Mittä täynnä!

Enska

Täällä jatkuvasti haukutaan pösöjä huonoiksi, ja vertaillaan muiden merkkien rinnalla suoraan sanoen paskaksi. Nyt minulle riitti, eli pösö saa lähteä vaihtoon, vaikka onkin vasta mallia -05. Japsia en huoli, mutta VW-puolelta voisi ehkä löytyä auto, jota ei jatkuvasti haukuta.

8

1826

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hajoo

Osta ihan mikä vaan! Paska se on kuitenkin. Ja vikaa on vain penkin ja ratin välissä!!!!

• Brainlezz

kuin aina ennenkin. Kovasti pösöä haukutaan mutta huono on ihmisellä itsetunto jos antaa sen vaikuttaa omiin makumieltymyksiin. Tosin monella ei mieli kestä ja sitten mennään muiden mukana ja itketeään illalla peitonalla salaa. Mulle on aivan vitun saman miten paljon mitäkin haukutaan ja mitä merkkiä kehutaan. Jos auto istuu silmään, on mukava, tilava, toimiva ja hyvä ajaa niin merkillä ei ole väliä meikäläiselle. Tän mä sanoin jo aiemmin; Laatu ei kiinnosta koska ajan autolla vain max 3 vuotta sen kestää mikä vaan, tylyä mutta en aio jatkaa toyota miesten tapaa perinnettä isältä pojalle; muutenkin kaikki yli 10 vuotiaat autot pitäisi paalittaa ja niistä rakentaa vaikka silta viroon...

• osajaska

Siis, kannattaako tämän palstan juttuja ottaa tosissaan? Minä kyselen milloin mitäkin, mutta vastaukset saattavat olla aivan per...stä, pitää asennoitua jo siihen, että joku valehtelee tahallaan.

Noihin provoihin... Täällä näyttää olevan meneillään samanlainen ranskistentappomeininki kuin citikka-palstalla, sieltähän on asiallinen keskustelu ajettu jo pois, vain häiriköt melskaavat. Tällä palstalla on sama kohtalo, valitettavasti.

Jos pää ei kestä kakaroiden läpänheilutusta, tuskin tuo paranee merkkiä vaihtamalla. Minulla on nyt menossa kolmas pösö, ensimmäisen mittariin tuli 500tkm, toisen mittariin 400tkm, nykyisessä HDi-406:ssa on 140tkm ja neljättä, bensafarkkua tässä haetaan, kun vaimokin aloittaa työt.

Kuten totesin aiemmin, ei minua hetkauta vaikka ajaisin maailman ainoalla pösöllä, se on hyvä auto minulle, kestää ja kulkee.

Tuo Volkkari-fantasiointi... Käykääpäs lukemassa heidän palstaa, vikoja on vaikka muille jakaa, ei toimi penkinlämmittimet, ei sisävalot, TDi ei lähde käyntiin, ei toimi takajarrut, syövät öljyä, lukot ei toimi, kansivikoja, sylkee öljyt pihalle jne.

Käy itse tutkimassa.. Et taida virheetöntä autoa löytääkään. Minä olen ajanut myös passatilla, ihan hyvä auto, mutta kova ja kankea, huollot maksavat hunajaa eikä varustelussa ole hurraamista. Siksi vaihdoin 406:een. Parempi ajaa, mukavampi istua, ei ongelmia tai tiellejättämisiä tms. Itse olen tyytyväinen, voi olla että sinä olet tyytyväinen johonkin toiseen merkkiin, menestystä etsintään!

• pilaa

näitä palstoja monenkin merkin osalta, esim. aloittamalla saman ja saman keskustelun tai vanhan uutisen aina uudelleen hieman eri muodossa. Niihin ei juuri kannata vastata, sillä heillä näyttää olevan erikoiset tarpeet, joita he näin tyydyttävät. Väärien tietojen levittäminen tutulle tai naapurille sattuneesta on erityisen herkullista samoin varmat asiantuntijatiedot Esson baarista. Samoin isältä pojalle perimätietona kymmeniä vuosia kulkeneet asenteet kukkivat näissä viesteissä. Ajat ovat kuitenkin muuttuneet samoin autot. Kymmenen, kaksikymmnetä vuotta vanhat kokemukset eivät välttämättä pidä enää paikkaansa.

• Enska

rassukkaa. Älä itke, voin myydä halvalla sinulle 21-vaihteisen polkupyörän, jonka merkkiä ei kukaan koskaan ole haukkunut. Siinä se vasta on peli, tällä hetkelläkään ei mitään vikaa, ja jos jotain sattuu, korjaaminenkaan ei maksa ihan hirveesti. Ota huomioon että ilmatkin tulevat suotuisammiksi körötellä halpoja kilometrejä.

• kuin ne

jotka eivät ymmärrä autoista mitään. Tojopellet purkavat täällä katkeruuttaan.

• nyt!

Varo. Viestisi poistetaan :-)

• provoiltu!

Hehheh! Vihdoinkin joku edes yrittää tehdä tavallisuudesta poikkeavan provon. Pisteet siitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3067
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      80
      2861
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      189
      2465
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2185
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      20
      1493
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1396
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1284
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13