Onks nyt ihan oikeesti niin, ettei tähän NT - sydeemiin löydy javaa????
hei
oikeesti
3
600
Vastaukset
- jiipee
Uusin Sunin Java ei taida NT4:een soveltua, mutta kyllä siinä ainakin 1.4 toimii.
http://java.sun.com/j2se/1.4.2/download.html
(Download J2SE JRE)- tuokaan
toiminut. Ilmoitti vaan, että on minulla kelvoton systeemi. No, pitänee tämä työaika kulutella ilman javapelien pelaamista...
- jiipee
tuokaan kirjoitti:
toiminut. Ilmoitti vaan, että on minulla kelvoton systeemi. No, pitänee tämä työaika kulutella ilman javapelien pelaamista...
Onkohan siinä NT:ssä SP6 asennettuna ?
1.3 pitäisi toimia SP5:lla...
http://java.sun.com/j2se/1.3/download.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291290
- 1181117
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97924- 113847
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271798- 48705
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19701- 51680
- 28627
- 49599