Minun apajat.

Pyhiinvaeltajaaaa

Otan haltuuni tällä päivämäärällä 26.2.2006 Pienen- sekä Ison haukiveden, Matarinsalmen ja Puruveden Hälvään asti. Jos jollain on jotain vesitön jakoani vastaan, niin saapukoon Asemanlahden jäälle täysissä turnajaistamineissa huomenna klo.12.00.

13

1013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KESÄLAHDELLE

      asti ovat miun vesiä.Joten PYSY POISSA !!

    • temppeliherra

      On hienoa, että joku muukin osaa käyttää ylintä valtaa! Itse hallinnoin Kallavettä ja Keitelettä! Aikomuksenani on hallita vuoteen 2067 mennessä lähes koko Suomen vesistöjä ja silloin muutan nimeni Ahdiksi!

      • Tamppoonimursu

        Hitto laitoin sulle ihen nimillä osoitetun viestin tänne, olin ainakin laittavinani eilispäivänä, mutta vaikka en eilen mitään tajuntaa laajentavia ottanut, niin muistan kai väärin, on se viesti oudosti hävinnyt. Pitäisi minun keskustella asiasta jonkun kanssa. Voi olla että lopulta olen oikeasti menettämässä kosketukseni todellisuuteen.....


      • temppeliherra
        Tamppoonimursu kirjoitti:

        Hitto laitoin sulle ihen nimillä osoitetun viestin tänne, olin ainakin laittavinani eilispäivänä, mutta vaikka en eilen mitään tajuntaa laajentavia ottanut, niin muistan kai väärin, on se viesti oudosti hävinnyt. Pitäisi minun keskustella asiasta jonkun kanssa. Voi olla että lopulta olen oikeasti menettämässä kosketukseni todellisuuteen.....

        palstalla olevilla viesteillä on kuin onkin taipumus kadota bittiavaruuteen! Olen valmis kuuntelemaan murheesi...


      • tosi tosi
        Tamppoonimursu kirjoitti:

        Hitto laitoin sulle ihen nimillä osoitetun viestin tänne, olin ainakin laittavinani eilispäivänä, mutta vaikka en eilen mitään tajuntaa laajentavia ottanut, niin muistan kai väärin, on se viesti oudosti hävinnyt. Pitäisi minun keskustella asiasta jonkun kanssa. Voi olla että lopulta olen oikeasti menettämässä kosketukseni todellisuuteen.....

        säälittävällä paskanjauhannalla on tekemistä
        KAUPUNGIN kanssa?

        Painukoon mustilainen kamunsa kanssa tuonne
        viemäri-palstalle.

        Poistoon vaan noiden tumpeloiden kännipaskat!


      • temppeliherra
        tosi tosi kirjoitti:

        säälittävällä paskanjauhannalla on tekemistä
        KAUPUNGIN kanssa?

        Painukoon mustilainen kamunsa kanssa tuonne
        viemäri-palstalle.

        Poistoon vaan noiden tumpeloiden kännipaskat!

        mieltä! Ei sitten yyyyyhhhhhtäään mittään! POistoon vaan! Viinaa en ole juonut kuukauteen, enkä ole romani, vaikka olenkin tumma ja erittäin komea!


      • vasta 3 päivää

      • temppeliherra

      • Ponttoonimursu
        temppeliherra kirjoitti:

        palstalla olevilla viesteillä on kuin onkin taipumus kadota bittiavaruuteen! Olen valmis kuuntelemaan murheesi...

        Ajattelin kun joku jumalattomanhauska mies oli vääntänyt nikkisi eli niccisi eli naikkisi eli nimimerkkisi eli merkitynnimesi muotoon tomppeliherja, nyt alko taas naurattaa ihan vietävästi, odota vähän kierin lattialla hiukan


































































        no jopas oli...huh

        niin mikä olisi sellainen hyvä väännös sun mielestä? vaikka tulppaanikurja? tamppaajakersa? Keijo?


      • tumputtajaherra
        temppeliherra kirjoitti:

        ironiaa!

        niiku hähä? ookkonäävähätyhymä. kyyki homno!! tää on kovien jätkien kova paikka. täällä ei heikot rulaa. pöljä!!

        Mut hei asiaa

        ookko huomannu miten tarkkaan sun viestit luetaan? Oot vaikuttanut syvästi monen ihmisen sielunmaiseman muodotuneisuuteen


      • temppeliherra
        tumputtajaherra kirjoitti:

        niiku hähä? ookkonäävähätyhymä. kyyki homno!! tää on kovien jätkien kova paikka. täällä ei heikot rulaa. pöljä!!

        Mut hei asiaa

        ookko huomannu miten tarkkaan sun viestit luetaan? Oot vaikuttanut syvästi monen ihmisen sielunmaiseman muodotuneisuuteen

        täällä rulaa vain kirjoitustaidottamat avohoitopotilaat, jotka ovat yhteiskunnan säästötoimenpiteiden johdosta joutuneet oman onnensa nojaan ja näin ollen mm.lääkkeet ovat jääneet ottamatta! Onkin huolestuttavaa ajatella mitä tällainen ihmispolo voi provosoituessaan saada aikaan! Elämä se kuuluu olla hulluillakin!


    • Minä olen omistanut kyseiset alueet jo vuodesta 1785 ja teillä ei ole sinne minkään sortin asiaa.

      Asian käsittely loppuu tähän. Jos joku teistä aikoo pullikoida, rusennan korvistanne lemmikkihamsterille välipalan.

      • Aallotar-sola

        niin, itseasiassahan nuo veet on sulla ollu kolmisensataa vuotta liisattuna, mut jatketaan sitä mein sopimusta vielä... ;)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe