista olen vasta kuullut ja sieltäkin olen alkanut tekemään hyviä löytöjä. tähtitorikin on mukava paikka ja olen minä muutamia löytöjä sieltäkin tehnyt. kaupungin weekshopistakin löytyy aina jotakin matkaan. kannattaa tietenkin itse kierrellä paikat ja muodostaa oma mielipide, koska kaikkihan ei tykkää samoista asiosta.
- Kierrätys On In
Huomasinpa vahingossa tämän kirppariaiheen, keskustelua on käyty näköjään puoli vuotta sitten.
Mutta ajankohtaistahan se on vielä nytkin. Mitä mieltä olette kirpputorista, jossa on paljon uutta tavaraa myynnissä? Kirpputorilla ei saisi olla, mun mielestä, uutta tavaraa ollenkaan. Mä en ainakaan viitsi edes katsella sellasia. Onkohan se edes lainsäädännöllisesti oikein? Mitäs mieltä olette uusiotuotteista, esim. hame mikä on tehty solmioista, tai laukusta mikä on tehty farkkujen taskuista ym.? Mitä kivoja ideoita on tiedossasi? - pööpeli
Kierrätys On In kirjoitti:
Huomasinpa vahingossa tämän kirppariaiheen, keskustelua on käyty näköjään puoli vuotta sitten.
Mutta ajankohtaistahan se on vielä nytkin. Mitä mieltä olette kirpputorista, jossa on paljon uutta tavaraa myynnissä? Kirpputorilla ei saisi olla, mun mielestä, uutta tavaraa ollenkaan. Mä en ainakaan viitsi edes katsella sellasia. Onkohan se edes lainsäädännöllisesti oikein? Mitäs mieltä olette uusiotuotteista, esim. hame mikä on tehty solmioista, tai laukusta mikä on tehty farkkujen taskuista ym.? Mitä kivoja ideoita on tiedossasi?joo ei todellakaan sais olla uutta tavaraa myynnissä kirpputoreilla.sinne lykätään jonku konkurssiin menneen lähikaupan lelut ja kukkapurkit..eikä niitä kukaan osta.
- Greeda
pööpeli kirjoitti:
joo ei todellakaan sais olla uutta tavaraa myynnissä kirpputoreilla.sinne lykätään jonku konkurssiin menneen lähikaupan lelut ja kukkapurkit..eikä niitä kukaan osta.
Mä ainakin ostan kirppareilta uutta tavaraa ihan samalla lailla kuin kaupasta.. Miksi ei?? Olen huomannut et ne on halvemmalla siellä.. Esim. ostin muutama päivä sitten lankaa joka oli Ylivieskan Kirppis Paratiisissa 2,5€ kerä ja Citimarketissa 6,95€. Ja Thinsulate hanskat pari euroa kaupan hintaa halvemmalla (just samat) Samoten sukkia ja leluja olen ostanut useamman kerran.. Mua ei ainakaan haittaa vaikka olisi mistä pesästä, kun saan edullisesti. -Esim.lahjaksi on mukava viedä useimmiten paketissa olevaa.. ja jos sen saa edullisesti.. En minäkään ymmärrä jos uutta on enemmän kuin vanhaa, mutt päädyt jossa niitä yleensä on tsekkaan varmasti. Sillä SÄÄSTÖ ON AINA SÄÄSTÖÄ. ja purnaajalle -vuokrat on varmaan nykyään aika suolaisia, -Kunhan saavat pidettyä itsensä pystössä. Minä kannatan.. sillä tykkään niissä niin paljon käydä.. :)
- pohjanmaaaa
Greeda kirjoitti:
Mä ainakin ostan kirppareilta uutta tavaraa ihan samalla lailla kuin kaupasta.. Miksi ei?? Olen huomannut et ne on halvemmalla siellä.. Esim. ostin muutama päivä sitten lankaa joka oli Ylivieskan Kirppis Paratiisissa 2,5€ kerä ja Citimarketissa 6,95€. Ja Thinsulate hanskat pari euroa kaupan hintaa halvemmalla (just samat) Samoten sukkia ja leluja olen ostanut useamman kerran.. Mua ei ainakaan haittaa vaikka olisi mistä pesästä, kun saan edullisesti. -Esim.lahjaksi on mukava viedä useimmiten paketissa olevaa.. ja jos sen saa edullisesti.. En minäkään ymmärrä jos uutta on enemmän kuin vanhaa, mutt päädyt jossa niitä yleensä on tsekkaan varmasti. Sillä SÄÄSTÖ ON AINA SÄÄSTÖÄ. ja purnaajalle -vuokrat on varmaan nykyään aika suolaisia, -Kunhan saavat pidettyä itsensä pystössä. Minä kannatan.. sillä tykkään niissä niin paljon käydä.. :)
www.kurikankirpputori.fi
- asiaks
pohjanmaaaa kirjoitti:
www.kurikankirpputori.fi
Kurikan kirpputorille olen tuonut tavaraa seinäjoelta ja silti saan paremman tuoton kurikassa kuin seinäjoella. Pöytäpaikan hinta 20e ja asiakkaita riittää.
- ###############
Kierrätys On In kirjoitti:
Mutta ajankohtaistahan se on vielä nytkin. Mitä mieltä olette kirpputorista, jossa on paljon uutta tavaraa myynnissä? Kirpputorilla ei saisi olla, mun mielestä, uutta tavaraa ollenkaan. Mä en ainakaan viitsi edes katsella sellasia. Onkohan se edes lainsäädännöllisesti oikein? Mitäs mieltä olette uusiotuotteista, esim. hame mikä on tehty solmioista, tai laukusta mikä on tehty farkkujen taskuista ym.? Mitä kivoja ideoita on tiedossasi?Ei mikään kirppari, huijausta!! veron kiertoa,
- S
HAAPAKIRPPIS ON TODELLA SUMEE HINTANEN JA TAVARA OLE NIIN ERITYISEN HYVÄÄ!JA YLIVIESKASSA SAMA HOMMA SUMEET HINNAT LAATUKIN HUONONTUNU TAVARAN JA KÄVIN VIIME KESÄNÄ N 10KERTAA SIELLÄ SUUNNILLEEN VKON VÄLEIN !KUMMASSAKIN OHI KULKUMATKALLA MÖKILTÄ..
- melkein ASiant.
Kaustisen kirppurotilla (samassa rakennuksessa, jossa Apteekki) auki ma - pe klo 10 - 17 ja La 10 - 14
edullisia ostoksia ja siisti järjestys. sitten löytyy toinenkin kyseiseltä paikkakunnalta KOkkolan Halpa - Halli OY :N Kaustisen myymälän, sekä kukkakaupan välissä oleva kirpputori (ns. Joboittomien Kirppis ) ei auki LA ( Ark. 10 - 17 )
SItten sielläseudulla liikkuessani Vetelissä on jokin semmone Luther-Divari&Kristillinen kirjakauppa, sekä sielä on kirppis ( jossa on jokseenkin korkeammat hinnat kuin Kaustisen kirppiksillä) - Rieta
melkein ASiant. kirjoitti:
Kaustisen kirppurotilla (samassa rakennuksessa, jossa Apteekki) auki ma - pe klo 10 - 17 ja La 10 - 14
edullisia ostoksia ja siisti järjestys. sitten löytyy toinenkin kyseiseltä paikkakunnalta KOkkolan Halpa - Halli OY :N Kaustisen myymälän, sekä kukkakaupan välissä oleva kirpputori (ns. Joboittomien Kirppis ) ei auki LA ( Ark. 10 - 17 )
SItten sielläseudulla liikkuessani Vetelissä on jokin semmone Luther-Divari&Kristillinen kirjakauppa, sekä sielä on kirppis ( jossa on jokseenkin korkeammat hinnat kuin Kaustisen kirppiksillä)Haapajärvellä ei ole enää Haapakirppistä. Uusi kirppis ->
http://willitassu.com/
- SHStäti
Kiitoksia :) Terkuin Nykyisen Second Hand Storen täti (entinen Week-Shop)
- mammahär
Mielestäni paras on lastenkirppis Puotikuu kangasalla, piste !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537820- 614380
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403993Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233912Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423310Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383218Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253205- 482933
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422731- 492484