"hän on nainen, jota ketään ei ymmärrä" jos noin menee niin onpa äidinkielen raiskausta.
Maijan biisi?
7
895
Vastaukset
- sitten??
"..hän on nainen, jota ei ymmärrä ketään...", sanotaan biisissä.
- Jane
"Hän on nainen, joka ei ymmärrä ketään.." lauletaan 'Ärsyttävä tapa'-biisissä. Selvää suomea. Ja tuollaisia ihmisiä valitettavast on, joten ihan naulan kantaan menee tuokin biisi.
- mielipuoli1
Jane kirjoitti:
"Hän on nainen, joka ei ymmärrä ketään.." lauletaan 'Ärsyttävä tapa'-biisissä. Selvää suomea. Ja tuollaisia ihmisiä valitettavast on, joten ihan naulan kantaan menee tuokin biisi.
Jos se kerran noin menee niin sittenhän kaikki on hyvin. Nimittäin jos siinä on "joka", eikä "jota".
Täytyy olla korva tarkkana jos sattuu kuulemaan. - kansilehdessä
mielipuoli1 kirjoitti:
Jos se kerran noin menee niin sittenhän kaikki on hyvin. Nimittäin jos siinä on "joka", eikä "jota".
Täytyy olla korva tarkkana jos sattuu kuulemaan.lukee "joka". Ja niin olen itse aina kyllä kuullutkin.
- Kateellinen kolleega
kansilehdessä kirjoitti:
lukee "joka". Ja niin olen itse aina kyllä kuullutkin.
Maija lienee vielä yliopiston kirjoilla suomen opiskelijana.Kaikkiaan Hän on ollut "onnenpekka"
kun levyttää omia sanotuksia ja sävellyksiä ammatti bändin kansssa.Bändi tuottaa ja sovittaa itse,Karppanen myy keikat pikku kiertueiksi ja levyyhtiö satsaa mainontaan! - yliopistolaisena
Kateellinen kolleega kirjoitti:
Maija lienee vielä yliopiston kirjoilla suomen opiskelijana.Kaikkiaan Hän on ollut "onnenpekka"
kun levyttää omia sanotuksia ja sävellyksiä ammatti bändin kansssa.Bändi tuottaa ja sovittaa itse,Karppanen myy keikat pikku kiertueiksi ja levyyhtiö satsaa mainontaan!että Vilkkumaa EI OLE kirjoilla
yliopistolla. suunnaton kunniahan
HY:lle oli että Maija HY:ssä joskus
kävi miettimässä uransa suuntaa
Tarharyhmä-bändinsä hajottua Maija:lta
ja Isa-Erika:lta.
olisi naurettavaa jos Vilkkumaa
enää yliopistoon tulisi.
tää on KOULU
eikä mikään hyvästä syystä rikkaan ja
muitakin ihmisiä rikastuttavan ääri-tähden
nuoleskelu-paikka.
jos haluaa tarkistaa KETKÄ ovat HY:llä
kirjoilla, niin vassåkuu:
http://www.helsinki.fi/mainari/
Maijaa siellä ei kuitenkaan ole
mutta olemme toki epäansaitusti
kunnioitettuja siitä että hän
kerran kiinteistössämme hengitti.
- tappity
Hanna on keittiönsä valtiatar.
Hän on Glorian kannessa.
Siellä hän kertoo meille seksielämästään
ja lapsistaan ja menestyksestään töissä.
Hän juo joka aamu maitokahvin,
ja tuttaviaan paheksuu.
Hän sanoo; joillakin on sitten ärsyttävä tapa
jäädä sänkyyn vaikka kello on jo soinut.
Varo ettet häneen törmää tai ainakaan
sano mitään epäsopivaa.
Silloin hän ei enää soittopyyntöihisi vastaa
sillä HÄN ON NAINEN JOKA EI YMMÄRRÄ KETÄÄN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818