oletteko saaneet jo liput? mä olen jonottanut 50 minuuttia lippupalvelun sivuille mutta en oo päässy.. voi perse.
LIPUT MYYNNISSÄ
8
886
Vastaukset
- ^^tipi
52 min.
- -MP-
odottelin kanssa pääsyä ensi netin kautta ja ei mitään ruvennut kuulumaan , niin lähdin lippupalveluun jonottamaan sain liput 9:45 Hakametsään
- ^^tipi
-MP- kirjoitti:
odottelin kanssa pääsyä ensi netin kautta ja ei mitään ruvennut kuulumaan , niin lähdin lippupalveluun jonottamaan sain liput 9:45 Hakametsään
jonotin verkkokauppaan 68 minuuttia ja sain liput katsomoon B3 vasen, josta on mahdollinen näkörajoitus.
entä muut?
1.Mistä ostitte liput?
2.Kuinka kauan jonotitte?
3.Mitkä paikat? - Jonottaja
No saitkos niitä lippuloita?
Mulla meni pari tuntia kalastellessa.Seisomakatsomost oli tarkotus saada pari paikkaa (hartwallin..) mut tietyst jäi saamatta.Piti tyytyä yläkatsomoon. :( Ehkäpä ens kerralla sit lavaan eteen?! :) - -MP-
^^tipi kirjoitti:
jonotin verkkokauppaan 68 minuuttia ja sain liput katsomoon B3 vasen, josta on mahdollinen näkörajoitus.
entä muut?
1.Mistä ostitte liput?
2.Kuinka kauan jonotitte?
3.Mitkä paikat?sain kolme vierekkäistä paikkaa Hakametsään katsomoon C1.
- Sindri
1,5 tunnin odotus Helsingin Stockan edessä palkittiin:pirunmoisen juoksemisen jälkeen kourassa on kenttälippu Hartwall-areenalle.
- 666
Pikku vinkkinä tulevaisuutta ajatellen...Miks ihmeessä pitää jonottaa helsingin stokkan lippu-
palveluun?? varmaan eniten jengiä on siellä.. kokeilkaa pienempiä paikkoja ..kerava ym...lähi- alueelta!!Uskoisin että liput saa nopeemmin ja paremmilta paikoilta...
on saatu. Kaikille kolmelle keikalle kentälle. Mentiin kihlatun kanssa Jyväskylän Palokan euromarketin pihaan jonottaan ennen kuutta aamulla, eikä oltu edes ensimmäisiä...kaks nuorempaa jätkää oli istuneet siellä makuupusseissa koko yön! eikä pakkasta ollu ku melkein 25 astetta...heh...hulluja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503784
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342751Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262408- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1851736
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271397
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91198