KIITOS TRE KRONOR. KIITOS, KUN TAAS KERRAN ALISTITTE JÄÄKÄÄKKÄ-APINAT. KIITOS KUN PILASITTE JUNTTIEN TORITAPAHTUMAN. KIITOS KUN PÄÄTITTE KENDOHUUMAN.
FOPPA, SUDDE & CO. TACK! KIITOS!
7
563
Vastaukset
- ...
vittu! kyllä ruotsin pellet ei suomalaisia opeta. ruotsalaiset on kyrpiä ja turhia vätyksiä kuten sinäkin!
- TACK SVERIGE
Paskaiset naurut kaikille kendo-aivoinvalideille.
- Swedu
TACK SVERIGE kirjoitti:
Paskaiset naurut kaikille kendo-aivoinvalideille.
voitti!!!!!!!!!!!!
- Mats Sundin pistää sisään
Jos ruotsalaiset on kyrpiä niin suomalaisille jää se reiän rooli. Kyllä nyt suomalaisten on vaikea kävellä, sillä sen verta leijonia puikotettiin ja vielä ilman liukuria.
- Sverige är bäst!
Älä muuta sano! Ruotsi pelasti (odotetusti) minun päiväni ja viikkoni. En olisi todellakaan jaksanut kuunnella sitä ylistystä suomalaisista pelaajista, jos he olisivat SATTUNEET voittamaan. Onneksi nyt ei tarvitse :) Heja Sverige!!
- Swedu
että ruotsalaiset eivät osaa ainoastaan peliä vaan myös taktiikka toimii, vai mitä sanotte Ruotsi 3häviötä Suomi 1.
Ei se kyllä sattumaa olisi ollut. Silloinhan Suomi olisi piessyt joka ikisen joukkueen joka tuli vastaan. Idiootti..! =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162320- 1682249
- 1131818
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791399- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa423942- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä237881